abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 18 september 2005 @ 12:23:02 #51
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_30691540
quote:
Op zondag 18 september 2005 12:15 schreef Seborik het volgende:

[..]

Ik had er patent op moeten vragen.
idd
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_30710661
Ik heb het hotel gezien waar Michael Jackson zn kind bijna uit het raam gooide!
En weten jullie dat je je skates niet mee naar binnen mag nemen in de Reichstag?

Tot zo ver een zinloze update uit Polen. Ze praten hier raar, ik ben al de hele avond aan het oefenen om dank je wel te zeggen op zn Pools, maar het lukt niet. Ter compensatie kun je hier voor 10 euro 2 personen uit eten gaan en kost de benzine maar iets meer dan een euro.
pi_30710726
Do jutra is tot morgen in het Pools.
Hoi Liejannuh.
I intend to live forever, or die trying.
pi_30710862
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:21 schreef dwerg het volgende:
Do jutra is tot morgen in het Pools.
Hoi Liejannuh.
Net alsof wij de kans hebben om mensen 2 dagen achter elkaar te zien met dit belachelijke tempo!

Overigens is 1 dag echt te kort voor Berlijn, doen ze daar wel een hele leuke gratis tour door de stad (hoef je alleen maar fooi te geven aan de gids, goede business!) en moet ik nog een keertje terug naar Berlijn. Heb nu alleen de rijksdag en het joods museum van binnen gezien.
Stoer detail: we hebben geskate met 1 been in oost en 1 been in west Berlijn!

Doei! Snel terug naar het hotel (voor 30 zloty pppn, reken zelf maar uit hoe belachelijk goedkoop dat is) voordat we er niet meer in mogen!
pi_30710965
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
voor 30 zloty pppn, reken zelf maar uit hoe belachelijk goedkoop dat is
Dat ga ik echt niet zelf uitrekenen, ik vraag morgen wel aan Thomas hoeveel dat in Europees geld is.
pi_30723066
€ 7,50 per persoon per nacht dus. Da's best wel goedkoop.
  maandag 19 september 2005 @ 13:59:58 #57
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_30725243
Hallo mensen. Ook weer even de groetjes van Gran Canaria, vanuit de kopieerwinkel die ze volgens mij nu om me heen aan het afbreken zijn. Maar ik ga stug door met typen natuurlijk.

Het is hier erg gezellig. Ik breng natuurlijk veel tijd door met mijn oude vriend Archie. Verder maak ik strandwandelingen en dat is heerlijk. Ik loop dan van het strand van Playa del Ingles naar de vuurtoren van Maspalomas, hier in de verte. Toch een aardig wandelingetje van (gisteren) anderhalf uur.

Eergisteren werd ik op het strand, toen ik tussendoor even ergens was gaan zitten om over zee uit te kijken, aangesproken door een knul. De eerste versierpoging. Hij was 24 en zei dat hij dacht dat ik 26 was. :´) De slijmbal. Uiteraard ben ik zsm opgestaan en weggevlucht.

Nou, dat waren wel weer genoeg boring stories. Tot de volgende keer!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_30726049
Arme knul... Mijn versierpoging van afgelopen zaterdag is een stuk beter uitgepakt
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
  Moderator maandag 19 september 2005 @ 14:42:52 #59
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_30726373
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:29 schreef Anton het volgende:
Arme knul... Mijn versierpoging van afgelopen zaterdag is een stuk beter uitgepakt
goed bezig
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_30728716
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:29 schreef Anton het volgende:
Hoe heet hij?
pi_30740557
Goedenavond Muziek!
Ik ook maar weer eens hier, dat is tenslotte ook alweer een tijd geleden.
Veel gemist? Rellen? etc.?
pi_30742658
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:59 schreef Jane het volgende:
Hallo mensen.
Hallo Jane.

En nee MMG, je hebt niks gemist.
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:05:47 #63
1986 Jane
pi_30765852
Snelle vraag voor het geval er iemand online is die het weet:

Ik zit hier in Spanje, maar ik wil graag de hotmailpagina in het Engels. Wie weet hoe dat moet?

www.hotmail.co.uk geeft hem ook in het Spaans.
pi_30765891
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef Jane het volgende:
Snelle vraag voor het geval er iemand online is die het weet:

Ik zit hier in Spanje, maar ik wil graag de hotmailpagina in het Engels. Wie weet hoe dat moet?

www.hotmail.co.uk geeft hem ook in het Spaans.
dit zal vast een hele domme zijn, maar niet gewoon .com?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 september 2005 @ 19:08:28 #65
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_30765923
hotmail kijkt vast dus naar je landinstellingen van je browser/pc......
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:08:54 #66
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_30765934
Inloggen, dan rechtsboven op opties (opciones) klikken, bij de vierde optie kun je een taal (Idioma) kiezen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:12:47 #67
1986 Jane
pi_30766052
Ik heb verdomme geen opties!!!!!
pi_30766204
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:08 schreef Tokus het volgende:
hotmail kijkt vast dus naar je landinstellingen van je browser/pc......
as I was saying, een hele domme.
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:19:09 #69
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_30766244
Apart. Ik zie het hier gewoon helemaal rechts staan, samen met nog een linkje, op dezelfde hoogte als de tabs (Hoy, Correo enzo, leuk, dat Spaans.)
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:23:59 #70
1986 Jane
pi_30766398
Het is zeer frustrerend. Ik probeer hier voor mijn Ierse vriend Archie een hotmail account te creëren en dat ging helemaal goed in het Spaans, tot er iets in beeld kwam dat we niet begrepen. Man achter de balie hier gevraagd, maar die wist het ook niet. We moesten iets invullen. Ik was bang dat ik een betaald account zou aanmaken en durfde dus niet door te gaan.
Daarna dus een half uur of zo bezig geweest om te proberen de pagina in het Engels te krijgen, maar tot dusver nog steeds niet gelukt. Ik heb Archie nu maar even jane_fokster gegeven om iets aan een vriend te mailen.
pi_30766447
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:23 schreef Jane het volgende:
Het is zeer frustrerend. Ik probeer hier voor mijn Ierse vriend Archie een hotmail account te creëren en dat ging helemaal goed in het Spaans, tot er iets in beeld kwam dat we niet begrepen. Man achter de balie hier gevraagd, maar die wist het ook niet. We moesten iets invullen. Ik was bang dat ik een betaald account zou aanmaken en durfde dus niet door te gaan.
Daarna dus een half uur of zo bezig geweest om te proberen de pagina in het Engels te krijgen, maar tot dusver nog steeds niet gelukt. Ik heb Archie nu maar even jane_fokster gegeven om iets aan een vriend te mailen.
Gewoon gmail nemen!

(tot zover mijn nutteloze posts van vandaag.)
pi_30766451
Je bedoelt niet het overtypen van zo'n reeks letters & cijfers in vreemd lettertype?
pi_30766459
Gmail is zeker geen optie?
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:27:39 #74
1986 Jane
pi_30766542
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:25 schreef thaleia het volgende:
Je bedoelt niet het overtypen van zo'n reeks letters & cijfers in vreemd lettertype?
Nee, dat begreep ik nog allemaal. Moest aan het einde nog iets typen en geen idee wat dat moest zijn. Had ook het password al 2x getypt en alles.

En gmail... is dat gratis en makkelijk te registreren?
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:30:08 #76
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_30766637
Gmail is gratis. Makkelijk te registreren weet ik niet. Wellicht moet je een invite van iemand krijgen, als dat zo is, heb ik er nog 100 te gaan, dus kan ik die wel doormailen.

Dat je geen opties ziet, is niet vreemd. Die krijg je na inloggen. Als je nog moet aanmelden dus niet. Ik dacht dat je gewoon je mail wilde lezen ofzo, en daar liever de engelstalige pagina voor had.

Edit: Aan invites geen gebrek, zo te zien.
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:38:25 #77
1986 Jane
pi_30766961
Hee, Tnx MMG!!!

Alleen... die pagina is ook ineens in het Spaans! :´(

Ik ga het wel even proberen... iig bedankt!
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:47:01 #78
1986 Jane
pi_30767279
Het lukt verdomme niet MMG!!!

En ik kan je niet zeggen WAT er misgaat omdat het in het Spaans is!

Klote internet!
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:48:08 #79
1986 Jane
pi_30767312
Kun je me misschien sowieso een invitation sturen aan jane_fokster@hotmail.com?

IIg sowieso al heel erg bedankt.
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:49:14 #80
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_30767350
Jane: http://babelfish.altavista.com/

Kun je Spaanse tekst die je niet begrijpt laten vertalen naar Engels.
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:50:05 #81
1986 Jane
pi_30767370
Sorry, zie nu al dat ik hem ook in het Nederlands kan instellen.
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:57:10 #82
1986 Jane
pi_30767658
Het is gelukt!!!!!!!!!!

Bedankt nog allemaal!!!
pi_30774481
Hi! Nu vanuit Krakow!

Leuke stad (denk ik, we hebben m alleen nog maar in het donker gezien) en Polski is nog steeds leukski. Het leuksteski is dat je gewoon overalski ski achter zet, en dan lijkt het net polski! Wat wil een mens nog meerski?

Vandaag naar Auschwitz en Birkenau geweest en dat is gewoon echt super bizar shoquerend. Wel eens 1950 kg mensenhaar gezien? Ga naar Auschwitz en het ligt daar. Werd verkocht destijds voor 1 deutschmark per pond ofzo. *ril*

Ben overigens wel heel blij dat we er geweest zijn, als is het maar om sommige dingen even beter te kunnen relativeren.
Verder heb ik geen poolse websites, dus jullie hoeven geen Pools te vertalenski. Owja, Budapest gaat van het lijstje, hebben we geen tijdski voor.
pi_30775611
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 22:48 schreef Liejannuh het volgende:
Het leuksteski is dat je gewoon overalski ski achter zet, en dan lijkt het net polski!
Nee hoor.
pi_30775971
Hoi Lianne trouwens.
pi_30776247
Hoi dwergski!
Is het nog een beetje weer in Nederland? Wij lopen al sinds zaterdag met onze kop in de zonski!
pi_30776321
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef Liejannuh het volgende:
Is het nog een beetje weer in Nederland? Wij lopen al sinds zaterdag met onze kop in de zonski!
20 graden en de hele dag zon. Donderdag en vrijdag nog iets warmer, en zaterdag misschien een beetje regen.
pi_30776529
Het is prachtig weer en ik ben snotverkouden. Dat wordt lachen maandag. "Goedemorgen, ik ga nu de electroden bij je oog aanbrengen. Zit zo stil mogelijk en kijk recht naar voren. *HATSJOE*" Wat resulteert in een meisje/ventje onder het snot en een plakker in een oog.

Maar tof dat jullie het fijn hebben, Jane en Li!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 september 2005 @ 07:17:11 #89
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_30781145
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:17 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

as I was saying, een hele domme.
nee nee, jij zei wat anders
ik bedoel dat hotmail kijkt naar op welke taal/welk land je windows is ingesteld, niet naar welke versie je zelf surft.

vandaag de Brusselse mediamarkt nog 's met een bezoekje vereren, en zien of er nog wat cds te koop zijn voor 7 euro.
pi_30782184
Beterschap met je verkoudheid sebbo!
Ik ga hier denk ook maar wat platenzaken opzoeken. Kijken of er nog wat leuks te vinden is. Of zal ik ook naar de lokale mediamarkt gaan?

Overigens, er is door de EU 252,7 mln euro geinvesteerd in de Poolse wegen. Dus dan weten jullie waar je belastinggeld naar toe gaat.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 september 2005 @ 09:55:52 #91
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_30783242
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga hier denk ook maar wat platenzaken opzoeken. Kijken of er nog wat leuks te vinden is. Of zal ik ook naar de lokale mediamarkt gaan?

Overigens, er is door de EU 252,7 mln euro geinvesteerd in de Poolse wegen. Dus dan weten jullie waar je belastinggeld naar toe gaat.
aangezien de ring rond Antwerpen zo'n 98 miljoen gekost heeft, denk ik dat ze voor dit geld heel Polen kunnen asfalteren
pi_30786920
Lees je mee, MuadDib?

Penney de Jager lanceert eigen 50Plus Mode Collectie

Oud TopPop danseres (57) strijdt voor mode met hippe uitstraling voor 50plussers

Penney de Jager (57), bekend danseres en choreografe bij o.m. TopPop, lanceert woensdag 21
september om 12.30 uur op de 50PlusBeurs in de Jaarbeurs te Utrecht haar eigen
50PlusModeCollectie: elegant, maar ondeugend.

Tijdens een spetterende modeshow lopen Penney en door haarzelf geselecteerde amateur
50Plusmodellen op de catwalk met mode van Penney persoonlijk. De modellen dragen kleding
die Penney zelf heeft ontworpen en heeft laten maken naar haar eigen inzichten. Penney de
Jager is altijd een opvallende verschijning met vaak extravagante kleding.

De reden voor de presentatie van haar eigen collectie is de onvrede die Penney heeft met
het bestaande mode aanbod: 'Ik heb mijn leven lang heel veel kleding voor mezelf gemaakt,
omdat ik mijn smaak in de winkel niet vond. Nu ik boven de 50 ben is het er niet beter op
geworden. Het aanbod is supersaai en veel te keurig voor mijn generatie. Jonge vrouwen
van 50plus willen ondeugend, stijlvol gekleed gaan, en daar voorziet mijn eigen collectie
in'.

'Voor mij is dit een droom die uitkomt. Na meer dan een jaar voorbereiding volgt dan nu
eindelijk de primeur voor een groot publiek'.
pi_30787169
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:04 schreef Liejannuh het volgende:

Misschien is er wel een Poolse versie van de New Kids on The Block te vinden.
pi_30798523
Nog even een totaal oninteressant verhaaltje:

We wonen hier best wel leuk, aan de rand van de polder (het eind van de wereld heb ik ook wel eens iemand horen zeggen). Vrij uitzicht over weilanden en een molen, en een oude weg over de dijk. Soms zijn er wel eens vertegenwoordigers die hun lunchpauze op de dijk doorbrengen. Ze parkeren dan hun auto en eten op de motorkap hun brood op. Zo ook vandaag. Twee mannen in pak hadden hun Peugeot in de berm gezet, en ouwehoerden en aten wat.
Rond half één gingen ze weer weg. Niks aan de hand zou je zeggen. Maar na een kwartier kwamen ze weer terugrijden over de dijk. Heel langzaam. Keren. Uitstappen. Rondlopen. Aanbellen bij de overburen. Weer over de dijk lopen. En daarna bij mij in de schuur.

'Hebt u misschien iets gezien toen wij hier op de dijk stonden?'
Nou nee.
'Ik ben namelijk mijn telefoon kwijt, ik had hem op de auto gelegd, en nu is hij weg...'
Oh. Gevallen toen jullie wegreden?
'Of iemand heeft hem meegenomen! Die telefoon is echt heel belangrijk voor me.'
Sorry, ik weet van niks, succes met zoeken.
'Hier heb je mijn kaartje, je kunt me mailen als je iets weet. Ik heb de buren ook al een kaartje gegeven.'
Hadden zij iets gezien?
'Nee, maar je buurvrouw heeft me wel een rolletje plakband gegeven (man laat rolletje leukoplast zien) zodat ik de volgende keer mijn telefoon op het dak kan vastplakken. '

Okee, je moet erbij geweest zijn, maar de grijns op het gezicht van mijn bijna 80 jaar oude buurvrouw toen ik vroeg of ze écht een rolletje tape aan die gozer had gegeven, heerlijk.
pi_30800324
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan eten!
Iemand nog een restaurant suggestie? Gister was Indiaas, vanmiddag Italiaans. Eigenlijk vind ik alles wel goed, als het maar niet Pools is, dat klinkt gewoon niet lekker!
pi_30801501
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:42 schreef dwerg het volgende:
Okee, je moet erbij geweest zijn, maar de grijns op het gezicht van mijn bijna 80 jaar oude buurvrouw toen ik vroeg of ze écht een rolletje tape aan die gozer had gegeven, heerlijk.
pi_30811404
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:42 schreef dwerg het volgende:

priceless
pi_30823860
Geweldig verhaal!

Ik ga vanavond naar de popquiz in Tivoli, is iemand hier daar weleens geweest? Heb wel een idee van wat ik kan verwachten, maar is het erg druk bezocht en groots opgezet of juist gezellig klein rommelig?
pi_30825970
Middag allemaal! Ik moet even kwijt dat ik helemaal verliefd ben geworden op de nieuwe single van Supergrass: St. Petersburg. Op zich is het geen geweldig bijzonder liedje, maar het is wel enorm lekker en verslavend om te horen... toch ook maar eens hun nieuwe cd gaan beluisteren.
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_30827351
Jeej! Mijn filmpje is van 30 September tot en met 9 Oktober te zien in het Museum Booijmans van Beuningen in Rotterdam! Gaat mijn carriere toch nog een beetje de goede kant op .

Hier info met een chique beschrijving van mijn werk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')