Ben hier ook bang voor, sterkte iig..quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:09 schreef longinus het volgende:
Als ze nu nog niet vreemd gaat is het een kwestie van tijd. Stel maar een ultimatum.
succes.
Dat ze zielsveel van jou houdt wil niet zeggen dat ze niet gek op iemand anders kan zijn. Jouw wantrouwen is geheel gerechtvaardigd, heeft ze daar helemaal geen enkel begrip voor?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:34 schreef Garion het volgende:
Net een goed gesprek met haar gehad. Ik ben inderdaad wantrouwig. Ze zegt dat er totaal niks is. Alleen door mijn gedrag van haar niet kunnen vertrouwen ( inderdaad, ik ben heeeeeel slecht van vertrouwen ) stoot ik haar af. Ze zegt dat ze nog zielsveel van mij houdt. In tegenstelling tot de meeste reakties geloof ik haar en ga proberen haar te vertrouwen.
ik zei al eerder, ook al is er niks serieus aan de hand dan hoort ze je nog niet zo te behandelen, door met hem zo om te gaan. Je bent der man niet een of andere "vriend"quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:34 schreef Garion het volgende:
Net een goed gesprek met haar gehad. Ik ben inderdaad wantrouwig. Ze zegt dat er totaal niks is. Alleen door mijn gedrag van haar niet kunnen vertrouwen ( inderdaad, ik ben heeeeeel slecht van vertrouwen ) stoot ik haar af. Ze zegt dat ze nog zielsveel van mij houdt. In tegenstelling tot de meeste reakties geloof ik haar en ga proberen haar te vertrouwen.
Goed punt. Je hoeft niet elke dag samen te gaan slapen maar om nog uren te blijven zitten met iemand die ze niet kent, slaat idd geen hout.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:37 schreef mgerben het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal... je vrouw zit tot drie uur 's nachts beneden, alleen, met een man die ze drie weken kent?
Ik zou zo rond een uur of 10, half 11 zeggen "morgen weer een dag, leuk dat je er was".
Mis ik iets?
Je hebt gelijk ook je moet zeker doen wat je hart je in geeft!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:34 schreef Garion het volgende:
nee jij mag nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:39 schreef stoepjong het volgende:
Je moet je vrouw gewoon met andere leren delen.
Agree.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Garion, dat is prijzenswaardig. Maar (advocaat van de duivel spelend) lijkt je niet dat dat nou precies is wat iedereen zou zeggen, ook als er wel wat aan de hand is?
Ja precies, bel hem op en zeg dat ie je vrouw niet moet lastig vallen. Ze heeft gvd 2 kinderenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:58 schreef UberPhreak het volgende:
tijd om je als een vent op te stellen en te zeggen van TOT HIER EN NIET VERDER.
Opbokken met die gast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |