abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31198770
Het bandje heb ik niet gezien. Het geluid was wel erg slecht trouwens.
Aldus.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 11:00:58 #252
2391 Jimmy
Door het bot
pi_31198818
Tja, de accoustiek van zo'n hal is niet echt geweldig natuurlijk.

En ik had al vrij snel genoeg biertjes op om me niet meer om de geluidskwaliteit te bekommeren.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_31198864
Dat was bij mij ook het geval.

Eén van de organisatoren heeft in het indie topic gepost over dit feestje. Hij ging voor beter geluid zorgen de volgende keer.
Aldus.
pi_31199051
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Voor mij was het slechts de tweede keer. Het was wel weer gaaf. Alleen jammer dat ik een deel heb moeten missen om de laatste trein te halen.
Ik kan niet wachten tot volgende week vrijdag.
melvins was erg goed trouwens gisteravond. 2 voorprogramma's, waarbij Part Chimp verantwoordelijk was voor de piep in m'n oren, en Deerhoof echt waanzinnig slecht was. Geef de drummer ritalin en een fatsoenlijke drumkit, schrijf fatsoenlijke songs en ontsla die zangeres.....
Maar goed, Melvins en Buzzo's haar maakten dat allemaal weer goed. Wat een vet geluid en wat een fantastische drummer.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_31217433
'Kabouter Buttplug' in Rotterdam geplaatst

Aangezien Liejannuh het zo druk had met vakantie houden, dat ze het hele verhaal heeft gemist.

Sorry voor deze offtopic post.
I intend to live forever, or die trying.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 22:03:03 #256
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_31217575
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 11:12 schreef bartrid het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten tot volgende week vrijdag.
Ik kan niet wachten tot Fabchannel het concert online zet, dan kan ik eindelijk het einde kijken.

Vandaag heb ik Heart & Soul van Joy Division ontvangen van de postbode. En 3 dvd's heeft hij toen maar bij de buren afgegeven, de brievenbus was vol, hij had alleen wel even een briefje mogen achterlaten. Nou ja, ik ga maar eens High Fidelity kijken.

En de komende dagen komen er ook nog een aantal Beatles cd's binnen. Revolver en Rubber Soul zijn onderweg, aldus cd-wow. Ik ga me komend weekend wel vermaken. En dan zondag ook nog eens naar Alec Empire.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 5 oktober 2005 @ 22:36:12 #257
33 Anton
A flower?
pi_31218808
Ik wou dat ik tijd had om dvd's te kijken... er ligt er nog steeds een sinds mijn verjaardag te wachten om bekeken te worden.
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_31222506
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 21:59 schreef dwerg het volgende:
'Kabouter Buttplug' in Rotterdam geplaatst

Aangezien Liejannuh het zo druk had met vakantie houden, dat ze het hele verhaal heeft gemist.

Sorry voor deze offtopic post.
Geweldig! Het is kunst, dus dan mag het er raar uit zien!

Overigens is dit ook kunst. Mijn gedachte was dat het vast moderne kunst was.
pi_31222684
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 09:02 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Overigens is dit ook kunst. Mijn gedachte was dat het vast moderne kunst was.
Dat monument is een beetje overkill als je het mij vraagt, het enige indrukwekkende is dat het groot is. Het is een soort 'hollywood-monument'. Heb je er ook tussendoor gelopen?
Aldus.
pi_31223099
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 09:15 schreef Z het volgende:

[..]

Dat monument is een beetje overkill als je het mij vraagt, het enige indrukwekkende is dat het groot is. Het is een soort 'hollywood-monument'. Heb je er ook tussendoor gelopen?
Het is ontzettend groot en ontzettend vaag.
Ik geloof dat het de bedoeling is dat je een beetje verdwaald als je er tussendoor loopt, maar dat is erg moeilijk aangezien die pilaren nogal netjes in rijtjes staan.
Ik heb er wel tussendoor gelopen en dan is het ding dus wel indrukwekkend, vooral door de grootte en hoogte ervan. Maar verder blijft het voor mij moderne kunst en snap ik er niets van.

Interessant detail: de pilaren zijn bewerkt met een bepaalde stof om eventuele graffitti er heel makkelijk af te kunnen halen. Alleen is de procuent van dat goedje, dezelfde producent als het bedrijf wat een jaartje of 60 geleden Zyklon B maakte.
pi_31223373
Nah, dan doet dat bedrijf ook wat goeds terug

En moderne kunst is er niet echt om te snappen, dat vind ik althans, het gaat er meer om wat je er bij voelt.
Aldus.
pi_31224655
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 09:55 schreef Z het volgende:
En moderne kunst is er niet echt om te snappen, dat vind ik althans, het gaat er meer om wat je er bij voelt.
Hmm, dan is muziek vast ook moderne kunst Ook al is het 300 jaar geleden gemaakt....
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_31224986
Kunst in het algemeen dan.
Aldus.
pi_31225783
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 09:38 schreef Liejannuh het volgende:

Het is ontzettend groot en ontzettend vaag.
Ik geloof dat het de bedoeling is dat je een beetje verdwaald als je er tussendoor loopt, maar dat is erg moeilijk aangezien die pilaren nogal netjes in rijtjes staan.
Ik heb er wel tussendoor gelopen en dan is het ding dus wel indrukwekkend, vooral door de grootte en hoogte ervan. Maar verder blijft het voor mij moderne kunst en snap ik er niets van.
De opzet van het monument is geloof ik dat het haast onzichtbaar begint, met lage stenen en dan langzamerhand steeds hoger en hoger wordt, totdat je op een gegeven moment alleen maar steen om je heen ziet en beseft dat het monument je beslopen heeft. De 'verdwaling' is geestelijk, je bent op een gegeven moment omringd door grote betonnen stenen, waar je ook heen loopt, er is geen kleur, geen perspectief, het is koud, afstandelijk, onmenselijk. Dat is de sensatie die dit monument moet opwekken. En dan kan je wel zeggen 'maar je kan gewoon langs de stenen heenkijkuh?' maar dat is van eenzelfde zinloosheid als zeggen dat voetbal niets meer is dan achter een bal aanrennen om hem vervolgens weer weg te trappen.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:55:48 #265
2391 Jimmy
Door het bot
pi_31226026
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:45 schreef zodiakk het volgende:
maar dat is van eenzelfde zinloosheid als zeggen dat voetbal niets meer is dan achter een bal aanrennen om hem vervolgens weer weg te trappen.
Laat dat nou net zijn wat ik idd van voetbal vind...
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_31226223
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:55 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Laat dat nou net zijn wat ik idd van voetbal vind...
Het is juist dit gebrek aan inlevingsvermogen dat een dergelijk holocaustmonument rechtvaardigt.
pi_31226754
Een Holywood-momument dus.
Aldus.
pi_31228632
Gisteren een geweldig solo-optreden gezien van Jon Anderson in de 013.
Fantastisch hoe goed z'n stem nog klinkt op deze leeftijd. Hij wist zijn zweverigheid ook verrassend goed te combineren met humor. Gave setlist (alle toppers zo'n beetje. And You And I, Yours is no Disgrace, stukje Close To The Edge, Soon (!), Long Distance Runaround..)
De soundcheck heb ik ook nog mooi even meegepikt. Zeer gaaf

Can I get much higher!?!!
pi_31228986
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:22 schreef Z het volgende:
Een Holywood-momument dus.
Wat is een 'Holywood-monument'?
pi_31229366
In mijn reactie op Liejannuh noem ik, wat jij beschrijf,t een hollywood-monument.

Het is net een Hollywood film/blockbuster, er is weinig diepgang.
Aldus.
pi_31231372
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:01 schreef Z het volgende:
In mijn reactie op Liejannuh noem ik, wat jij beschrijf,t een hollywood-monument.

Het is net een Hollywood film/blockbuster, er is weinig diepgang.
Ik vind het anders wel een monument met diepgang. Een Hollywood-monument zou zijn om een groot fallussymbool op te richten met daarop de namen van vergaste joden. Bij dit monument vind ik de directe fysieke weerslag van de stenen op je eigen gesteldheid allesbehalve Hollywood.
pi_31231704
Ik vind het nogal protserig. En dat vind ik niet passen bij een monument.
Aldus.
pi_31236936
De nazi's waren ook nogal protserig dus dat past wel.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 oktober 2005 @ 20:27:09 #274
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_31246148
Het is kunst, dus je hoeft het niet mooi te vinden of te begrijpen.
Ik kwam aanlopen (als een goede toerist mijn gids volgend) en zag ineens een plein vol met betonnen pilaren. Heel vaag dus. Als je er eenmaal tussendoor loopt, dan wordt het enorm indrukwekkend en doet het je veel meer dan wanneer je dus alleen maar die pilaren ziet staan als je aan komt lopen.

Er is overigens ook wel een informatiecentrum onder dat plein te vinden, maar daar ben ik dus niet geweest omdat we er gewoon geen tijd voor hadden.

Zou de kunst van Man in a shed ook zoveel vragen en discussie oproepen zondag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')