Je bent een enorme koukleum, en dan zou je voor je lol op het ijs gaan staan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:17 schreef Liejannuh het volgende:
Zijn er trouwens ook dames-ijshockey-teams in Nederland aktief? Lijkt me wel een geschikte sport!
Weet jij hoe verschrikkelijk veel lagen kleding en beschermdingen een ijshockeyspeler aan heeft?? En hoe verschrikkelijk intensief dat is?? Dat moet ik kunnen overleven!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:03 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je bent een enorme koukleum, en dan zou je voor je lol op het ijs gaan staan?
Hoi en welkom terug trouwens.
Jackson and His Computerband is inderdaad tof.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:23 schreef zodiakk het volgende:
Ik wil even mededelen dat er twee fantastische platen op de 3voor12 luisterpaal staan. De eerste is Jackson And His Computerband - Smash en de tweede is mijn persoonlijke favoriet Dijf Sanders - To Be A Bob. Gaat dat luisteren!
Hè, moet dat nou? Het station IS al helemaal naar de klote en dan gaan jullie er nog afspreken ook!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:37 schreef dwerg het volgende:
Wanneer?
Zondag 9 oktober 2005. 14.00 uur op Rotterdam CS.
Heb je een beter idee?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:39 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Hè, moet dat nou? Het station IS al helemaal naar de klote en dan gaan jullie er nog afspreken ook!
Dat gaat mij ook wel lukken denk ik. 10 uur opstaan moet wel tot de mogelijkheden behoren lijkt me.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:37 schreef dwerg het volgende:
Wanneer?
Zondag 9 oktober 2005. 14.00 uur op Rotterdam CS. Dat kan iedereen wel vinden.
Cool.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:43 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik woon er vlakbij dus misschien wip ik wel even langs.
die naam hoorde ik gisteren op Studio Brussel ook voorbij komen. wat is het voor iets?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:23 schreef zodiakk het volgende:
Jackson And His Computerband
Kijk op de 3voor12 luisterpaal. Het klinkt als een loodzware en verknipte discocollage. Sommigen zullen het nerveus vinden, maar dat zijn mensen die vier akkoorden in een popliedje al teveel vinden. Het verbaast me echt dat er zo weinig over deze plaat gesproken wordt, terwijl iedereen zit te dwepen met de vrijblijvende springpop van Franz Ferdinand. Oja, als je dan toch bij de luisterpaal bent luister dan ook Dijf Sanders. Dijf Sanders is de MAN. Alleen die naam al. Dijf. De motherfuckin' Dive-man.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:05 schreef Tokus het volgende:
die naam hoorde ik gisteren op Studio Brussel ook voorbij komen. Wat is het voor iets?
Ik heb Daedelus zien openen voor Amon Tobin en dat was erg goed. Gisteren even dit geluisterd en het klinkt wel lekker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:37 schreef Z het volgende:
Ik vind het leuker dan Daedelus, waar je een tijd geleden en topic over had geopend. En ik vind het niet zo zwaar, het is nog redelijk melodieus.
Menjo, heb je Senena Maneesh al gehoord? Is wel iets voor jou namelijk!quote:
Ah, klinkt interessant... ik zal het eens checkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:10 schreef Z het volgende:
[..]
Menjo, heb je Senena Maneesh al gehoord? Is wel iets voor jou namelijk!
http://pitchforkmedia.com(...)serena-maneesh.shtml
Voor mij was het slechts de tweede keer. Het was wel weer gaaf. Alleen jammer dat ik een deel heb moeten missen om de laatste trein te halen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:20 schreef bartrid het volgende:
[..]
dit wordt de 4e keer geloof ik, waarbij het 25 jarig jubileum concert begin dit jaar toch wel het beste was.
Daar was ik ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:07 schreef Z het volgende:
Ik was vrijdag trouwens op een feestje, Dans Le Rock, was leuk, veel drank en goede muziek. Er waren ook VJ's die veel televisiebeelden lieten zien. Kijk ik op een gegeven moment naar het scherm, kijkt de directeur van het bedrijf waar ik werk mee ineens aan, die is wel eens op de televisie, en zo in de VJ set terecht gekomen. Was tamelijk wierd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |