Ja, om de een of andere reden ging dat heel hard op het laatstquote:Op maandag 12 september 2005 10:59 schreef Tobbes het volgende:
Pfff, was die alweer vol.
Het valt wel mee hoor. Er is over gestemd, en het resultaat was dat er unaniem bevonden werd dat de topic geen discussiewaarde (meer) had. Geen vergaderingen, memo's, koffie etc., maar kort en krachtig.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:28 schreef Nadine26 het volgende:
Ik zie dat het topic 'Leuke vader... etc.' is gesloten.
Zonder direct mijn 'zaak te willen bepleiten', raak ik wel een klein beetje opgewonden van de zinsnede 'na overleg achter de schermen'; ik ben namelijk een kantoortuinenfetisjist en krijg allerlei visioenen van interne memo's & atv-dagen & hermetisch gesloten rookruimtes & koffiehoekjes & prikklokken, en zo.![]()
Een tipje...? Vanachter het kopieerapparaat...?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:36 schreef Alicey het volgende:
... dat de topic geen discussiewaarde (meer) had ...
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:43 schreef Gajus het volgende:
[..]
Geen discussiewaarde naar jullie (calvinistische) maatstaven, beslist wel naar mijn (bourgondische) maatstaven.
Vanwege andere (literaire) waarden, pleit ik voor continuering op het TTK-subforum.
relschopper..moi?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:32 schreef Nightwulf het volgende:
Zou ook graag het topic van Nadine26 weer open zien ! en wil het wel graag bepleiten
De meest onzinnige topics kunnen in diverse forums wel gewoon openblijven.
Nou is er eens een keer een topic wat wat boeiender is dan de huis tuin en keuken onderwerpen en dan wordt hij dicht gegooid.
Ok, helemaal mee eens, in het laatste deel werd een aantal onzinnige reaktie neergegooid door een aantal rel-schoppers, eigenlij alleen Vivi en Frenkie, maar geef die dan een waarschuwing, maar gooi niet een heel topic daarvoor dicht.
Nogmaals we hebben met zijn drieën besloten om hier niet meer mee verder te gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:09 schreef Vivi het volgende:
Nou dat hoeft nou ook weer niet :w
Maar Fok! moet wel voor de users blijven en niet voor de modjes
2 reacties verwijderd. Zal zo even zijn andere reacties nagaan.quote:Op woensdag 14 september 2005 08:59 schreef avotar het volgende:
Volgens mij heeft Juiced een slechte dag..
kom al 4 topics tegen met exact hetzelfde advies: Onduidelijkheid over date
thanksquote:Op woensdag 14 september 2005 09:33 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
2 reacties verwijderd. Zal zo even zijn andere reacties nagaan.
Oh, nee... okay: dus dát bedoelen jullie met 'discussiewaarde'.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:33 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Nogmaals we hebben met zijn drieën besloten om hier niet meer mee verder te gaan.
En nogmaals er is genoeg over gesproken nu
Kun jij mij dan ook kort en krachtig duidelijk maken wat de discussiewaarde is van een topic zoals Vriend(innet)je laten meebetalen aan benzine? ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:36 schreef Alicey het volgende:
Het valt wel mee hoor. Er is over gestemd, en het resultaat was dat er unaniem bevonden werd dat de topic geen discussiewaarde (meer) had. Geen vergaderingen, memo's, koffie etc., maar kort en krachtig.
Het niveau is misschien bijster hoog, maar slow chat is het niet te noemen.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:11 schreef Gajus het volgende:
[..]
Kun jij mij dan ook kort en krachtig duidelijk maken wat de discussiewaarde is van een topic zoals Vriend(innet)je laten meebetalen aan benzine? ?
deze en vele andere R&P-topics vind ik te triviaal en/of banaal voor een waardige discussie
Het kan gebeuren dat een goede discussie ontspoort in een slow chat. Dan biedt een tijdelijk slotje gelegenheid tot afkoeling en (na verwijdering van de bagger) kan de discussie weer voortgezet worden. Eensch?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:15 schreef Alicey het volgende:
... slow chat is het niet te noemen.
Dank je.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:29 schreef Copycat het volgende:
Done.
Sorry, ik wist niet wat me overkwamquote:
Of je slaat even een normale toon aan!quote:Op donderdag 15 september 2005 15:10 schreef Jajong het volgende:
Wat doe je? Heb ik je op je schaamlip getrapt ofzo?? of ben je ook gewoon zo'n zeikwijf
Doe je even normaal? Dit soort taal zien we liever niet hier.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:10 schreef Jajong het volgende:
Wat doe je? Heb ik je op je schaamlip getrapt ofzo?? of ben je ook gewoon zo'n zeikwijf
Och. Och. Och. te treurig voor woorden. Wat zijn we weer snel gepikeerd.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Doe je even normaal? Dit soort taal zien we liever niet hier.
Bij deze een waarschuwing.
Niet hier dat gezeur s.v.p.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:51 schreef R_ON het volgende:
[..]
Och. Och. Och. te treurig voor woorden. Wat zijn we weer snel gepikeerd.
En dan ook meteen dreigen met een waarschuwing.
De domheid van mensen is grenzeloos. Neem Nikky als voorbeeld. Ongelooflijk.
Iemand maakt een klein grapje over de schaamlippen van Cc en meteen dat gejank.
Als dat jouw manier is van ballen terugkaatsen, nikky, dan kies je wel een verdomd makkelijke weg. Laf hoor.
En dat terwijl er zulke prachtige manieren zijn; je kunt verbaal met iemand de vloer aanvegen.
Edit: Doe maar nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:51 schreef R_ON het volgende:
[..]
Als dat jouw manier is van ballen terugkaatsen, nikky, dan kies je wel een verdomd makkelijke weg. Laf hoor.
En dat terwijl er zulke prachtige manieren zijn; je kunt verbaal met iemand de vloer aanvegen.
De manier waarop die user reageerde op een modactie van Cc slaat nergens op en zeker de toon waarop. Dit was overduidelijk niet als grap bedoeld.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:51 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ehm no offence ofzo, maar dit mag toch ook niet?quote:
ik heb besloten users met een fout in hun sig's niet meer heel serieus te nemen..quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
De manier waarop die user reageerde op een modactie van Cc slaat nergens op en zeker de toon waarop. Dit was overduidelijk niet als grap bedoeld.
Cc?quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:13 schreef Ynske het volgende:
llo
kan een van jullie zo lief zijn om een van de R&P SC te sluiten?
d'r zijn er nu twee
Thnx
Geëditquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:04 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Kan één van de modjes even bij HVJJN komen kijken, de lay-out wordt wat krom getrokken door 'n bericht van 'n userIk weet niet of er wat aan te doen valt?
Dank u, dank u!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:17 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Geëdit
I am cornholio , i need TP for my bunghole![]()
TS en kloon zijn al geband, maar ieder zijn eigen mening hèquote:Op zondag 18 september 2005 22:11 schreef Moonah het volgende:
Zeg, kan er als-je-blieft een slotje op heel R&P?
Dat psychogeneuzel en zielenknijperij ook altijd....
quote:Op zondag 18 september 2005 22:11 schreef Moonah het volgende:
Zeg, kan er als-je-blieft een slotje op heel R&P?
Dat psychogeneuzel en zielenknijperij ook altijd....
Zo'n hulliemuts.quote:Op zondag 18 september 2005 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wie is Copykat?
Zekers zo'n naäper.
![]()
Laten we een volgend deel van de Henk-reeks of spin-off maar even rusten. Als ik het zo opsom, komen dezelfde situaties terug en dus ook dezelfde reacties. Het begint met Passie en na 1 pagina gaat het weer verder over Henk en daar zijn al genoeg topics over geweest.quote:Op zondag 18 september 2005 23:12 schreef Vivi het volgende:
De (stomme smoesjes over) Passie!
Mag mijn topic weer open?
Bij het zien van de eerste regel (die een grapje was) is ie op slot gegooid terwijl de topic bedoeld was om een geheel andere discussie op te zetten, (die weliswaar voortvloeide uit mijn eerdere topic, vandaar "spin-off").
Bij het lezen van de volledige OP zou dit toch duidelijk moeten zijn
Gecopypaste...Gut... het lijkt wel Holland hier.
Ach ik mag toch wel een geintje maken...en het was ook een zijweg uit dat topic natuurlijk..Maar goed, laten we vrolijk verder filosoferen, ik zal de verhalen uit eigen werk proberen te beperkenquote:Op zondag 18 september 2005 23:56 schreef Copycat het volgende:
Legitiem als er niet 'henk spin off' boven had gestaan...
Dan duw je het zelf al een bepaalde hoek in.
En Moonah heeft het onderwerp mi heel handig gered... maar het is én wordt dus geen Henk spin off!
Oude mekkeraar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:48 schreef Copycat het volgende:
Omdat jij TS niet bent.
En dat is de regel. Vervolgtopics worden enkel door TS zelf geopend, niet door een sensatiebeluste lurker...
Jij bent niet bepaald een groot licht, is het wel?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Oude mekkeraar.![]()
De meeste vervolg topics worden niet door TS geopend, kijk naar bijvoorbeeld de PUB-singlestopics, HET singlestopic, etc etc etc.![]()
Jeej, CC is weer aan het meten met twee maten, dat het niet een keer opvalt. Je bent ook een schatje, dat zal het wel zijn.
Je meet met twee maten zoals altijd, maar goed het is verspilde energie je naar vervolgtopics te sturen binnen R&P waar een ander het opent. Iedereen op zijn eigen eilandje he en jij ook, anders zul je maar toe moeten geven dat ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent niet bepaald een groot licht, is het wel?
Die topics die je noemt zijn namelijk algemene reeksen... Is een iets ander verhaal dan een persoonlijk topic.
En ik meet met de R&P maat, niet met die van PUB- of GC-reeksen.
Welk woord chinees zit in de volgende zin:quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je meet met twee maten zoals altijd, maar goed het is verspilde energie je naar vervolgtopics te sturen binnen R&P waar een ander het opent. Iedereen op zijn eigen eilandje he en jij ook, anders zul je maar toe moeten geven dat ik gelijk heb.![]()
Nee dat moeten we natuurlijk niet hebben en over die topics...zoek ze lekker zelf op. Je weet ook wel dat er genoeg van zijn binnen R&P. Je bent echt een schatje, maar geen al te beste mod.![]()
Het is dat Frenkie nog een slechtere mod was en nog minder goed in inlikken.![]()
Jij kan blijkbaar ook niet lezen wanneer ik zeg dat dat wel veel vaker gebeurd en er niet tegen wordt opgetreden en omdat het Fiefske Knuffeltante betreft opeens wel. Dat heet meten met twee maten en dat is waardeloos. Maar goed het is natuurlijk wel Vivi waar het over gaat.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:48 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Welk woord chinees zit in de volgende zin:
"Omdat jij TS niet bent. En dat is de regel. Vervolgtopics worden enkel door TS zelf geopend ... "
sambal bij?
Of je leest de rest van de "Vivi goes Henkie" topics om er achter te komen dat het overal over hetzelfde gaatquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij kan blijkbaar ook niet lezen wanneer ik zeg dat dat wel veel vaker gebeurd en er niet tegen wordt opgetreden en omdat het Fiefske Knuffeltante betreft opeens wel. Dat heet meten met twee maten en dat is waardeloos. Maar goed het is natuurlijk wel Vivi waar het over gaat.![]()
Ik vond het zo leuk gaan dat ik een vervolgtopic op veler verzoek opende.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:52 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Of je leest de rest van de "Vivi goes Henkie" topics om er achter te komen dat het overal over hetzelfde gaat![]()
le-zen
Voor de laatste keer dan: de regel binnen R&P: alleen de TS van het eerste deel mag een reeks openen....quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vond het zo leuk gaan dat ik een vervolgtopic op veler verzoek opende.
Le-zen.
Ik vind de regel prima, knulletje, maar dat er met twee maten gemeten word is waardeloos. Je kunt niet voor het ene topic wel die regel hanteren en voor de ander niet. Dan kom je niet meer over.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:58 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Voor de laatste keer dan: de regel binnen R&P: alleen de TS van het eerste deel mag een reeks openen....
prettig leven..
Nog-maals in Jip en Jan-ne-ke taal.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind de regel prima, knulletje, maar dat er met twee maten gemeten word is waardeloos. Je kunt niet voor het ene topic wel die regel hanteren en voor de ander niet. Dan kom je niet meer over.
Dat zeg ik niet, tutje. Ik zeg er zijn topics (en dus niet SC en HVJJN). Bijvoorbeeld ooit JoeyT's topicblah.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog-maals in Jip en Jan-ne-ke taal.
Ver-volg-to-pics van u-sers o-ver een per-soon-lijk- on-der-werp wor-den in R&P en-kel door die u-ser zelf ge-op-end.
Dit is dus iets an-ders dan een reeks als SC en HVJJN, dat zijn al-ge-me-ne to-pics en daar geldt die re-gel lo-gisch-er-wij-ze niet.
Niets twee ma-ten me-ten, maar ap-pe-len en pe-ren ver-ge-lij-ken.
Doe's voorbeelden posten...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:08 schreef Tranceptor het volgende:
Dat zeg ik niet, tutje. Ik zeg er zijn topics (en dus niet SC en HVJJN). Bijvoorbeeld ooit JoeyT's topicblah.![]()
Probeer mijn woorden niet te verdraaien. Le-zen.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:12 schreef Tranceptor het volgende:
Zoek ze zelf op, jij bent mod. Ik ga liever elders posten.![]()
Je bent gewoon een slechte mod, ga bij jezelf te rade en zoek dat topic zelf op. Ik heb genoeg hints gegeven. Het is niet de eerste keer dat het me opvalt. De andere keer was je overduidelijk aan het slowchatten off-topic en zat je in een ander topic onterecht alles af te kappen. Gewoon beter opletten dan wordt je vast nog wel een goede mod. Dat wordt je natuurlijk niet van de een op de andere dag.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij maakt je ergens druk over... ik niet.
Veel plezier met posten.
Misschien eens onder een kloon met een andere nick proberen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef KontKorstje het volgende:
waarom wordt mijn topic weer gesloten? ik zit met een serieus probleem waarvan ik hoop dat mensen me kunnen bijstaan met raad! als anderen mijn topic verpesten kan ik daar niks aan doen!
Ik ben behulpzaam van aard. Geen dank, stort maar op mijn bankrekening. Daar heb ik meer aan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:29 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het wel schattig hoeveel tijd jij in mijn slechte modactiviteiten steekt.
Dat je er nog op ingaat, Tranceptor post hier niet meer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:29 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het wel schattig hoeveel tijd jij in mijn slechte modactiviteiten steekt.
Tnx, het linkje naar dat topic zocht ik!quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat je er nog op ingaat, Tranceptor post hier niet meer.
Gewoon nieuwe openen, mods hebben schijt aan jou dus jij ook aan de mods.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:21 schreef KontKorstje het volgende:
Help, ik wordt gechanteerd!
waarom is deze dicht?
er is weer wat gebeurd waarover ik advies nodig heb!
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid denk ik dat Alicey het als de onzin kwalificeerde die het is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:21 schreef KontKorstje het volgende:
Help, ik wordt gechanteerd!
waarom is deze dicht?
Ja, Cc.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:47 schreef Tranceptor het volgende:
[Centraal] Vivi draait door deel 2
Sinds wanneer mag ik geen vervolgtopics posten? Er is behoefte aan.
Natuurlijk is het aan mij, net zo goed als aan ieder ander.![]()
Jij BENT mosterd na de maaltijd. Dat is toch ook wel een prestatie, maar wel één van een heel nutteloos allooi.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, Cc.
Ík had er ook behoefte aan een vervolgtopic op Tranceptors afscheid te posten.
Wie zegt dat ik dat nu niet al doe?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:59 schreef Tranceptor het volgende:
Kunnen jullie niet onder één naam posten?
Goedzo, volhouden ook!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat nu niet al doe?![]()
Wat mij betreft niet, beetje humor doet wonderen weet je nog?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:06 schreef Copycat het volgende:
Maar wat mij betreft is het speelkwartiertje nu over.
Alstu.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tnx, het linkje naar dat topic zocht ik!
Een soort van GMTA...![]()
![]()
Nu hebben we een slowchattopic, gaat meneer hier verderquote:Op woensdag 21 september 2005 10:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Alstu.
wat heb jij eigenlijk met de tieten van Cc? Je hebt het er 'weleens' over namelijk.![]()
![]()
Oh en sorry Cc. Ik weet dat dit topic niet voor dit soort slowchat bedoeld is.
Meneer is zich aan het inlikken, laat hem nou...quote:Op woensdag 21 september 2005 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu hebben we een slowchattopic, gaat meneer hier verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |