Ze ziet er gezond uit!quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:39 schreef rena het volgende:
Schopjemet een prachtige jurk van Nicole Ritchie
![]()
[ afbeelding ]
Serieusquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:46 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind deze outfit van Lourdes zo leuk:
[ afbeelding ]
Op het vest na dan misschien... maar die tas en laarzen en t-shirt: vet!
Jij hebt wel echt een hele aparte smaakquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:39 schreef rena het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ooooh, zeker heel mooi!quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:39 schreef rena het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
/zanikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:40 schreef rena het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt een hele aparte smaak
Boohoo.quote:
Oh nou ik dan ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:40 schreef rena het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt een hele aparte smaak
Mooi!quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:39 schreef rena het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het er echt goedkoop en trashy uit zien. Erg geweest ook. Dat shirtje ook in dat rokje. Jakkes.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:28 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij is dit de eerste outfit van Heidi Montag die ik mooi vind...
[ afbeelding ]
Deze is echt moooi!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:46 schreef rena het volgende:
Gaat ze na dat feestje gelijk door naar een SM-club?
[ afbeelding ]
Kate Winslet. Misschien een tikje te strak op de heupen, maar verder een prachtige jurk
Die is echt mooiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:46 schreef rena het volgende:
Gaat ze na dat feestje gelijk door naar een SM-club?
[ afbeelding ]
Kate Winslet. Misschien een tikje te strak op de heupen, maar verder een prachtige jurk
wowquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:39 schreef rena het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Heeft zij nou iets aan haar gezicht verbouwd? Ze ziet er heel anders uit dan vroegerquote:Op maandag 26 januari 2009 19:28 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij is dit de eerste outfit van Heidi Montag die ik mooi vind...
[ afbeelding ]
idd ze heeft er dan ook een perfect figuur voorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:12 schreef SEMTEX het volgende:
Oh wauw.. ik wil het jurkje van Anna Farris:
[ afbeelding ]
Is dit nou een spoiler voor ANTM?? De serie met haar erin loopt hier nog...denk dat ik nu dus wel weet wie er gaat winnenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:36 schreef Boowtje het volgende:
[ afbeelding ]
De linker jurk vind ik prachtig.
Van waar een sneer? Trek je klauwen maar terug, want ze is niet de winnaar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef ivetje het volgende:
[..]
Is dit nou een spoiler voor ANTM?? De serie met haar erin loopt hier nog...denk dat ik nu dus wel weet wie er gaat winnen
Ik vind dit soort pics gewoon altijd klote omdat de serie nog loopt. Heb al vaker meegemaakt dat ik hier iets tegen kwam waaruit op viel te maken wie er ging winnen, dus vandaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:39 schreef Boowtje het volgende:
[..]
Van waar een sneer? Trek je klauwen maar terug, want ze is niet de winnaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |