Eenzamer dan nu, éénzamer dan nu..... éénzamer dan nu kan ik niet worden.....quote:Op maandag 12 september 2005 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach gut... wat is er dan, Waxje?
Wax...?quote:Op maandag 12 september 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eenzamer dan nu, éénzamer dan nu..... éénzamer dan nu kan ik niet worden.....![]()
Ik moest naar Zwolle en-en-en-en....
*hhhhhhhhhhhh*
*HUUUUUUUUUUUUUUUUUUU*quote:Op maandag 12 september 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eenzamer dan nu, éénzamer dan nu..... éénzamer dan nu kan ik niet worden.....![]()
*hhhhhhhhhhhh*
Ahhh, is er ook niks leuks meer op tv?quote:Op maandag 12 september 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*hhhhhhhhhhhh*
Zullen we samen als 2 oude vrijgezelle besjes eendjes gaan voeren in het park en mijmeren over de goede dingen van weleer?quote:Op maandag 12 september 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*hhhhhhhhhhhh*
och gossiepossie tochquote:Op maandag 12 september 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*hhhhhhhhhhhh*
ja halllooooquote:Op maandag 12 september 2005 22:59 schreef Waxxer het volgende:
N..n...nee, ik kwam in Zwolle aan....![]()
en toen..... en toen...... en toen....*hhhhhhhhhhh*
Niet huilenquote:Op maandag 12 september 2005 22:59 schreef Waxxer het volgende:
N..n...nee, ik kwam in Zwolle aan....![]()
en toen..... en toen...... en toen....*hhhhhhhhhhh*
quote:
Blowjob!quote:Op maandag 12 september 2005 23:04 schreef keizerpinguin het volgende:
hoe vinden jullie mijn nieuwe avatar?? past goed bij mijn naam he zien jullie eindelijk eens hoe ik er uit zie!!
Vandaar dat ik 1.92 ben....quote:Op maandag 12 september 2005 23:02 schreef Ang3l het volgende:
En ik trek gvd net The Tower uit m'n tarot deck!!!!
[afbeelding]
De Toren geeft aan dat we ons ergens zeker van waanden maar dat de muren van ons bouwwerk plotseling gaan wankelen. Het kan om onze overtuigingen gaan, maar ook om onze zekerheden op gebied van werk, of -niet in de laatste plaats- te maken hebben met onze persoonlijke relaties en vriendschappen. In alle gevallen toont De Toren ons dat deze zaken ons zekerheid hebben gegeven maar dat we ze nu ontgroeid zijn. Vaak zijn het verassende voorvallen of gedachteflitsen die het oude uiteen laten vallen. In eerste instantie kunnen we dat als vreselijk ervaren, maar als we de eerste schok te boven zijn merken we opgelucht van oude ballast bevrijd te zijn. Op het vlak van werk kan deze kaart duiden op ontslag of op het ineenstorten van een onderneming. In relaties kan De Toren ook duiden op het vallen van de muur die we angstvallig om ons heen hadden gebouwd zodat we plotseling tot in het diepst van onze ziel worden geraakt.
Ik sla morgen het eerste uur over en dan leen ik wel mn vaders fiets.quote:Op maandag 12 september 2005 23:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
truste TRS
ga je nu morgen weer met de bus/trein naar school?
Ook eenquote:Op maandag 12 september 2005 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik blijf erbij, oude wijven zijn het.
heb je ze zien zitten op het bankje voor het oude mannenhuis ?quote:Op maandag 12 september 2005 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik blijf erbij, oude wijven zijn het.
Aaawww...quote:Op maandag 12 september 2005 23:02 schreef Remix het volgende:
Rustig adem halen... in ... uit... in... uit...
*glaasje water pak*
Oude wijven bij oude mannenhuis?quote:Op maandag 12 september 2005 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je ze zien zitten op het bankje voor het oude mannenhuis ?
quote:Op maandag 12 september 2005 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oude wijven bij oude mannenhuis?
Ow, nog erger.quote:
Die kan ik de gracht nog in mikkenquote:Op maandag 12 september 2005 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Koop een vis.
en nu....quote:Op maandag 12 september 2005 23:35 schreef tech het volgende:
Nòg heter dan IJsland...? You must be in a fokking heatwave!
Nee, maar serieus... De vlucht uit het poolgebied terug naar Reykjavík is geannuleerd...![]()
Hoezo dat dan? Te warm?quote:Op maandag 12 september 2005 23:35 schreef tech het volgende:
Nee, maar serieus... De vlucht uit het poolgebied terug naar Reykjavík is geannuleerd...![]()
trusten en een goedenacht chemikusquote:Op maandag 12 september 2005 23:39 schreef Weemz het volgende:
Trusten!
quote:Op maandag 12 september 2005 23:35 schreef tech het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |