Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:48 schreef Liejannuh het volgende:
Het leuksteski is dat je gewoon overalski ski achter zet, en dan lijkt het net polski!
20 graden en de hele dag zon. Donderdag en vrijdag nog iets warmer, en zaterdag misschien een beetje regen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef Liejannuh het volgende:
Is het nog een beetje weer in Nederland? Wij lopen al sinds zaterdag met onze kop in de zonski!
nee nee, jij zei wat andersquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:17 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
as I was saying, een hele domme.
aangezien de ring rond Antwerpen zo'n 98 miljoen gekost heeft, denk ik dat ze voor dit geld heel Polen kunnen asfalterenquote:Op woensdag 21 september 2005 09:04 schreef Liejannuh het volgende:
Beterschap met je verkoudheid sebbo!
Ik ga hier denk ook maar wat platenzaken opzoeken.Kijken of er nog wat leuks te vinden is.
Of zal ik ook naar de lokale mediamarkt gaan?
Overigens, er is door de EU 252,7 mln euro geinvesteerd in de Poolse wegen. Dus dan weten jullie waar je belastinggeld naar toe gaat.
Misschien is er wel een Poolse versie van de New Kids on The Block te vinden.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:04 schreef Liejannuh het volgende:
Beterschap met je verkoudheid sebbo!
Ik ga hier denk ook maar wat platenzaken opzoeken.Kijken of er nog wat leuks te vinden is.
Of zal ik ook naar de lokale mediamarkt gaan?
Overigens, er is door de EU 252,7 mln euro geinvesteerd in de Poolse wegen. Dus dan weten jullie waar je belastinggeld naar toe gaat.
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:42 schreef dwerg het volgende:
Okee, je moet erbij geweest zijn, maar de grijns op het gezicht van mijn bijna 80 jaar oude buurvrouw toen ik vroeg of ze écht een rolletje tape aan die gozer had gegeven, heerlijk.
pricelessquote:Op woensdag 21 september 2005 18:42 schreef dwerg het volgende:
Okee, je moet erbij geweest zijn, maar de grijns op het gezicht van mijn bijna 80 jaar oude buurvrouw toen ik vroeg of ze écht een rolletje tape aan die gozer had gegeven, heerlijk.
Ik heb die zin 3x moeten lezen voordat ik er uberhaupt iets van snapte... kolere, kan je nog meer zinloze bijvoeglijke naamwoorden achter elkaar plakken?quote:Zo verkent Siebe de Boer (Frank Mohr Instituut, Groningen) vanuit een tekenkunstige methode in een filmische loop de mogelijkheden van de nieuwe mediatechnologie. In zijn werk complementeren lichtintensiteiten en sonore achtergrondmuziek elkaar op een subtiele wijze, zodat uiteindelijk de theatralisering van een openbare ruimte ontstaat.
Cool hequote:Op donderdag 22 september 2005 16:49 schreef Anton het volgende:
[..]
Ik heb die zin 3x moeten lezen voordat ik er uberhaupt iets van snapte... kolere, kan je nog meer zinloze bijvoeglijke naamwoorden achter elkaar plakken?
Ja hoi. Lees die post boven je eens.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef Liejannuh het volgende:
Wie gaat er mee? Combineren we het fijn met een stukje appeltaart bij Dudok ofzo!
Noujazeg!quote:Op donderdag 22 september 2005 18:28 schreef dwerg het volgende:
Nou, dan stel ik voor om op 9 oktober appeltaart te gaan eten in Rotterdam.
Ah, dank je!quote:Op donderdag 22 september 2005 18:33 schreef Z het volgende:
Om dwerg even voor te zijn; Boijmans.
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:36 schreef dwerg het volgende:
Ik ga me niet druk maken om de naam van een museum, Z.
Toen ik vanmorgen op de bb-weblog echter iets las over 'steiging van de kijkcijfers' heb ik het Nederlandse onderwijs wel even vervloekt.
Ja!quote:Op donderdag 22 september 2005 19:10 schreef Liejannuh het volgende:
Of dat het soep is van rode bieten.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:47 schreef Summoner het volgende:
Hallo.
Ik heb vandaag de Merzbox aanschouwd en betast.
[afbeelding]
De komende dagen zal ik minder online zijn, om mezelf de tijd te geven deze ervaring een plaatsje te geven in m'n leven.
heb je genoeg schone broeken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:47 schreef Summoner het volgende:
Hallo.
[afbeelding]
De komende dagen zal ik minder online zijn, om mezelf de tijd te geven deze ervaring een plaatsje te geven in m'n leven.
50 schone broeken, voor elke CD één.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:39 schreef Tokus het volgende:
heb je genoeg schone broeken?
Uit pure nieuwsgierigheid heb ik even op Google gezocht wat voor monsterlijk gedrocht je nu weer hebt aangeschaft. En toen kwam ik dit tegen. Ik verwacht eigenlijk hier op Fok ook een apart topic van al je belevenissen met deze verzameling waanzinquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:47 schreef Summoner het volgende:
Hallo.
[afbeelding]
Ah ja, dat artikel heb ik al eens gelezen. Maar vergis je niet, ik heb de Merzbox niet gekocht! Dat ding kost meer dan 500 euro. Kweenie of ik dat er ooit voor over zal hebben... Stiekum verlang ik er wel naar.quote:Op zondag 25 september 2005 16:59 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Uit pure nieuwsgierigheid heb ik even op Google gezocht wat voor monsterlijk gedrocht je nu weer hebt aangeschaft. En toen kwam ik dit tegen. Ik verwacht eigenlijk hier op Fok ook een apart topic van al je belevenissen met deze verzameling waanzin.
Stelletje hippiesquote:Op zondag 25 september 2005 10:36 schreef Beathoven het volgende:
Dag muziek, na Anthraxx zit ik nu ook met een Apple laptop.
Een keuze die ik al veel eerder had moeten maken
Wow! Je hebt de verleiding kunnen weerstaan! Wat goedquote:Op zondag 25 september 2005 17:16 schreef Summoner het volgende:
Ik heb hem gezien een aangeraakt, wat al redelijk uniek is aangezien zo weinig mensen die box hebben.
Wellicht koop ik hem nog eens als ik een redelijk betaalde baan heb.quote:Op zondag 25 september 2005 20:08 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik zag ook al dat er maar 1000 van gemaakt zijn. Maar ik moet zeggen dat het me ook niet verbaasd had als je hem wél had gekocht. Ach ja, je kan niet alles hebben... Toch blijft het maar een vreemd ding.
Hmmm..doet me wel heel sterk denken aan carnaval hier in Limburg!quote:Op zondag 25 september 2005 15:18 schreef dwerg het volgende:
Het hoogtepunt van de jaarlijkse feestweek in ons dorp: het bloemencorso op zaterdag. Met versierde kinderfietsen, wagens van basisscholen en grotere karren met dorpse en maatschappijkritische onderwerpen. En als één van de blikvangers deze kar, met minister Donner ervoor:
[afbeelding]
U_N, ken je Borg 64?quote:Op zondag 25 september 2005 21:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
enigste wat ik verder ken van merzbow is de Merzbow/Bastard Noise split cd
Dat is over een half jaar he. Even kijken, da's dus 26 weken.. 26 weken * (geen zakgeld - uitgaven) = minder dan geen geld. Dus uh.. ik zal kijken wat ik voor je kan doen, maar reken er maar niet opquote:Op zondag 25 september 2005 20:43 schreef Summoner het volgende:
[..]
3 maart ben ik jarig trouwens siebe.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |