Misschien wel een goed idee jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:38 schreef rena het volgende:
[..]
En hawai shirts zouden niet verboden moeten worden?![]()
Ze heeft ook een mooi accessoirequote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 15:10 schreef Manono het volgende:
Vanessa Paradis vind ik er bijna altijd mooi uitzien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
La Jolie in Armani, vast een hele mooie stof:
[afbeelding]
pak van johnny, echt nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mooie klassieke vrouw Vanessa Paradis. Met idd een mooie gewilde accessoire haha
[ afbeelding ]
uh, totdat ze haar mond opentrekt jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mooie klassieke vrouw Vanessa Paradis. Met idd een mooie gewilde accessoire haha
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:03 schreef SEMTEX het volgende:
Jullie zijn het vast weer niet met me eens,
Rok en vestjequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:18 schreef Ewelina het volgende:
D'r shirt schijnt door
Ik vind die rok trouwens wel erg mooi
Ik zou die jurk echt onwijs graag willen hebben. In zwart of roze ofzo, wow!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:22 schreef rena het volgende:
Penelope Cruz
[ afbeelding ]
Ook al zo'n mooie nude-kleurige jurk.
Inderdaad leuke outfit maar die tas vind ik lelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:49 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dit outfitje van Rachel Bilson leuk!
[ afbeelding ]
OMG, een huursmoking.. Die pijpen zijn een kilometer te lang.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:01 schreef rena het volgende:
Angelina & Brad
[ afbeelding ]
De jurk zelf is niet eens zo bijzonder, maar hij staat haar wel onwijs goed.
Ik vind het een stom jurkje. Het figuur heeft ze er wel voor maar nee, niet mooiquote:
Leuk jurkje wel, maar het is jammer dat zij zo lijkwit isquote:
prachtigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:06 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Marion Cotillard in een Dior!
[ afbeelding ]
Isla Fisher (D'r vent droeg op dezelfde premiere dit charmante outfitje)
[ afbeelding ]
Halle Berry
Ze staat ook érg krampachtig met de beentjes half over elkaarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Monica Cruz komt met deze jurk weg en het staat haar geweldig... je kunt er alleen niet mee zitten![]()
[ afbeelding ]
Ze staat dan ook voor een levensgroot reclamegebeuren voor tamponsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze staat ook érg krampachtig met de beentjes half over elkaar![]()
Zie het nu pas omdat je het zegtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:51 schreef rena het volgende:
[..]
Ze staat dan ook voor een levensgroot reclamegebeuren voor tampons
Het is een recente foto neem ik aan. 24 Juli komt deze nieuwe film uit in the USquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:25 schreef Skaai het volgende:
Gezien de datum achter haar was ze op dat moment donker ja![]()
nou het jurkje vind ik wel mooi maar die shoes, zo lompquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind het een stom jurkje. Het figuur heeft ze er wel voor maar nee, niet mooi
heel leuk jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Monica Cruz komt met deze jurk weg en het staat haar geweldig... je kunt er alleen niet mee zitten![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |