abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:50:10 #151
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30424518
quote:
op vrijdag 9 september 2005 15:48 schreef juiced het volgende:

[..]

opgelost, slotje.
nee, want de oplossing hadden we nog niet.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_30424664
jawel, die hebben we wel. we moeten dus wel de move maken, wel toenadering zoeken?

de bronnen van hoe dat te doen heb je al een tijdje.

oke, opgelost, slotje!
Gaap Goals rulezzz!
pi_30424993
quote:
op vrijdag 9 september 2005 15:19 schreef plato1980 het volgende:

ik denk dat jouw probleem anders is sabrina, dat is (voor zo ver ik dat kan beoordelen) dat je al jarenlang in hetzelfde kringetje zit. je woont bij je ouders, je werkt volgens mij al lange tijd bij dezelfde baas en ontmoet daardoor haast geen nieuwe mensen. daarnaast zullen er ook nog wel andere factoren een rol spelen, maar of die de kern van je probleem zijn weet ik niet.
ik snap niet echt wat het werken bij dezelfde baas te maken heeft met het leren van nieuwe mensen. hier komen ook nieuwe mensen werken, alleen is het niet altijd zo dat je daar vriendschappen mee sluit (maar dat is een hele andere discussie). de banen liggen trouwens niet voor het oprapen, dus om nu te switchen naar iets wat je eigenlijk niet wil lijkt mij niet echt verstandig.

en ja ik woon inderdaad nog bij mijn ouders, maar aangezien je hier best een tijdje moet wachten op een woning en het alleen niet te bekostigen is om een huis te kopen lijkt mij dit voorlopig niet verkeerd.
pi_30425112
hoezo, wat mankeert er aan huren? ik snap niet dat zoveel jonge mensen perse een eigen huis willen hebben. off-topic, maar goed.
Gaap Goals rulezzz!
pi_30425194
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:07 schreef m_schtoppel het volgende:
hoezo, wat mankeert er aan huren? ik snap niet dat zoveel jonge mensen perse een eigen huis willen hebben. off-topic, maar goed.
niks mis met huren, maar het staat er een beetje (kon duidelijker), maar je moet hier best een hele tijd wachten als je wat wilt huren.
pi_30425554
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:10 schreef sabrina1981 het volgende:

[..]

niks mis met huren, maar het staat er een beetje (kon duidelijker), maar je moet hier best een hele tijd wachten als je wat wilt huren.
volgens mij zijn dit soort dingen voor meiden ook niet het belangrijkste. ik denk dat voor vrouwen geldt dat als ze een beetje een uitgebreide vriendenkring hebben en er niet onaardig uitzien genoeg aandacht krijgen van mannen (althans, dat is mijn ervaring in enschede ). op je foto lijk je niet slank (en dat is toch waar de meeste jongens voor gaan ), misschien daar iets aan doen?
pi_30425685
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:20 schreef prinsrob het volgende:

[..]

volgens mij zijn dit soort dingen voor meiden ook niet het belangrijkste. ik denk dat voor vrouwen geldt dat als ze een beetje een uitgebreide vriendenkring hebben en er niet onaardig uitzien genoeg aandacht krijgen van mannen (althans, dat is mijn ervaring in enschede ). op je foto lijk je niet slank (en dat is toch waar de meeste jongens voor gaan ), misschien daar iets aan doen?
ik mis beiden dingen die jij opnoemt. aan dat laatste ben ik wel hard aan het werken, maar ja dat gaat meestal niet binnen een aantal weken.
pi_30425728
ja ik wil niet lullig zijn maar als je dik bent (en daar bedoel ik ook mezelf mee) dan werkt dat zwaar in je nadeel. ik denk dat als ik wat slanker zou zijn ik er meteen een stuk beter uit zou zien waardoor je ook weer meer aandacht van de vrouwen krijgt. daarom ben ik ook nu na de zomer weer begonnen met afvallen.

overigens denk ik dat juist vrouwen van jouw leeftijd allemaal al een vriend hebben. zeker als ze er een beetje leuk uitzien.
Gaap Goals rulezzz!
pi_30425746
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:24 schreef sabrina1981 het volgende:

[..]

ik mis beiden dingen die jij opnoemt. aan dat laatste ben ik wel hard aan het werken, maar ja dat gaat meestal niet binnen een aantal weken.
een uitgebreidere kennissenkring kun je natuurlijk krijgen door bij een sportvereniging te gaan, zo sla je twee vliegen in een klap: je wordt slanker en je krijgt veel kennissen erbij (hoewel je die kennissen eigenlijk wilt krijgen als je al slank bent, maargoed ).
pi_30425967
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:26 schreef prinsrob het volgende:

[..]

een uitgebreidere kennissenkring kun je natuurlijk krijgen door bij een sportvereniging te gaan, zo sla je twee vliegen in een klap: je wordt slanker en je krijgt veel kennissen erbij (hoewel je die kennissen eigenlijk wilt krijgen als je al slank bent, maargoed ).
haal dat veel maar weg hoor, heb op verschillende sportverenigingen gezeten, maar veel van die lui spreek ik helemaal niet meer. het is best oppervlakkig.
vrienden cq kennissen zijn niet gebonden aan slank zijn of niet hoor. vrienden die alleen maar vrienden willen zijn als ik slank ben kunnen meteen doorlopen.
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:33:00 #161
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_30426004
quote:
op vrijdag 9 september 2005 15:48 schreef juiced het volgende:

[..]

opgelost, slotje.
ik denk dat dit topic altijd zal blijven op fok!, ik lees het graag. ik heb dit probleem gelukkig op mn 17e kunnen afketsen maar er blijven leuke tips in staan mbt versieren zeker omdat 2 studievrienden van me er ook een beetje mee kampen.

er komen er nieuwe bij en soms gaan ze ook weer weg. op sommige momenten omdat ze ineens succes hebben gehad. ik volg deze topics meestal en heb er al heel wat voorbij zien komen.

maar ze zijn nog niet zo erg als de singles op dat volkskrant forum. mijn god wat een stelletje gefrustreerde wanhopige, laat-puberale figuren zijn dat. ik heb er echt kostelijk om gelachen (nee niet netjes nee).

maar ach ik denk dat het met de meesten hier wel een keer goed komt.
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:34:57 #162
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30426074
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:31 schreef sabrina1981 het volgende:

[..]

haal dat veel maar weg hoor, heb op verschillende sportverenigingen gezeten, maar veel van die lui spreek ik helemaal niet meer. het is best oppervlakkig.
vrienden cq kennissen zijn niet gebonden aan slank zijn of niet hoor. vrienden die alleen maar vrienden willen zijn als ik slank ben kunnen meteen doorlopen.
nee, maar je kunt niet ontkennen dat niet slank zijn je kansen op een relatie niet echt zal verhogen, dus als je zou afvallen zou dat je kansen zeker verbeteren.

al is het geen garantie, ik ben bepaald niet dik, maar toch...
pi_30426174
plato, voor een vrouw is dat zeker waar. nogmaals, niet om lullig te doen want ik ben zelf ook veel te zwaar. ik weeg nu 93 en ik wil terug naar 75.
Gaap Goals rulezzz!
pi_30426240
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:33 schreef hexagon het volgende:

[..]

maar ze zijn nog niet zo erg als de singles op dat volkskrant forum. mijn god wat een stelletje gefrustreerde wanhopige, laat-puberale figuren zijn dat. ik heb er echt kostelijk om gelachen (nee niet netjes nee).

maar ach ik denk dat het met de meesten hier wel een keer goed komt.
weet je? ik kan me die frustratie heel goed voorstellen. dat word je namelijk vanzelf wel als het al zoooo lang niet lukt. je moet alleen op een gegeven moment leren inzien dat gefrustreerd zijn het allemaal nog 100 keer erger maakt. ik ben dan ook nu niet gefrustreerd meer maar ik ken die fase zeker.

het komt goed zeg je? hhmmpff, laten we het hopen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_30426287
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:34 schreef plato1980 het volgende:

[..]

al is het geen garantie
voor meiden in enschede wel (althans, garantie op echt heel veel aanbod).
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:43:53 #166
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30426327
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:42 schreef prinsrob het volgende:

[..]

het zou de kansen van sabrina zeker enorm verhogen, maar dat zal ze zelf vast ook wel weten.
pi_30426342
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:34 schreef plato1980 het volgende:

[..]

nee, maar je kunt niet ontkennen dat niet slank zijn je kansen op een relatie niet echt zal verhogen, dus als je zou afvallen zou dat je kansen zeker verbeteren.

al is het geen garantie, ik ben bepaald niet dik, maar toch...
dat ben ik met je eens, maar ja het gaat nu eenmaal niet makkelijk. tenminste niet voor mij en sommige (in het verleden) denken daar anders over.
pi_30426430
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:25 schreef m_schtoppel het volgende:
ja ik wil niet lullig zijn maar als je dik bent (en daar bedoel ik ook mezelf mee) dan werkt dat zwaar in je nadeel. ik denk dat als ik wat slanker zou zijn ik er meteen een stuk beter uit zou zien waardoor je ook weer meer aandacht van de vrouwen krijgt. daarom ben ik ook nu na de zomer weer begonnen met afvallen.

overigens denk ik dat juist vrouwen van jouw leeftijd allemaal al een vriend hebben. zeker als ze er een beetje leuk uitzien.
ik heb een normaal postuur, en heb ook moeite om aan een vriendin te komen. het is dus geen garantie dat wanneer je afvalt, het lukt, zoals plato1980 al zei ik heb trouwens wel drie vriendinnen gehad, dus eigenlijk hoor ik hier niet te posten
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:47:45 #169
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30426435
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:44 schreef sabrina1981 het volgende:

[..]

dat ben ik met je eens, maar ja het gaat nu eenmaal niet makkelijk. tenminste niet voor mij en sommige (in het verleden) denken daar anders over.
het is misschien niet eenvoudig, maar wel mogelijk. dit ligt grotendeels aan jezelf. ik weet niet hoe je leeft, maar ik heb niet de indruk dat je veel beweegt. begin er eens mee om op de fiets naar je werk te gaan, iedere zondagmiddag een uur of drie te gaan fietsen en je hebt de eerste stappen al gezet. verder weet ik niet wat je eetpatroon is, maar als je zorg dat je regelatig en gezond gaat eten zal dat ook bijdragen. daar heb je heel wat meer aan dan aan een zinloos dieet.
pi_30426490
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:47 schreef plato1980 het volgende:

[..]

het is misschien niet eenvoudig, maar wel mogelijk. dit ligt grotendeels aan jezelf. ik weet niet hoe je leeft, maar ik heb niet de indruk dat je veel beweegt. begin er eens mee om op de fiets naar je werk te gaan, iedere zondagmiddag een uur of drie te gaan fietsen en je hebt de eerste stappen al gezet. verder weet ik niet wat je eetpatroon is, maar als je zorg dat je regelatig en gezond gaat eten zal dat ook bijdragen. daar heb je heel wat meer aan dan aan een zinloos dieet.
je weet inderdaad niet hoe ik leef, want je zit op wat vlakken verkeerd.
maar dit is geen topic voor adviezen om af te vallen of iets dergelijks. dus laten we maar weer ontopic gaan.
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:51:31 #171
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30426538
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:49 schreef sabrina1981 het volgende:

[..]

je weet inderdaad niet hoe ik leef, want je zit op wat vlakken verkeerd.
maar dit is geen topic voor adviezen om af te vallen of iets dergelijks. dus laten we maar weer ontopic gaan.
misschien zit ik op wat vlakken verkeerd, maar bij jou is het wel degelijk on topic, zonder dat ik dat verder aanvallend bedoel.
pi_30426549
klopt, dieten doe ik ook niet. ik laat gewoon alle tussendoortjes achterwege en ik hou me aan drie maaltijden per dag. verder schrap ik niets van mijn lijstje. ik eet dus ook gerust nog pizza en patat met mayonaise alleen niet zo vaak als vroeger. dus in plaats van drie keer per week nu nog maar 1 keer in de 14 dagen.

en reken erop dat ik daar op afval. er moet 2 kilo per maand af zodat ik straks in de zomer van 2006 hopelijk weer een goddellijke beer ben
Gaap Goals rulezzz!
pi_30428040
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:42 schreef prinsrob het volgende:

[..]

ik weet het ja
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_30428080
quote:
op vrijdag 9 september 2005 17:44 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

ik weet het ja
helemaal bij informatica, ik doe dan tenminste nog psychologie .
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:43:05 #175
91306 GF
Kingwood
pi_30429465
er was iemand in dit topic die donderdag weer een poging zou wagen. en?
Unspoken words were understood
  vrijdag 9 september 2005 @ 19:12:31 #176
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_30430315
quote:
op donderdag 8 september 2005 21:53 schreef meteora het volgende:

[..]

en vriendinnen van jou, omdat dat andere wat jij voorstelde nogal dom was in mijn ogen, maar het kan ook aan mij liggen. (het zal dat laatste wel zijn maarja.. )
als ik het goed begrijp: dat jij een onbekende meid die voor jou ook onbekend is aan mij voorstelt??? is dat niet vaag of ligt dat gewoon aan mij?? zo ja dan vind ik het wel een goed idee

wat was er dan dom? want ik snap niet precies wat je bedoeld. en als ik zeg dat ik iets vaag vind of iets niet vaag vind, is dat dan ook gelijk jou mening?
als jij het maar vaag vindt kan ik dat beter niet doen he. ik weet het of het echt een goed idee is, maar we kunnen het altidj proberen. gebeurd regelmatig, dat gewoon iemand van je vrienden naar een meisje gaat en zegt van dat die en die weleens met haar zou willen praten oid. het is denk ik trouwens ook wel eerder dat vriendinnen van elkaar naar een jongen gaan om te zeggen dat haar vriendin die jongen wel leuk vind.

wel een probleem: dan kunnen ze gelijk denken zo van: wat een mietje, durft ie dat zelf niet. maar dat risico moet maar genomen worden.
en het is wel zo dat eerder 16-jarigen dat doen dan 19/20 jarigen. maar ja, alle middelen moeten we proberen he als je wat wilt bereiken.

ja die positieve instelling zit even in een dip maar die komt wel terug dus niet weer gelijk gaan zeiken dat ik negatief ben.

zoals iemand anders al zei: als je zonder uit te gaan of wat dan ook die "positieve" instelling al (tijdelijk) verliest zal het vast geen serieuze instelling zijn. je moet niet alleen maar doen alsof je positief denkt, maar het dan ook werkelijk doen, anders heb je er niks aan. want bij het minste of geringste wat er tegenzit is het dan toch weer gelijk negatief... denk ik.
Zo niet, dan toch...
pi_30431193
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:51 schreef m_schtoppel het volgende:
klopt, dieten doe ik ook niet. ik laat gewoon alle tussendoortjes achterwege en ik hou me aan drie maaltijden per dag. verder schrap ik niets van mijn lijstje. ik eet dus ook gerust nog pizza en patat met mayonaise alleen niet zo vaak als vroeger. dus in plaats van drie keer per week nu nog maar 1 keer in de 14 dagen.

en reken erop dat ik daar op afval. er moet 2 kilo per maand af zodat ik straks in de zomer van 2006 hopelijk weer een goddellijke beer ben
heb je zulke lange nagels? tip: knip ze
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 9 september 2005 @ 19:54:04 #178
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_30431799
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:43 schreef plato1980 het volgende:

[..]

het zou de kansen van sabrina zeker enorm verhogen, maar dat zal ze zelf vast ook wel weten.
dat hangt ook af van je sociale patroon hoor in hoeverre het je kans vergroot. je hebt er al gelijk een stuk minder profijt van als je geen disco of kroegen type bent en dat is ze niet echt volgens mij, dat is nou eenmaal niet iedereen.
owja ik heb zelf een heel laag gewicht en vet percentage ( dat ik eerder toeschijf aan mijn metabolisme dan aan te weinig eten of veel sporten ) maar nog net genoeg om het label "gezond gewicht mee te krijgen" maar iig dat garandeert iig niks want ik hoor ook bij "de club" (en de club is zeker niet ajax).
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  vrijdag 9 september 2005 @ 19:58:13 #179
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_30431958
ben laatst uitgegaan , en een bekend meisje met wie ik de laatste 4 jaar niet heb gepraat ( simpelweg omdat ik haar niet gezien heb) , had wat op enzo, en ze gaf me haar msn en tel. leuk gebabbeld etc samen op de foto enz. dus ik denk yes , heb gescoord. volgende dag kijk ik op haar site , en et blijkt dat ze al een vriend heeft. nu heb ik haar tel nog, en ze komt nog wel eens online op msn , maar praten doen we niet echt vaak meer, het is meer van : " hoi", "alles goed" , "veel succes" blablabla

nouja, kben nu net 18 en heb het zelfde gevoel als jullie , mja , heb nog vele jaren te gaan, maar zoals velen van jullie zeiden heb ik geen zin in w8en, dus ik fitness nu al zo'n 6 maanden thuis, en mijn lichaam is behoorlijk verbeterd .

heb idd nog nooit een vriendin gehad simpelweg omdat ik bij de kansen waarbij ik een vriendin had kunnen krijgen verkloot heb.waren heel wat meisjes die me leuk vonden enzo, maar ik was gewoon nog te onveschillig bezig .

en ik ga ook weinig uit , ja , maar ik denk dat ik binnekort vaker uit zal gaan , met name omdat ik nu student ben en nieuwe mensen leer kennen.

ik ben echt een type die snel depri wordt als iedereen om zich heen iets leuks heeft en ik niet, en dan bedoel ik met name dingen zoals relaties , ik kan daar niet tegen. nja dit was het zo'n beetje
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_30432061
quote:
op vrijdag 9 september 2005 18:43 schreef gf het volgende:
er was iemand in dit topic die donderdag weer een poging zou wagen. en?
staat iets verder terug hoe het verlopen is dat was ik
pi_30432084
quote:
op vrijdag 9 september 2005 17:45 schreef prinsrob het volgende:

[..]

helemaal bij informatica, ik doe dan tenminste nog psychologie .
jup
pi_30435911
quote:
op vrijdag 9 september 2005 19:12 schreef topmaat het volgende:

op donderdag 8 september 2005 21:53 schreef meteora het volgende:

[..]

en vriendinnen van jou, omdat dat andere wat jij voorstelde nogal dom was in mijn ogen, maar het kan ook aan mij liggen. (het zal dat laatste wel zijn maarja.. )
als ik het goed begrijp: dat jij een onbekende meid die voor jou ook onbekend is aan mij voorstelt??? is dat niet vaag of ligt dat gewoon aan mij?? zo ja dan vind ik het wel een goed idee

wat was er dan dom? want ik snap niet precies wat je bedoeld. en als ik zeg dat ik iets vaag vind of iets niet vaag vind, is dat dan ook gelijk jou mening?
als jij het maar vaag vindt kan ik dat beter niet doen he. ik weet het of het echt een goed idee is, maar we kunnen het altidj proberen. gebeurd regelmatig, dat gewoon iemand van je vrienden naar een meisje gaat en zegt van dat die en die weleens met haar zou willen praten oid. het is denk ik trouwens ook wel eerder dat vriendinnen van elkaar naar een jongen gaan om te zeggen dat haar vriendin die jongen wel leuk vind.

wel een probleem: dan kunnen ze gelijk denken zo van: wat een mietje, durft ie dat zelf niet. maar dat risico moet maar genomen worden.
en het is wel zo dat eerder 16-jarigen dat doen dan 19/20 jarigen. maar ja, alle middelen moeten we proberen he als je wat wilt bereiken.

ja die positieve instelling zit even in een dip maar die komt wel terug dus niet weer gelijk gaan zeiken dat ik negatief ben.

zoals iemand anders al zei: als je zonder uit te gaan of wat dan ook die "positieve" instelling al (tijdelijk) verliest zal het vast geen serieuze instelling zijn. je moet niet alleen maar doen alsof je positief denkt, maar het dan ook werkelijk doen, anders heb je er niks aan. want bij het minste of geringste wat er tegenzit is het dan toch weer gelijk negatief... denk ik.
het is dan inderdaad wel het proberen waard. en ja dan zoeken we toch gewoon een meid van 16/17 jaar ofzo (of die in ieder geval zo oud lijkt ) en dan denken ze maar van hij durft niet want zo is het toch ook gewoon. dat risico moet inderdaad dan maar worden genomen. en ja dan wordt het niks dan heb ik toch weer even kunnen oefenen met praten met een onbekende meid

en ja van die instelling: af en toe heb ik wel weer is een dipje en dan is die positieve instelling ook weer weg, maar het is al veel verbeterd tegenover een jaar geleden al zeg ik het zelf. toen was het volgens klasgenoten echt extreem erg. ze zouden me bijna in mekaar schoppen als ik weer is negatief bezig was zo erg was het. en ja makkelijk is het ook niet vind ik hoor, om positief te blijven.
is voor anderen misschien wel makkelijk praten maar zo is het niet, en ik ben niet de enigste die het roept.

vanavond maar weer is uitgaan. ik post morgen wel hoe het ging gister. ik kan nu nog wel zo positief bezig zijn maar als ik daar sta vanavond dan is het toch weer anders dus ik weet het nog niet zeker.. ik weet het ik moet positiever zijn maar ja..
pi_30438277
ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar in mijn geval is het jarenlang zo geweest dat ik steeds
in dezelfde kroeg uitging...
het geeft wel een lekker vertrouwd gevoel, je kent de mensen die er werken, die er komen..
maar op den duur word dat ook een sleur.
ik ga tegenwoordig ook regelmatig in andere steden stappen, en ja dat is best leuk!

ik kom nu ook veel leukere jongens tegen trouwens, en ik vind het best leuk om in een heel
andere/onbekende omgeving op stap te gaan!
misschien voor jullie ook een idee? eens een andere uitgaansplek?

bij mij zit het 'probleem' niet in het contact maken met mensen, ik ben vrij makkelijk in het
maken van een praatje.
het is meer de toeval op een of andere manier geloof ik, ik kan in ieder geval geen duidelijke
oorzaak vinden.
heb in mn puberjaren wel vriendjes gehad, relaties noem ik het niet ( 3 maand, 1 maand.. enz..)
dus ja, wat het is?

heb laatst zelfs een date gehad via internet ( niets voor mij eigenlijk, maar het klikte 'perongeluk'
nogal goed op msn en ja, dan doe je wel eens gek.. )
ging super! lekker gegeten, wat gedronken,. gezoend.. afgesproken snel over te doen, en nu?
zitten we weer alleen op msn te kletsen en bellen we af en toe, de jongen in kwestie is nogal
'vaag' en spreekt niet echt zijn gevoel uit om het zo maar te zeggen.
ik vind het jammer dat het nog niet van een vervolg is gekomen, maar anderzijds is er
ook geen aanleiding om te denken dat het daar niet meer van komt.
we spreken elkaar namelijk nog zeer regelmatig en we kunnen het goed vinden met elkaar.
misschien ben ik ietwat ongeduldig? of denken jongens iets makkelijker in dit soort situaties en
hoeft het voor hem allemaal niet zo snel? geen idee!
pi_30438855
quote:
op vrijdag 9 september 2005 09:45 schreef breaktothedance het volgende:
volgende week wil ik gewoon eens daadwerkelijk tot actie overgaan
waar ga je heen dan normaal?
pi_30439734
ik lees weer veel onzin hierboven. net alsof iedereen de zaak niet ineigen hand heeft omdat hij/zij te dik is of niet op anderen af durft te stappen. als je een probleem met je gewicht hebt (wat overigens geen bal met je waarde als partner te maken heeft) moet je sporten en minder vreten. geen excuses over metabolisme of wat dan ook. loop niet weg voor de waarheid zou ik zeggen en accepteer jezelf of doe er wat aan.
en wie niet makkelijk op anderen af durft te stappen heb ik een tip. want het is echt alleen maar het bewegen van je lichaam (=op iemand afstappen) en het aankijken van iemand (=contact zoeken) het vragen of hij/zij wat wil drinken (of weetikveel wat voor onzin) en het begin is gemaakt. mijn tip is de volgende want je bent bang dat er iets gaat gebeuren waar je geen controle over hebt en dat dat het geval is moet je gewoon accepteren omdat er zeker niks erg gaat gebeuren. als je straks onder een lekkere warme douche staat draai dan midden in het douchen de warme kraan dicht en ga onder ijskoud water staan. je denkt dat je helemaal wegtrekt of erg schrikt of weetikwat. maar als je bij voorbaat accepteerd dat wat gebeuren gaat enkel een snelle afkoeling van de oppervlakkige huid is dan zal blijken dat je het eigenlijk best wel kan. zo is het ook met contact zoeken. denk niet teveel. (de meeste mensen behalen succes door niet te denken.)

(excuus dat bovenstaande een beetje bot en geirriteerd klinkt. het is gebaseerd op wat aannamen en dus voor individuen misschien niet juist.)
  zaterdag 10 september 2005 @ 02:59:12 #186
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_30444253
dat laatste wat je zei was wel mooi, maar:
quote:
op vrijdag 9 september 2005 23:27 schreef kwarktaart het volgende:
ik lees weer veel onzin hierboven. net alsof iedereen de zaak niet ineigen hand heeft omdat hij/zij te dik is of niet op anderen af durft te stappen.
is toch zo? als je dik bent, ben je minder lekker en als kerel betekent dat al vrij snel dat
bijna geen enkele vrouw jou wil...
quote:
als je een probleem met je gewicht hebt moet je sporten en minder vreten.
dat is absoluut waar
quote:
(wat overigens geen bal met je waarde als partner te maken heeft)
dat is absoluut niet waar.
als partner ben je minder waard als je er slechter uitziet; ofwel, als potentiële
partner bent je het niet waard om een relatie te hebben als je er slecht uitziet.
quote:
geen excuses over metabolisme of wat dan ook. loop niet weg voor de waarheid zou ik zeggen en accepteer jezelf of doe er wat aan.
tuurlijk... lekker makkelijke tekst:"accepteer jezelf"... flikker toch op! iedereen mag zelf wel uitmaken
of ze zichzelf accepteren. dat jij nou een perfecte geest in een perfecte lichaam hebt, wil niet
zeggen dat anderen maar gezapig mee moeten doen; ik accepteer mezelf nooit... dat is waar
ik voor sta!
quote:
en wie niet makkelijk op anderen af durft te stappen heb ik een tip. want het is echt alleen maar het bewegen van je lichaam (=op iemand afstappen) en het aankijken van iemand (=contact zoeken) het vragen of hij/zij wat wil drinken (of weetikveel wat voor onzin) en het begin is gemaakt.
aha.. zoiets dacht ik al...
quote:
mijn tip is de volgende want je bent bang dat er iets gaat gebeuren waar je geen controle over hebt en dat dat het geval is moet je gewoon accepteren omdat er zeker niks erg gaat gebeuren.
nee, de uitkomst kun je namelijk altijd raden: "ze wil je niet".
zo is het, en zo zal het altijd blijven (een paar gelukkige mannen met opstart-problemen
uitgezonderd); hou toch op met die "raad"... genetisch staat alles al zowat vast: dat geen
enkele vrouw mij wil is lekker de schuld van die ouwe darwin!
pi_30445444
ik zal dan ook maar even posten hoe mijn avond is geweest.
ik heb niet meer echt geprobeerd oogcontact te maken en een gesprekje aan knopen. maar ik heb wel een hele tijd met een vriendin van een vriendin van mij (een onbekende meid voor mij dus) staan praten. het ging best goed vond ik zelf, ik heb er bijna de hele avond mee staan praten maar ik had niet echt het idee dat ze me wel leuk vond ofzo. ze wilden ook steeds dat ik ging dansen, dus ik maar wat geprobeerd, maar ze vonden het niet echt zo super omdat ik blijkbaar nogal vrij passief was met mn armen/handen enzo.

ik ben dus niet op een onbekende meid afgestapt maar ik heb wel een tijd met een staan praten en het ging best goed vond ik zelf. omdat ik hele tijd met die vriendin van die vriendin stond te praten heb ik ook niet echt meer oogcontact gezocht enzo..

voor de rest vond ik het zeker een leuke avond

volgende week moet ik er echt meer werk van maken.
pi_30445472
wat een sletjes hier
pi_30445534
quote:
op vrijdag 9 september 2005 23:27 schreef kwarktaart het volgende:...
klinkt leuk allemaal, maar de meeste meisjes gaan niet alleen uit. het enige moment waarop ze soms wat meer alleen zijn, is als ze op de dansvloer staan. en dan moet je dus dansen om contact met ze te krijgen. anders moet je behalve op een meisje afstappen, ook nog de vernedering van 3 andere meisjes over je heen krijgen. (als je onzeker bent, denk je er zeker wel zo over).

nee, je moet een meisje behalve als je populair bent en een one-night-stand zoekt, niet zoeken in een bar/disco naar mijn mening. het maakt niet uit waar, maar ergens loop je eenkeer tegen een meisje aan dat je aardig lijkt, en dan is het belangrijk om eerlijk te zijn, en te zeggen: "jou zou ik wel eens beter leren kennen, zin om eens iets te drinken?" en dan als het enigszins wederzijds is, zal ze je wel een communicatiemiddel toe doen komen.

ik ben zelf niet dik/mollig, maar het is zeker niet onmogelijk om dan een vriend/vriendin te krijgen. mijn broer is echt een lekker ding (al zeg ik het) en hij heeft een zeer mollig/dikke vriendin. ze zijn al bijna 5 jaar samen ofzo, en hebben trouwplannen. anderzijds zie ik meer mollige mannen met mollige vriendinnen. in ieder geval, laat je neit dor andere de put in praten als het niet lukt om af te vallen, zolang jij je prettig voelt in je lichaam is er niets mis mee. (ok, daargelaten als je helemaal niet meer kan bewegen, maar dan ontmoet je ook nooit iemand)
And the druids turn to stone...
pi_30448932
quote:
op vrijdag 9 september 2005 23:05 schreef dafan het volgende:

[..]

waar ga je heen dan normaal?
naar discotheken en café's hier in enschede
pi_30449108
quote:
op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

lekker duidelijk
succes dan maar
pi_30449646
quote:
op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

voor leuke meisjes moet je naar singers .
pi_30450092
quote:
op zaterdag 10 september 2005 12:10 schreef dafan het volgende:

[..]

lekker duidelijk
succes dan maar
welke informatie wil je nog meer? lunátic, de boemel, molly malone, nieuwmarkt...

dank je

edit: nu snap ik het je komt zelf ook uit enschede dus je kent de tenten
pi_30450111
quote:
op zaterdag 10 september 2005 12:27 schreef prinsrob het volgende:

[..]

voor leuke meisjes moet je naar singers .
ik hoorde dat je daar terecht kon voor one-night-stands met 16 jarigen
pi_30450313
quote:
op zaterdag 10 september 2005 12:44 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

, nieuwmarkt is een aflopende zaak trouwens (net als lunatic, schijnt failliet te gaan).
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:53:13 #196
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30450384
quote:
op zaterdag 10 september 2005 12:44 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

wat let je?
pi_30450485
quote:
op zaterdag 10 september 2005 12:43 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

welke informatie wil je nog meer? lunátic, de boemel, molly malone, nieuwmarkt...

dank je

lunatic is wel goed te doen
pi_30450620
@plato1980: misschien toch maar eens gaan kijken dan

@dafan: lunátic is inderdaad wel leuk, één van de weinige echt leuke discotheken, 7e hemel is niks aan en die gasten in de aspen kunnen absoluut geen plaatjes mixen
pi_30459457
quote:
op zaterdag 10 september 2005 12:43 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

dank je

he jongens, ik kom zelf ook uit enschede. ik heb er 19 jaar gewoond. hoe zijn de enschedese meisjes over het algemeen? en ik neem aan dat er zeker ook wel veel vrouwen uit het westen zitten of niet?
Gaap Goals rulezzz!
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:29:33 #200
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_30459568
quote:
op zaterdag 10 september 2005 09:14 schreef #ANONIEM het volgende:
wat een sletjes hier
hey daar hebben we koos kansloos weer

hoest met je sletje waar je na 2 dagen al van hield?

en hoest met bhfh?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')