abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:50:10 #151
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30424518
quote:
op vrijdag 9 september 2005 15:48 schreef juiced het volgende:

[..]

opgelost, slotje.
nee, want de oplossing hadden we nog niet.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_30424664
jawel, die hebben we wel. we moeten dus wel de move maken, wel toenadering zoeken?

de bronnen van hoe dat te doen heb je al een tijdje.

oke, opgelost, slotje!
Gaap Goals rulezzz!
pi_30424993
quote:
op vrijdag 9 september 2005 15:19 schreef plato1980 het volgende:

ik denk dat jouw probleem anders is sabrina, dat is (voor zo ver ik dat kan beoordelen) dat je al jarenlang in hetzelfde kringetje zit. je woont bij je ouders, je werkt volgens mij al lange tijd bij dezelfde baas en ontmoet daardoor haast geen nieuwe mensen. daarnaast zullen er ook nog wel andere factoren een rol spelen, maar of die de kern van je probleem zijn weet ik niet.
ik snap niet echt wat het werken bij dezelfde baas te maken heeft met het leren van nieuwe mensen. hier komen ook nieuwe mensen werken, alleen is het niet altijd zo dat je daar vriendschappen mee sluit (maar dat is een hele andere discussie). de banen liggen trouwens niet voor het oprapen, dus om nu te switchen naar iets wat je eigenlijk niet wil lijkt mij niet echt verstandig.

en ja ik woon inderdaad nog bij mijn ouders, maar aangezien je hier best een tijdje moet wachten op een woning en het alleen niet te bekostigen is om een huis te kopen lijkt mij dit voorlopig niet verkeerd.
pi_30425112
hoezo, wat mankeert er aan huren? ik snap niet dat zoveel jonge mensen perse een eigen huis willen hebben. off-topic, maar goed.
Gaap Goals rulezzz!
pi_30425194
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:07 schreef m_schtoppel het volgende:
hoezo, wat mankeert er aan huren? ik snap niet dat zoveel jonge mensen perse een eigen huis willen hebben. off-topic, maar goed.
niks mis met huren, maar het staat er een beetje (kon duidelijker), maar je moet hier best een hele tijd wachten als je wat wilt huren.
pi_30425554
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:10 schreef sabrina1981 het volgende:

[..]

niks mis met huren, maar het staat er een beetje (kon duidelijker), maar je moet hier best een hele tijd wachten als je wat wilt huren.
volgens mij zijn dit soort dingen voor meiden ook niet het belangrijkste. ik denk dat voor vrouwen geldt dat als ze een beetje een uitgebreide vriendenkring hebben en er niet onaardig uitzien genoeg aandacht krijgen van mannen (althans, dat is mijn ervaring in enschede ). op je foto lijk je niet slank (en dat is toch waar de meeste jongens voor gaan ), misschien daar iets aan doen?
pi_30425685
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:20 schreef prinsrob het volgende:

[..]

volgens mij zijn dit soort dingen voor meiden ook niet het belangrijkste. ik denk dat voor vrouwen geldt dat als ze een beetje een uitgebreide vriendenkring hebben en er niet onaardig uitzien genoeg aandacht krijgen van mannen (althans, dat is mijn ervaring in enschede ). op je foto lijk je niet slank (en dat is toch waar de meeste jongens voor gaan ), misschien daar iets aan doen?
ik mis beiden dingen die jij opnoemt. aan dat laatste ben ik wel hard aan het werken, maar ja dat gaat meestal niet binnen een aantal weken.
pi_30425728
ja ik wil niet lullig zijn maar als je dik bent (en daar bedoel ik ook mezelf mee) dan werkt dat zwaar in je nadeel. ik denk dat als ik wat slanker zou zijn ik er meteen een stuk beter uit zou zien waardoor je ook weer meer aandacht van de vrouwen krijgt. daarom ben ik ook nu na de zomer weer begonnen met afvallen.

overigens denk ik dat juist vrouwen van jouw leeftijd allemaal al een vriend hebben. zeker als ze er een beetje leuk uitzien.
Gaap Goals rulezzz!
pi_30425746
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:24 schreef sabrina1981 het volgende:

[..]

ik mis beiden dingen die jij opnoemt. aan dat laatste ben ik wel hard aan het werken, maar ja dat gaat meestal niet binnen een aantal weken.
een uitgebreidere kennissenkring kun je natuurlijk krijgen door bij een sportvereniging te gaan, zo sla je twee vliegen in een klap: je wordt slanker en je krijgt veel kennissen erbij (hoewel je die kennissen eigenlijk wilt krijgen als je al slank bent, maargoed ).
pi_30425967
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:26 schreef prinsrob het volgende:

[..]

een uitgebreidere kennissenkring kun je natuurlijk krijgen door bij een sportvereniging te gaan, zo sla je twee vliegen in een klap: je wordt slanker en je krijgt veel kennissen erbij (hoewel je die kennissen eigenlijk wilt krijgen als je al slank bent, maargoed ).
haal dat veel maar weg hoor, heb op verschillende sportverenigingen gezeten, maar veel van die lui spreek ik helemaal niet meer. het is best oppervlakkig.
vrienden cq kennissen zijn niet gebonden aan slank zijn of niet hoor. vrienden die alleen maar vrienden willen zijn als ik slank ben kunnen meteen doorlopen.
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:33:00 #161
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_30426004
quote:
op vrijdag 9 september 2005 15:48 schreef juiced het volgende:

[..]

opgelost, slotje.
ik denk dat dit topic altijd zal blijven op fok!, ik lees het graag. ik heb dit probleem gelukkig op mn 17e kunnen afketsen maar er blijven leuke tips in staan mbt versieren zeker omdat 2 studievrienden van me er ook een beetje mee kampen.

er komen er nieuwe bij en soms gaan ze ook weer weg. op sommige momenten omdat ze ineens succes hebben gehad. ik volg deze topics meestal en heb er al heel wat voorbij zien komen.

maar ze zijn nog niet zo erg als de singles op dat volkskrant forum. mijn god wat een stelletje gefrustreerde wanhopige, laat-puberale figuren zijn dat. ik heb er echt kostelijk om gelachen (nee niet netjes nee).

maar ach ik denk dat het met de meesten hier wel een keer goed komt.
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:34:57 #162
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30426074
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:31 schreef sabrina1981 het volgende:

[..]

haal dat veel maar weg hoor, heb op verschillende sportverenigingen gezeten, maar veel van die lui spreek ik helemaal niet meer. het is best oppervlakkig.
vrienden cq kennissen zijn niet gebonden aan slank zijn of niet hoor. vrienden die alleen maar vrienden willen zijn als ik slank ben kunnen meteen doorlopen.
nee, maar je kunt niet ontkennen dat niet slank zijn je kansen op een relatie niet echt zal verhogen, dus als je zou afvallen zou dat je kansen zeker verbeteren.

al is het geen garantie, ik ben bepaald niet dik, maar toch...
pi_30426174
plato, voor een vrouw is dat zeker waar. nogmaals, niet om lullig te doen want ik ben zelf ook veel te zwaar. ik weeg nu 93 en ik wil terug naar 75.
Gaap Goals rulezzz!
pi_30426240
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:33 schreef hexagon het volgende:

[..]

maar ze zijn nog niet zo erg als de singles op dat volkskrant forum. mijn god wat een stelletje gefrustreerde wanhopige, laat-puberale figuren zijn dat. ik heb er echt kostelijk om gelachen (nee niet netjes nee).

maar ach ik denk dat het met de meesten hier wel een keer goed komt.
weet je? ik kan me die frustratie heel goed voorstellen. dat word je namelijk vanzelf wel als het al zoooo lang niet lukt. je moet alleen op een gegeven moment leren inzien dat gefrustreerd zijn het allemaal nog 100 keer erger maakt. ik ben dan ook nu niet gefrustreerd meer maar ik ken die fase zeker.

het komt goed zeg je? hhmmpff, laten we het hopen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_30426287
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:34 schreef plato1980 het volgende:

[..]

al is het geen garantie
voor meiden in enschede wel (althans, garantie op echt heel veel aanbod).
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:43:53 #166
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30426327
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:42 schreef prinsrob het volgende:

[..]

het zou de kansen van sabrina zeker enorm verhogen, maar dat zal ze zelf vast ook wel weten.
pi_30426342
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:34 schreef plato1980 het volgende:

[..]

nee, maar je kunt niet ontkennen dat niet slank zijn je kansen op een relatie niet echt zal verhogen, dus als je zou afvallen zou dat je kansen zeker verbeteren.

al is het geen garantie, ik ben bepaald niet dik, maar toch...
dat ben ik met je eens, maar ja het gaat nu eenmaal niet makkelijk. tenminste niet voor mij en sommige (in het verleden) denken daar anders over.
pi_30426430
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:25 schreef m_schtoppel het volgende:
ja ik wil niet lullig zijn maar als je dik bent (en daar bedoel ik ook mezelf mee) dan werkt dat zwaar in je nadeel. ik denk dat als ik wat slanker zou zijn ik er meteen een stuk beter uit zou zien waardoor je ook weer meer aandacht van de vrouwen krijgt. daarom ben ik ook nu na de zomer weer begonnen met afvallen.

overigens denk ik dat juist vrouwen van jouw leeftijd allemaal al een vriend hebben. zeker als ze er een beetje leuk uitzien.
ik heb een normaal postuur, en heb ook moeite om aan een vriendin te komen. het is dus geen garantie dat wanneer je afvalt, het lukt, zoals plato1980 al zei ik heb trouwens wel drie vriendinnen gehad, dus eigenlijk hoor ik hier niet te posten
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:47:45 #169
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30426435
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:44 schreef sabrina1981 het volgende:

[..]

dat ben ik met je eens, maar ja het gaat nu eenmaal niet makkelijk. tenminste niet voor mij en sommige (in het verleden) denken daar anders over.
het is misschien niet eenvoudig, maar wel mogelijk. dit ligt grotendeels aan jezelf. ik weet niet hoe je leeft, maar ik heb niet de indruk dat je veel beweegt. begin er eens mee om op de fiets naar je werk te gaan, iedere zondagmiddag een uur of drie te gaan fietsen en je hebt de eerste stappen al gezet. verder weet ik niet wat je eetpatroon is, maar als je zorg dat je regelatig en gezond gaat eten zal dat ook bijdragen. daar heb je heel wat meer aan dan aan een zinloos dieet.
pi_30426490
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:47 schreef plato1980 het volgende:

[..]

het is misschien niet eenvoudig, maar wel mogelijk. dit ligt grotendeels aan jezelf. ik weet niet hoe je leeft, maar ik heb niet de indruk dat je veel beweegt. begin er eens mee om op de fiets naar je werk te gaan, iedere zondagmiddag een uur of drie te gaan fietsen en je hebt de eerste stappen al gezet. verder weet ik niet wat je eetpatroon is, maar als je zorg dat je regelatig en gezond gaat eten zal dat ook bijdragen. daar heb je heel wat meer aan dan aan een zinloos dieet.
je weet inderdaad niet hoe ik leef, want je zit op wat vlakken verkeerd.
maar dit is geen topic voor adviezen om af te vallen of iets dergelijks. dus laten we maar weer ontopic gaan.
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:51:31 #171
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30426538
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:49 schreef sabrina1981 het volgende:

[..]

je weet inderdaad niet hoe ik leef, want je zit op wat vlakken verkeerd.
maar dit is geen topic voor adviezen om af te vallen of iets dergelijks. dus laten we maar weer ontopic gaan.
misschien zit ik op wat vlakken verkeerd, maar bij jou is het wel degelijk on topic, zonder dat ik dat verder aanvallend bedoel.
pi_30426549
klopt, dieten doe ik ook niet. ik laat gewoon alle tussendoortjes achterwege en ik hou me aan drie maaltijden per dag. verder schrap ik niets van mijn lijstje. ik eet dus ook gerust nog pizza en patat met mayonaise alleen niet zo vaak als vroeger. dus in plaats van drie keer per week nu nog maar 1 keer in de 14 dagen.

en reken erop dat ik daar op afval. er moet 2 kilo per maand af zodat ik straks in de zomer van 2006 hopelijk weer een goddellijke beer ben
Gaap Goals rulezzz!
pi_30428040
quote:
op vrijdag 9 september 2005 16:42 schreef prinsrob het volgende:

[..]

ik weet het ja
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_30428080
quote:
op vrijdag 9 september 2005 17:44 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

ik weet het ja
helemaal bij informatica, ik doe dan tenminste nog psychologie .
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:43:05 #175
91306 GF
Kingwood
pi_30429465
er was iemand in dit topic die donderdag weer een poging zou wagen. en?
Unspoken words were understood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')