quote:Op donderdag 8 september 2005 12:16 schreef Fronsertje het volgende:
Kom op he, zij vraagt toch ook geen geld voor een ritje?....
kheb een fietscomputer van haar gekregen, daarop kan ik het perfect bijhouden. Ik houd zo van haarquote:Op donderdag 8 september 2005 12:20 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik zou een meter installeren.
Student en m'n bike doet 1 op 28.....moet ik ook wel 85 op de snelweg cruisenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:21 schreef Panthera1984 het volgende:
Het hangt natuurlijk af van het inkomen. Als jij een baan hebt voor 40 uur p/w en zij studeert, zou ik zeggen van niet.
Als
hijj zo nodig een auto die 1 op 3 rijd moet rijden, zou ik voorstellen een auto aan te schaffen die 1 op 12 rijdt.
Als ik een 40 urige werkweek heb, en hij is de student en hij heeft het (zuinige) autootje, dan zou ik rustig meebetalen.
Dat zou me verbazen als dit in de praktijk vaak voor komt.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Stel dat hij geen vervoer zou hebben en ik dus steeds naar hem toe moest rijden..dat kost mij dus bakken met geld. Ik zou dan wel een bijdrage vragen denk ik.
Ik ben ook niet zo'n zeikerd om geld, toen ik single was en een auto had reed ik vrienden overal naartoe zonder geld te vragen.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:26 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dat zou me verbazen als dit in de praktijk vaak voor komt.
Die vlieger gaat dus niet helemaal op.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:56 schreef Vitalogy het volgende:
Nee ik bedoel dat de persoon die een auto kan veroorloven constant naar de persoon toe rijdt. Meestal heeft die persoon dan ook de woonruimte waar men de tijd beter kan doorbrengen.
klopt, we zijn vorige maand op vakantie geweest en toen heeft ze een tank meebetaald.. maar verder.. onzin!quote:Op donderdag 8 september 2005 13:07 schreef Sylvana het volgende:
nee, daar zou ik geen geld voor vragen, alleen als we op vakantie gaan ofzo dan zou het wel eerlijk zijn om allebei een volle tank te betalen, maar niet als ik gewoon vaak naar zijn huis rij ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |