Wow!!, da's best oud!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:48 schreef Waxxer het volgende:
Sunny!Gefeliciteerd man hey!!
Bedólven onder de cadeaus??!
Ik heb mamma's auto naar de garage gebracht en ik heb eenleenauto mee
Of ja, hij is lekker snel!
geen bijzonder model of zo... Maar dat ze dat meegeven aan een verstrooide kerel van 26 als ik..
Kut, 26...![]()
En dan nog studeren. En met mammie haar auto naar de garage gaan. En fokken. Volgens mij heb ik een persoonlijkheidsachterstand van een jaar of acht. En dat wisten jullie natuurlijk al láng, maar dat zeggen jullie dan weer niet.quote:
Thnxquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:52 schreef Cybart het volgende:
Proficiat @ SJ!
Ouwe zak!!!!!quote:
Ik ben een vieze ouwe kerel he...?quote:
Ik heb hier nog wel een rolstoel voor je staan ouwe. En een plasfles want je kan vast de plee niet meer halen op die leeftijdquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:02 schreef Waxxer het volgende:
Cybaaaaaaaaarrrrtuuuuuuuuuuuuu......... Ik ben een ouwe zak, uuuuuuuuuuuu....
![]()
Ooit komt het goed hoor!
Waxxer toch, maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben een vieze ouwe kerel he...?Die alleen maar met jonkies wil omgaan en daarom hier post...
![]()
Ik ben niet normaaaaaaaaaalllll, uuuuuuuuuuu.....
Zie je, ik krijg al ouwe zakken interesses...quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:20 schreef Waxxer het volgende:
Een eekhoorntje in de tuin!!!![]()
En hij loopt heen en weer met dingen!
oog hebben voor natuurschoon is toch van alle leeftijdenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zie je, ik krijg al ouwe zakken interesses...
Pregoquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:48 schreef Prego het volgende:
[..]
ja gefeliciteerd!!! veel jarigen altijd in september, 4 collegae et moi meme!
en: hallo
Good news indeed! Heb je lekker vastigheid nu. Is what you wanted toch?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:55 schreef Prego het volgende:
comment ca va aux pays bas?
ik heb best lekker nieuws gekregen laatst. ik krijg een vast contract bij ARC, de franse route assistance.
lekker weg uit NL voor weet ik veel hoelang.
hoe is met jou verder?
dat is het zeker, en vooral in frankrijk ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Good news indeed! Heb je lekker vastigheid nu. Is what you wanted toch?
Ja wel ok hiero... gaat z'n gangetje wel
Ze geven warm water, als het vlammetje brandquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:43 schreef Waxxer het volgende:
Weet iemand hier iets van keukengeisertjes?
staat er iets over beschreven in je huurcontract?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:48 schreef Waxxer het volgende:
Ok...
Dat weet ik ook...
Kan hem zelfs zélf aansteken als de vlam uit is gegaan...
Maar ik heb dus een klein geisertje zonder afvoer naar buiten, en zondag dus voor het eerst mijn ramen dicht gedaan. Maandag vogel dood. Geiser is laatst voor het eerst in twee jaar onderhouden, even geweekt in het water door de essent-mijnheer. Toen ik er gíng wonen, rook het nl naar gas enz.
Naja, laat ook maar... Ik merk zelf wel als ik vergiftigd word...
Of eigenlijk niet, dus.
Maar gebruiken ze DAAR ook parkieten voor?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat dat betreft zijn homo's ook een soort mijnwerkers.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je weet waar mijnwerkers vroeger parkieten voor gebruikte?
Moet je Sunjammer wel eerst een serenade brengen hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar gebruiken ze DAAR ook parkieten voor?
SJ feli! Als ik straks nonchalant de dijkstraat opfiets, zie ik dan slingers?
Als ze slim zijn doen ze wel wat om hun vogeltje ja en er komt zaad aan te pas.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar gebruiken ze DAAR ook parkieten voor?
SJ feli! Als ik straks nonchalant de dijkstraat opfiets, zie ik dan slingers?
Tja...je hebt het heeeeeeel zwaar, alles zit je tegen en niemand helpt je.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:11 schreef Waxxer het volgende:
Dat is wel kut, want nu moet ik hier blijven en wachten tot ik gebeld word dat ik de auto weer kan ophalen. Ik moet dus wéér naar Zwolle, maar als het nog lang duurt, haal ik dat niet eens met het OV en kan ik wéér met de auto in de weerheen en weer.
Keer op keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |