Hoi allemaal,
al enige tijd word ik gechanteerd. door mijn sex-vriendin.
het begon allemaal vorig studiejaar, ik werk al geruime tijd bij als studentassistent en assisteer bij meerdere vakken van het 1e en 2e jaar. doordat ik dit al enige tijd doe en de professoren zeer tevreden zijn heb ik behoorlijk wat rechten. ik kan dus bij tentamens komen, uitwerkingen en richtlijnen waaraan een essay moet voldoen.
vorig jaar (kerst), leerde ik dus een meisje kennen met het uitgaan. de eerste avond kwam ze al meteen naar me toe en hebben we wat gepraat en uiteindelijk hebben we zitten zoenen en een date de volgene dag. alles ging fantastisch, het scheen te klikken en ik behield mijn vrijheid om uit te gaan met vrienden. eigenlijk zag ik der 2 keer per week waarbij we dan vaak heftige sex hadden.
na ongeveer 2 maanden kwam ik er dus achter zij colleges volgde bij veel van de vakken waar ik de onderwijs-assistent was. dat ik haar niet eerder had gezien kwam omdat ze pas kwam toen er een paar verplichte werkcolleges waren.
ik merkte meteen dat zij te goede essays schreef en later dus ook voor tentamens ontzettende hoge cijfers haalde.
ik vertrouwde het niet en dus verborg ik een camera in mijn studeerkamer die gericht was op mijn pc. wat ik al vermoedde was waar. ze gebruikte mijn accounts om aan alle info te komen om zo goede resultaten te behalen.
ik heb dus de cookies gedelete en logde handmatig in. eerst merkte ik niks van haar kant totdat er een avond kwam dat alles mis ging. we zouden zogenaamd met haar vriendinnen bij iemand thuis eten. het bleek dus dat dat ook meiden waren die dezelfde studie volgden. ik heb die avond heel veel wijn gedronken en zo belanden ik, mijn vriendin en nog 2 vriendinnen van haar in een bed.
zo geil als ik was dacht ik nergens anders aan dan aan sex, het was dus de kans van mijn leven.
ik heb dus de hele avond/nacht met ze gesext.
een week later kreeg ik dus een cd thuis gestuurd. met een brief erbij.
op de betreffende cd was te zien hoe ik sex had met de 4 dames waarbij alleen het hoofd van mij en nog een dame herkenbaar was.
het bleek dus dat een van die meiden geen studente was maar een 15 jarig buurmeisje van een van die meiden. gezien mijn leeftijd van 24 ben ik dus strafbaar. wanneer ik dus niet meer meewerk door ze toegang te geven tot die essays, uitwerkingen en tentamens sturen ze het op naar de faculteit en politie!
verder stond erbij dat ze hoopten dat dit niet nodig was en ik altijd een beroep op een van de dames kon doen wanneer ik er behoefte aan had....
ik word dan wel gechanteerd en het is ook niet eerlijk tegenover de decanen maar waarom zou ik mijn studie, naam en carriere op het spel zetten als ik gewoon af en toe de andere kant op kijk en ook nog eens zoveel sex kan hebben als ik wil!
wat zouden jullie doen?