Ik vind het een stom jurkje. Het figuur heeft ze er wel voor maar nee, niet mooiquote:
Leuk jurkje wel, maar het is jammer dat zij zo lijkwit isquote:
prachtigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:06 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Marion Cotillard in een Dior!
[ afbeelding ]
Isla Fisher (D'r vent droeg op dezelfde premiere dit charmante outfitje)
[ afbeelding ]
Halle Berry
Ze staat ook érg krampachtig met de beentjes half over elkaarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Monica Cruz komt met deze jurk weg en het staat haar geweldig... je kunt er alleen niet mee zitten![]()
[ afbeelding ]
Ze staat dan ook voor een levensgroot reclamegebeuren voor tamponsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze staat ook érg krampachtig met de beentjes half over elkaar![]()
Zie het nu pas omdat je het zegtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:51 schreef rena het volgende:
[..]
Ze staat dan ook voor een levensgroot reclamegebeuren voor tampons
Het is een recente foto neem ik aan. 24 Juli komt deze nieuwe film uit in the USquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:25 schreef Skaai het volgende:
Gezien de datum achter haar was ze op dat moment donker ja![]()
nou het jurkje vind ik wel mooi maar die shoes, zo lompquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind het een stom jurkje. Het figuur heeft ze er wel voor maar nee, niet mooi
heel leuk jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Monica Cruz komt met deze jurk weg en het staat haar geweldig... je kunt er alleen niet mee zitten![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |