"It's dare" of zingt hij nou "It's there"quote:Op maandag 12 september 2005 21:31 schreef dwerg het volgende:
Hallo Muziek. Ik heb eigenlijk niks te melden, maar omdat ik toch een reden wil hebben om in dit topic te posten, zal ik zeggen dat Dare van Gorillaz nu al in mijn top 5 van favoriete liedjes van 2005 staat.
Wat staat er op 1?quote:Op maandag 12 september 2005 21:31 schreef dwerg het volgende:
Hallo Muziek. Ik heb eigenlijk niks te melden, maar omdat ik toch een reden wil hebben om in dit topic te posten, zal ik zeggen dat Dare van Gorillaz nu al in mijn top 5 van favoriete liedjes van 2005 staat.
Ja, dat was mij ook al opgevallen. En het is toch wel behoorlijk pathetisch dat een 40 jarige(?) John moet zingen dat hij zich niet laat vertellen hoe hij z'n leven moet leven, wat een genante tekst heeft dat nummer zeg. Maar goed.quote:Op maandag 12 september 2005 21:59 schreef Mark het volgende:
Om toch wat te melden zeg ik dat ik de nieuwe Bon Jovi clip wel erg veel op "Where is the love" van the Blackeyed Peas lijkt, qua plaatjes plakken
Volgens mij gaat ie al richting de 50......quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:56 schreef Z het volgende:
[..]
Ja, dat was mij ook al opgevallen. En het is toch wel behoorlijk pathetisch dat een 40 jarige(?) John moet zingen dat hij zich niet laat vertellen hoe hij z'n leven moet leven, wat een genante tekst heeft dat nummer zeg. Maar goed.
Dat vond ik daarnet in mijn webmail van InHolland. De eerste opdracht is in ieder geval goed genoeg. Ok, ik geef toe, het stelde helemaal niks voor, maar toch.quote:Beste studenten,
Jullie hebben voor jullie initiatiefpaper een Go. Ik zie jullie Plan van Aanpak tegemoet. Ik verwacht deze vrijdag van jullie.
goed bezig dusquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat vond ik daarnet in mijn webmail van InHolland. De eerste opdracht is in ieder geval goed genoeg. Ok, ik geef toe, het stelde helemaal niks voor, maar toch.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:04 schreef Z het volgende:
Prettige vakantie Jane!
Ja. Nu maar even notulen van de vergadering uitwerken en wat onderdelen van het plan van aanpak bekijken. Dat stelt eveneens niet zoveel voor, dus dat moet ook wel lukken.quote:
Ik word er altijd zo treurig van hè bij ons werd het poldermodel er ook al zo vroeg ingestampt .. vergaderen om het vergaderenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja. Nu maar even notulen van de vergadering uitwerken en wat onderdelen van het plan van aanpak bekijken. Dat stelt eveneens niet zoveel voor, dus dat moet ook wel lukken.
Idd ik heb zovaak bij zo'n 'vergadering' gezeten zonder dat er echt wat besproken werdquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, dat snap ik ook absoluut niet. Ik moet er maar eens over gaan klagen. Voor dit project moeten we tweemaal per week 2 uur vergaderen. Ik weet niet wat we daarvan moeten leren, maar efficient vergaderen zal het niet zijn.
Wij zijn gewoon elke keer veel sneller klaar. Ok, het is soms iets chaotisch, wat lastig notuleren is, maar al met al komen we er altijd snel uit en is iedereen wel tevreden met de afspraken. Maar ja, we zitten dan ook dagelijks met elkaar in klaslokalen, dus heb je het al over het project gehad voor de vergadering. De meeste afspraken zijn dan in grote lijnen al gemaakt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Idd ik heb zovaak bij zo'n 'vergadering' gezeten zonder dat er echt wat besproken werd
Tja, lastig, lastig. Seven days in sunny June van Jamiroquai vind ik echt geweldig, maar ik weet niet of dat ook genoeg is om de beste single van 2005 te zijn. De eerste keer dat ik die hoorde (op een zondagmorgen op Kink, aan het ontbijt bij een blond meisje thuis) was ik echt verbaasd om te horen dat het een nieuwe single was. Hij klinkt zoveel beter dan de laatste singles die Jamiroquai heeft uitgebracht, dat ik vermoedde dat het van een oude cd afkomstig was.quote:
Jackson And His Computerband! Komt dat zien!quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:41 schreef peaceman het volgende:
Vanavond Bazar Curieux... ben benieuwd....![]()
Wie weet... heb je nog meer tips? Ken maar 2 artiesten die er optreden eigenlijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:49 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Jackson And His Computerband! Komt dat zien!
Ik had er patent op moeten vragen.quote:De laatste jaren is het voor radiostations erg in trek om luisteraars te vermaken met uitzonderlijk lange hitlijsten. Sinds jaar en dag is er natuurlijk de Top 100 Allertijden, die sinds twee jaar vertienvoudigd is. Radio 2 kent al enkele jaren de Top 2000, die in december wordt uitgezonden, en Radio Veronica zendt om de paar maanden een thematische hitlijst van enkele honderden platen uit.
Kink FM logoPopzender Kink FM bestaat in oktober 10 jaar en viert dit eveneens met zo'n lijst. Luisteraars van het station kunnen de komende week stemmen uitbrengen voor de Outlaw 666, waarin de beste Kink-platen van de afgelopen 10 jaar genoteerd zullen zijn. De lijst zal in de week van 3 oktober worden uitgezonden tussen 9 en 20 uur. De nummer 0, volgens Kink-traditie de hoogste notering in een hitlijst, zal op vrijdagmiddag 7 oktober, even voor 5 uur te horen zijn.
Programmaleider Arjen Grolleman: "Dit is natuurlijk een leuke gelegenheid om nieuwe luisteraars kennis te laten maken met de beste muziek van de afgelopen 10 jaar, en dat betreft vaak muziek die je niet zo snel op andere zenders zult horen. Voor vaste luisteraars wordt het een feest der herkenning."
Kink FM werd opgericht in oktober 1995 als spin-off van het gelijknamige Veronica-programma op Radio 3 en is onderdeel van de Vereniging Veronica. Naast alternatieve popmuziek in het algemeen uit heden en verleden is Kink FM al 10 jaar het enige Nederlandse radiostation dat aandacht besteedt aan specifieke genres als bijvoorbeeld punk, metal, hiphop, progressieve dance en avantgarde.
Muziekliefhebbers kunnen hier hun stem op de Outlaw 666 uitbrengen.
iddquote:Op zondag 18 september 2005 12:15 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik had er patent op moeten vragen.
Net alsof wij de kans hebben om mensen 2 dagen achter elkaar te zien met dit belachelijke tempo!quote:Op zondag 18 september 2005 22:21 schreef dwerg het volgende:
Do jutra is tot morgen in het Pools.
Hoi Liejannuh.
Dat ga ik echt niet zelf uitrekenen, ik vraag morgen wel aan Thomas hoeveel dat in Europees geld is.quote:Op zondag 18 september 2005 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
voor 30 zloty pppn, reken zelf maar uit hoe belachelijk goedkoop dat is
goed bezigquote:Op maandag 19 september 2005 14:29 schreef Anton het volgende:
Arme knul... Mijn versierpoging van afgelopen zaterdag is een stuk beter uitgepakt
Hoe heet hij?quote:Op maandag 19 september 2005 14:29 schreef Anton het volgende:
Arme knul... Mijn versierpoging van afgelopen zaterdag is een stuk beter uitgepakt
Hallo Jane.quote:Op maandag 19 september 2005 13:59 schreef Jane het volgende:
Hallo mensen.
dit zal vast een hele domme zijn, maar niet gewoon .com?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef Jane het volgende:
Snelle vraag voor het geval er iemand online is die het weet:
Ik zit hier in Spanje, maar ik wil graag de hotmailpagina in het Engels. Wie weet hoe dat moet?
www.hotmail.co.uk geeft hem ook in het Spaans.
as I was saying, een hele domme.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:08 schreef Tokus het volgende:
hotmail kijkt vast dus naar je landinstellingen van je browser/pc......
Gewoon gmail nemen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:23 schreef Jane het volgende:
Het is zeer frustrerend. Ik probeer hier voor mijn Ierse vriend Archie een hotmail account te creëren en dat ging helemaal goed in het Spaans, tot er iets in beeld kwam dat we niet begrepen. Man achter de balie hier gevraagd, maar die wist het ook niet. We moesten iets invullen. Ik was bang dat ik een betaald account zou aanmaken en durfde dus niet door te gaan.
Daarna dus een half uur of zo bezig geweest om te proberen de pagina in het Engels te krijgen, maar tot dusver nog steeds niet gelukt. Ik heb Archie nu maar even jane_fokster gegeven om iets aan een vriend te mailen.
Nee, dat begreep ik nog allemaal. Moest aan het einde nog iets typen en geen idee wat dat moest zijn. Had ook het password al 2x getypt en alles.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:25 schreef thaleia het volgende:
Je bedoelt niet het overtypen van zo'n reeks letters & cijfers in vreemd lettertype?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:48 schreef Liejannuh het volgende:
Het leuksteski is dat je gewoon overalski ski achter zet, en dan lijkt het net polski!
20 graden en de hele dag zon. Donderdag en vrijdag nog iets warmer, en zaterdag misschien een beetje regen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef Liejannuh het volgende:
Is het nog een beetje weer in Nederland? Wij lopen al sinds zaterdag met onze kop in de zonski!
nee nee, jij zei wat andersquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:17 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
as I was saying, een hele domme.
aangezien de ring rond Antwerpen zo'n 98 miljoen gekost heeft, denk ik dat ze voor dit geld heel Polen kunnen asfalterenquote:Op woensdag 21 september 2005 09:04 schreef Liejannuh het volgende:
Beterschap met je verkoudheid sebbo!
Ik ga hier denk ook maar wat platenzaken opzoeken.Kijken of er nog wat leuks te vinden is.
Of zal ik ook naar de lokale mediamarkt gaan?
Overigens, er is door de EU 252,7 mln euro geinvesteerd in de Poolse wegen. Dus dan weten jullie waar je belastinggeld naar toe gaat.
Misschien is er wel een Poolse versie van de New Kids on The Block te vinden.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:04 schreef Liejannuh het volgende:
Beterschap met je verkoudheid sebbo!
Ik ga hier denk ook maar wat platenzaken opzoeken.Kijken of er nog wat leuks te vinden is.
Of zal ik ook naar de lokale mediamarkt gaan?
Overigens, er is door de EU 252,7 mln euro geinvesteerd in de Poolse wegen. Dus dan weten jullie waar je belastinggeld naar toe gaat.
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:42 schreef dwerg het volgende:
Okee, je moet erbij geweest zijn, maar de grijns op het gezicht van mijn bijna 80 jaar oude buurvrouw toen ik vroeg of ze écht een rolletje tape aan die gozer had gegeven, heerlijk.
pricelessquote:Op woensdag 21 september 2005 18:42 schreef dwerg het volgende:
Okee, je moet erbij geweest zijn, maar de grijns op het gezicht van mijn bijna 80 jaar oude buurvrouw toen ik vroeg of ze écht een rolletje tape aan die gozer had gegeven, heerlijk.
Ik heb die zin 3x moeten lezen voordat ik er uberhaupt iets van snapte... kolere, kan je nog meer zinloze bijvoeglijke naamwoorden achter elkaar plakken?quote:Zo verkent Siebe de Boer (Frank Mohr Instituut, Groningen) vanuit een tekenkunstige methode in een filmische loop de mogelijkheden van de nieuwe mediatechnologie. In zijn werk complementeren lichtintensiteiten en sonore achtergrondmuziek elkaar op een subtiele wijze, zodat uiteindelijk de theatralisering van een openbare ruimte ontstaat.
Cool hequote:Op donderdag 22 september 2005 16:49 schreef Anton het volgende:
[..]
Ik heb die zin 3x moeten lezen voordat ik er uberhaupt iets van snapte... kolere, kan je nog meer zinloze bijvoeglijke naamwoorden achter elkaar plakken?
Ja hoi. Lees die post boven je eens.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef Liejannuh het volgende:
Wie gaat er mee? Combineren we het fijn met een stukje appeltaart bij Dudok ofzo!
Noujazeg!quote:Op donderdag 22 september 2005 18:28 schreef dwerg het volgende:
Nou, dan stel ik voor om op 9 oktober appeltaart te gaan eten in Rotterdam.
Ah, dank je!quote:Op donderdag 22 september 2005 18:33 schreef Z het volgende:
Om dwerg even voor te zijn; Boijmans.
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:36 schreef dwerg het volgende:
Ik ga me niet druk maken om de naam van een museum, Z.
Toen ik vanmorgen op de bb-weblog echter iets las over 'steiging van de kijkcijfers' heb ik het Nederlandse onderwijs wel even vervloekt.
Ja!quote:Op donderdag 22 september 2005 19:10 schreef Liejannuh het volgende:
Of dat het soep is van rode bieten.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:47 schreef Summoner het volgende:
Hallo.
Ik heb vandaag de Merzbox aanschouwd en betast.
[afbeelding]
De komende dagen zal ik minder online zijn, om mezelf de tijd te geven deze ervaring een plaatsje te geven in m'n leven.
heb je genoeg schone broeken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:47 schreef Summoner het volgende:
Hallo.
[afbeelding]
De komende dagen zal ik minder online zijn, om mezelf de tijd te geven deze ervaring een plaatsje te geven in m'n leven.
50 schone broeken, voor elke CD één.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:39 schreef Tokus het volgende:
heb je genoeg schone broeken?
Uit pure nieuwsgierigheid heb ik even op Google gezocht wat voor monsterlijk gedrocht je nu weer hebt aangeschaft. En toen kwam ik dit tegen. Ik verwacht eigenlijk hier op Fok ook een apart topic van al je belevenissen met deze verzameling waanzinquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:47 schreef Summoner het volgende:
Hallo.
[afbeelding]
Ah ja, dat artikel heb ik al eens gelezen. Maar vergis je niet, ik heb de Merzbox niet gekocht! Dat ding kost meer dan 500 euro. Kweenie of ik dat er ooit voor over zal hebben... Stiekum verlang ik er wel naar.quote:Op zondag 25 september 2005 16:59 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Uit pure nieuwsgierigheid heb ik even op Google gezocht wat voor monsterlijk gedrocht je nu weer hebt aangeschaft. En toen kwam ik dit tegen. Ik verwacht eigenlijk hier op Fok ook een apart topic van al je belevenissen met deze verzameling waanzin.
Stelletje hippiesquote:Op zondag 25 september 2005 10:36 schreef Beathoven het volgende:
Dag muziek, na Anthraxx zit ik nu ook met een Apple laptop.
Een keuze die ik al veel eerder had moeten maken
Wow! Je hebt de verleiding kunnen weerstaan! Wat goedquote:Op zondag 25 september 2005 17:16 schreef Summoner het volgende:
Ik heb hem gezien een aangeraakt, wat al redelijk uniek is aangezien zo weinig mensen die box hebben.
Wellicht koop ik hem nog eens als ik een redelijk betaalde baan heb.quote:Op zondag 25 september 2005 20:08 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik zag ook al dat er maar 1000 van gemaakt zijn. Maar ik moet zeggen dat het me ook niet verbaasd had als je hem wél had gekocht. Ach ja, je kan niet alles hebben... Toch blijft het maar een vreemd ding.
Hmmm..doet me wel heel sterk denken aan carnaval hier in Limburg!quote:Op zondag 25 september 2005 15:18 schreef dwerg het volgende:
Het hoogtepunt van de jaarlijkse feestweek in ons dorp: het bloemencorso op zaterdag. Met versierde kinderfietsen, wagens van basisscholen en grotere karren met dorpse en maatschappijkritische onderwerpen. En als één van de blikvangers deze kar, met minister Donner ervoor:
[afbeelding]
U_N, ken je Borg 64?quote:Op zondag 25 september 2005 21:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
enigste wat ik verder ken van merzbow is de Merzbow/Bastard Noise split cd
Dat is over een half jaar he. Even kijken, da's dus 26 weken.. 26 weken * (geen zakgeld - uitgaven) = minder dan geen geld. Dus uh.. ik zal kijken wat ik voor je kan doen, maar reken er maar niet opquote:Op zondag 25 september 2005 20:43 schreef Summoner het volgende:
[..]
3 maart ben ik jarig trouwens siebe.![]()
http://www.subjectivisten.org/archives/001923.php#001923quote:Het effect van kritiek
Onderzoekers van de Rijksuniversiteit Groningen en de Universiteit van Amsterdam onderzochten het effect van filmrecensies op het succes (gemeten aan de hand van aantal verkochte bioscoopkaartjes) van films, zowel voor mainstream films als voor art house films. Hun resultaten zijn opvallend te noemen: niet alleen hebben filmrecensies een voorspellende waarde, maar filmrecensies kunnen het succes van art house films ook beïnvloeden. Recenseren heeft dus weldegelijk zin.
Nu is deze opvallende conclusie geen reden voor recensenten om ook maar gelijk naast hun schoenen van trots te gaan lopen, want zo legt Gerda Gemser, één van de onderzoekers, uit: ‘Het maakt niet uit of deze recensie nu een positieve of negatieve is. Het is niet zozeer van belang wat over een film wordt geschreven, van belang is dat over een film wordt geschreven, waarbij het aantal recensies zelfs van doorslaggevend waarde is.’ Hoe meer recensies een art house film krijgt, hoe succesvoller deze film zal zijn.
Recensies beïnvloeden overigens op geen enkele wijze het succes van mainstream films. Volgens Gemser is het recenseren van een mainstream film vergelijkbaar met een recenseren van een bak vanille-ijs. Overbodig. Je houdt ervan of je houdt er niet van. Dat recensies van art house films de filmbezoekers wel richting de bioscoop kunnen sturen heeft een aantal oorzaken. Gemser: ‘Er worden minder marketingmiddelen ingezet voor een art house film dan voor een mainstream film. Er is dus minder informatie beschikbaar over art house films. Nu zijn art house films veelal geen gemakkelijke films en mensen die dit type films bezoeken, lezen graag en veel over deze films.’ Recensies -positief en negatief- voorzien dus vooral in een behoefte aan informatie.
De onderzoekers onderzochten alleen het effect van kritiek op filmbezoek, maar Gemser acht het niet uitgesloten dat dezelfde voorspellende en beïnvloedende waarde van recensies ook in andere kunstvormen gevonden worden. Zolang binnen die kunstvorm maar het onderscheid gemaakt kan worden tussen high culture en low culture of tussen mainstream en underground.
Das toch al lang bekend: slechte publiciteit is ook publiciteit.quote:Op maandag 26 september 2005 12:15 schreef Z het volgende:
[..]
http://www.subjectivisten.org/archives/001923.php#001923
Zou dat ook zo voor muziek gelden? Volgens mij wel.
Net alsof de doelgroep van dat soort films de recensies leest. Net alsof die uberhaupt een abbonement op een krant hebben of een ander tv-programma kijken dan MTV movie news waar elke film door de sponsor wordt aangelevert en dus een positieve beoordeling krijgt. De doelgroep van die films bereik je veel beter met reclame, reclame, reclame en non-kritische talpa-tv.quote:Op maandag 26 september 2005 14:16 schreef Z het volgende:
Maar dat het ook echt niks uitmaakt bij mainstream dingen vind ik dan wel weer grappig.
zal eens luisterenjquote:Op maandag 26 september 2005 16:20 schreef Seborik het volgende:
[..]
http://www.borg64.com/
Een van de beste releases van het jaar.
Heb je ze allemaal al gehoord?quote:Op maandag 26 september 2005 16:20 schreef Seborik het volgende:
Een van de beste releases van het jaar.
Sportcafe de Rotanboys?quote:Op maandag 26 september 2005 23:17 schreef Summoner het volgende:
Wheheh, OK dan. Vrijdag ga ik jullie trouwens mijn stamkroeg laten zien, waar ik elk weekend kom en al vele hartjes heb gebroken.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:33 schreef Diverse_Reality het volgende:
Sportcafe de Rotanboys?
At your service.quote:
zwquote:
waar zit minstrel musicquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:20 schreef Summoner het volgende:
nou nou, als die kroeg en de Minstrel Music er niet zaten kwam ik er niet zo vaak. Groningen > Zwolle
Nee, alleen met massage-olie ingesmeerde mannen met enorme pikken die kloppen van verlangen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:34 schreef Diverse_Reality het volgende:
Hmn, ken die tent niet. Ben in Zwolle ook alleen maar in kraakpanden geweest, dacht dat het voor de rest knudde was.
Zijn er geile wijven?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Limbo!
Regelmatig geweest, wel leuke tentquote:
Recentelijk nog?quote:Op woensdag 28 september 2005 08:42 schreef Mark het volgende:
Regelmatig geweest, wel leuke tent
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:00 schreef Summoner het volgende:
Goh, dat je met dat bier langs Vest-Man bent gekomen. Je kent hem wel, die beer die altijd een muf blauw vest draagt.
haha dat doet mij denken aan mijn nieuwe koffie mok kan een halve kan koffie inquote:Op woensdag 28 september 2005 15:14 schreef Diverse_Reality het volgende:
Yea, heb er ook wel een paar. Alleen een beker melk drinken 'sochtends neemt dan meteen een kwartier in beslag..
helemaal als je bedenkt dat ik hem van mn vriendin gekregen hebquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:07 schreef Summoner het volgende:
You artsy fucker.
Ik heb ook ooit eens een 'lieve' beker voor m'n ex-vriendin gekocht, maar ik dronk er zelf altijd thee uit, dus toen we uit elkaar gingen heb ik hem maar meegenomen.
Kan ze voor mij ook een vat meenemen?quote:Op woensdag 28 september 2005 21:53 schreef dwerg het volgende:
Liejannuh doet iedereen de groeten vanuit Brno, in Tsjechië dus. Morgen gaan ze naar Praag. Ze hebben inmiddels 2000 kilometer gereden, maar gelukkig rijdt haar auto 1 op 16,7 en kost de benzine slechts iets meer dan één Euro per liter.
Wel veel amerikanen die me niks zeiden trouwens ...quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:05 schreef Tokus het volgende:
hoera, m'n verbinding doet het weer. Gisteren was ik dus noodgedwongen aangewezen op een avondje tv kijken.
Toch bleek er zowaar iets leuks op MTV te zijn: All Access: Awesomely Bad Career Moves
De titel zegt al genoeg, en dit was 's echt leuk om te kijken.
Ik schaam me diep TGW. Nog steeds niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 04:12 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Jane, hebbie nou de nieuwe Macca cd?!
Ik kan het je écht aanradenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik schaam me diep TGW. Nog steeds niet.
En haai MuadDib.
En ik ben ook naar een ijshockey wedstrijd (Slavia tegen Liberec, gelijk spel) geweest en naar de Opera (La Traviata).quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:44 schreef dwerg het volgende:
Oh, Liejannuh is gisteren in Praag naar een opvoering van het Zwanenmeer geweest. Met muziek van Tchaikovsky. Die was er zelf niet bij, hij is al een tijdje dood.
Ah gezellig. En mooie post dwergquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:22 schreef menjo het volgende:
Ah, een kunstzinnige bijeenkomst... count me in.
als je daar het nummer van Killing Joke mee bedoeltquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
ASTEROID!
is dat melvins play houdini .. tof zeg !! (speelt trevor dunn nu tegenwoordig op al hun optrendens bas of was dat eenmalig ?)quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:53 schreef bartrid het volgende:
[..]
als je daar het nummer van Killing Joke mee bedoeltVolgende week vrijdag ga ik ze weer zien. Eerst de Melvins morgen. Dicht bij Londen wonen heeft zo z'n voordelen
Ja, dat bedoelde ik. Ik ga ze vanavond in de Melkweg zien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:53 schreef bartrid het volgende:
[..]
als je daar het nummer van Killing Joke mee bedoeltVolgende week vrijdag ga ik ze weer zien. Eerst de Melvins morgen. Dicht bij Londen wonen heeft zo z'n voordelen
ah veel plezier dan! Maar dat gaat wel lukken, want KJ is een geweldige live band.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik. Ik ga ze vanavond in de Melkweg zien.
dit wordt de 4e keer geloof ik, waarbij het 25 jarig jubileum concert begin dit jaar toch wel het beste was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat heb ik gelukkig als eens mogen ervaren. Op Parkpop speelden ze ook en dat beviel me erg goed. Hopelijk is het voorprogramma ook leuk, Tribazik, ik heb er nog nooit van gehoord.
En ik had nog bijna kaartjes voor Motley Crue gehaald omdat KJ in het voorprogramma stond, maar daar toch maar van afgezienquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:20 schreef bartrid het volgende:
[..]
dit wordt de 4e keer geloof ik, waarbij het 25 jarig jubileum concert begin dit jaar toch wel het beste was.
Je bent een enorme koukleum, en dan zou je voor je lol op het ijs gaan staan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:17 schreef Liejannuh het volgende:
Zijn er trouwens ook dames-ijshockey-teams in Nederland aktief? Lijkt me wel een geschikte sport!
Weet jij hoe verschrikkelijk veel lagen kleding en beschermdingen een ijshockeyspeler aan heeft?? En hoe verschrikkelijk intensief dat is?? Dat moet ik kunnen overleven!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:03 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je bent een enorme koukleum, en dan zou je voor je lol op het ijs gaan staan?
Hoi en welkom terug trouwens.
Jackson and His Computerband is inderdaad tof.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:23 schreef zodiakk het volgende:
Ik wil even mededelen dat er twee fantastische platen op de 3voor12 luisterpaal staan. De eerste is Jackson And His Computerband - Smash en de tweede is mijn persoonlijke favoriet Dijf Sanders - To Be A Bob. Gaat dat luisteren!
Hè, moet dat nou? Het station IS al helemaal naar de klote en dan gaan jullie er nog afspreken ook!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:37 schreef dwerg het volgende:
Wanneer?
Zondag 9 oktober 2005. 14.00 uur op Rotterdam CS.
Heb je een beter idee?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:39 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Hè, moet dat nou? Het station IS al helemaal naar de klote en dan gaan jullie er nog afspreken ook!
Dat gaat mij ook wel lukken denk ik. 10 uur opstaan moet wel tot de mogelijkheden behoren lijkt me.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:37 schreef dwerg het volgende:
Wanneer?
Zondag 9 oktober 2005. 14.00 uur op Rotterdam CS. Dat kan iedereen wel vinden.
Cool.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:43 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik woon er vlakbij dus misschien wip ik wel even langs.
die naam hoorde ik gisteren op Studio Brussel ook voorbij komen. wat is het voor iets?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:23 schreef zodiakk het volgende:
Jackson And His Computerband
Kijk op de 3voor12 luisterpaal. Het klinkt als een loodzware en verknipte discocollage. Sommigen zullen het nerveus vinden, maar dat zijn mensen die vier akkoorden in een popliedje al teveel vinden. Het verbaast me echt dat er zo weinig over deze plaat gesproken wordt, terwijl iedereen zit te dwepen met de vrijblijvende springpop van Franz Ferdinand. Oja, als je dan toch bij de luisterpaal bent luister dan ook Dijf Sanders. Dijf Sanders is de MAN. Alleen die naam al. Dijf. De motherfuckin' Dive-man.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:05 schreef Tokus het volgende:
die naam hoorde ik gisteren op Studio Brussel ook voorbij komen. Wat is het voor iets?
Ik heb Daedelus zien openen voor Amon Tobin en dat was erg goed. Gisteren even dit geluisterd en het klinkt wel lekker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:37 schreef Z het volgende:
Ik vind het leuker dan Daedelus, waar je een tijd geleden en topic over had geopend. En ik vind het niet zo zwaar, het is nog redelijk melodieus.
Menjo, heb je Senena Maneesh al gehoord? Is wel iets voor jou namelijk!quote:
Ah, klinkt interessant... ik zal het eens checkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:10 schreef Z het volgende:
[..]
Menjo, heb je Senena Maneesh al gehoord? Is wel iets voor jou namelijk!
http://pitchforkmedia.com(...)serena-maneesh.shtml
Voor mij was het slechts de tweede keer. Het was wel weer gaaf. Alleen jammer dat ik een deel heb moeten missen om de laatste trein te halen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:20 schreef bartrid het volgende:
[..]
dit wordt de 4e keer geloof ik, waarbij het 25 jarig jubileum concert begin dit jaar toch wel het beste was.
Daar was ik ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:07 schreef Z het volgende:
Ik was vrijdag trouwens op een feestje, Dans Le Rock, was leuk, veel drank en goede muziek. Er waren ook VJ's die veel televisiebeelden lieten zien. Kijk ik op een gegeven moment naar het scherm, kijkt de directeur van het bedrijf waar ik werk mee ineens aan, die is wel eens op de televisie, en zo in de VJ set terecht gekomen. Was tamelijk wierd
Ik kan niet wachten tot volgende week vrijdag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Voor mij was het slechts de tweede keer. Het was wel weer gaaf. Alleen jammer dat ik een deel heb moeten missen om de laatste trein te halen.
Ik kan niet wachten tot Fabchannel het concert online zet, dan kan ik eindelijk het einde kijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:12 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot volgende week vrijdag.
Geweldig!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:59 schreef dwerg het volgende:
'Kabouter Buttplug' in Rotterdam geplaatst
Aangezien Liejannuh het zo druk had met vakantie houden, dat ze het hele verhaal heeft gemist.
Sorry voor deze offtopic post.
Dat monument is een beetje overkill als je het mij vraagt, het enige indrukwekkende is dat het groot is. Het is een soort 'hollywood-monument'. Heb je er ook tussendoor gelopen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Overigens is dit ook kunst. Mijn gedachte was dat het vast moderne kunst was.
Het is ontzettend groot en ontzettend vaag.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:15 schreef Z het volgende:
[..]
Dat monument is een beetje overkill als je het mij vraagt, het enige indrukwekkende is dat het groot is. Het is een soort 'hollywood-monument'. Heb je er ook tussendoor gelopen?
Hmm, dan is muziek vast ook moderne kunstquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:55 schreef Z het volgende:
En moderne kunst is er niet echt om te snappen, dat vind ik althans, het gaat er meer om wat je er bij voelt.
De opzet van het monument is geloof ik dat het haast onzichtbaar begint, met lage stenen en dan langzamerhand steeds hoger en hoger wordt, totdat je op een gegeven moment alleen maar steen om je heen ziet en beseft dat het monument je beslopen heeft. De 'verdwaling' is geestelijk, je bent op een gegeven moment omringd door grote betonnen stenen, waar je ook heen loopt, er is geen kleur, geen perspectief, het is koud, afstandelijk, onmenselijk. Dat is de sensatie die dit monument moet opwekken. En dan kan je wel zeggen 'maar je kan gewoon langs de stenen heenkijkuh?' maar dat is van eenzelfde zinloosheid als zeggen dat voetbal niets meer is dan achter een bal aanrennen om hem vervolgens weer weg te trappen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:38 schreef Liejannuh het volgende:
Het is ontzettend groot en ontzettend vaag.
Ik geloof dat het de bedoeling is dat je een beetje verdwaald als je er tussendoor loopt, maar dat is erg moeilijk aangezien die pilaren nogal netjes in rijtjes staan.
Ik heb er wel tussendoor gelopen en dan is het ding dus wel indrukwekkend, vooral door de grootte en hoogte ervan. Maar verder blijft het voor mij moderne kunst en snap ik er niets van.
Laat dat nou net zijn wat ik idd van voetbal vind...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:45 schreef zodiakk het volgende:
maar dat is van eenzelfde zinloosheid als zeggen dat voetbal niets meer is dan achter een bal aanrennen om hem vervolgens weer weg te trappen.
Het is juist dit gebrek aan inlevingsvermogen dat een dergelijk holocaustmonument rechtvaardigt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:55 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Laat dat nou net zijn wat ik idd van voetbal vind...![]()
Wat is een 'Holywood-monument'?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:22 schreef Z het volgende:
Een Holywood-momument dus.
Ik vind het anders wel een monument met diepgang. Een Hollywood-monument zou zijn om een groot fallussymbool op te richten met daarop de namen van vergaste joden. Bij dit monument vind ik de directe fysieke weerslag van de stenen op je eigen gesteldheid allesbehalve Hollywood.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:01 schreef Z het volgende:
In mijn reactie op Liejannuh noem ik, wat jij beschrijf,t een hollywood-monument.
Het is net een Hollywood film/blockbuster, er is weinig diepgang.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:20 schreef Liejannuh het volgende:
Zou de kunst van Man in a shed ook zoveel vragen en discussie oproepen zondag?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vandaag vond ik Revolver van The Beatles in de brievenbus. Morgen komt waarschijnlijk Rubber Soul binnen en maandag Abbey Road.
Revolver bevalt in ieder geval al goed, deze eerste luisterbeurt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:53 schreef webfreak het volgende:
[..]Dat is wel erg veel moois in één keer
Moet dat op het deuntje van I'm the scatman???quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:18 schreef Z het volgende:
♪♪Cause I'm the Taxman, yeah heah the taxmahan♪♪
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:00 schreef Z het volgende:
Dat is het eerste nummer op Revolver. En dat swingt als de nete.
Hee dwerg! Nogmaals bedankt. Sorry dat ik zo snel weg moest, maar moest rennen naar mijn trein. Maar bedankt voor het 'organiseren' etc. Vond het gezellig vandaag!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:34 schreef dwerg het volgende:
Hoi. Weer thuis. 't Was leuk.
Werk van Man_in_a_Shed ziet er echt heel mooi uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |