Huh, welke deeneemster dan? Is het niet Daniëlle, uit seizoen weet ik veel?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef ivetje het volgende:
[..]
Is dit nou een spoiler voor ANTM?? De serie met haar erin loopt hier nog...denk dat ik nu dus wel weet wie er gaat winnen
Denk inderdaad dat zij het is. Ik denk dat ze werd verward met Fatima uit dit seizoen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:19 schreef bluejean het volgende:
[..]
Huh, welke deeneemster dan? Is het niet Daniëlle, uit seizoen weet ik veel?
http://shopaholiks.com/we(...)danielle-evans-1.jpg
Ik ging idd van Fatima uit eigenlijk. Haha, nu wordt het helemaal verwarrendquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat zij het is. Ik denk dat ze werd verward met Fatima uit dit seizoen.
Toooooooooooo much.quote:Op maandag 23 februari 2009 07:47 schreef Andromache het volgende:
Naar de Oscars met Miley Cyrus:
[ afbeelding ]
Een schattige jurk.
Mn ogen doen pijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 07:47 schreef Andromache het volgende:
Naar de Oscars met Miley Cyrus:
[ afbeelding ]
Een schattige jurk.
Als de borsten van Sarah er niet zo hysterisch in gelegen hadden, was het mooier geweest iddquote:Op maandag 23 februari 2009 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen dat bovenstuk moet even gefixed worden
wel beetje trouwjurken, en zonde dat het bovenstuk te strak zitquote:Op maandag 23 februari 2009 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen dat bovenstuk moet even gefixed worden
Die van Cruz is 60 jaar oud of zoquote:Op maandag 23 februari 2009 23:30 schreef Ole het volgende:
[..]
wel beetje trouwjurken, en zonde dat het bovenstuk te strak zit
mooi.......quote:Op maandag 23 februari 2009 23:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ms al oud, maar niet minder mooi:
Heidi Klum:
[ afbeelding ]
Hij blijft prachtig!quote:Op maandag 23 februari 2009 23:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ms al oud, maar niet minder mooi:
Heidi Klum:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |