ben je nou echt zo dom of doe je maar zo?quote:
quote:op woensdag 14 september 2005 14:56 schreef #ANONIEM het volgende:
ik heb nu trouwens wel een superlieve vriendin, nu 4 week.
ja, hoezo?quote:
het duurt gewoon wat langer voordat iets tot hm doordringt...quote:op woensdag 14 september 2005 14:57 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ben je nou echt zo dom of doe je maar zo?![]()
ik heb ook een super lieve vriendin... ga je nu ook mij aanbidden?quote:
quote:op woensdag 14 september 2005 16:21 schreef joeyt het volgende:
[..]
ik heb ook een super lieve vriendin... ga je nu ook mij aanbidden?
maja ff ontopic: de muziek in een kroeg/dancing/discotheek etc. staat niet te hard... je kan toch in de oor vant meisje praten... ik vind t zelf altijd wel intiem... als je beetje lef hebt bijt je zachtjes in dr oor...quote:
als je met zo'n instelling op een meisje afstapt kun je het sowieso wel vergeten. op een of andere manier ruiken meiden het, wanneer je weinig zelfvertrouwen hebt. je moet meer de instelling hebben van goh, eens kijken of ze net zo leuk is als ze eruit ziet. dan is de druk al wat minder groot. het versieren hoeft niet van 1 kant te komen, dat komt van 2 kanten. wanneer ze jou leuk vindt zal ze dat ook zeker laten merken. je merkt vanzelf hoe een gesprek loopt. af en toe een beetje plagen/pesten vinden de meesten altijd erg leuk. zolang ze maar lachen gaat het de goede kant opquote:op woensdag 14 september 2005 14:28 schreef meteora het volgende:
[..]
ik heb ook wel van dat ontwijkend gedrag. dan heb ik bijv. wel de kans om met een leuke meid aan te spreken maar dan doe ik het gewoon niet. "ze vind me toch niet leuk", of "die zit echt niet op mij te wachten" denk ik dan vaak.van te voren er al van uitgaan dat het negatief loopt, als excuus om geen actie te ondernemen.
met zo'n instelling ga ik inderdaad niet op meiden afstappen. ik stap nooit op meiden afquote:op woensdag 14 september 2005 16:45 schreef smoonshine het volgende:
[..]
als je met zo'n instelling op een meisje afstapt kun je het sowieso wel vergeten. op een of andere manier ruiken meiden het, wanneer je weinig zelfvertrouwen hebt. je moet meer de instelling hebben van goh, eens kijken of ze net zo leuk is als ze eruit ziet. dan is de druk al wat minder groot. het versieren hoeft niet van 1 kant te komen, dat komt van 2 kanten. wanneer ze jou leuk vindt zal ze dat ook zeker laten merken. je merkt vanzelf hoe een gesprek loopt. af en toe een beetje plagen/pesten vinden de meesten altijd erg leuk. zolang ze maar lachen gaat het de goede kant op
klopt!quote:op woensdag 14 september 2005 16:45 schreef smoonshine het volgende:
[..]
als je met zo'n instelling op een meisje afstapt kun je het sowieso wel vergeten. op een of andere manier ruiken meiden het, wanneer je weinig zelfvertrouwen hebt. je moet meer de instelling hebben van goh, eens kijken of ze net zo leuk is als ze eruit ziet. dan is de druk al wat minder groot. het versieren hoeft niet van 1 kant te komen, dat komt van 2 kanten. wanneer ze jou leuk vindt zal ze dat ook zeker laten merken. je merkt vanzelf hoe een gesprek loopt. af en toe een beetje plagen/pesten vinden de meesten altijd erg leuk. zolang ze maar lachen gaat het de goede kant op
ik weet hetquote:op woensdag 14 september 2005 17:34 schreef gf het volgende:
tja, iedere keer hier posten dat het zo'n grote stap is en alles gaat je verder ook weinig helpendan moet je dus wachten tot een meid op jou afstapt.
en ze is nog klein ookquote:op woensdag 14 september 2005 16:21 schreef joeyt het volgende:
[..]
ik heb ook een super lieve vriendin... ga je nu ook mij aanbidden?
heerlijk herkenbaar makker! i give you a big pad on the backquote:op woensdag 14 september 2005 17:16 schreef meteora het volgende:
[..]
met zo'n instelling ga ik inderdaad niet op meiden afstappen. ik stap nooit op meiden afen ja als meiden het ruiken dat je geen zelfvertrouwen heb dan ben ik al snel uitgepist want dat heb ik ook niet en dat verander ik ook niet 1.2.3 (is al vaker gezegd maarja)
als het versieren van 2 kanten moet komen kan ik nog lang wachten. anders had ik niet nu nog op deze manier rondgelopen. zo simpel is het. je kunt het negatief noemen ik noem het gewoon realistisch. ik kan wel de hele tijd positief doen maar daar hou ik alleen mezelf voor de gek mee. dan ben ik dus nog liever realistisch (negatief dusja ik weet het) dan positief van het komt allemaal wel goed en dit en dat.
bijna geen enkel gesprek ging dus de goeie kant op tot nu toe (het waren er wel niet veel maar toch). daar word je echt positief van ja![]()
ja ik ben inderdaad wel gefrustreerd ja.![]()
juist. wijven die zitten te lezen in de trein zijn zo arrogant dat je er niet eens mee wil praten.quote:op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef scandalous het volgende:
[..]
oh, alsjeblieft, vraag dat nooit. niks is irritanter dan iemand die je stoort als je zit te lezen- en als je de titel echt zo graag wil weten kijk je maar op de voorkant![]()
jep. en niet zoveel nadenken. van nadenken komt afstel.quote:op woensdag 14 september 2005 16:45 schreef smoonshine het volgende:
[..]
goh wat een aardige reactie! door mokkels als jij hebben wij daarom nou net zo'n moeite iemand aan te spreken.quote:op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef scandalous het volgende:
[..]
oh, alsjeblieft, vraag dat nooit. niks is irritanter dan iemand die je stoort als je zit te lezen- en als je de titel echt zo graag wil weten kijk je maar op de voorkant![]()
door mokkels zoals haar zou je juist zoiets moeten hebben van "rot op". genoeg wijven op de wereld. simpel.quote:op woensdag 14 september 2005 18:12 schreef m_schtoppel het volgende:
[..]
goh wat een aardige reactie! door mokkels als jij hebben wij daarom nou net zo'n moeite iemand aan te spreken.
erg grappig.quote:op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef scandalous het volgende:
goh, ik begrijp echt niet waarom jullie geen vrouwen kunnen krijgen, met zo'n kutpersoonlijkheid
kijk je ook even wat erboven tegen mij werd gezegd? mooi.quote:
dat is schtoppel, die bedoelt het allemaal lang zo kwaad neit als het lijkt.quote:op woensdag 14 september 2005 19:36 schreef scandalous het volgende:
[..]
kijk je ook even wat erboven tegen mij werd gezegd? mooi.
die reageert zn frustraties af op de eerste de beste vrouw die in dit topic een tip geeft, doet ie goedquote:op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat is schtoppel, die bedoelt het allemaal lang zo kwaad neit als het lijkt.![]()
dat laatste zal ik niet ontkennen, maar dat is meer een gevolg dan een oorzaak. overigens projecteer ik die verbittering niet zo zeer op vrouwen en leg ik daar de schuld ook niet. zou trouwens ook volkomen belachelijk zijn.quote:op woensdag 14 september 2005 19:40 schreef scandalous het volgende:
[..]
die reageert zn frustraties af op de eerste de beste vrouw die in dit topic een tip geeft, doet ie goed![]()
aardig wat verbitterde mannen hier.
nee, maar die mensen boven ons welquote:op woensdag 14 september 2005 19:47 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat laatste zal ik niet ontkennen, maar dat is meer een gevolg dan een oorzaak. overigens projecteer ik die verbittering niet zo zeer op vrouwen en leg ik daar de schuld ook niet. zou trouwens ook volkomen belachelijk zijn.
dat valt denk ik wel mee, als we in de spiegel kijken weten we verdomd goed dat we zelf "schuldig" zijn. wat overigens niet wil zeggen dat het probleem eenvoudig oplosbaar is. en nogmaals: een bepaalde verbittering hou je toch niet tegen op een gegeven moment. ik denk dat het pas echt vreemd zou zijn indien ik nu op mijn 25e geheel niet verbitterd op dit gebied zou zijn.quote:op woensdag 14 september 2005 19:48 schreef scandalous het volgende:
[..]
nee, maar die mensen boven ons wel![]()
het probleem ligt volgens mij ook vaak bij jezelf. dat wil inderdaad niet zeggen dat het probleem makkelijker op te lossen is, verre van zelfs.quote:op woensdag 14 september 2005 19:53 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat valt denk ik wel mee, als we in de spiegel kijken weten we verdomd goed dat we zelf "schuldig" zijn. wat overigens niet wil zeggen dat het probleem eenvoudig oplosbaar is. en nogmaals: een bepaalde verbittering hou je toch niet tegen op een gegeven moment. ik denk dat het pas echt vreemd zou zijn indien ik nu op mijn 25e geheel niet verbitterd op dit gebied zou zijn.
misschien moet je maar es accepteren dat je geen controle hebt over de wereld. :\quote:op woensdag 14 september 2005 18:12 schreef m_schtoppel het volgende:
[..]
goh wat een aardige reactie! door mokkels als jij hebben wij daarom nou net zo'n moeite iemand aan te spreken.
waar is het spiegeltje voor?quote:op woensdag 14 september 2005 21:05 schreef deleider het volgende:
zie hier de beste oplossing voor de kansloze onder jullie
[afbeelding]
opgelost, slotje![]()
is toch niet zo gek? hoe zou jij je voelen als geen man je zag staan?quote:op woensdag 14 september 2005 19:40 schreef scandalous het volgende:
[..]
die reageert zn frustraties af op de eerste de beste vrouw die in dit topic een tip geeft, doet ie goed![]()
aardig wat verbitterde mannen hier.
menselijk maar niet wenselijk.quote:op woensdag 14 september 2005 21:25 schreef soul79 het volgende:
[..]
is toch niet zo gek? hoe zou jij je voelen als geen man je zag staan?
bij dit probleem komt me een zootje pijn, frustratie, verdriet, angst en onzekerheid kijken....... en als je dan om je heen kijkt hoe anderen het wel klaar spelen, ja dan kan verbittering wel eens toe slaan.
is gewoon menselijk lijkt me.
mooi verwoordquote:op woensdag 14 september 2005 21:25 schreef soul79 het volgende:
[..]
is toch niet zo gek? hoe zou jij je voelen als geen man je zag staan?
bij dit probleem komt me een zootje pijn, frustratie, verdriet, angst en onzekerheid kijken....... en als je dan om je heen kijkt hoe anderen het wel klaar spelen, ja dan kan verbittering wel eens toe slaan.
is gewoon menselijk lijkt me.
hoe dan? ga je uit, word je gekoppeld?quote:op woensdag 14 september 2005 21:56 schreef meteora het volgende:
[..]
mooi verwoord![]()
en ja het is inderdaad niet wenselijk. maar ja dit hele gedoe hebben we zelf niet gewild dusja..
als het goed is ga ik van het weekend er 2 dagen werk van maken.![]()
ah! ik heb zojuist even je fotoboek bekeken en nu snap ik waarom je zo reageert als jongens een opmerking over je boek maken. it's your bitchshield, the ultimate time-management tool of women...quote:op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef scandalous het volgende:
goh, ik begrijp echt niet waarom jullie geen vrouwen kunnen krijgen, met zo'n kutpersoonlijkheid
plato for president!quote:op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat is schtoppel, die bedoelt het allemaal lang zo kwaad neit als het lijkt.![]()
thanks but no thanks, i prefer to have some slippery cunt on my dick so now and then.quote:op woensdag 14 september 2005 21:20 schreef -dailalama- het volgende:
[..]
waar is het spiegeltje voor?
nee ik word niet gekoppeld. was het maar zoquote:op woensdag 14 september 2005 21:58 schreef soul79 het volgende:
[..]
hoe dan? ga je uit, word je gekoppeld?
koppelen is ook niet alles hoor. dan ligt er juist die druk dat je met elke zin die je zegt grappig/leuk/interessant moet zijn.quote:op woensdag 14 september 2005 22:09 schreef meteora het volgende:
[..]
nee ik word niet gekoppeld. was het maar zozou een hoop moeite schelen. nee ik ga nu 2 dagen uit ipv 1 en ook nog naar een andere plek waar ik nog niet ben geweest en met andere mensen. ik ga gewoon proberen oogcontact te maken en een gesprekje proberen te houden. meer ga ik niet van uit want dan ga het alleen maar tegenvallen. een vriend van me ging nog wel kijken of er nog een paar vrouwtjes kwamen en hij zou ze dan voorstellen, dus ik hoop dat dat goedkomt.
ik kan weeral niet wachten tot het weekend is
![]()
toch makkelijk he, de schuld op iemand anders afschuiven..quote:op woensdag 14 september 2005 18:12 schreef m_schtoppel het volgende:
[..]
zo zijn een vriendin van mij en een vriend van mijn vriend ook bij elkaar gekomenquote:op woensdag 14 september 2005 22:42 schreef gf het volgende:
ik ben een soort van gekoppeld. niet letterlijk, omdat ik er niks van wist zeg maarmaar een vriendin van m'n vriendin wist gelijk toen ze mij zag dat d'r vriendin mij leuk zou vinden. dat bleek echt zo te zijn. en toen ik haar leerde kennen ik haar ook. zo rol je er een soort van (ongewild) in, nu al bijna een halfjaar
wat heeft mijn fotoboek in godsnaam te maken met wat ik zei?quote:op woensdag 14 september 2005 22:03 schreef m_schtoppel het volgende:
[..]
ah! ik heb zojuist even je fotoboek bekeken en nu snap ik waarom je zo reageert als jongens een opmerking over je boek maken. it's your bitchshield, the ultimate time-management tool of women...
![]()
mooie woordjes... maar het blijft je bitchshield !quote:op woensdag 14 september 2005 22:48 schreef scandalous het volgende:
wat heeft mijn fotoboek in godsnaam te maken met wat ik zei?
het is toch logisch dat je niet gestoord wilt worden als je een boek zit te lezen, daar is niets arrogants aan. maar goed, het is natuurlijk allemaal mijn schuld en de schuld van alle evil women dat jij geen vriendin hebt
ja hoor jongen... makkelijk om mij dan maar weer meteen een bitch te noemenquote:op woensdag 14 september 2005 22:51 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
mooie woordjes... maar het blijft je bitchshield !
ja, vind ik wel. maar ik ben dan ook een vrouwquote:op woensdag 14 september 2005 22:48 schreef scandalous het volgende:
het is toch logisch dat je niet gestoord wilt worden als je een boek zit te lezen, daar is niets arrogants aan.
dat jij dit soort dingen serieus neemt. jij fokt echt teveelquote:op woensdag 14 september 2005 22:53 schreef scandalous het volgende:
ja hoor jongen... makkelijk om mij dan maar weer meteen een bitch te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |