abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30572644
ik heb nu trouwens wel een superlieve vriendin, nu 4 week.
  woensdag 14 september 2005 @ 14:57:41 #252
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30572664
quote:
op woensdag 14 september 2005 14:55 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

huh ben jij dit echt joeyt?
ben je nou echt zo dom of doe je maar zo?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_30573073
quote:
op woensdag 14 september 2005 14:56 schreef #ANONIEM het volgende:
ik heb nu trouwens wel een superlieve vriendin, nu 4 week.
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
  woensdag 14 september 2005 @ 16:19:39 #254
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_30575016
quote:
op woensdag 14 september 2005 14:55 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

huh ben jij dit echt joeyt?
ja, hoezo?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 14 september 2005 @ 16:20:13 #255
88139 JoeyT
pi_30575032
quote:
op woensdag 14 september 2005 14:57 schreef plato1980 het volgende:

[..]

ben je nou echt zo dom of doe je maar zo?
het duurt gewoon wat langer voordat iets tot hm doordringt...
  woensdag 14 september 2005 @ 16:21:03 #256
88139 JoeyT
pi_30575054
quote:
op woensdag 14 september 2005 15:11 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

ik heb ook een super lieve vriendin... ga je nu ook mij aanbidden?
pi_30575158
quote:
op woensdag 14 september 2005 16:21 schreef joeyt het volgende:

[..]

woensdag 14 september 2005 @ 16:30:19 #258
88139 JoeyT
pi_30575312
quote:
op woensdag 14 september 2005 16:24 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

maja ff ontopic: de muziek in een kroeg/dancing/discotheek etc. staat niet te hard... je kan toch in de oor vant meisje praten... ik vind t zelf altijd wel intiem... als je beetje lef hebt bijt je zachtjes in dr oor...
pi_30575739
quote:
op woensdag 14 september 2005 14:28 schreef meteora het volgende:

[..]

ik heb ook wel van dat ontwijkend gedrag. dan heb ik bijv. wel de kans om met een leuke meid aan te spreken maar dan doe ik het gewoon niet. "ze vind me toch niet leuk", of "die zit echt niet op mij te wachten" denk ik dan vaak. van te voren er al van uitgaan dat het negatief loopt, als excuus om geen actie te ondernemen.
als je met zo'n instelling op een meisje afstapt kun je het sowieso wel vergeten. op een of andere manier ruiken meiden het, wanneer je weinig zelfvertrouwen hebt. je moet meer de instelling hebben van goh, eens kijken of ze net zo leuk is als ze eruit ziet. dan is de druk al wat minder groot. het versieren hoeft niet van 1 kant te komen, dat komt van 2 kanten. wanneer ze jou leuk vindt zal ze dat ook zeker laten merken. je merkt vanzelf hoe een gesprek loopt. af en toe een beetje plagen/pesten vinden de meesten altijd erg leuk. zolang ze maar lachen gaat het de goede kant op
//geen commentaar...
pi_30576690
quote:
op woensdag 14 september 2005 16:45 schreef smoonshine het volgende:

[..]

als je met zo'n instelling op een meisje afstapt kun je het sowieso wel vergeten. op een of andere manier ruiken meiden het, wanneer je weinig zelfvertrouwen hebt. je moet meer de instelling hebben van goh, eens kijken of ze net zo leuk is als ze eruit ziet. dan is de druk al wat minder groot. het versieren hoeft niet van 1 kant te komen, dat komt van 2 kanten. wanneer ze jou leuk vindt zal ze dat ook zeker laten merken. je merkt vanzelf hoe een gesprek loopt. af en toe een beetje plagen/pesten vinden de meesten altijd erg leuk. zolang ze maar lachen gaat het de goede kant op
met zo'n instelling ga ik inderdaad niet op meiden afstappen. ik stap nooit op meiden af en ja als meiden het ruiken dat je geen zelfvertrouwen heb dan ben ik al snel uitgepist want dat heb ik ook niet en dat verander ik ook niet 1.2.3 (is al vaker gezegd maarja)
als het versieren van 2 kanten moet komen kan ik nog lang wachten. anders had ik niet nu nog op deze manier rondgelopen. zo simpel is het. je kunt het negatief noemen ik noem het gewoon realistisch. ik kan wel de hele tijd positief doen maar daar hou ik alleen mezelf voor de gek mee. dan ben ik dus nog liever realistisch (negatief dusja ik weet het) dan positief van het komt allemaal wel goed en dit en dat.
bijna geen enkel gesprek ging dus de goeie kant op tot nu toe (het waren er wel niet veel maar toch). daar word je echt positief van ja

ja ik ben inderdaad wel gefrustreerd ja.
pi_30576722
quote:

[..]

klopt! ik probeer die instelling uit te bannen, maar het blijft een grote stap van zitten kijken naar zitten praten
pi_30577216
tja, iedere keer hier posten dat het zo'n grote stap is en alles gaat je verder ook weinig helpen dan moet je dus wachten tot een meid op jou afstapt.
Unspoken words were understood
pi_30577332
quote:
op woensdag 14 september 2005 17:34 schreef gf het volgende:
tja, iedere keer hier posten dat het zo'n grote stap is en alles gaat je verder ook weinig helpen dan moet je dus wachten tot een meid op jou afstapt.
ik weet het voor mij is het in ieder geval een mooi geheugensteuntje. dit en dat ging fout etc. zoals gezegd is morgenavond de eerstvolgende 'kans' verplichting weer om een leuke dame aan te spreken

verder heb je helemaal gelijk!
pi_30577359
... shit weer gequote ipv ge-edit... ff editen...
pi_30577703
quote:
op woensdag 14 september 2005 16:21 schreef joeyt het volgende:

[..]

en ze is nog klein ook

hier vorderingen hoor, we kopen morgen onze eerste grote gezamelijke aankoop: een bank
pi_30577829
quote:
op woensdag 14 september 2005 17:16 schreef meteora het volgende:

[..]

met zo'n instelling ga ik inderdaad niet op meiden afstappen. ik stap nooit op meiden af en ja als meiden het ruiken dat je geen zelfvertrouwen heb dan ben ik al snel uitgepist want dat heb ik ook niet en dat verander ik ook niet 1.2.3 (is al vaker gezegd maarja)
als het versieren van 2 kanten moet komen kan ik nog lang wachten. anders had ik niet nu nog op deze manier rondgelopen. zo simpel is het. je kunt het negatief noemen ik noem het gewoon realistisch. ik kan wel de hele tijd positief doen maar daar hou ik alleen mezelf voor de gek mee. dan ben ik dus nog liever realistisch (negatief dusja ik weet het) dan positief van het komt allemaal wel goed en dit en dat.
bijna geen enkel gesprek ging dus de goeie kant op tot nu toe (het waren er wel niet veel maar toch). daar word je echt positief van ja

ja ik ben inderdaad wel gefrustreerd ja.
heerlijk herkenbaar makker! i give you a big pad on the back
Gaap Goals rulezzz!
pi_30577867
quote:
op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef scandalous het volgende:

[..]

oh, alsjeblieft, vraag dat nooit. niks is irritanter dan iemand die je stoort als je zit te lezen- en als je de titel echt zo graag wil weten kijk je maar op de voorkant
juist. wijven die zitten te lezen in de trein zijn zo arrogant dat je er niet eens mee wil praten.
pi_30577908
quote:

[..]

jep. en niet zoveel nadenken. van nadenken komt afstel.
pi_30578098
quote:
op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef scandalous het volgende:

[..]

oh, alsjeblieft, vraag dat nooit. niks is irritanter dan iemand die je stoort als je zit te lezen- en als je de titel echt zo graag wil weten kijk je maar op de voorkant
goh wat een aardige reactie! door mokkels als jij hebben wij daarom nou net zo'n moeite iemand aan te spreken.
Gaap Goals rulezzz!
pi_30578214
quote:
op woensdag 14 september 2005 18:12 schreef m_schtoppel het volgende:

[..]

goh wat een aardige reactie! door mokkels als jij hebben wij daarom nou net zo'n moeite iemand aan te spreken.
door mokkels zoals haar zou je juist zoiets moeten hebben van "rot op". genoeg wijven op de wereld. simpel.
pi_30580575
goh, ik begrijp echt niet waarom jullie geen vrouwen kunnen krijgen, met zo'n kutpersoonlijkheid
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 14 september 2005 @ 19:36:00 #272
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30580609
quote:
op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef scandalous het volgende:
goh, ik begrijp echt niet waarom jullie geen vrouwen kunnen krijgen, met zo'n kutpersoonlijkheid
erg grappig.
pi_30580643
quote:
op woensdag 14 september 2005 19:36 schreef plato1980 het volgende:

[..]

erg grappig.
kijk je ook even wat erboven tegen mij werd gezegd? mooi.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 14 september 2005 @ 19:38:16 #274
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30580706
quote:
op woensdag 14 september 2005 19:36 schreef scandalous het volgende:

[..]

kijk je ook even wat erboven tegen mij werd gezegd? mooi.
dat is schtoppel, die bedoelt het allemaal lang zo kwaad neit als het lijkt.
pi_30580774
quote:
op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef plato1980 het volgende:

[..]

die reageert zn frustraties af op de eerste de beste vrouw die in dit topic een tip geeft, doet ie goed

aardig wat verbitterde mannen hier.
  woensdag 14 september 2005 @ 19:47:59 #276
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30581061
quote:
op woensdag 14 september 2005 19:40 schreef scandalous het volgende:

[..]

die reageert zn frustraties af op de eerste de beste vrouw die in dit topic een tip geeft, doet ie goed

dat laatste zal ik niet ontkennen, maar dat is meer een gevolg dan een oorzaak. overigens projecteer ik die verbittering niet zo zeer op vrouwen en leg ik daar de schuld ook niet. zou trouwens ook volkomen belachelijk zijn.
pi_30581091
quote:
op woensdag 14 september 2005 19:47 schreef plato1980 het volgende:

[..]

dat laatste zal ik niet ontkennen, maar dat is meer een gevolg dan een oorzaak. overigens projecteer ik die verbittering niet zo zeer op vrouwen en leg ik daar de schuld ook niet. zou trouwens ook volkomen belachelijk zijn.
nee, maar die mensen boven ons wel
  woensdag 14 september 2005 @ 19:53:22 #278
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30581230
quote:
op woensdag 14 september 2005 19:48 schreef scandalous het volgende:

[..]

nee, maar die mensen boven ons wel
dat valt denk ik wel mee, als we in de spiegel kijken weten we verdomd goed dat we zelf "schuldig" zijn. wat overigens niet wil zeggen dat het probleem eenvoudig oplosbaar is. en nogmaals: een bepaalde verbittering hou je toch niet tegen op een gegeven moment. ik denk dat het pas echt vreemd zou zijn indien ik nu op mijn 25e geheel niet verbitterd op dit gebied zou zijn.
pi_30582549
quote:
op woensdag 14 september 2005 19:53 schreef plato1980 het volgende:

[..]

dat valt denk ik wel mee, als we in de spiegel kijken weten we verdomd goed dat we zelf "schuldig" zijn. wat overigens niet wil zeggen dat het probleem eenvoudig oplosbaar is. en nogmaals: een bepaalde verbittering hou je toch niet tegen op een gegeven moment. ik denk dat het pas echt vreemd zou zijn indien ik nu op mijn 25e geheel niet verbitterd op dit gebied zou zijn.
het probleem ligt volgens mij ook vaak bij jezelf. dat wil inderdaad niet zeggen dat het probleem makkelijker op te lossen is, verre van zelfs.
geen verbittering bij een normaal iemand zou ik ook niet echt verwachten, omdat het gewoon onwaarschijnlijk is inderdaad. zo lang zonder vriendin terwijl anderen het wel zonder problemen voor mekaar krijgen doet toch wel wat met je manier van denken en hoe je tegen dingen aan kijkt. het wordt er helaas niet beter op als we nog langer wachten.
  woensdag 14 september 2005 @ 21:05:04 #280
104153 DeLeider
Aan het heerschen sinds 1987
pi_30583635
onzin is verderop.

[ Bericht 47% gewijzigd door Copycat op 14-09-2005 21:29:09 (En bagger is weg) ]
Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
  woensdag 14 september 2005 @ 21:19:46 #281
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30584156
quote:

[..]

misschien moet je maar es accepteren dat je geen controle hebt over de wereld. :\
  woensdag 14 september 2005 @ 21:20:29 #282
95998 -DailaLama-
pi_30584176
quote:
op woensdag 14 september 2005 21:05 schreef deleider het volgende:
zie hier de beste oplossing voor de kansloze onder jullie

[afbeelding]

opgelost, slotje
waar is het spiegeltje voor?
pi_30584355
quote:
op woensdag 14 september 2005 19:40 schreef scandalous het volgende:

[..]

is toch niet zo gek? hoe zou jij je voelen als geen man je zag staan?

bij dit probleem komt me een zootje pijn, frustratie, verdriet, angst en onzekerheid kijken....... en als je dan om je heen kijkt hoe anderen het wel klaar spelen, ja dan kan verbittering wel eens toe slaan.

is gewoon menselijk lijkt me.
  woensdag 14 september 2005 @ 21:29:33 #284
95998 -DailaLama-
pi_30584525
quote:
op woensdag 14 september 2005 21:25 schreef soul79 het volgende:

[..]

bij dit probleem komt me een zootje pijn, frustratie, verdriet, angst en onzekerheid kijken....... en als je dan om je heen kijkt hoe anderen het wel klaar spelen, ja dan kan verbittering wel eens toe slaan.

menselijk maar niet wenselijk.
pi_30585633
quote:
op woensdag 14 september 2005 21:25 schreef soul79 het volgende:

[..]

mooi verwoord

en ja het is inderdaad niet wenselijk. maar ja dit hele gedoe hebben we zelf niet gewild dusja..
als het goed is ga ik van het weekend er 2 dagen werk van maken.
pi_30585696
quote:
op woensdag 14 september 2005 21:56 schreef meteora het volgende:

[..]

mooi verwoord

en ja het is inderdaad niet wenselijk. maar ja dit hele gedoe hebben we zelf niet gewild dusja..
als het goed is ga ik van het weekend er 2 dagen werk van maken.
hoe dan? ga je uit, word je gekoppeld?
pi_30585889
quote:
op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef scandalous het volgende:
ah! ik heb zojuist even je fotoboek bekeken en nu snap ik waarom je zo reageert als jongens een opmerking over je boek maken. it's your bitchshield, the ultimate time-management tool of women...

Gaap Goals rulezzz!
pi_30585971
quote:
op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef plato1980 het volgende:

[..]

plato for president!

Gaap Goals rulezzz!
pi_30586151
quote:
op woensdag 14 september 2005 21:20 schreef -dailalama- het volgende:

[..]

waar is het spiegeltje voor?
thanks but no thanks, i prefer to have some slippery cunt on my dick so now and then.
Gaap Goals rulezzz!
pi_30586154
quote:
op woensdag 14 september 2005 21:58 schreef soul79 het volgende:

[..]

hoe dan? ga je uit, word je gekoppeld?
nee ik word niet gekoppeld. was het maar zo zou een hoop moeite schelen. nee ik ga nu 2 dagen uit ipv 1 en ook nog naar een andere plek waar ik nog niet ben geweest en met andere mensen. ik ga gewoon proberen oogcontact te maken en een gesprekje proberen te houden. meer ga ik niet van uit want dan ga het alleen maar tegenvallen. een vriend van me ging nog wel kijken of er nog een paar vrouwtjes kwamen en hij zou ze dan voorstellen, dus ik hoop dat dat goedkomt. ik kan weeral niet wachten tot het weekend is
pi_30586297
heel goed, je doet tenminste wat. daar kunnen plato en ik nog een hoop van leren.

en nu gaat ome schtoppel slaapjes doen, sweet dreams everybody.

Gaap Goals rulezzz!
pi_30587278
quote:
op woensdag 14 september 2005 22:09 schreef meteora het volgende:

[..]

nee ik word niet gekoppeld. was het maar zo zou een hoop moeite schelen. nee ik ga nu 2 dagen uit ipv 1 en ook nog naar een andere plek waar ik nog niet ben geweest en met andere mensen. ik ga gewoon proberen oogcontact te maken en een gesprekje proberen te houden. meer ga ik niet van uit want dan ga het alleen maar tegenvallen. een vriend van me ging nog wel kijken of er nog een paar vrouwtjes kwamen en hij zou ze dan voorstellen, dus ik hoop dat dat goedkomt. ik kan weeral niet wachten tot het weekend is
koppelen is ook niet alles hoor. dan ligt er juist die druk dat je met elke zin die je zegt grappig/leuk/interessant moet zijn.

bij gewone gesprekjes is dat wat minder, zeker als je er met een relaxte houding in stapt.
pi_30587520
quote:

[..]

toch makkelijk he, de schuld op iemand anders afschuiven..
pi_30587622
ik ben een soort van gekoppeld. niet letterlijk, omdat ik er niks van wist zeg maar maar een vriendin van m'n vriendin wist gelijk toen ze mij zag dat d'r vriendin mij leuk zou vinden. dat bleek echt zo te zijn. en toen ik haar leerde kennen ik haar ook. zo rol je er een soort van (ongewild) in, nu al bijna een halfjaar

maar koppelen als beide partijen het weten is een beetje kinderachtig ook eigenlijk. doet me teveel denken aan de basisschool ofzo
Unspoken words were understood
pi_30587763
quote:
op woensdag 14 september 2005 22:42 schreef gf het volgende:
ik ben een soort van gekoppeld. niet letterlijk, omdat ik er niks van wist zeg maar maar een vriendin van m'n vriendin wist gelijk toen ze mij zag dat d'r vriendin mij leuk zou vinden. dat bleek echt zo te zijn. en toen ik haar leerde kennen ik haar ook. zo rol je er een soort van (ongewild) in, nu al bijna een halfjaar
zo zijn een vriendin van mij en een vriend van mijn vriend ook bij elkaar gekomen
paar keertjes met zn vieren uitgeweest en tadaa, dat is nu bijna 4 jaar geleden denk ik,
en die zijn nog steeds samen.
pi_30587869
quote:
op woensdag 14 september 2005 22:03 schreef m_schtoppel het volgende:

[..]

ah! ik heb zojuist even je fotoboek bekeken en nu snap ik waarom je zo reageert als jongens een opmerking over je boek maken. it's your bitchshield, the ultimate time-management tool of women...

wat heeft mijn fotoboek in godsnaam te maken met wat ik zei?

het is toch logisch dat je niet gestoord wilt worden als je een boek zit te lezen, daar is niets arrogants aan. maar goed, het is natuurlijk allemaal mijn schuld en de schuld van alle evil women dat jij geen vriendin hebt
pi_30587985
quote:
op woensdag 14 september 2005 22:48 schreef scandalous het volgende:
wat heeft mijn fotoboek in godsnaam te maken met wat ik zei?

het is toch logisch dat je niet gestoord wilt worden als je een boek zit te lezen, daar is niets arrogants aan. maar goed, het is natuurlijk allemaal mijn schuld en de schuld van alle evil women dat jij geen vriendin hebt
mooie woordjes... maar het blijft je bitchshield !
pi_30588057
quote:
op woensdag 14 september 2005 22:51 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

mooie woordjes... maar het blijft je bitchshield !
ja hoor jongen... makkelijk om mij dan maar weer meteen een bitch te noemen
pi_30588092
quote:
op woensdag 14 september 2005 22:48 schreef scandalous het volgende:
het is toch logisch dat je niet gestoord wilt worden als je een boek zit te lezen, daar is niets arrogants aan.
ja, vind ik wel. maar ik ben dan ook een vrouw
pi_30588113
quote:
op woensdag 14 september 2005 22:53 schreef scandalous het volgende:
ja hoor jongen... makkelijk om mij dan maar weer meteen een bitch te noemen
dat jij dit soort dingen serieus neemt. jij fokt echt teveel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')