ziet er wel ok uit inddquote:Op maandag 12 september 2005 22:15 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik vind de outfitjes die Madonna for Versace aanheeft echt GRANDE!!!![]()
[afbeelding]
Nederlanders vinden het veel leuker om mensen af te kraken dan op te hemelenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:36 schreef apestaartje het volgende:
Het valt me op dat dit topic veel minder succesvol lijkt dan de negatieve variant. Vooruit, ik doe eens een duit in het zakje.
quote:Op maandag 12 september 2005 22:15 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik vind de outfitjes die Madonna for Versace aanheeft echt GRANDE!!!![]()
[afbeelding]
Komt vooral door haar voorgevel denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:33 schreef Spindizzy het volgende:
Uit De Lelijkste Outfitjes:
[afbeelding]
Vind het een prachtige jurk
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
Ze staat eens leuk op de foto
quote:
Zo dat brengt weer even goede oude herinneringen terug. Uit de tijd dat MTV nog de UK top 20 uitzond. Wat een super mooie vrouwquote:
Idd erg mooie jurk jammer van het gezicht wat ze trektquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:24 schreef moralia het volgende:
Geweldig mooie jurk, van Versace dacht ik, in leer.
[afbeelding]
Ze heeft al geen grote borsten maar in deze jurk ziet dat er echt niet uit,lijkt wel of er een plank ik zit!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:22 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Er zou alleen een ander hoofd op moeten zitten![]()
![]()
Het is ook minder amuserendquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:36 schreef apestaartje het volgende:
Het valt me op dat dit topic veel minder succesvol lijkt dan de negatieve variant. Vooruit, ik doe eens een duit in het zakje.
Deze outfit van Bridget vind ik zelf erg leuk. Maar dat heeft ook met uitstraling te staan, want bij de gemiddelde breezerslet zouden die laarsjes erg ordinair staan.
[afbeelding]
Ja, die is in haar voordeel veranderd. Ik herinner me nog een jurk die uit niets meer bestond dan enkele draadjes. Waarmee ze in feite in haar blote reet stond.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef Sasandra het volgende:
Een paar mooie outfits van Rose McGowan, die er eigenlijk meestal wel erg goedgekleed uitziet:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |