zullen we buiten even verder pratenquote:op zondag 11 september 2005 14:15 schreef gf het volgende:
heb ik in m'n omgeving dus ook echt nog nooit gehoord van 'die en die stad is goed voor vrouwen!' wat een onzin.
muziek die te hard staat is vaak wel irritant ja. maar dan kan je ook vragen of ze even mee naar buiten gaat ofzo
ja, zelf in de praktijk uitgevoerd. met succes. dus je kan lachenquote:op zondag 11 september 2005 14:22 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
zullen we buiten even verder praten
er zijn ongetwijfeld plekken in die tent waar je wel met haar had kunnen praten.quote:op zondag 11 september 2005 14:22 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
zullen we buiten even verder praten
bij nader inzien heb je gelijkquote:op zondag 11 september 2005 14:24 schreef plato1980 het volgende:
[..]
er zijn ongetwijfeld plekken in die tent waar je wel met haar had kunnen praten.
ach, kan in principe overal. ligt er net aan welke meiden erop dat moment aanwezig zijnquote:op zondag 11 september 2005 14:18 schreef prinsrob het volgende:
[..]
is toch echt zo, in nijmegen spreken meiden jou aan, in enschede is dat niet echt het geval.
ik doelde ook meer op het feit dat het een beetje hilarisch overkomt als je aan een wildvreemde gelijk al vraagt of ze mee naar buiten wil gaan. ik denk helaas niet dat er veel meiden zijn die dat kunnen waarderenquote:op zondag 11 september 2005 14:24 schreef gf het volgende:
[..]
ja, zelf in de praktijk uitgevoerd. met succes. dus je kan lachen
ligt er alleen wel aan waar je bent. en met wie enzo.
oh ja is dat zo? toch wat vaker uitgaan hier dan misschienquote:op zondag 11 september 2005 14:18 schreef prinsrob het volgende:
[..]
is toch echt zo, in nijmegen spreken meiden jou aan, in enschede is dat niet echt het geval.
ze is je danspartner en dus niet wildvreemd.quote:op zondag 11 september 2005 14:27 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
ik doelde ook meer op het feit dat het een beetje hilarisch overkomt als je aan een wildvreemde gelijk al vraagt of ze mee naar buiten wil gaan.
nee, okquote:op zondag 11 september 2005 14:29 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ze is je danspartner en dus niet wildvreemd.![]()
quote:op zondag 11 september 2005 14:37 schreef gf het volgende:
op een vreemde afstappen en gelijk vragen of ze mee naar buiten gaat is wel een soort van vreemd jadat bedoelde ik dus ook niet
"hoe heet je?" "wat?" <komt met gezicht dichterbij> "hoe heet je??" "wat zeg je? ik versta je niet zo goed!", een gesprek duurt al gauw 3x zo langquote:op zondag 11 september 2005 19:38 schreef meteora het volgende:
vragen of ze mee naar buiten gaat kan volgens mij ook wel, maar dan wel na dat drinken enzo, en niet binnen 5 minuten. dat de muziek te hard staat vind ik eigenlijk ook maar onzin. als je iets niet verstaat vraag je het gewoon nog een keer, boeiend. kan er in ieder geval niemand het gesprek verder horen
![]()
mij is het ondertussen ook nog niet gelukt om op een leuke meid af te stappen, maar dat moet ik toch verbeteren en ik kan weeral niet wachten tot vrijdag.![]()
neej, maar wel een stap in de goede richting. ik was uit met mn vriendin en was van plan om haar te versieren... staat die kut muziek gewoon te hardquote:op dinsdag 13 september 2005 17:29 schreef breaktothedance het volgende:
en? zijn er al vorderingen gemaakt?
ik praat meestal in dr oor... vaak helpt dat...quote:op zondag 11 september 2005 19:57 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
"hoe heet je?" "wat?" <komt met gezicht dichterbij> "hoe heet je??" "wat zeg je? ik versta je niet zo goed!", een gesprek duurt al gauw 3x zo langmaar je hebt wel gelijk, het hoeft niet altijd een belemmering te zijn, ik laat me hier komende week ook niet door tegenhouden.
dinsdag is mijn eerstvolgende kans (hoewel een kleinere) en donderdag gaan we er weer gewoon vooreens moet het toch lukken om een leuk gesprek op gang te krijgen
![]()
![]()
mee eens!quote:op dinsdag 13 september 2005 21:32 schreef meteora het volgende:
nee ik heb ook nog geen vorderingen gemaakt. het is ook nog geen weekend. maar ik kan wel weeral niet wachten totdat het weekend is. in dr oor praten helpt inderdaad wel in plaats van een halve meter afstand staan praten.
@ spammert: ik ben echt niet van plan om nog meer dingen uit te stellen. dan is het maar verslavend. ik vind het al erg genoeg dat ik me zo afwachtend heb gedragen dus ik ga niet nog meer dingen uitstellen. hoe langer ik het uitstel hoe moeilijker het wordt.
oh, alsjeblieft, vraag dat nooit. niks is irritanter dan iemand die je stoort als je zit te lezen- en als je de titel echt zo graag wil weten kijk je maar op de voorkantquote:op zaterdag 10 september 2005 18:36 schreef breaktothedance het volgende:
3. in de bus/trein (ov) - reis niet zo heel vaak, maar laatst zat er dan toch wel een leuke dame naast me een boek te lezenachteraf baalde ik weer dat ik haar niet aan durfde te spreken (bijvoorbeeld: hoi! wat voor boek ben je aan het lezen?)
![]()
daar ben ik het wel mee eensch.quote:op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef scandalous het volgende:
[..]
oh, alsjeblieft, vraag dat nooit. niks is irritanter dan iemand die je stoort als je zit te lezen- en als je de titel echt zo graag wil weten kijk je maar op de voorkant![]()
ha ik ben ook in utrecht komen wonen en bovenstaande quote is een waarheid als een koe. als het je hier niet lukt ligt het echt aan jezelf. ik kom er niet vandaan ofzo, maar het is toch algemeen bekend dat enschede echt zo'n beta stad is met veel mannen. nou ja aan de andere kant is de competitie van dergelijke mannen nou ook weer niet zo groot (understatement) maar dat neemt niet weg dat er iig weinig chicks zijn.quote:op zaterdag 10 september 2005 22:06 schreef qyroz het volgende:
enschede is onmogelijk. wat dat betreft ben ik blij dat ik daar weg ben, hier in de omgeving van utrecht is het wat dat betreft een stuk makkelijker.
ik heb ook wel van dat ontwijkend gedrag. dan heb ik bijv. wel de kans om met een leuke meid aan te spreken maar dan doe ik het gewoon niet. "ze vind me toch niet leuk", of "die zit echt niet op mij te wachten" denk ik dan vaak.quote:op dinsdag 13 september 2005 22:17 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
mee eens!
vandaag:, donderdag/zaterdag:
dan is de kans wel groter. ik betrap mezelf nu wel een beetje op ontwijkend gedrag
. ik heb mezelf voorgenomen om er dus donderdag echt werk van te gaan maken. ik moet zeggen dat vandaag ook niet zo'n goede opportunity was om het te proberen
. en ik meen het serieus, donderdag, als er zich een kans aandient (en ik probeer er altijd één te zien
) dan gebruik ik die ook! misschien zou ik er wat tegenover moeten stellen als ik geen gebruik maak van de kansen die ik krijg vanaf donderdag dan (ik weet dat het sneu klinkt
)
sorry als ik een beetje overhaast/gefrustreerd klinkt, maar ik moet er nu echt maar eens werk van gaan maken, zoals meteora zegt over dat afwachtende, het duurt me nu al veel te lang![]()
huh ben jij dit echt joeyt?quote:op dinsdag 13 september 2005 18:12 schreef joeyt het volgende:
neej, maar wel een stap in de goede richting. ik was uit met mn vriendin en was van plan om haar te versieren... staat die kut muziek gewoon te harden toen we in bed lagen durfde ik niet meer te praten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |