abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30670755
Ik heb het verhaal weggehaald. Omdat ik geloof dat alles goed is en er niks gebeurd is en er niks zal gebeuren. Ik vertrouw haar.

[ Bericht 96% gewijzigd door Garion op 18-09-2005 18:43:24 ]
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:03:07 #2
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30670983
Ik denk dat je angst terecht is (als ik afga op wat ik hier lees). Sorry, lan er niets anders van maken. Hoe lang zijn jullie samen en is zoiets al eerder voorgevallen?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30671034
Ik kan me heel goed voorstellen dat jij zo twijfelt en ik vind het niet gek ook!
Maar wat ik van je verhaal begrepen heb is dat ze nu weer closer is met je en dat moet je maar koesteren dan...
Als je geen bewijzen tegen haar hebt en ze ook niet kan vinden moet je haar het voordeel van de twijfel geven denk ik...
Kun je niet die 'beste vriendin' bellen van haar om er het fijne ervan te weten te komen?
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken
Er is keuze genoeg....
pi_30671193
Als ze nu nog niet vreemd gaat is het een kwestie van tijd. Stel maar een ultimatum.
succes.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_30671296
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:09 schreef longinus het volgende:
Als ze nu nog niet vreemd gaat is het een kwestie van tijd. Stel maar een ultimatum.
succes.
Ben hier ook bang voor, sterkte iig..

Hoe oud zijn jullie btw?
pi_30671358
bah wat een kutwijf als ik het zo lees. Ook al is er niks serieus aan de hand, als vrouw hoor je niet zo met je man om te gaan . Stelt een huwelijk inclusief kinderen dan helemaal niks meer voor?
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_30671445
Jongensjongens wat een kutwijf, beetje met een andere gast gaan zitten sjansen in je eigen woonkamer terwijl je ligt te tukken. Hoe ziek in je hoofd ben je dan. Verliefd, zou ik haast denken.

Ik ben niet snel voorstander van dingen verbieden maar in dit geval mag je best eisen dat je wilt dat ze geen omgang meer met hem heeft. Zo stel je haar voor een keuze, ze moet dan wel kiezen wie ze het graagst heeft.

Volkomen waardeloos natuurlijk, maar ja je moet wat, wat zij jou aandoet is veel erger vind ik.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:22:49 #8
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_30671593
Beste Garion,

Ik zou, ondanks wat andere users geopperd hebben, de relatie verbreken (of huwelijk). Het is duidelijk dat je vrouw op het punt staat om vreemd te gaan. Ik weet niet of je getrouwd bent, en zo ja onder gemeenschap van goederen. Regel iets zodat je zelf er financieel niet al te beroerd vanaf komt tijdens je scheiding.

Trouwens, ik begrijp best dat je je wanhopig voelt, en je vrouw nog een kans wilt geven, echter is deze hoop totaal ongeplaatst. Niet blind zin voor JOUW gevoelens jegens haar, zij manipuleert jullie relatie. Gewoon in een zo vroeg mogelijk stadium eindigen. Als ze smeekt om een kans kan het voor een periode weer goed gaan, echter is het aanneembaar dat zij in haar oude patroon terug zal vallen
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_30671761
en vergeet niet die gozer helemaal de tering in te slaan als het toch al helemaal fout is gegaan....
pi_30671988
Net een goed gesprek met haar gehad. Ik ben inderdaad wantrouwig. Ze zegt dat er totaal niks is. Alleen door mijn gedrag van haar niet kunnen vertrouwen ( inderdaad, ik ben heeeeeel slecht van vertrouwen ) stoot ik haar af. Ze zegt dat ze nog zielsveel van mij houdt. In tegenstelling tot de meeste reakties geloof ik haar en ga proberen haar te vertrouwen.
pi_30672037
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:34 schreef Garion het volgende:
Net een goed gesprek met haar gehad. Ik ben inderdaad wantrouwig. Ze zegt dat er totaal niks is. Alleen door mijn gedrag van haar niet kunnen vertrouwen ( inderdaad, ik ben heeeeeel slecht van vertrouwen ) stoot ik haar af. Ze zegt dat ze nog zielsveel van mij houdt. In tegenstelling tot de meeste reakties geloof ik haar en ga proberen haar te vertrouwen.
Dat ze zielsveel van jou houdt wil niet zeggen dat ze niet gek op iemand anders kan zijn. Jouw wantrouwen is geheel gerechtvaardigd, heeft ze daar helemaal geen enkel begrip voor?

Jaloezie is niet leuk voor een ander, zeker niet als het onterecht is, maar daar maakt ze het dan toch echt zelf naar.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:36:46 #12
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_30672045
Garion, dat is prijzenswaardig. Maar (advocaat van de duivel spelend) lijkt je niet dat dat nou precies is wat iedereen zou zeggen, ook als er wel wat aan de hand is?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_30672056
Ik begrijp het niet helemaal... je vrouw zit tot drie uur 's nachts beneden, alleen, met een man die ze drie weken kent?
Ik zou zo rond een uur of 10, half 11 zeggen "morgen weer een dag, leuk dat je er was".

Mis ik iets?
pi_30672080
quote:
ik zei al eerder, ook al is er niks serieus aan de hand dan hoort ze je nog niet zo te behandelen, door met hem zo om te gaan. Je bent der man niet een of andere "vriend"
pi_30672095
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:37 schreef mgerben het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal... je vrouw zit tot drie uur 's nachts beneden, alleen, met een man die ze drie weken kent?
Ik zou zo rond een uur of 10, half 11 zeggen "morgen weer een dag, leuk dat je er was".

Mis ik iets?
Goed punt. Je hoeft niet elke dag samen te gaan slapen maar om nog uren te blijven zitten met iemand die ze niet kent, slaat idd geen hout.
pi_30672096
quote:
Je hebt gelijk ook je moet zeker doen wat je hart je in geeft!!!
Maar ik had niet zo makkelijk geweest als jij als ik sávonds m'n bed uitkomt en één of ander wijf ligt half over mijn vent heen of met haar arm dan...
Als mijn vent alleen voor mij oog heeft mag dat wijf van hem niet eens op de zelfde bank zitten bij wijze van spreken dan....
Maar goed wij verschillen daarin en misschien maar goed ook denk ik
Succes ermee iig!!!
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken
Er is keuze genoeg....
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:38:38 #17
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_30672098
Beetje vaag verhaal inderdaad, ik had er al lang mee opgehouden, ok kinderen en een huwelijk maakt het lastiger. Ik geef je helemaal gelijk, je vertrouwen wordt geschaadt en niet op een fijne manier. Als ze echt zoveel van je houdt kan ze makkelijk wat meer afstand nemen van iemand die zomaar een " een vriend" is. Maar zomaar een vriend ga je niet continu sms-en en ga je niet lekker samen mee beneden zitten terwijl je man op bed ligt .. heel fout gedrag !!
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_30672124
Je moet je vrouw gewoon met andere leren delen.
Gezellig in de kroeg zitten + communiceren met pre-teens, is best oke.
pi_30672172
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:39 schreef stoepjong het volgende:
Je moet je vrouw gewoon met andere leren delen.
nee jij mag niet
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:42:39 #20
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30672225
Ik zou sowieso een keylogger installeren op de pc.
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:44:05 #21
54932 J.J.McKay
............................
pi_30672278
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Garion, dat is prijzenswaardig. Maar (advocaat van de duivel spelend) lijkt je niet dat dat nou precies is wat iedereen zou zeggen, ook als er wel wat aan de hand is?
Agree.

Ze gaat vreemd of dit gaat in de nabije toekomst gebeuren. Zonder alle dames over 1 kam te scheren weet ik dat de meesten een ster zijn in het manipuleren van gevoelens van een man. Duidelijk voorbeeld ben jij...

Als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik een volledige contactbreuk eisen tussen haar en X...
Gaat ze hier niet mee akkoord, dan weet je dat er iets aan het handje is...

Natuurlijk kunnen wij niet voor jou spreken, maar kijk eens objectiever naar de situatie...lees jouw verhaal eens terug en kijk wat je er dan van vindt.

Succes!
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
pi_30672567
Hmmm... dit had ik nooit gepikt van mijn vriendin! en als zij zo met iemand om zou gaan had ze tussen mij of hem moeten kiezen... maarja, misschien is het in jou situatie wat anders...
pi_30672591
Gefeliciteerd TS je wijf neukt een ander.
Waarschijnlijk heb je al eens in zijn zaad lopen pompen.

Tijd voor je om er zelf ook maar een neukertje op na te gaan houden.

[ Bericht 24% gewijzigd door doemaardrie op 17-09-2005 20:05:17 ]
pi_30672812
tijd om je als een vent op te stellen en te zeggen van TOT HIER EN NIET VERDER.
Opbokken met die gast!
And then there were syntax-errors
pi_30672896
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:58 schreef UberPhreak het volgende:
tijd om je als een vent op te stellen en te zeggen van TOT HIER EN NIET VERDER.
Opbokken met die gast!
Ja precies, bel hem op en zeg dat ie je vrouw niet moet lastig vallen. Ze heeft gvd 2 kinderen
Maar ook niet goed van je vrouw, die is ook niet echt te vertrouwen zo te lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')