quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:09 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind het wel een standaard uitfit dat je vaak tegenkomt bij het uitgaan.
quote:
Trouwjurkerig, leuk woord.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:44 schreef rena het volgende:
Sleepje iets te trouwjurkerig, maar de jurk is echt mooi
[afbeelding]
Delta Goodrem (zangeresje uit Australie geloof ik)
Prachtige jurk die van kelly clarkson... ik schrok alleen een beetje van haar billen, die lijken wel erg groot in die jurkquote:Op maandag 12 september 2005 11:09 schreef superhero87 het volgende:
Er is al een topic over de lelijke outfitjes van de celebs, dus waarom geen topic over de mooie outfitjes?
Ik begin met de MTV Awards 2005
Kelly Clarkson
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:24 schreef moralia het volgende:
Geweldig mooie jurk, van Versace dacht ik, in leer.
mooi iddquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:33 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Charlize Theron, ik vind het echt een prachtige jurk en een prachtige vrouw, staat haar super dit![]()
![]()
Hele mooie jurkquote:Op maandag 5 december 2005 09:50 schreef Moja het volgende:
[..]
mooi iddIk moet zeggen ik vind Charlize er echt bijna altijd mooi uitzien
![]()
Wat een mooie outfitquote:Op zondag 27 november 2005 23:14 schreef Sasandra het volgende:
Soms zijn broeken ook erg stijlvol:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:38 schreef Radobe het volgende:
[afbeelding]
Keira Kneightley
Ik vind het een mooie jurk, mooi kleurtje ook.
Hij lijkt een beetje op de prinsessenjurk van mijn nichtjequote:Op woensdag 30 november 2005 11:38 schreef Radobe het volgende:
[afbeelding]
Keira Kneightley
Ik vind het een mooie jurk, mooi kleurtje ook.
Jurkje is leuk...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:00 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Paris heeft een keer iets leuks aan
Die schoenen zijn te kleinquote:Op zondag 8 januari 2006 12:14 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Weer Charlize Theron, een simpel zwart jurkje, maar het ziet er echt glamoureus uitHoewel een ketting of een ander sierraad het wel iets had opgevrolijkt.
Je bedoelt zeker Marilyn Monroe in The Seven Year Itch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:39 schreef Andromache het volgende:
Dit is toch net Marilyn Monroe in Some like it hot, alleen dan alles (haar/jurk) wat langer. Mooi gedaan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |