iddquote:Op zondag 18 september 2005 12:15 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik had er patent op moeten vragen.
Net alsof wij de kans hebben om mensen 2 dagen achter elkaar te zien met dit belachelijke tempo!quote:Op zondag 18 september 2005 22:21 schreef dwerg het volgende:
Do jutra is tot morgen in het Pools.
Hoi Liejannuh.
Dat ga ik echt niet zelf uitrekenen, ik vraag morgen wel aan Thomas hoeveel dat in Europees geld is.quote:Op zondag 18 september 2005 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
voor 30 zloty pppn, reken zelf maar uit hoe belachelijk goedkoop dat is
goed bezigquote:Op maandag 19 september 2005 14:29 schreef Anton het volgende:
Arme knul... Mijn versierpoging van afgelopen zaterdag is een stuk beter uitgepakt
Hoe heet hij?quote:Op maandag 19 september 2005 14:29 schreef Anton het volgende:
Arme knul... Mijn versierpoging van afgelopen zaterdag is een stuk beter uitgepakt
Hallo Jane.quote:Op maandag 19 september 2005 13:59 schreef Jane het volgende:
Hallo mensen.
dit zal vast een hele domme zijn, maar niet gewoon .com?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef Jane het volgende:
Snelle vraag voor het geval er iemand online is die het weet:
Ik zit hier in Spanje, maar ik wil graag de hotmailpagina in het Engels. Wie weet hoe dat moet?
www.hotmail.co.uk geeft hem ook in het Spaans.
as I was saying, een hele domme.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:08 schreef Tokus het volgende:
hotmail kijkt vast dus naar je landinstellingen van je browser/pc......
Gewoon gmail nemen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:23 schreef Jane het volgende:
Het is zeer frustrerend. Ik probeer hier voor mijn Ierse vriend Archie een hotmail account te creëren en dat ging helemaal goed in het Spaans, tot er iets in beeld kwam dat we niet begrepen. Man achter de balie hier gevraagd, maar die wist het ook niet. We moesten iets invullen. Ik was bang dat ik een betaald account zou aanmaken en durfde dus niet door te gaan.
Daarna dus een half uur of zo bezig geweest om te proberen de pagina in het Engels te krijgen, maar tot dusver nog steeds niet gelukt. Ik heb Archie nu maar even jane_fokster gegeven om iets aan een vriend te mailen.
Nee, dat begreep ik nog allemaal. Moest aan het einde nog iets typen en geen idee wat dat moest zijn. Had ook het password al 2x getypt en alles.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:25 schreef thaleia het volgende:
Je bedoelt niet het overtypen van zo'n reeks letters & cijfers in vreemd lettertype?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:48 schreef Liejannuh het volgende:
Het leuksteski is dat je gewoon overalski ski achter zet, en dan lijkt het net polski!
20 graden en de hele dag zon. Donderdag en vrijdag nog iets warmer, en zaterdag misschien een beetje regen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef Liejannuh het volgende:
Is het nog een beetje weer in Nederland? Wij lopen al sinds zaterdag met onze kop in de zonski!
nee nee, jij zei wat andersquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:17 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
as I was saying, een hele domme.
aangezien de ring rond Antwerpen zo'n 98 miljoen gekost heeft, denk ik dat ze voor dit geld heel Polen kunnen asfalterenquote:Op woensdag 21 september 2005 09:04 schreef Liejannuh het volgende:
Beterschap met je verkoudheid sebbo!
Ik ga hier denk ook maar wat platenzaken opzoeken.Kijken of er nog wat leuks te vinden is.
Of zal ik ook naar de lokale mediamarkt gaan?
Overigens, er is door de EU 252,7 mln euro geinvesteerd in de Poolse wegen. Dus dan weten jullie waar je belastinggeld naar toe gaat.
Misschien is er wel een Poolse versie van de New Kids on The Block te vinden.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:04 schreef Liejannuh het volgende:
Beterschap met je verkoudheid sebbo!
Ik ga hier denk ook maar wat platenzaken opzoeken.Kijken of er nog wat leuks te vinden is.
Of zal ik ook naar de lokale mediamarkt gaan?
Overigens, er is door de EU 252,7 mln euro geinvesteerd in de Poolse wegen. Dus dan weten jullie waar je belastinggeld naar toe gaat.
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:42 schreef dwerg het volgende:
Okee, je moet erbij geweest zijn, maar de grijns op het gezicht van mijn bijna 80 jaar oude buurvrouw toen ik vroeg of ze écht een rolletje tape aan die gozer had gegeven, heerlijk.
pricelessquote:Op woensdag 21 september 2005 18:42 schreef dwerg het volgende:
Okee, je moet erbij geweest zijn, maar de grijns op het gezicht van mijn bijna 80 jaar oude buurvrouw toen ik vroeg of ze écht een rolletje tape aan die gozer had gegeven, heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |