abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 september 2005 @ 12:15:50 #1
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_30382997
Met 1,50 per liter wordt het gemotoriseerd vervoer weer een exclusiviteit die alleen voor de financiele elite is weggelegd...

Maar voor het zover is, zou jij je vriend(innet)je laten meebetalen aan de benzine?

Of zou je dat pas vragen als de prijzen echt buitensporig worden? Boven de 2 euro bv.

Ervan uitgaande dat jij dus altijd degene bent die rijdt.

mvg.
pi_30383021
Kom op he, zij vraagt toch ook geen geld voor een ritje?....
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
  donderdag 8 september 2005 @ 12:18:14 #3
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_30383057
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:16 schreef Fronsertje het volgende:
Kom op he, zij vraagt toch ook geen geld voor een ritje?....
pi_30383069
we gaan gewoon op de fiets, hoeven we allebei niet te betalen
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  donderdag 8 september 2005 @ 12:20:12 #5
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30383097
Ik zou een meter installeren.
  donderdag 8 september 2005 @ 12:20:39 #6
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_30383107
Hoef ik niet, eens in de zoveel tijd zegt ze zelf, kom ik betaal wel een keer. Ik rij overigens wel veel voor/met haar, maar het moet niet van mij.

Een retourtje Parijs daargelaten, toen hebben we ieder een volle tank betaald.
Live life to the Ender :D
  donderdag 8 september 2005 @ 12:21:17 #7
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_30383125
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:20 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik zou een meter installeren.
kheb een fietscomputer van haar gekregen, daarop kan ik het perfect bijhouden. Ik houd zo van haar
pi_30383128
Het hangt natuurlijk af van het inkomen. Als jij een baan hebt voor 40 uur p/w en zij studeert, zou ik zeggen van niet.
Als
hijj zo nodig een auto die 1 op 3 rijd moet rijden, zou ik voorstellen een auto aan te schaffen die 1 op 12 rijdt.
Als ik een 40 urige werkweek heb, en hij is de student en hij heeft het (zuinige) autootje, dan zou ik rustig meebetalen.
And the druids turn to stone...
pi_30383150
Als je met vrienden naar Parijs oid rijdt vind ik het vanzelfsprekend dat er mee wordt betaald.

Wanneer je chauffeurt voor de vriendin ben je wel een enorme zak als je geld gaat vragen.
pi_30383151
Als er -nog- geen gezamelijk huishouden is vind ik dat niet zo gek nee.
Dat geldt alleen in het geval het geen leasebak is.

Stel dat hij geen vervoer zou hebben en ik dus steeds naar hem toe moest rijden..dat kost mij dus bakken met geld. Ik zou dan wel een bijdrage vragen denk ik.
  donderdag 8 september 2005 @ 12:23:43 #11
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_30383188
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:21 schreef Panthera1984 het volgende:
Het hangt natuurlijk af van het inkomen. Als jij een baan hebt voor 40 uur p/w en zij studeert, zou ik zeggen van niet.
Als
hijj zo nodig een auto die 1 op 3 rijd moet rijden, zou ik voorstellen een auto aan te schaffen die 1 op 12 rijdt.
Als ik een 40 urige werkweek heb, en hij is de student en hij heeft het (zuinige) autootje, dan zou ik rustig meebetalen.
Student en m'n bike doet 1 op 28.....moet ik ook wel 85 op de snelweg cruisen
pi_30383198
ik heb nog nooit een bijdrage gevraagd zou me kapot schamen het gebeurd wel dat ze zelf geld geeft of mij een keer kleren koopt ofzo..
pi_30383228
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Stel dat hij geen vervoer zou hebben en ik dus steeds naar hem toe moest rijden..dat kost mij dus bakken met geld. Ik zou dan wel een bijdrage vragen denk ik.
Dat zou me verbazen als dit in de praktijk vaak voor komt.
pi_30383439
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:26 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Dat zou me verbazen als dit in de praktijk vaak voor komt.
Ik ben ook niet zo'n zeikerd om geld, toen ik single was en een auto had reed ik vrienden overal naartoe zonder geld te vragen.
Maar als het structureler wordt, dan vind ik het niet zo raar hoor, om de benzinekosten te delen. Vooral niet als ons inkomen ongeveer gelijk is.
pi_30383896
Nee ik bedoel dat de persoon die een auto kan veroorloven constant naar de persoon toe rijdt. Meestal heeft die persoon dan ook de woonruimte waar men de tijd beter kan doorbrengen.
pi_30383922
Als zij er ook in rijdt wel ja.

De ene keer tankt en betaalt mijn vrouw, de andere keer tank en betaal ik, misschien een idee?
♥ K, N, R en F ♥
pi_30383935
k betaal uit mezelf mee,..
Bijna elk weekend ook,.
gaan we weer naar een feest ergens in t land,..
allemaal ff lappen voor benzine,..
Kleine moeite lijkt me...
Benzine is al duur genoeg tegenwoordig
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
pi_30384000
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:56 schreef Vitalogy het volgende:
Nee ik bedoel dat de persoon die een auto kan veroorloven constant naar de persoon toe rijdt. Meestal heeft die persoon dan ook de woonruimte waar men de tijd beter kan doorbrengen.
Die vlieger gaat dus niet helemaal op.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 8 september 2005 @ 13:05:51 #20
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_30384156
Als je iemand meeneemt ergens heen, waar je anders toch al naartoe ging, vind ik het niet gepast om geld te vragen. Dan moeten ze het zelf aanbieden (en dan sla ik het vaak nog af).
Bij mijn eigen vriendin zou ik helemaal geen geld vragen.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_30384203
nee, daar zou ik geen geld voor vragen, alleen als we op vakantie gaan ofzo dan zou het wel eerlijk zijn om allebei een volle tank te betalen, maar niet als ik gewoon vaak naar zijn huis rij ofzo
  donderdag 8 september 2005 @ 13:10:24 #22
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30384279
Als het echt scheefgroeit wel, anders niet.
Vampire Romance O+
pi_30384313
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:07 schreef Sylvana het volgende:
nee, daar zou ik geen geld voor vragen, alleen als we op vakantie gaan ofzo dan zou het wel eerlijk zijn om allebei een volle tank te betalen, maar niet als ik gewoon vaak naar zijn huis rij ofzo
klopt, we zijn vorige maand op vakantie geweest en toen heeft ze een tank meebetaald.. maar verder.. onzin!
pi_30384315
Voor vakantie en uitjes worden de kosten vanzelfsprekend gedeeld, dat lijkt me niet meer dan normaal. Dat was overigens ook al zo voordat de benzine zo duur werd.

Voor ritjes in de omgeving rijden we meestal om en om. Op die manier worden de kosten nu gedeeld. We rijden in de auto's van ouders (ik betaal kilometervergoeding, hij tankt af en toe voor zijn ouders), maar als een van beiden een eigen auto heeft die standaard vervoer wordt, dan zal de ander daar ook aan meebetalen lijkt mij (nu al wetende dat ik de autoloze partner zal zijn).

Vond wel dat panthera een paar goede punten had. Als hij aan komt met een auto die inderdaad zuipt, dan heb ik ook zoiets van "krijg wat, jij!" Hetzelfde als hij echt zou bulken van het geld en ik niet, maar goed, dat zie ik vooralsnog ook niet gebeuren bij twee studenten.
  donderdag 8 september 2005 @ 13:21:21 #25
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30384615
ik laat haar in nature bijbetalen..

ik rij 40 minuten naar haar.. dus zij minimaal 20 minuten op mij..
werkt perfect...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')