abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30459677
quote:
op zaterdag 10 september 2005 18:25 schreef m_schtoppel het volgende:

[..]

he jongens, ik kom zelf ook uit enschede. ik heb er 19 jaar gewoond. hoe zijn de enschedese meisjes over het algemeen? en ik neem aan dat er zeker ook wel veel vrouwen uit het westen zitten of niet?
er zitten zeker wel leuke meisjes , maar ik moet zeggen dat ik de import (studenten) het leukst vind .
pi_30459751
quote:
op zaterdag 10 september 2005 18:25 schreef m_schtoppel het volgende:

[..]

he jongens, ik kom zelf ook uit enschede. ik heb er 19 jaar gewoond. hoe zijn de enschedese meisjes over het algemeen? en ik neem aan dat er zeker ook wel veel vrouwen uit het westen zitten of niet?
het grootste probleem hier (denk ik) is dat veel meiden erg arrogant zijn, dan wel overkomen, omdat ze toch iedereen kunnen krijgen (er is hier wat studenten betreft iig een flink mannenoverschot ) en dat is wel jammer. niet dat ze allemaal zo zijn hoor, er zitten er echt best nog wel veel leuke tussen!

ergens terug las ik dat mensen dit topic op slot wilden gooien. ik zou hem graag open willen houden, al was het maar omdat het meer een discussietopic is geworden dan een probleem-oplos topic.

ben vanmiddag nog even in de stad geweest (even over de markt gelopen enzo wat kleine dingen gekocht) en ik bedacht me in een licht depressieve bui (stelletjes ) eens iets anders, over ontmoetingsplaatsen :

1. discotheek, bar, kroeg - in een discotheek staat de muziek meestal te hard waardoor het gewoonweg moeilijk tot onmogelijk wordt gemaakt een fatsoenlijk gesprek met een leuke dame te voeren. een kroeg of een bar zijn hiervoor eerder geschikt, hoewel daar vaak ook al stelletjes en grote groepen komen (waar ik me liever niet te direct in meng )

2. gewoon op straat - kans is vrijwel nihil en waarom zou je een wildvreemde zomaar aanspreken midden in de stad, zonder reden (nou ja, voor haar dan)

3. in de bus/trein (ov) - reis niet zo heel vaak, maar laatst zat er dan toch wel een leuke dame naast me een boek te lezen achteraf baalde ik weer dat ik haar niet aan durfde te spreken (bijvoorbeeld: hoi! wat voor boek ben je aan het lezen?)

4. sportclub/vereniging - de manier om mensen te leren kennen en ook om een relatie vanuit op te starten, echter, vaak is het ledenbestand niet zo heel veranderlijk dus je zit bijna altijd met dezelfde mensen en je komt niet zoveel nieuwe mensen tegen

5. roept u maar dit zijn de belangrijkste wel denk ik
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
  zaterdag 10 september 2005 @ 19:17:15 #203
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_30461058
ik denk dat het ov toch wel een hele goede is, daar heb ik 2 keer (ik reis er niet zo vaak mee) wel een goed gesprek gehad met leuke meisjes. maarja in 1 geval had het meisje al een vriend en ook in het andere geval betwijfel ik ook of het meer was geworden dan een goed gesprek. maar toch is het ov denk ik wel een ideale plek :
je hebt sowieso al een makkelijk gespreksstart onderwerp ( waar ga je naar toe? ) en je moet die tijd sowieso doorbrengen in het ov dus je verspilt nooit je tijd met een gesprek voor het geval het heel saai is. daarnaast reken je ook nergens op als je aan de reis begint dus je zal niet snel teleurgesteld het gesprek verlaten ( tenzij je eigenlijk een tel nr ofzo had willen vragen dan kun je jezelf misschien achteraf wel dom voelen).
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_30461236
in de tram weleens 2 meiden gehad die m'n telefoonnummer wilden best grappig, moet je alleen wel net toevallig bij d'r in de buurt staan/zitten.
Unspoken words were understood
pi_30462929
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:22 schreef meteora het volgende:

[..]

dan moet jij toch is uitleggen hoe jij aan iemand anders haar reactie kan zien dat ze mij een josti vind hoor.
sorry hoor ik moet ff reageren, doe niet zo zielig !!!
die wijven liggen jou gewoon niet... jammer dan.
voor hun 20 anderen.
nooit je zelfvertrouwen buiten jezelf plaatsen. ( niet van een ander af laten hangen that is. )
pi_30465186
in een kroeg:
staat de muziek kei hard.
je wordt wel doof door die muziek + nog het geschreeuw van vrienden/vriendinnen waar mee je uit bent.
op het eind van de avond piepen je oren + je weet nog niet waar het allemaal over gegaan is.

in een kroeg moet je gaan zuipen en lol maken met je vrienden groep.

niet de ideale plaats om een serieus gesprek aan te knopen meteen toekomstige partner imo.
vlug telefoon nummers uitwisselen na wat oog contact en later wat mond op mond contact gaat nog wel maar verder moet je niet gaan.
pi_30466705
dat vrouwen in enschede arrogant is wel waar, maar dan moet je ze maar overtuigen dat jij goed genoeg voor ze bent
pi_30466864
quote:
op zaterdag 10 september 2005 21:52 schreef dafan het volgende:
dat vrouwen in enschede arrogant is wel waar, maar dan moet je ze maar overtuigen dat jij goed genoeg voor ze bent
dat maakt het er dus niet makkelijker op

maar ik begrijp wat je bedoelt . ik moet er echt werk van gaan maken nu. eerstvolgende poging is aanstaande dinsdagavond . in ieder geval voel ik me alweer stukken beter dan vanmiddag
pi_30467120
tis niet zo moeilijk hoor...maar das mijn ervaring, misschien ben praat ik wat makkelijker ofzo.
pi_30467229
enschede is onmogelijk. wat dat betreft ben ik blij dat ik daar weg ben, hier in de omgeving van utrecht is het wat dat betreft een stuk makkelijker.
For great justice!
pi_30467514
onmogelijk
dan kom je er wel als je zo denkt!
pi_30469778
quote:
op zaterdag 10 september 2005 22:06 schreef qyroz het volgende:
enschede is onmogelijk. wat dat betreft ben ik blij dat ik daar weg ben, hier in de omgeving van utrecht is het wat dat betreft een stuk makkelijker.
oh ja? vertel! ik woon nu ook in de omgeving utrecht, waarom is het hier makkelijker dan?
Gaap Goals rulezzz!
pi_30472383
quote:
op zaterdag 10 september 2005 23:12 schreef m_schtoppel het volgende:

[..]

oh ja? vertel! ik woon nu ook in de omgeving utrecht, waarom is het hier makkelijker dan?
zou ik ook willen weten. (ook omg. utrecht maar niet jouw woonplaats wees gerust )
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 11 september 2005 @ 10:18:49 #214
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30477086
quote:
dat zeggen ze van mijn woonplaats ook.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_30479791
quote:
op zondag 11 september 2005 10:18 schreef plato1980 het volgende:

[..]

dat zeggen ze van mijn woonplaats ook.
het is ook helemaal niet onmogelijk in enschede, het is hooguit iets lastiger, omdat er gewoonweg veel meer mannen zijn dan vrouwen

ben vannacht weer uitgeweest tot 4 uur en er waren echt wel leuke dames in de stad hoor en ik heb ook echt wel single vrouwen gezien . jammer dat de lunátic niet echt een goede plaats is om op een vrouw af te stappen .

dinsdag zal het een stuk beter gaan, met wat geluk bevind ik me dan in een (wat) café('s) waar dat toch een stuk makkelijker is .

ik geef het niet op!! vannacht was ook erg goed voor mijn zelfvertrouwen en ik blijf relaxed zoeken!!

edit: misschien nog even een onderbouwing waarom ik weet dat het in enschede niet onmogelijk is: een oud-huisgenoot van me kwam wekelijks met een meid thuis en je maakt mij niet wijs dat al die meiden allemaal bezet waren (ok, het bleef bij one-night stands dus kennelijk maar goed)
  zondag 11 september 2005 @ 12:24:43 #216
91306 GF
Kingwood
pi_30479931
quote:
op zondag 11 september 2005 12:20 schreef breaktothedance het volgende:

[..]
-knip-
focus je je nu niet toch teveel op het 'scoren'?
pi_30480295
quote:
op zondag 11 september 2005 12:24 schreef gf het volgende:

[..]

focus je je nu niet toch teveel op het 'scoren'?
misschien wel, maar dat is absoluut niet het doel!! het gaat er mij meer om dat ik op den duur op een meid af durf te stappen en een gesprek aan durf te knopen. dat is nu nog de belangrijkste barrière. en, als je het daar tenminste uit opmaakt: aan mijn oud-huisgenoot wil ik absoluut geen voorbeeld nemen hoor , ik gaf het maar aan om te laten zien dat het echt niet onmogelijk is om hier vrouwen te vinden.

het ligt er ook maar aan wat je verstaat onder het 'scoren' van een meid, voor mij is dat in ieder geval niet een kort gesprek aanknopen met een meid om haar tussen de lakens te krijgen zogezegd . ik ben toch echt wel op zoek naar iets serieuzers. hoewel ik daar zeker niet onwelwillend tegenover sta is het niet mijn doel
  zondag 11 september 2005 @ 13:55:47 #218
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_30482693
ik vind niet dat je het echt op een woonplaats kan afschuiven. ok als er maar 1 vrouw beschikbaar is tja dan is de kans klein ja, maar over het algemeen komt iemand die gewoon leuk is overal wel aan de bak denk ik. en andersom ook, als je gewoon slechte uitstraling hebt kom je nergens aan de bak. ik denk dat het minder invloed heeft dan je zou willen, ik woon zelf in nijmegen, en dat schijnt toch een ideale stad te zijn qua vrouwen... maar je moet het wel proberen natuurlijk, en het niet proberen icm uitstraling is denk ik bij ieder van ons (degenen waar dit topic over gaat) het probleem.
---
pi_30482779
  zondag 11 september 2005 @ 14:04:08 #220
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30482941
quote:
op zondag 11 september 2005 13:55 schreef zero2nine het volgende:
ik vind niet dat je het echt op een woonplaats kan afschuiven. ok als er maar 1 vrouw beschikbaar is tja dan is de kans klein ja, maar over het algemeen komt iemand die gewoon leuk is overal wel aan de bak denk ik. en andersom ook, als je gewoon slechte uitstraling hebt kom je nergens aan de bak. ik denk dat het minder invloed heeft dan je zou willen, ik woon zelf in nijmegen, en dat schijnt toch een ideale stad te zijn qua vrouwen... maar je moet het wel proberen natuurlijk, en het niet proberen icm uitstraling is denk ik bij ieder van ons (degenen waar dit topic over gaat) het probleem.
exact, het niet-proberen is het probleem hier.
pi_30483128
quote:
op zondag 11 september 2005 14:04 schreef plato1980 het volgende:

[..]

exact, het niet-proberen is het probleem hier.
inderdaad ik kwam mijn danspartner vannacht trouwens ook nog tegen in de disco en we konden elkaar gewoon niet verstaan. ze vroeg hoe mijn vakantie was geweest enzo, maar we moesten het gesprek snel afkappen omdat de muziek gewoon te hard staat om een fatsoenlijk gesprek te voeren . maakt niet uit, ze zei dat we het er dinsdag wel over zouden hebben, als we elkaar wel konden verstaan

daarna had ik ook zoiets van: ik moet echt rustigere plaatsen opzoeken om mensen te ontmoeten dus! het niet-proberen was dus een direct gevolg van de te harde muziek in dit geval

om de reacties al maar voor te zijn: ze heeft al een vriend
  zondag 11 september 2005 @ 14:13:30 #222
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30483227
quote:
op zondag 11 september 2005 14:10 schreef breaktothedance het volgende:

daarna had ik ook zoiets van: ik moet echt rustigere plaatsen opzoeken om mensen te ontmoeten dus! het niet-proberen was dus een direct gevolg van de te harde muziek in dit geval
ook dat is echter een excuus. wat verder geen verwijt is, want ik ben zelf helaas net zo.
pi_30483281
quote:
op zondag 11 september 2005 14:13 schreef plato1980 het volgende:

[..]

ook dat is echter een excuus. wat verder geen verwijt is, want ik ben zelf helaas net zo.
en een heel slap excuus, want hij had ook kunnen vragen om even naar een rustiger plek te gaan...
  zondag 11 september 2005 @ 14:15:50 #224
91306 GF
Kingwood
pi_30483301
heb ik in m'n omgeving dus ook echt nog nooit gehoord van 'die en die stad is goed voor vrouwen!' wat een onzin.

muziek die te hard staat is vaak wel irritant ja. maar dan kan je ook vragen of ze even mee naar buiten gaat ofzo
pi_30483373
quote:
op zondag 11 september 2005 14:15 schreef gf het volgende:
heb ik in m'n omgeving dus ook echt nog nooit gehoord van 'die en die stad is goed voor vrouwen!' wat een onzin.
is toch echt zo, in nijmegen spreken meiden jou aan, in enschede is dat niet echt het geval .
pi_30483498
quote:
op zondag 11 september 2005 14:15 schreef gf het volgende:

muziek die te hard staat is vaak wel irritant ja. maar dan kan je ook vragen of ze even mee naar buiten gaat ofzo
zullen we buiten even verder praten
  zondag 11 september 2005 @ 14:24:51 #227
91306 GF
Kingwood
pi_30483556
quote:
op zondag 11 september 2005 14:22 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

ja, zelf in de praktijk uitgevoerd. met succes. dus je kan lachen

ligt er alleen wel aan waar je bent. en met wie enzo.
  zondag 11 september 2005 @ 14:24:55 #228
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30483560
quote:
op zondag 11 september 2005 14:22 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

er zijn ongetwijfeld plekken in die tent waar je wel met haar had kunnen praten.
pi_30483612
quote:
op zondag 11 september 2005 14:24 schreef plato1980 het volgende:

[..]

er zijn ongetwijfeld plekken in die tent waar je wel met haar had kunnen praten.
bij nader inzien heb je gelijk
  zondag 11 september 2005 @ 14:26:21 #230
91306 GF
Kingwood
pi_30483619
quote:
op zondag 11 september 2005 14:18 schreef prinsrob het volgende:

[..]

is toch echt zo, in nijmegen spreken meiden jou aan, in enschede is dat niet echt het geval .
ach, kan in principe overal. ligt er net aan welke meiden erop dat moment aanwezig zijn
pi_30483680
quote:
op zondag 11 september 2005 14:24 schreef gf het volgende:

[..]

ja, zelf in de praktijk uitgevoerd. met succes. dus je kan lachen

ligt er alleen wel aan waar je bent. en met wie enzo.
ik doelde ook meer op het feit dat het een beetje hilarisch overkomt als je aan een wildvreemde gelijk al vraagt of ze mee naar buiten wil gaan. ik denk helaas niet dat er veel meiden zijn die dat kunnen waarderen

hoewel ik me nu toch wel zit te bedenken dat dat best wel eens zou kunnen werken best nog een aardige tip! (met dien verstande dat je jezelf eerst wel voorgesteld hebt en evt. een drankje aangeboden oid)
  zondag 11 september 2005 @ 14:27:54 #232
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_30483687
quote:
op zondag 11 september 2005 14:18 schreef prinsrob het volgende:

[..]

oh ja is dat zo? toch wat vaker uitgaan hier dan misschien
---
  zondag 11 september 2005 @ 14:29:26 #233
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30483729
quote:
op zondag 11 september 2005 14:27 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

ik doelde ook meer op het feit dat het een beetje hilarisch overkomt als je aan een wildvreemde gelijk al vraagt of ze mee naar buiten wil gaan.
ze is je danspartner en dus niet wildvreemd.
pi_30483794
quote:
op zondag 11 september 2005 14:29 schreef plato1980 het volgende:

[..]

ze is je danspartner en dus niet wildvreemd.
nee, ok ik maakte even onderscheid tussen de genoemde techniek toepassen op mijn danspartner (die het niet zo raar had gevonden ) en een wildvreemde meid om beter met haar te kunnen praten
  zondag 11 september 2005 @ 14:37:32 #235
91306 GF
Kingwood
pi_30483955
op een vreemde afstappen en gelijk vragen of ze mee naar buiten gaat is wel een soort van vreemd ja dat bedoelde ik dus ook niet
pi_30488607
quote:
op zondag 11 september 2005 14:37 schreef gf het volgende:
op een vreemde afstappen en gelijk vragen of ze mee naar buiten gaat is wel een soort van vreemd ja dat bedoelde ik dus ook niet
pi_30492814
ik ben toch blij dat plato tot verrassende inzichten gekomen is.

over waar onze problemen aan liggen want eerst werd dat hardnekkig ontkent.
Gaap Goals rulezzz!
pi_30492872
vragen of ze mee naar buiten gaat kan volgens mij ook wel, maar dan wel na dat drinken enzo, en niet binnen 5 minuten. dat de muziek te hard staat vind ik eigenlijk ook maar onzin. als je iets niet verstaat vraag je het gewoon nog een keer, boeiend . kan er in ieder geval niemand het gesprek verder horen
mij is het ondertussen ook nog niet gelukt om op een leuke meid af te stappen, maar dat moet ik toch verbeteren en ik kan weeral niet wachten tot vrijdag.
pi_30493436
quote:
op zondag 11 september 2005 19:38 schreef meteora het volgende:
vragen of ze mee naar buiten gaat kan volgens mij ook wel, maar dan wel na dat drinken enzo, en niet binnen 5 minuten. dat de muziek te hard staat vind ik eigenlijk ook maar onzin. als je iets niet verstaat vraag je het gewoon nog een keer, boeiend . kan er in ieder geval niemand het gesprek verder horen
mij is het ondertussen ook nog niet gelukt om op een leuke meid af te stappen, maar dat moet ik toch verbeteren en ik kan weeral niet wachten tot vrijdag.
"hoe heet je?" "wat?" <komt met gezicht dichterbij> "hoe heet je??" "wat zeg je? ik versta je niet zo goed!", een gesprek duurt al gauw 3x zo lang maar je hebt wel gelijk, het hoeft niet altijd een belemmering te zijn, ik laat me hier komende week ook niet door tegenhouden.

dinsdag is mijn eerstvolgende kans (hoewel een kleinere) en donderdag gaan we er weer gewoon voor eens moet het toch lukken om een leuk gesprek op gang te krijgen
&lt;i&gt;So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas&lt;/i&gt;
pi_30545751
en? zijn er al vorderingen gemaakt?
  dinsdag 13 september 2005 @ 18:12:13 #241
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_30547047
quote:
op dinsdag 13 september 2005 17:29 schreef breaktothedance het volgende:
en? zijn er al vorderingen gemaakt?
neej, maar wel een stap in de goede richting. ik was uit met mn vriendin en was van plan om haar te versieren... staat die kut muziek gewoon te hard en toen we in bed lagen durfde ik niet meer te praten
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 13 september 2005 @ 18:13:15 #242
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_30547067
quote:
op zondag 11 september 2005 19:57 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

"hoe heet je?" "wat?" <komt met gezicht dichterbij> "hoe heet je??" "wat zeg je? ik versta je niet zo goed!", een gesprek duurt al gauw 3x zo lang maar je hebt wel gelijk, het hoeft niet altijd een belemmering te zijn, ik laat me hier komende week ook niet door tegenhouden.

dinsdag is mijn eerstvolgende kans (hoewel een kleinere) en donderdag gaan we er weer gewoon voor eens moet het toch lukken om een leuk gesprek op gang te krijgen
ik praat meestal in dr oor... vaak helpt dat...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_30547551
stel het uit. wacht ermee. begin er niet te vroeg aan. het is verslavend. eenmaal eraan begonnen en je leven is nooit meer hetzelfde.
Als apen omhoog willen klimmen, ziet men al te snel hun blote billen...
pi_30553356
nee ik heb ook nog geen vorderingen gemaakt. het is ook nog geen weekend. maar ik kan wel weeral niet wachten totdat het weekend is. in dr oor praten helpt inderdaad wel in plaats van een halve meter afstand staan praten.

@ spammert: ik ben echt niet van plan om nog meer dingen uit te stellen. dan is het maar verslavend. ik vind het al erg genoeg dat ik me zo afwachtend heb gedragen dus ik ga niet nog meer dingen uitstellen. hoe langer ik het uitstel hoe moeilijker het wordt.
pi_30555031
quote:
op dinsdag 13 september 2005 21:32 schreef meteora het volgende:
nee ik heb ook nog geen vorderingen gemaakt. het is ook nog geen weekend. maar ik kan wel weeral niet wachten totdat het weekend is. in dr oor praten helpt inderdaad wel in plaats van een halve meter afstand staan praten.

@ spammert: ik ben echt niet van plan om nog meer dingen uit te stellen. dan is het maar verslavend. ik vind het al erg genoeg dat ik me zo afwachtend heb gedragen dus ik ga niet nog meer dingen uitstellen. hoe langer ik het uitstel hoe moeilijker het wordt.
mee eens!

vandaag: , donderdag/zaterdag: dan is de kans wel groter. ik betrap mezelf nu wel een beetje op ontwijkend gedrag . ik heb mezelf voorgenomen om er dus donderdag echt werk van te gaan maken. ik moet zeggen dat vandaag ook niet zo'n goede opportunity was om het te proberen . en ik meen het serieus, donderdag, als er zich een kans aandient (en ik probeer er altijd één te zien ) dan gebruik ik die ook! misschien zou ik er wat tegenover moeten stellen als ik geen gebruik maak van de kansen die ik krijg vanaf donderdag dan (ik weet dat het sneu klinkt )

sorry als ik een beetje overhaast/gefrustreerd klinkt, maar ik moet er nu echt maar eens werk van gaan maken, zoals meteora zegt over dat afwachtende, het duurt me nu al veel te lang
pi_30555137
quote:
op zaterdag 10 september 2005 18:36 schreef breaktothedance het volgende:

3. in de bus/trein (ov) - reis niet zo heel vaak, maar laatst zat er dan toch wel een leuke dame naast me een boek te lezen achteraf baalde ik weer dat ik haar niet aan durfde te spreken (bijvoorbeeld: hoi! wat voor boek ben je aan het lezen?)
oh, alsjeblieft, vraag dat nooit. niks is irritanter dan iemand die je stoort als je zit te lezen- en als je de titel echt zo graag wil weten kijk je maar op de voorkant
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_30562526
quote:
op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef scandalous het volgende:

[..]

oh, alsjeblieft, vraag dat nooit. niks is irritanter dan iemand die je stoort als je zit te lezen- en als je de titel echt zo graag wil weten kijk je maar op de voorkant
daar ben ik het wel mee eensch.
ik denk dat de toon waarop je spreekt in zo'n geval erg belangrijk is .
spontaan, vrolijk etc. als je eentonig en binnensmonds praat, is dat kut om aan te horen .
en verder... tsjaa wees jezelf, zelfs als je iemand aan wilt spreken in de trein wat btw helemaal niet moeilijk is
Assie enzo
pi_30562941
quote:
ha ik ben ook in utrecht komen wonen en bovenstaande quote is een waarheid als een koe. als het je hier niet lukt ligt het echt aan jezelf. ik kom er niet vandaan ofzo, maar het is toch algemeen bekend dat enschede echt zo'n beta stad is met veel mannen. nou ja aan de andere kant is de competitie van dergelijke mannen nou ook weer niet zo groot (understatement) maar dat neemt niet weg dat er iig weinig chicks zijn.

maar goed, weinig meisjes is imo geen doorslaggevend excuus voor als het niet lukt bij de vrouwen, maar veel (mooie en in goede leeftijdscategorie) meisjes in de buurt helpt wel veel natuurlijk.
pi_30571731
quote:
op dinsdag 13 september 2005 22:17 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

mee eens!

vandaag: , donderdag/zaterdag: dan is de kans wel groter. ik betrap mezelf nu wel een beetje op ontwijkend gedrag . ik heb mezelf voorgenomen om er dus donderdag echt werk van te gaan maken. ik moet zeggen dat vandaag ook niet zo'n goede opportunity was om het te proberen . en ik meen het serieus, donderdag, als er zich een kans aandient (en ik probeer er altijd één te zien ) dan gebruik ik die ook! misschien zou ik er wat tegenover moeten stellen als ik geen gebruik maak van de kansen die ik krijg vanaf donderdag dan (ik weet dat het sneu klinkt )

sorry als ik een beetje overhaast/gefrustreerd klinkt, maar ik moet er nu echt maar eens werk van gaan maken, zoals meteora zegt over dat afwachtende, het duurt me nu al veel te lang
ik heb ook wel van dat ontwijkend gedrag. dan heb ik bijv. wel de kans om met een leuke meid aan te spreken maar dan doe ik het gewoon niet. "ze vind me toch niet leuk", of "die zit echt niet op mij te wachten" denk ik dan vaak. van te voren er al van uitgaan dat het negatief loopt, als excuus om geen actie te ondernemen.
best wel zwaar fout gedrag , maar volgens mij heb ik dat nog niet door altijd. ik probeer wel meer te denken van gewoon proberen, je weet maar nooit. ik alleen nooit veel kansen gehad. of misschien wel maar dan had ik ze niet eens gezien. misschien is er wat tegenover stellen als je geen gebruik maakt van die kansen wel iets. dit moet je dan volgens mij wel afspreken met vrienden want bij afspraken van jezelf ga je toch weer excuzen zoeken en andere dingen dat het niet jou schuld was dat er weer niks is gebeurd.

in de trein of in mijn geval de bus dan kan je misschien wel een gesprekje beginnen met een onbekende meid. vragen waar ze naartoe gaat is in mijn ogen not done. een wildvreemde heeft toch geen zak te maken met waar jij naartoe gaat enzo, of ben ik hier nogal kortzichtig aan het denken vragen bijv. ga je naar school of iets dergelijks is dan volgens mij wel beter.
het probleem is ook wel denk ik dat je alleen als het heel druk is naast een onbekende gaat zitten en niet als de bus leeg is van mag ik naast je komen zitten.

met uitgaan help je zelf ook mee (of je werkt tegen) met het creeeren van kansen. je moet zelf oogcontact gaan zoeken en niet alleen zielig in een hoekje blijven staan. ik moet dit ook nodig verbeteren, maar het is wel al verbeterd tegenover eerst.
pi_30572613
quote:
op dinsdag 13 september 2005 18:12 schreef joeyt het volgende:
neej, maar wel een stap in de goede richting. ik was uit met mn vriendin en was van plan om haar te versieren... staat die kut muziek gewoon te hard en toen we in bed lagen durfde ik niet meer te praten
huh ben jij dit echt joeyt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')