abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30758397
Hoi allemaal,

al enige tijd word ik gechanteerd. door mijn sex-vriendin.

het begon allemaal vorig studiejaar, ik werk al geruime tijd bij als studentassistent en assisteer bij meerdere vakken van het 1e en 2e jaar. doordat ik dit al enige tijd doe en de professoren zeer tevreden zijn heb ik behoorlijk wat rechten. ik kan dus bij tentamens komen, uitwerkingen en richtlijnen waaraan een essay moet voldoen.

vorig jaar (kerst), leerde ik dus een meisje kennen met het uitgaan. de eerste avond kwam ze al meteen naar me toe en hebben we wat gepraat en uiteindelijk hebben we zitten zoenen en een date de volgene dag. alles ging fantastisch, het scheen te klikken en ik behield mijn vrijheid om uit te gaan met vrienden. eigenlijk zag ik der 2 keer per week waarbij we dan vaak heftige sex hadden.

na ongeveer 2 maanden kwam ik er dus achter zij colleges volgde bij veel van de vakken waar ik de onderwijs-assistent was. dat ik haar niet eerder had gezien kwam omdat ze pas kwam toen er een paar verplichte werkcolleges waren.
ik merkte meteen dat zij te goede essays schreef en later dus ook voor tentamens ontzettende hoge cijfers haalde.

ik vertrouwde het niet en dus verborg ik een camera in mijn studeerkamer die gericht was op mijn pc. wat ik al vermoedde was waar. ze gebruikte mijn accounts om aan alle info te komen om zo goede resultaten te behalen.

ik heb dus de cookies gedelete en logde handmatig in. eerst merkte ik niks van haar kant totdat er een avond kwam dat alles mis ging. we zouden zogenaamd met haar vriendinnen bij iemand thuis eten. het bleek dus dat dat ook meiden waren die dezelfde studie volgden. ik heb die avond heel veel wijn gedronken en zo belanden ik, mijn vriendin en nog 2 vriendinnen van haar in een bed.
zo geil als ik was dacht ik nergens anders aan dan aan sex, het was dus de kans van mijn leven.
ik heb dus de hele avond/nacht met ze gesext.

een week later kreeg ik dus een cd thuis gestuurd. met een brief erbij.
op de betreffende cd was te zien hoe ik sex had met de 4 dames waarbij alleen het hoofd van mij en nog een dame herkenbaar was.
het bleek dus dat een van die meiden geen studente was maar een 15 jarig buurmeisje van een van die meiden. gezien mijn leeftijd van 24 ben ik dus strafbaar. wanneer ik dus niet meer meewerk door ze toegang te geven tot die essays, uitwerkingen en tentamens sturen ze het op naar de faculteit en politie!

verder stond erbij dat ze hoopten dat dit niet nodig was en ik altijd een beroep op een van de dames kon doen wanneer ik er behoefte aan had....

ik word dan wel gechanteerd en het is ook niet eerlijk tegenover de decanen maar waarom zou ik mijn studie, naam en carriere op het spel zetten als ik gewoon af en toe de andere kant op kijk en ook nog eens zoveel sex kan hebben als ik wil!

wat zouden jullie doen?
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:16:41 #2
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_30758464
Ik hoop voor je dat je moeder niks merkt als ze morgen je lakens gaat wassen
pi_30758471
HOAX
Xbox Live: koenpijl
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:17:30 #4
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30758487
trots zijn op dit schitterende verhaal wat je verzonnen hebt..

"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_30758494
mag ik slotje roepen of doet iemand anders het?

Sterk verhaal frits..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_30758527
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:16 schreef koen_pijl het volgende:
HOAX
pi_30758588
ik zou er een broodje bij pakken, naar artis gaan. Daar een aap halen, die op je broodje smeren.
pi_30758610
, het kon gewoon een penthouse verhaal zijn
pi_30758618
Leuk idee voor een boek. Bedankt, ik werk het verder zelf wel uit.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:21:27 #10
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_30758632
stap naar de politie!!
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_30758633
Vermakelijk om te lezen
Maar dat kan ook als die dicht is
pi_30758647
Goed verhaal
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_30758664
mooi verhaal wel
pi_30758680
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:20 schreef Xlarge het volgende:
, het kon gewoon een penthouse verhaal zijn
"Jij draait niet om de wereld, de wereld draait om jou"
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:23:15 #15
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_30758694
Die CD hier posten zodat we ook ff kunnen kijken?
From the ashes...
pi_30758698
Damn, alweer zo'n verhaal.
pi_30758746
ik wordt

// Last.fm
pi_30758752
Terug chanteren, jij hebt videobeelden van frauduleuze praktijken van haar kant.
Tevens heb jij het 15 jarige meisje niet tot sex gedwongen maar heeft ze zich aangeboden en wist je haar leeftijd niet.

Succes er mee in ieder geval
When life goes too fast, use emergency brake
Der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos!
pi_30758764
slotje
en loop in de zon
pi_30758765
HAHA WAT EEN LOSER BEN JE DAT JE LEVEN NIET GOED GENOEG IS DAT JE MAAR VERHAALTJES MOET VERZINNEN
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:26:36 #21
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_30758800
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:17 schreef avotar het volgende:
trots zijn op dit schitterende verhaal wat je verzonnen hebt..

Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_30758807
pi_30758838
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:14 schreef KontKorstje het volgende:

ik word dan wel gechanteerd en het is ook niet eerlijk tegenover de decanen maar waarom zou ik mijn studie, naam en carriere op het spel zetten als ik gewoon af en toe de andere kant op kijk en ook nog eens zoveel sex kan hebben als ik wil!
En je probleem nu is...?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_30758863
Ze kunnen je weinig maken. bovendien vind ik het verhaal een beetje een hoog YES en Margriet gehalte hebben
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_30758867
OMG, na lang twijfelen post ik hier mijn verhaal en dan krijg je dit!
ik verzin dit dus echt niet. ik kan het ook niet helpen dat het zo gelopen is.
ik heb er zelf ook wel eens van gehoord dat dit gebeurde maar ik had nooit gedacht dat ik er zelf "slachtoffer" van zou worden!

ik twijfel nog steeds. vanavond komt mijn sex-vriendin en haar vriendin langs om alvast te kijken naar de essays die vorig jaar zijn gemaakt om zo plagiaat te plegen :S

ik wil er vanavond over beginnen maar ik weet niet of het wel lukt als ze zich weer ontzettend geil gaan doen!
het zijn bovendien ook 2 bloedmooie meiden. de een is blond en de ander een brunette met lang krullend haar. allebei klein en een onwijs goed figuur (ze doen aan aerobic en streetdance). ik kan me dan echt niet inhouden als ze dan zachtjes mij of elkaar beginnen te betasten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')