quote:op donderdag 8 september 2005 21:53 schreef meteora het volgende:
[..]
en vriendinnen van jou, omdat dat andere wat jij voorstelde nogal dom was in mijn ogen, maar het kan ook aan mij liggen. (het zal dat laatste wel zijn maarja.. )![]()
als ik het goed begrijp: dat jij een onbekende meid die voor jou ook onbekend is aan mij voorstelt??? is dat niet vaag of ligt dat gewoon aan mij?? zo ja dan vind ik het wel een goed idee![]()
wat was er dan dom? want ik snap niet precies wat je bedoeld. en als ik zeg dat ik iets vaag vind of iets niet vaag vind, is dat dan ook gelijk jou mening?
als jij het maar vaag vindt kan ik dat beter niet doen he. ik weet het of het echt een goed idee is, maar we kunnen het altidj proberen. gebeurd regelmatig, dat gewoon iemand van je vrienden naar een meisje gaat en zegt van dat die en die weleens met haar zou willen praten oid. het is denk ik trouwens ook wel eerder dat vriendinnen van elkaar naar een jongen gaan om te zeggen dat haar vriendin die jongen wel leuk vind.
wel een probleem: dan kunnen ze gelijk denken zo van: wat een mietje, durft ie dat zelf niet. maar dat risico moet maar genomen worden.
en het is wel zo dat eerder 16-jarigen dat doen dan 19/20 jarigen. maar ja, alle middelen moeten we proberen he als je wat wilt bereiken.
ja die positieve instelling zit even in een dip maar die komt wel terug dus niet weer gelijk gaan zeiken dat ik negatief ben.![]()
zoals iemand anders al zei: als je zonder uit te gaan of wat dan ook die "positieve" instelling al (tijdelijk) verliest zal het vast geen serieuze instelling zijn. je moet niet alleen maar doen alsof je positief denkt, maar het dan ook werkelijk doen, anders heb je er niks aan. want bij het minste of geringste wat er tegenzit is het dan toch weer gelijk negatief... denk ik.
heb je zulke lange nagels? tip: knip zequote:op vrijdag 9 september 2005 16:51 schreef m_schtoppel het volgende:
klopt, dieten doe ik ook niet. ik laat gewoon alle tussendoortjes achterwege en ik hou me aan drie maaltijden per dag. verder schrap ik niets van mijn lijstje. ik eet dus ook gerust nog pizza en patat met mayonaise alleen niet zo vaak als vroeger. dus in plaats van drie keer per week nu nog maar 1 keer in de 14 dagen.
en reken erop dat ik daar op afval. er moet 2 kilo per maand af zodat ik straks in de zomer van 2006 hopelijk weer een goddellijke beer ben![]()
dat hangt ook af van je sociale patroon hoor in hoeverre het je kans vergroot. je hebt er al gelijk een stuk minder profijt van als je geen disco of kroegen type bent en dat is ze niet echt volgens mij, dat is nou eenmaal niet iedereen.quote:op vrijdag 9 september 2005 16:43 schreef plato1980 het volgende:
[..]
het zou de kansen van sabrina zeker enorm verhogen, maar dat zal ze zelf vast ook wel weten.
staat iets verder terug hoe het verlopen isquote:op vrijdag 9 september 2005 18:43 schreef gf het volgende:
er was iemand in dit topic die donderdag weer een poging zou wagen. en?
jupquote:op vrijdag 9 september 2005 17:45 schreef prinsrob het volgende:
[..]
helemaal bij informatica, ik doe dan tenminste nog psychologie.
het is dan inderdaad wel het proberen waard. en ja dan zoeken we toch gewoon een meid van 16/17 jaar ofzo (of die in ieder geval zo oud lijktquote:op vrijdag 9 september 2005 19:12 schreef topmaat het volgende:
op donderdag 8 september 2005 21:53 schreef meteora het volgende:
[..]
en vriendinnen van jou, omdat dat andere wat jij voorstelde nogal dom was in mijn ogen, maar het kan ook aan mij liggen. (het zal dat laatste wel zijn maarja.. )
als ik het goed begrijp: dat jij een onbekende meid die voor jou ook onbekend is aan mij voorstelt??? is dat niet vaag of ligt dat gewoon aan mij?? zo ja dan vind ik het wel een goed idee
wat was er dan dom? want ik snap niet precies wat je bedoeld. en als ik zeg dat ik iets vaag vind of iets niet vaag vind, is dat dan ook gelijk jou mening?
als jij het maar vaag vindt kan ik dat beter niet doen he. ik weet het of het echt een goed idee is, maar we kunnen het altidj proberen. gebeurd regelmatig, dat gewoon iemand van je vrienden naar een meisje gaat en zegt van dat die en die weleens met haar zou willen praten oid. het is denk ik trouwens ook wel eerder dat vriendinnen van elkaar naar een jongen gaan om te zeggen dat haar vriendin die jongen wel leuk vind.
wel een probleem: dan kunnen ze gelijk denken zo van: wat een mietje, durft ie dat zelf niet. maar dat risico moet maar genomen worden.
en het is wel zo dat eerder 16-jarigen dat doen dan 19/20 jarigen. maar ja, alle middelen moeten we proberen he als je wat wilt bereiken.
ja die positieve instelling zit even in een dip maar die komt wel terug dus niet weer gelijk gaan zeiken dat ik negatief ben.
zoals iemand anders al zei: als je zonder uit te gaan of wat dan ook die "positieve" instelling al (tijdelijk) verliest zal het vast geen serieuze instelling zijn. je moet niet alleen maar doen alsof je positief denkt, maar het dan ook werkelijk doen, anders heb je er niks aan. want bij het minste of geringste wat er tegenzit is het dan toch weer gelijk negatief... denk ik.
waar ga je heen dan normaal?quote:op vrijdag 9 september 2005 09:45 schreef breaktothedance het volgende:
volgende week wil ik gewoon eens daadwerkelijk tot actie overgaan
is toch zo? als je dik bent, ben je minder lekker en als kerel betekent dat al vrij snel datquote:op vrijdag 9 september 2005 23:27 schreef kwarktaart het volgende:
ik lees weer veel onzin hierboven. net alsof iedereen de zaak niet ineigen hand heeft omdat hij/zij te dik is of niet op anderen af durft te stappen.
dat is absoluut waarquote:als je een probleem met je gewicht hebt moet je sporten en minder vreten.
dat is absoluut niet waar.quote:(wat overigens geen bal met je waarde als partner te maken heeft)
tuurlijk... lekker makkelijke tekst:"accepteer jezelf"... flikker toch op! iedereen mag zelf wel uitmakenquote:geen excuses over metabolisme of wat dan ook. loop niet weg voor de waarheid zou ik zeggen en accepteer jezelf of doe er wat aan.
aha.. zoiets dacht ik al...quote:en wie niet makkelijk op anderen af durft te stappen heb ik een tip. want het is echt alleen maar het bewegen van je lichaam (=op iemand afstappen) en het aankijken van iemand (=contact zoeken) het vragen of hij/zij wat wil drinken (of weetikveel wat voor onzin) en het begin is gemaakt.
nee, de uitkomst kun je namelijk altijd raden: "ze wil je niet".quote:mijn tip is de volgende want je bent bang dat er iets gaat gebeuren waar je geen controle over hebt en dat dat het geval is moet je gewoon accepteren omdat er zeker niks erg gaat gebeuren.
klinkt leuk allemaal, maar de meeste meisjes gaan niet alleen uit. het enige moment waarop ze soms wat meer alleen zijn, is als ze op de dansvloer staan. en dan moet je dus dansen om contact met ze te krijgen. anders moet je behalve op een meisje afstappen, ook nog de vernedering van 3 andere meisjes over je heen krijgen. (als je onzeker bent, denk je er zeker wel zo over).quote:op vrijdag 9 september 2005 23:27 schreef kwarktaart het volgende:...
naar discotheken en café's hier in enschedequote:
lekker duidelijkquote:op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
naar discotheken en café's hier in enschede
voor leuke meisjes moet je naar singersquote:op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
naar discotheken en café's hier in enschede
welke informatie wil je nog meer? lunátic, de boemel, molly malone, nieuwmarkt...quote:
ik hoorde dat je daar terecht kon voor one-night-stands met 16 jarigenquote:op zaterdag 10 september 2005 12:27 schreef prinsrob het volgende:
[..]
voor leuke meisjes moet je naar singers.
quote:op zaterdag 10 september 2005 12:44 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
ik hoorde dat je daar terecht kon voor one-night-stands met 16 jarigen![]()
wat let je?quote:op zaterdag 10 september 2005 12:44 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
ik hoorde dat je daar terecht kon voor one-night-stands met 16 jarigen![]()
quote:op zaterdag 10 september 2005 12:43 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
welke informatie wil je nog meer? lunátic, de boemel, molly malone, nieuwmarkt...
dank je
edit: nu snap ik hetje komt zelf ook uit enschede
dus je kent de tenten
![]()
he jongens, ik kom zelf ook uit enschede. ik heb er 19 jaar gewoond. hoe zijn de enschedese meisjes over het algemeen? en ik neem aan dat er zeker ook wel veel vrouwen uit het westen zitten of niet?quote:op zaterdag 10 september 2005 12:43 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
welke informatie wil je nog meer? lunátic, de boemel, molly malone, nieuwmarkt...
dank je
edit: nu snap ik hetje komt zelf ook uit enschede
dus je kent de tenten
![]()
hey daar hebben we koos kansloos weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |