ziet er wel ok uit inddquote:Op maandag 12 september 2005 22:15 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik vind de outfitjes die Madonna for Versace aanheeft echt GRANDE!!!![]()
[afbeelding]
Nederlanders vinden het veel leuker om mensen af te kraken dan op te hemelenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:36 schreef apestaartje het volgende:
Het valt me op dat dit topic veel minder succesvol lijkt dan de negatieve variant. Vooruit, ik doe eens een duit in het zakje.
quote:Op maandag 12 september 2005 22:15 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik vind de outfitjes die Madonna for Versace aanheeft echt GRANDE!!!![]()
[afbeelding]
Komt vooral door haar voorgevel denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:33 schreef Spindizzy het volgende:
Uit De Lelijkste Outfitjes:
[afbeelding]
Vind het een prachtige jurk
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
Ze staat eens leuk op de foto
quote:
Zo dat brengt weer even goede oude herinneringen terug. Uit de tijd dat MTV nog de UK top 20 uitzond. Wat een super mooie vrouwquote:
Idd erg mooie jurk jammer van het gezicht wat ze trektquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:24 schreef moralia het volgende:
Geweldig mooie jurk, van Versace dacht ik, in leer.
[afbeelding]
Ze heeft al geen grote borsten maar in deze jurk ziet dat er echt niet uit,lijkt wel of er een plank ik zit!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:22 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Er zou alleen een ander hoofd op moeten zitten![]()
![]()
Het is ook minder amuserendquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:36 schreef apestaartje het volgende:
Het valt me op dat dit topic veel minder succesvol lijkt dan de negatieve variant. Vooruit, ik doe eens een duit in het zakje.
Deze outfit van Bridget vind ik zelf erg leuk. Maar dat heeft ook met uitstraling te staan, want bij de gemiddelde breezerslet zouden die laarsjes erg ordinair staan.
[afbeelding]
Ja, die is in haar voordeel veranderd. Ik herinner me nog een jurk die uit niets meer bestond dan enkele draadjes. Waarmee ze in feite in haar blote reet stond.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef Sasandra het volgende:
Een paar mooie outfits van Rose McGowan, die er eigenlijk meestal wel erg goedgekleed uitziet:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:09 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind het wel een standaard uitfit dat je vaak tegenkomt bij het uitgaan.
quote:
Trouwjurkerig, leuk woord.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:44 schreef rena het volgende:
Sleepje iets te trouwjurkerig, maar de jurk is echt mooi
[afbeelding]
Delta Goodrem (zangeresje uit Australie geloof ik)
Prachtige jurk die van kelly clarkson... ik schrok alleen een beetje van haar billen, die lijken wel erg groot in die jurkquote:Op maandag 12 september 2005 11:09 schreef superhero87 het volgende:
Er is al een topic over de lelijke outfitjes van de celebs, dus waarom geen topic over de mooie outfitjes?
Ik begin met de MTV Awards 2005
Kelly Clarkson
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:24 schreef moralia het volgende:
Geweldig mooie jurk, van Versace dacht ik, in leer.
mooi iddquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:33 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Charlize Theron, ik vind het echt een prachtige jurk en een prachtige vrouw, staat haar super dit![]()
![]()
Hele mooie jurkquote:Op maandag 5 december 2005 09:50 schreef Moja het volgende:
[..]
mooi iddIk moet zeggen ik vind Charlize er echt bijna altijd mooi uitzien
![]()
Wat een mooie outfitquote:Op zondag 27 november 2005 23:14 schreef Sasandra het volgende:
Soms zijn broeken ook erg stijlvol:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:38 schreef Radobe het volgende:
[afbeelding]
Keira Kneightley
Ik vind het een mooie jurk, mooi kleurtje ook.
Hij lijkt een beetje op de prinsessenjurk van mijn nichtjequote:Op woensdag 30 november 2005 11:38 schreef Radobe het volgende:
[afbeelding]
Keira Kneightley
Ik vind het een mooie jurk, mooi kleurtje ook.
Jurkje is leuk...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:00 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Paris heeft een keer iets leuks aan
Die schoenen zijn te kleinquote:Op zondag 8 januari 2006 12:14 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Weer Charlize Theron, een simpel zwart jurkje, maar het ziet er echt glamoureus uitHoewel een ketting of een ander sierraad het wel iets had opgevrolijkt.
Je bedoelt zeker Marilyn Monroe in The Seven Year Itch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:39 schreef Andromache het volgende:
Dit is toch net Marilyn Monroe in Some like it hot, alleen dan alles (haar/jurk) wat langer. Mooi gedaan hoor.
Voor Paris haar doen is het idd classyquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:22 schreef Classique het volgende:
Ik vind het wel allemaal mooi. Paris dan wel het minste, maar het ziet er toch wel glamour en classy uit.
Wat een onzin... waar baseer je dit op danquote:Op maandag 6 maart 2006 10:31 schreef MLF het volgende:
Ach, amerikanen staan erom bekend dat zijn zich niet kunnen kleden
ok heel erg bedankt!quote:Op zondag 19 maart 2006 13:36 schreef ivosnivo het volgende:
klik op reageer onder het reageer balkje
Voeg je hyperlink in, selecteer hem
dan heb je boven het tekstbalkje een plaatje van een foto, en als je er met je muis overheen gaat zie je "voeg een afbeelding toe". ram daar op en klaar is CcCcCharmed
Tja, het topic over de lelijke outfitjes daarentegen loopt storm. Wederom blijkt bashen leuker dan bewonderen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef CcCcCharmed het volgende:
[..]
En gut o gut, wat loopt dit topic goed....![]()
Ohhhquote:Op zondag 28 mei 2006 23:27 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Zhang ZiyiWat een super mooie jurk
quote:Op zondag 18 maart 2007 10:29 schreef ellos het volgende:
Dit topic is veel leuker dan "de lelijkste outfitjes"!!! Signaleren wat je mooi vindt is beter voor je dan bashen en lelijke dingen eruit pikken.
Dit outfitje van Elisha Cuthbert vind ik echt geweldig. mooie cape en muts van zo te zien heerlijk zittende kwaliteits wol en die tas erbij . well picked!
[afbeelding]
Leuk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Madonna 13 maart bij de premiere van haar kledinglijn voor H&M in London. Ze draagt een door haar zelf ontworpen H & M jurkje dat vanaf 22 maar in de winkel ligt.
Ze ziet er gezond uit!quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:39 schreef rena het volgende:
Schopjemet een prachtige jurk van Nicole Ritchie
![]()
[ afbeelding ]
Serieusquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:46 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind deze outfit van Lourdes zo leuk:
[ afbeelding ]
Op het vest na dan misschien... maar die tas en laarzen en t-shirt: vet!
Jij hebt wel echt een hele aparte smaakquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:39 schreef rena het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ooooh, zeker heel mooi!quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:39 schreef rena het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
/zanikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:40 schreef rena het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt een hele aparte smaak
Boohoo.quote:
Oh nou ik dan ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:40 schreef rena het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt een hele aparte smaak
Mooi!quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:39 schreef rena het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het er echt goedkoop en trashy uit zien. Erg geweest ook. Dat shirtje ook in dat rokje. Jakkes.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:28 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij is dit de eerste outfit van Heidi Montag die ik mooi vind...
[ afbeelding ]
Deze is echt moooi!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:46 schreef rena het volgende:
Gaat ze na dat feestje gelijk door naar een SM-club?
[ afbeelding ]
Kate Winslet. Misschien een tikje te strak op de heupen, maar verder een prachtige jurk
Die is echt mooiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:46 schreef rena het volgende:
Gaat ze na dat feestje gelijk door naar een SM-club?
[ afbeelding ]
Kate Winslet. Misschien een tikje te strak op de heupen, maar verder een prachtige jurk
wowquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:39 schreef rena het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Heeft zij nou iets aan haar gezicht verbouwd? Ze ziet er heel anders uit dan vroegerquote:Op maandag 26 januari 2009 19:28 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij is dit de eerste outfit van Heidi Montag die ik mooi vind...
[ afbeelding ]
idd ze heeft er dan ook een perfect figuur voorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:12 schreef SEMTEX het volgende:
Oh wauw.. ik wil het jurkje van Anna Farris:
[ afbeelding ]
Is dit nou een spoiler voor ANTM?? De serie met haar erin loopt hier nog...denk dat ik nu dus wel weet wie er gaat winnenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:36 schreef Boowtje het volgende:
[ afbeelding ]
De linker jurk vind ik prachtig.
Van waar een sneer? Trek je klauwen maar terug, want ze is niet de winnaar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef ivetje het volgende:
[..]
Is dit nou een spoiler voor ANTM?? De serie met haar erin loopt hier nog...denk dat ik nu dus wel weet wie er gaat winnen
Ik vind dit soort pics gewoon altijd klote omdat de serie nog loopt. Heb al vaker meegemaakt dat ik hier iets tegen kwam waaruit op viel te maken wie er ging winnen, dus vandaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:39 schreef Boowtje het volgende:
[..]
Van waar een sneer? Trek je klauwen maar terug, want ze is niet de winnaar.
Huh, welke deeneemster dan? Is het niet Daniëlle, uit seizoen weet ik veel?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef ivetje het volgende:
[..]
Is dit nou een spoiler voor ANTM?? De serie met haar erin loopt hier nog...denk dat ik nu dus wel weet wie er gaat winnen
Denk inderdaad dat zij het is. Ik denk dat ze werd verward met Fatima uit dit seizoen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:19 schreef bluejean het volgende:
[..]
Huh, welke deeneemster dan? Is het niet Daniëlle, uit seizoen weet ik veel?
http://shopaholiks.com/we(...)danielle-evans-1.jpg
Ik ging idd van Fatima uit eigenlijk. Haha, nu wordt het helemaal verwarrendquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat zij het is. Ik denk dat ze werd verward met Fatima uit dit seizoen.
Toooooooooooo much.quote:Op maandag 23 februari 2009 07:47 schreef Andromache het volgende:
Naar de Oscars met Miley Cyrus:
[ afbeelding ]
Een schattige jurk.
Mn ogen doen pijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 07:47 schreef Andromache het volgende:
Naar de Oscars met Miley Cyrus:
[ afbeelding ]
Een schattige jurk.
Als de borsten van Sarah er niet zo hysterisch in gelegen hadden, was het mooier geweest iddquote:Op maandag 23 februari 2009 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen dat bovenstuk moet even gefixed worden
wel beetje trouwjurken, en zonde dat het bovenstuk te strak zitquote:Op maandag 23 februari 2009 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen dat bovenstuk moet even gefixed worden
Die van Cruz is 60 jaar oud of zoquote:Op maandag 23 februari 2009 23:30 schreef Ole het volgende:
[..]
wel beetje trouwjurken, en zonde dat het bovenstuk te strak zit
mooi.......quote:Op maandag 23 februari 2009 23:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ms al oud, maar niet minder mooi:
Heidi Klum:
[ afbeelding ]
Hij blijft prachtig!quote:Op maandag 23 februari 2009 23:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ms al oud, maar niet minder mooi:
Heidi Klum:
[ afbeelding ]
Vond ik nou ookquote:
Ik kende haar kopje toevalligquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vond ik nou ook. Ik had idd ook best moeite kunnen doen haar naam op te zoeken, maar dat doet allemaal niks af aan haar mooie jurk
prachtigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik weet niet hoe ze heet. Miep.
[ afbeelding ]
Van de serie 'Watchmen'
vink nou echt heelmaal niksquote:Op zondag 26 april 2009 19:50 schreef rena het volgende:
Lauren Conrad. In principe een simpel outfitje, maar wel een onwijs leuk jurkje!
[ afbeelding ]
die staat haar goed! jammer van die schoenenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:32 schreef rena het volgende:
Camilla Belle, super leuk jurkje
[ afbeelding ]
Ik vind het echt een lelijke print, daar zouden alleen maar hawai shirts van gemaakt mogen wordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:33 schreef Manono het volgende:
[..]
vink nou echt heelmaal niks
[..]
die staat haar goed! jammer van die schoenen
wat is Cindy C trouwens nog steeds een mooierd, ongelofelijk..
deze is vast al langsgeweest?
bloot maar vind het toch mooi bij haar:
[ afbeelding ]
En hawai shirts zouden niet verboden moeten worden?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:50 schreef supkaa het volgende:
[..]
Ik vind het echt een lelijke print, daar zouden alleen maar hawai shirts van gemaakt mogen worden
Misschien wel een goed idee jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:38 schreef rena het volgende:
[..]
En hawai shirts zouden niet verboden moeten worden?![]()
Ze heeft ook een mooi accessoirequote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 15:10 schreef Manono het volgende:
Vanessa Paradis vind ik er bijna altijd mooi uitzien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
La Jolie in Armani, vast een hele mooie stof:
[afbeelding]
pak van johnny, echt nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mooie klassieke vrouw Vanessa Paradis. Met idd een mooie gewilde accessoire haha
[ afbeelding ]
uh, totdat ze haar mond opentrekt jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mooie klassieke vrouw Vanessa Paradis. Met idd een mooie gewilde accessoire haha
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:03 schreef SEMTEX het volgende:
Jullie zijn het vast weer niet met me eens,
Rok en vestjequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:18 schreef Ewelina het volgende:
D'r shirt schijnt door
Ik vind die rok trouwens wel erg mooi
Ik zou die jurk echt onwijs graag willen hebben. In zwart of roze ofzo, wow!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:22 schreef rena het volgende:
Penelope Cruz
[ afbeelding ]
Ook al zo'n mooie nude-kleurige jurk.
Inderdaad leuke outfit maar die tas vind ik lelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:49 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dit outfitje van Rachel Bilson leuk!
[ afbeelding ]
OMG, een huursmoking.. Die pijpen zijn een kilometer te lang.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:01 schreef rena het volgende:
Angelina & Brad
[ afbeelding ]
De jurk zelf is niet eens zo bijzonder, maar hij staat haar wel onwijs goed.
Ik vind het een stom jurkje. Het figuur heeft ze er wel voor maar nee, niet mooiquote:
Leuk jurkje wel, maar het is jammer dat zij zo lijkwit isquote:
prachtigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:06 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Marion Cotillard in een Dior!
[ afbeelding ]
Isla Fisher (D'r vent droeg op dezelfde premiere dit charmante outfitje)
[ afbeelding ]
Halle Berry
Ze staat ook érg krampachtig met de beentjes half over elkaarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Monica Cruz komt met deze jurk weg en het staat haar geweldig... je kunt er alleen niet mee zitten![]()
[ afbeelding ]
Ze staat dan ook voor een levensgroot reclamegebeuren voor tamponsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze staat ook érg krampachtig met de beentjes half over elkaar![]()
Zie het nu pas omdat je het zegtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:51 schreef rena het volgende:
[..]
Ze staat dan ook voor een levensgroot reclamegebeuren voor tampons
Het is een recente foto neem ik aan. 24 Juli komt deze nieuwe film uit in the USquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:25 schreef Skaai het volgende:
Gezien de datum achter haar was ze op dat moment donker ja![]()
nou het jurkje vind ik wel mooi maar die shoes, zo lompquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind het een stom jurkje. Het figuur heeft ze er wel voor maar nee, niet mooi
heel leuk jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Monica Cruz komt met deze jurk weg en het staat haar geweldig... je kunt er alleen niet mee zitten![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |