abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:30:08 #76
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_30766637
Gmail is gratis. Makkelijk te registreren weet ik niet. Wellicht moet je een invite van iemand krijgen, als dat zo is, heb ik er nog 100 te gaan, dus kan ik die wel doormailen.

Dat je geen opties ziet, is niet vreemd. Die krijg je na inloggen. Als je nog moet aanmelden dus niet. Ik dacht dat je gewoon je mail wilde lezen ofzo, en daar liever de engelstalige pagina voor had.

Edit: Aan invites geen gebrek, zo te zien.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:38:25 #77
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_30766961
Hee, Tnx MMG!!!

Alleen... die pagina is ook ineens in het Spaans! :´(

Ik ga het wel even proberen... iig bedankt!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:47:01 #78
1986 Jane
pi_30767279
Het lukt verdomme niet MMG!!!

En ik kan je niet zeggen WAT er misgaat omdat het in het Spaans is!

Klote internet!
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:48:08 #79
1986 Jane
pi_30767312
Kun je me misschien sowieso een invitation sturen aan jane_fokster@hotmail.com?

IIg sowieso al heel erg bedankt.
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:49:14 #80
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_30767350
Jane: http://babelfish.altavista.com/

Kun je Spaanse tekst die je niet begrijpt laten vertalen naar Engels.
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:50:05 #81
1986 Jane
pi_30767370
Sorry, zie nu al dat ik hem ook in het Nederlands kan instellen.
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:57:10 #82
1986 Jane
pi_30767658
Het is gelukt!!!!!!!!!!

Bedankt nog allemaal!!!
pi_30774481
Hi! Nu vanuit Krakow!

Leuke stad (denk ik, we hebben m alleen nog maar in het donker gezien) en Polski is nog steeds leukski. Het leuksteski is dat je gewoon overalski ski achter zet, en dan lijkt het net polski! Wat wil een mens nog meerski?

Vandaag naar Auschwitz en Birkenau geweest en dat is gewoon echt super bizar shoquerend. Wel eens 1950 kg mensenhaar gezien? Ga naar Auschwitz en het ligt daar. Werd verkocht destijds voor 1 deutschmark per pond ofzo. *ril*

Ben overigens wel heel blij dat we er geweest zijn, als is het maar om sommige dingen even beter te kunnen relativeren.
Verder heb ik geen poolse websites, dus jullie hoeven geen Pools te vertalenski. Owja, Budapest gaat van het lijstje, hebben we geen tijdski voor.
pi_30775611
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 22:48 schreef Liejannuh het volgende:
Het leuksteski is dat je gewoon overalski ski achter zet, en dan lijkt het net polski!
Nee hoor.
I intend to live forever, or die trying.
pi_30775971
Hoi Lianne trouwens.
pi_30776247
Hoi dwergski!
Is het nog een beetje weer in Nederland? Wij lopen al sinds zaterdag met onze kop in de zonski!
pi_30776321
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef Liejannuh het volgende:
Is het nog een beetje weer in Nederland? Wij lopen al sinds zaterdag met onze kop in de zonski!
20 graden en de hele dag zon. Donderdag en vrijdag nog iets warmer, en zaterdag misschien een beetje regen.
pi_30776529
Het is prachtig weer en ik ben snotverkouden. Dat wordt lachen maandag. "Goedemorgen, ik ga nu de electroden bij je oog aanbrengen. Zit zo stil mogelijk en kijk recht naar voren. *HATSJOE*" Wat resulteert in een meisje/ventje onder het snot en een plakker in een oog.

Maar tof dat jullie het fijn hebben, Jane en Li!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 september 2005 @ 07:17:11 #89
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_30781145
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:17 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

as I was saying, een hele domme.
nee nee, jij zei wat anders
ik bedoel dat hotmail kijkt naar op welke taal/welk land je windows is ingesteld, niet naar welke versie je zelf surft.

vandaag de Brusselse mediamarkt nog 's met een bezoekje vereren, en zien of er nog wat cds te koop zijn voor 7 euro.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_30782184
Beterschap met je verkoudheid sebbo!
Ik ga hier denk ook maar wat platenzaken opzoeken. Kijken of er nog wat leuks te vinden is. Of zal ik ook naar de lokale mediamarkt gaan?

Overigens, er is door de EU 252,7 mln euro geinvesteerd in de Poolse wegen. Dus dan weten jullie waar je belastinggeld naar toe gaat.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 september 2005 @ 09:55:52 #91
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_30783242
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga hier denk ook maar wat platenzaken opzoeken. Kijken of er nog wat leuks te vinden is. Of zal ik ook naar de lokale mediamarkt gaan?

Overigens, er is door de EU 252,7 mln euro geinvesteerd in de Poolse wegen. Dus dan weten jullie waar je belastinggeld naar toe gaat.
aangezien de ring rond Antwerpen zo'n 98 miljoen gekost heeft, denk ik dat ze voor dit geld heel Polen kunnen asfalteren
pi_30786920
Lees je mee, MuadDib?

Penney de Jager lanceert eigen 50Plus Mode Collectie

Oud TopPop danseres (57) strijdt voor mode met hippe uitstraling voor 50plussers

Penney de Jager (57), bekend danseres en choreografe bij o.m. TopPop, lanceert woensdag 21
september om 12.30 uur op de 50PlusBeurs in de Jaarbeurs te Utrecht haar eigen
50PlusModeCollectie: elegant, maar ondeugend.

Tijdens een spetterende modeshow lopen Penney en door haarzelf geselecteerde amateur
50Plusmodellen op de catwalk met mode van Penney persoonlijk. De modellen dragen kleding
die Penney zelf heeft ontworpen en heeft laten maken naar haar eigen inzichten. Penney de
Jager is altijd een opvallende verschijning met vaak extravagante kleding.

De reden voor de presentatie van haar eigen collectie is de onvrede die Penney heeft met
het bestaande mode aanbod: 'Ik heb mijn leven lang heel veel kleding voor mezelf gemaakt,
omdat ik mijn smaak in de winkel niet vond. Nu ik boven de 50 ben is het er niet beter op
geworden. Het aanbod is supersaai en veel te keurig voor mijn generatie. Jonge vrouwen
van 50plus willen ondeugend, stijlvol gekleed gaan, en daar voorziet mijn eigen collectie
in'.

'Voor mij is dit een droom die uitkomt. Na meer dan een jaar voorbereiding volgt dan nu
eindelijk de primeur voor een groot publiek'.
pi_30787169
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:04 schreef Liejannuh het volgende:

Misschien is er wel een Poolse versie van de New Kids on The Block te vinden.
pi_30798523
Nog even een totaal oninteressant verhaaltje:

We wonen hier best wel leuk, aan de rand van de polder (het eind van de wereld heb ik ook wel eens iemand horen zeggen). Vrij uitzicht over weilanden en een molen, en een oude weg over de dijk. Soms zijn er wel eens vertegenwoordigers die hun lunchpauze op de dijk doorbrengen. Ze parkeren dan hun auto en eten op de motorkap hun brood op. Zo ook vandaag. Twee mannen in pak hadden hun Peugeot in de berm gezet, en ouwehoerden en aten wat.
Rond half één gingen ze weer weg. Niks aan de hand zou je zeggen. Maar na een kwartier kwamen ze weer terugrijden over de dijk. Heel langzaam. Keren. Uitstappen. Rondlopen. Aanbellen bij de overburen. Weer over de dijk lopen. En daarna bij mij in de schuur.

'Hebt u misschien iets gezien toen wij hier op de dijk stonden?'
Nou nee.
'Ik ben namelijk mijn telefoon kwijt, ik had hem op de auto gelegd, en nu is hij weg...'
Oh. Gevallen toen jullie wegreden?
'Of iemand heeft hem meegenomen! Die telefoon is echt heel belangrijk voor me.'
Sorry, ik weet van niks, succes met zoeken.
'Hier heb je mijn kaartje, je kunt me mailen als je iets weet. Ik heb de buren ook al een kaartje gegeven.'
Hadden zij iets gezien?
'Nee, maar je buurvrouw heeft me wel een rolletje plakband gegeven (man laat rolletje leukoplast zien) zodat ik de volgende keer mijn telefoon op het dak kan vastplakken. '

Okee, je moet erbij geweest zijn, maar de grijns op het gezicht van mijn bijna 80 jaar oude buurvrouw toen ik vroeg of ze écht een rolletje tape aan die gozer had gegeven, heerlijk.
pi_30800324
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan eten!
Iemand nog een restaurant suggestie? Gister was Indiaas, vanmiddag Italiaans. Eigenlijk vind ik alles wel goed, als het maar niet Pools is, dat klinkt gewoon niet lekker!
pi_30801501
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:42 schreef dwerg het volgende:
Okee, je moet erbij geweest zijn, maar de grijns op het gezicht van mijn bijna 80 jaar oude buurvrouw toen ik vroeg of ze écht een rolletje tape aan die gozer had gegeven, heerlijk.
pi_30811404
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:42 schreef dwerg het volgende:

priceless
pi_30823860
Geweldig verhaal!

Ik ga vanavond naar de popquiz in Tivoli, is iemand hier daar weleens geweest? Heb wel een idee van wat ik kan verwachten, maar is het erg druk bezocht en groots opgezet of juist gezellig klein rommelig?
pi_30825970
Middag allemaal! Ik moet even kwijt dat ik helemaal verliefd ben geworden op de nieuwe single van Supergrass: St. Petersburg. Op zich is het geen geweldig bijzonder liedje, maar het is wel enorm lekker en verslavend om te horen... toch ook maar eens hun nieuwe cd gaan beluisteren.
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_30827351
Jeej! Mijn filmpje is van 30 September tot en met 9 Oktober te zien in het Museum Booijmans van Beuningen in Rotterdam! Gaat mijn carriere toch nog een beetje de goede kant op .

Hier info met een chique beschrijving van mijn werk
pi_30828671
quote:
Zo verkent Siebe de Boer (Frank Mohr Instituut, Groningen) vanuit een tekenkunstige methode in een filmische loop de mogelijkheden van de nieuwe mediatechnologie. In zijn werk complementeren lichtintensiteiten en sonore achtergrondmuziek elkaar op een subtiele wijze, zodat uiteindelijk de theatralisering van een openbare ruimte ontstaat.
Ik heb die zin 3x moeten lezen voordat ik er uberhaupt iets van snapte... kolere, kan je nog meer zinloze bijvoeglijke naamwoorden achter elkaar plakken?
(Ik scrobbel ook audio)
pi_30829703
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:49 schreef Anton het volgende:

[..]

Ik heb die zin 3x moeten lezen voordat ik er uberhaupt iets van snapte... kolere, kan je nog meer zinloze bijvoeglijke naamwoorden achter elkaar plakken?
Cool he . Zo hoort dat nu eenmaal.... Eerlijk gezegd had ik ook een beetje moeite om die tekst aan mijn werk te koppelen, maar ik ga het wel lekker copy pasten voor mijn scriptie komend jaar. 't zal wel goed zijn denk ik.
pi_30831687
Nou, dan stel ik voor om op 9 oktober appeltaart te gaan eten in Rotterdam.
pi_30831789
Dwerg, was dat trouwens de buurvrouw die ik ook wel eens gezien heb?? Ik blijf het een geweldig verhaal vinden!

Stoer Siebe! Gewoon het Booijmans van Beuningen!
Theoretisch gezien moet dat in te passen zijn op 9 oktober. Dan ben ik namelijk in Nederland en heb ik (voor zover ik weet) geen andere afspraken.
Wie gaat er mee? Combineren we het fijn met een stukje appeltaart bij Dudok ofzo!

Owja, ik heb serieus nog geen enkele cd-winkel gevonden in Polen. Heel bizar. Wel buitensport winkels en gewone kledingwinkels, maar op de een of andere manier weten ze de winkelcentra met dingen die ik wil hebben erg goed te verstoppen.

Vanavond wordt het trouwens of georgisch of braziliaans eten. Wat raden jullie aan?
pi_30831829
quote:
Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef Liejannuh het volgende:
Wie gaat er mee? Combineren we het fijn met een stukje appeltaart bij Dudok ofzo!
Ja hoi. Lees die post boven je eens.

Ik zou Braziliaans eten kiezen.
pi_30831837
quote:
Op donderdag 22 september 2005 18:28 schreef dwerg het volgende:
Nou, dan stel ik voor om op 9 oktober appeltaart te gaan eten in Rotterdam.
Noujazeg!
Ik zit net een heel verhaal in te typen met exact hetzelfde voorstel!
Telepatie!
Kan niet anders!

Ik heb hier trouwens ook al appeltaart op en die was ook wel lekker!
pi_30831841
Om dwerg even voor te zijn; Boijmans.
Aldus.
pi_30831897
quote:
Op donderdag 22 september 2005 18:33 schreef Z het volgende:
Om dwerg even voor te zijn; Boijmans.
Ah, dank je!
Het komt door die Poolse toetsenborden, die zijn heel anders dan de Nederlandse!
Ga je ook mee trouwens?
pi_30831910
Ik ga me niet druk maken om de naam van een museum, Z.
Toen ik vanmorgen op de bb-weblog echter iets las over 'steiging van de kijkcijfers' heb ik het Nederlandse onderwijs wel even vervloekt.
pi_30831946
Hoe was de zoutmijn? En ga je morgen de bergen al in?
pi_30832182
quote:
Op donderdag 22 september 2005 18:36 schreef dwerg het volgende:
Ik ga me niet druk maken om de naam van een museum, Z.
Toen ik vanmorgen op de bb-weblog echter iets las over 'steiging van de kijkcijfers' heb ik het Nederlandse onderwijs wel even vervloekt.

Zet mij maar op de 'misschien' lijst. Het mooie van naar Boijmans gaan is dat je meteen naar de kinsthal en het NAI kan, allemaal bij elkaar in de buurt!
Aldus.
pi_30832209
Oh, en ik vind dat je georgisch moet eten Liejannuh!
Aldus.
pi_30832313
Morgen de Zoutmijn en dan gelijk door de bergen in.
We hebben net de auto al wat efficienter ingepakt. Hans koopt zich dit jaar helemaal suf en ik hou me in (score voor Hans: 2 overhemden, 1 trui en 1 paar schoenen, score voor Lianne: 1 trui. ).

En we lagen afgelopen nacht op een slaapzaal en toen kwamen er 2 dronken gasten binnen om half 1 en die gingen onwijs veel lawaai maken met het licht aan enzo. Na 5 minuten heb ik heel geirriteerd gevraagd of ze misschien hun kop dicht wilden houden en het licht uit wilde doen, want ik wilde slapen. Gaat die ene dronken gast weg, gaat ie zn moeder bellen, komt ie terug om te vertellen dat zn moeder vond dat ie wel heel erg laat belde.
Ik was in staat om die gozer bij zn oren beet te pakken, zn matras in de gezamenlijke ruimte te gooien en hem er bij te gooien.
Wat een eikel zeg! Ik weet al weer helemaal waarom ik eigenlijk nooit meer slaapzalen doe.
pi_30832534
9 oktober Dudok, count me in.
pi_30832608
Leuk Sebbo!
Wat vind jij dat we moeten gaan eten?
pi_30832672
Ik heb net stoofvlees op dat nog nabrand in m'n slokdarm van de kruiden, dus ik denk vooral veel ijs.

Gewoon een lokaal vleesrestaurant lijkt me wel wat om heen te gaan, dat is wat ik op zou zoeken.
pi_30832823
Wat ik heb gelezen over Pools eten is dat het bestaat uit kool met verschillende soorten vlees erdoorheen gegooid ofzo. Of dat het soep is van rode bieten.
Heel raar, maar ik vind het niet zo aantrekkelijk klinken.
Morgen in Zakopane, gaan we wel Pools eten hebben we bedacht. Daar hebben we ook adresjes van restaurants waar ze lekker Pools eten serveren.

Verder kan ik je melk en rijst aanraden sebbo. Dat blust de brand in je slokdarm het beste.
pi_30832862
Dan gewoon iets chinees.
pi_30832990
Chinees in Polen klinkt echt heeeeeeeeeeeel ranzig! Ik heb wel eens Chinees gegeten in Spanje en dat was ook heeeeeeeeeel ranzig!
pi_30833241
Ja, ik weet het ook niet. Waarom blijf je dan ook langer in Polen en ga je niet naar dat onbeperkt eten restaurant van Mike in Boedapest..
pi_30833717
Gister hebben we voor 10 euro heerlijk gegeten met zn tweeen en ik vermoed dat we vandaag ook niet meer kwijt zijn dan 15 euro. Heel vervelend allemaal!
pi_30834276
quote:
Op donderdag 22 september 2005 19:10 schreef Liejannuh het volgende:
Of dat het soep is van rode bieten.
Ja!
Serieus, waar jij en ik tomatensoep zouden eten, daar eten de Polen rode bieten soep. 'Onze' Polen hadden afgelopen winter ook zakjes rode bieten soep in poedervorm, zodat ze in de pauze rode bieten soep konden drinken. En één van de Polen had een zakje half open in de kantine laten liggen, en onze katten lusten blijkbaar ook rode bieten soep, dus punkie kwam uit de kantine met een kop vol rode bieten poeder.
  vrijdag 23 september 2005 @ 08:48:10 #123
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_30849090
Kapusta njet is zo'n beetje het enige dat Polen-gangers bij mijn polo-club onthouden hebben

Overigens staan die concentratiekampen ook nog op mijn lijstje van "moeten we toch echt eens naar toe". Zeker na het toch al indrukwekkende Yad Vashem in Jeruzalem.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_30859260
Kurva! Dat ken ik ook nog wel.
En 'dobre' betekent goed. Dat woord is in bijna het hele Oostblok hetzelfde.
Net als pivo, of piwo.
  vrijdag 23 september 2005 @ 15:21:52 #125
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_30859284
Pivo, dat is een bekende
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 23 september 2005 @ 15:33:39 #126
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_30859734
Ja, pivo kende ik ook nog. Dat werd ons verteld toen we op werkweek naar Praag gingen.
pi_30861292
Pivo, das geloof ik het enige wat ik nog onthouden heb van mijn bezoek aan Polen
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 23 september 2005 @ 21:47:03 #128
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_30870919
Hallo.

Ik heb vandaag de Merzbox aanschouwd en betast.

De komende dagen zal ik minder online zijn, om mezelf de tijd te geven deze ervaring een plaatsje te geven in m'n leven.
  Moderator zaterdag 24 september 2005 @ 15:02:30 #129
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_30887667
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:47 schreef Summoner het volgende:
Hallo.

[afbeelding]

De komende dagen zal ik minder online zijn, om mezelf de tijd te geven deze ervaring een plaatsje te geven in m'n leven.
!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 september 2005 @ 19:39:02 #130
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_30895409
quote:
Hallo.

[afbeelding]

heb je genoeg schone broeken?
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:53:39 #131
18413 Summoner
pi_30895858
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:39 schreef Tokus het volgende:
heb je genoeg schone broeken?
50 schone broeken, voor elke CD één.
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:30:03 #132
1986 Jane
pi_30898930
Hallo allemaal!

Hier weer even een groet uit zonnig Playa del Ingles! (nou ja, overdag dan, natuurlijk )
Archie vroeg of ik iedereen die geholpen had met het aanmaken van een mailadres nog even wilde bedanken. Dus bij deze.

Vandaag maar weer eens een strandwandeling gemaakt. Heerlijk! En het blijkt ook dé plek bij uitstek te zijn om aan een man te komen. Zo was er vandaag een Duitser in een heel eng klein strak zwembroekje die contact zocht. En 2 dagen geleden werd ik gevolgd door een naakte man (gewoon en nudistenstrand lopen hier dwars door elkaar). Allebei waren griezels, maar toch, het biedt perspectieven...

Dat was het weer voor nu. Ik ga me even omkleden en dan weer heerlijk van wat live muziek genieten. Dat zal ik weer missen als ik thuis ben.
pi_30910042
Dag muziek, na Anthraxx zit ik nu ook met een Apple laptop.
Een keuze die ik al veel eerder had moeten maken

Het is een iBook 14" geworden, welliswaar het 'oude' model maar dat scheelde me toch even ruim 400 euro, enfin hij is z'n 1000 euro meer dan waard. Het is iig een erg stille machine en ik gebruik 'm nu ff voor het draadloos sturen van muziek naar de speakers via de ingebouwde airportkaart en een airport express.

oh ja, plaatje erbij natuurlijk

pi_30910165
Zo zeg wat was Gang of Four gisteravond goed. Zoveel beter dan al die hedendaagse postpunkbandjes. Geweldig geluid, geweldige muzikanten (vooral de bassist) en een heerlijk maniakale zanger. Alleen jammer van de zaal (theater) en de prijzen....
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_30916692
Het hoogtepunt van de jaarlijkse feestweek in ons dorp: het bloemencorso op zaterdag. Met versierde kinderfietsen, wagens van basisscholen en grotere karren met dorpse en maatschappijkritische onderwerpen. En als één van de blikvangers deze kar, met minister Donner ervoor:

pi_30919812
quote:
Hallo.

[afbeelding]

Uit pure nieuwsgierigheid heb ik even op Google gezocht wat voor monsterlijk gedrocht je nu weer hebt aangeschaft. En toen kwam ik dit tegen. Ik verwacht eigenlijk hier op Fok ook een apart topic van al je belevenissen met deze verzameling waanzin .
  zondag 25 september 2005 @ 17:16:37 #137
18413 Summoner
pi_30920247
quote:
Op zondag 25 september 2005 16:59 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Uit pure nieuwsgierigheid heb ik even op Google gezocht wat voor monsterlijk gedrocht je nu weer hebt aangeschaft. En toen kwam ik dit tegen. Ik verwacht eigenlijk hier op Fok ook een apart topic van al je belevenissen met deze verzameling waanzin .
Ah ja, dat artikel heb ik al eens gelezen. Maar vergis je niet, ik heb de Merzbox niet gekocht! Dat ding kost meer dan 500 euro. Kweenie of ik dat er ooit voor over zal hebben... Stiekum verlang ik er wel naar.

Ik heb hem gezien een aangeraakt, wat al redelijk uniek is aangezien zo weinig mensen die box hebben.
pi_30921410
quote:
Op zondag 25 september 2005 10:36 schreef Beathoven het volgende:
Dag muziek, na Anthraxx zit ik nu ook met een Apple laptop.
Een keuze die ik al veel eerder had moeten maken
Stelletje hippies
(Ik scrobbel ook audio)
pi_30924566
Hoi!

Het heeft hier vandaag geregend en dus hebben we een andere wandeling gelopen dan gepland. Maar die wandeling was wel tof.

Morgen naar Tsjechie (voor een beetje rotsklimmen) en donderdag door naar Praag.
We hebben trouwens wel een Zapiekanka op, qua pools eten. Dat is een soort van pizzabroodje alleen dan met champignons, kaas, ketchup en bieslook. Ik vond persoonlijk de ketchup niet zo geweldig. En vandaag was het een typisch poolse shasliek! Best lekker dat poolse eten soms!

Owja, rode bieten soep stond wel op het menu, maar ik durf het niet. Wat vond punkie van de smaak dwerg??
pi_30924645
quote:
Op zondag 25 september 2005 17:16 schreef Summoner het volgende:
Ik heb hem gezien een aangeraakt, wat al redelijk uniek is aangezien zo weinig mensen die box hebben.
Wow! Je hebt de verleiding kunnen weerstaan! Wat goed . Ik zag ook al dat er maar 1000 van gemaakt zijn. Maar ik moet zeggen dat het me ook niet verbaasd had als je hem wél had gekocht . Ach ja, je kan niet alles hebben... Toch blijft het maar een vreemd ding.
  zondag 25 september 2005 @ 20:43:35 #141
18413 Summoner
pi_30925760
quote:
Op zondag 25 september 2005 20:08 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik zag ook al dat er maar 1000 van gemaakt zijn. Maar ik moet zeggen dat het me ook niet verbaasd had als je hem wél had gekocht . Ach ja, je kan niet alles hebben... Toch blijft het maar een vreemd ding.
Wellicht koop ik hem nog eens als ik een redelijk betaalde baan heb. Nu ik hem eenmaal gezien heb kan ik het vervloekte ding niet meer uit m'n hoofd zetten.

3 maart ben ik jarig trouwens siebe.
  Licht Ontvlambaar zondag 25 september 2005 @ 21:00:10 #142
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_30926273
Merzbow is tof,Summoner heb je merzbow vs alec empire(live) al eens gehoord?
  zondag 25 september 2005 @ 21:54:51 #143
18413 Summoner
pi_30928196
Alleen een paar fragmenten. Klonk wel heftig als ik het me goed herinner.
  Licht Ontvlambaar zondag 25 september 2005 @ 21:56:55 #144
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_30928275
enigste wat ik verder ken van merzbow is de Merzbow/Bastard Noise split cd
  zondag 25 september 2005 @ 22:04:45 #145
18413 Summoner
pi_30928538
Ik ken eigenlijk alleen "1930", "Tauromachine" en "Merzbird". De eerste daarvan vind ik de beste.
  Redactie Frontpage maandag 26 september 2005 @ 01:43:12 #146
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_30934277
quote:
Op zondag 25 september 2005 15:18 schreef dwerg het volgende:
Het hoogtepunt van de jaarlijkse feestweek in ons dorp: het bloemencorso op zaterdag. Met versierde kinderfietsen, wagens van basisscholen en grotere karren met dorpse en maatschappijkritische onderwerpen. En als één van de blikvangers deze kar, met minister Donner ervoor:

[afbeelding]
Hmmm..doet me wel heel sterk denken aan carnaval hier in Limburg!
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_30935543
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
enigste wat ik verder ken van merzbow is de Merzbow/Bastard Noise split cd
U_N, ken je Borg 64?
pi_30938823
quote:
Op zondag 25 september 2005 20:43 schreef Summoner het volgende:

[..]
3 maart ben ik jarig trouwens siebe.
Dat is over een half jaar he. Even kijken, da's dus 26 weken.. 26 weken * (geen zakgeld - uitgaven) = minder dan geen geld. Dus uh.. ik zal kijken wat ik voor je kan doen, maar reken er maar niet op . Misschien is er in Rotterdam een chirurg of advocaat met geld teveel die wel wat arme kunstenaars wil gaan sponsoren.
  maandag 26 september 2005 @ 11:42:15 #149
18413 Summoner
  Licht Ontvlambaar maandag 26 september 2005 @ 12:01:53 #150
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')