abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30483498
quote:
op zondag 11 september 2005 14:15 schreef gf het volgende:
heb ik in m'n omgeving dus ook echt nog nooit gehoord van 'die en die stad is goed voor vrouwen!' wat een onzin.

muziek die te hard staat is vaak wel irritant ja. maar dan kan je ook vragen of ze even mee naar buiten gaat ofzo
zullen we buiten even verder praten
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
  zondag 11 september 2005 @ 14:24:51 #227
91306 GF
Kingwood
pi_30483556
quote:
op zondag 11 september 2005 14:22 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

ja, zelf in de praktijk uitgevoerd. met succes. dus je kan lachen

ligt er alleen wel aan waar je bent. en met wie enzo.
Unspoken words were understood
  zondag 11 september 2005 @ 14:24:55 #228
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30483560
quote:
op zondag 11 september 2005 14:22 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

er zijn ongetwijfeld plekken in die tent waar je wel met haar had kunnen praten.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_30483612
quote:
op zondag 11 september 2005 14:24 schreef plato1980 het volgende:

[..]

er zijn ongetwijfeld plekken in die tent waar je wel met haar had kunnen praten.
bij nader inzien heb je gelijk
  zondag 11 september 2005 @ 14:26:21 #230
91306 GF
Kingwood
pi_30483619
quote:
op zondag 11 september 2005 14:18 schreef prinsrob het volgende:

[..]

is toch echt zo, in nijmegen spreken meiden jou aan, in enschede is dat niet echt het geval .
ach, kan in principe overal. ligt er net aan welke meiden erop dat moment aanwezig zijn
pi_30483680
quote:
op zondag 11 september 2005 14:24 schreef gf het volgende:

[..]

ja, zelf in de praktijk uitgevoerd. met succes. dus je kan lachen

ligt er alleen wel aan waar je bent. en met wie enzo.
ik doelde ook meer op het feit dat het een beetje hilarisch overkomt als je aan een wildvreemde gelijk al vraagt of ze mee naar buiten wil gaan. ik denk helaas niet dat er veel meiden zijn die dat kunnen waarderen

hoewel ik me nu toch wel zit te bedenken dat dat best wel eens zou kunnen werken best nog een aardige tip! (met dien verstande dat je jezelf eerst wel voorgesteld hebt en evt. een drankje aangeboden oid)
  zondag 11 september 2005 @ 14:27:54 #232
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_30483687
quote:
op zondag 11 september 2005 14:18 schreef prinsrob het volgende:

[..]

is toch echt zo, in nijmegen spreken meiden jou aan, in enschede is dat niet echt het geval .
oh ja is dat zo? toch wat vaker uitgaan hier dan misschien
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 11 september 2005 @ 14:29:26 #233
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30483729
quote:
op zondag 11 september 2005 14:27 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

ik doelde ook meer op het feit dat het een beetje hilarisch overkomt als je aan een wildvreemde gelijk al vraagt of ze mee naar buiten wil gaan.
ze is je danspartner en dus niet wildvreemd.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_30483794
quote:
op zondag 11 september 2005 14:29 schreef plato1980 het volgende:

[..]

ze is je danspartner en dus niet wildvreemd.
nee, ok ik maakte even onderscheid tussen de genoemde techniek toepassen op mijn danspartner (die het niet zo raar had gevonden ) en een wildvreemde meid om beter met haar te kunnen praten
  zondag 11 september 2005 @ 14:37:32 #235
91306 GF
Kingwood
pi_30483955
op een vreemde afstappen en gelijk vragen of ze mee naar buiten gaat is wel een soort van vreemd ja dat bedoelde ik dus ook niet
pi_30488607
quote:
op zondag 11 september 2005 14:37 schreef gf het volgende:
op een vreemde afstappen en gelijk vragen of ze mee naar buiten gaat is wel een soort van vreemd ja dat bedoelde ik dus ook niet
pi_30492814
ik ben toch blij dat plato tot verrassende inzichten gekomen is.

over waar onze problemen aan liggen want eerst werd dat hardnekkig ontkent.
Gaap Goals rulezzz!
pi_30492872
vragen of ze mee naar buiten gaat kan volgens mij ook wel, maar dan wel na dat drinken enzo, en niet binnen 5 minuten. dat de muziek te hard staat vind ik eigenlijk ook maar onzin. als je iets niet verstaat vraag je het gewoon nog een keer, boeiend . kan er in ieder geval niemand het gesprek verder horen
mij is het ondertussen ook nog niet gelukt om op een leuke meid af te stappen, maar dat moet ik toch verbeteren en ik kan weeral niet wachten tot vrijdag.
pi_30493436
quote:
op zondag 11 september 2005 19:38 schreef meteora het volgende:
vragen of ze mee naar buiten gaat kan volgens mij ook wel, maar dan wel na dat drinken enzo, en niet binnen 5 minuten. dat de muziek te hard staat vind ik eigenlijk ook maar onzin. als je iets niet verstaat vraag je het gewoon nog een keer, boeiend . kan er in ieder geval niemand het gesprek verder horen
mij is het ondertussen ook nog niet gelukt om op een leuke meid af te stappen, maar dat moet ik toch verbeteren en ik kan weeral niet wachten tot vrijdag.
"hoe heet je?" "wat?" <komt met gezicht dichterbij> "hoe heet je??" "wat zeg je? ik versta je niet zo goed!", een gesprek duurt al gauw 3x zo lang maar je hebt wel gelijk, het hoeft niet altijd een belemmering te zijn, ik laat me hier komende week ook niet door tegenhouden.

dinsdag is mijn eerstvolgende kans (hoewel een kleinere) en donderdag gaan we er weer gewoon voor eens moet het toch lukken om een leuk gesprek op gang te krijgen
&lt;i&gt;So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas&lt;/i&gt;
pi_30545751
en? zijn er al vorderingen gemaakt?
  dinsdag 13 september 2005 @ 18:12:13 #241
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_30547047
quote:
op dinsdag 13 september 2005 17:29 schreef breaktothedance het volgende:
en? zijn er al vorderingen gemaakt?
neej, maar wel een stap in de goede richting. ik was uit met mn vriendin en was van plan om haar te versieren... staat die kut muziek gewoon te hard en toen we in bed lagen durfde ik niet meer te praten
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 13 september 2005 @ 18:13:15 #242
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_30547067
quote:
op zondag 11 september 2005 19:57 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

"hoe heet je?" "wat?" <komt met gezicht dichterbij> "hoe heet je??" "wat zeg je? ik versta je niet zo goed!", een gesprek duurt al gauw 3x zo lang maar je hebt wel gelijk, het hoeft niet altijd een belemmering te zijn, ik laat me hier komende week ook niet door tegenhouden.

dinsdag is mijn eerstvolgende kans (hoewel een kleinere) en donderdag gaan we er weer gewoon voor eens moet het toch lukken om een leuk gesprek op gang te krijgen
ik praat meestal in dr oor... vaak helpt dat...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_30547551
stel het uit. wacht ermee. begin er niet te vroeg aan. het is verslavend. eenmaal eraan begonnen en je leven is nooit meer hetzelfde.
Als apen omhoog willen klimmen, ziet men al te snel hun blote billen...
pi_30553356
nee ik heb ook nog geen vorderingen gemaakt. het is ook nog geen weekend. maar ik kan wel weeral niet wachten totdat het weekend is. in dr oor praten helpt inderdaad wel in plaats van een halve meter afstand staan praten.

@ spammert: ik ben echt niet van plan om nog meer dingen uit te stellen. dan is het maar verslavend. ik vind het al erg genoeg dat ik me zo afwachtend heb gedragen dus ik ga niet nog meer dingen uitstellen. hoe langer ik het uitstel hoe moeilijker het wordt.
pi_30555031
quote:
op dinsdag 13 september 2005 21:32 schreef meteora het volgende:
nee ik heb ook nog geen vorderingen gemaakt. het is ook nog geen weekend. maar ik kan wel weeral niet wachten totdat het weekend is. in dr oor praten helpt inderdaad wel in plaats van een halve meter afstand staan praten.

@ spammert: ik ben echt niet van plan om nog meer dingen uit te stellen. dan is het maar verslavend. ik vind het al erg genoeg dat ik me zo afwachtend heb gedragen dus ik ga niet nog meer dingen uitstellen. hoe langer ik het uitstel hoe moeilijker het wordt.
mee eens!

vandaag: , donderdag/zaterdag: dan is de kans wel groter. ik betrap mezelf nu wel een beetje op ontwijkend gedrag . ik heb mezelf voorgenomen om er dus donderdag echt werk van te gaan maken. ik moet zeggen dat vandaag ook niet zo'n goede opportunity was om het te proberen . en ik meen het serieus, donderdag, als er zich een kans aandient (en ik probeer er altijd één te zien ) dan gebruik ik die ook! misschien zou ik er wat tegenover moeten stellen als ik geen gebruik maak van de kansen die ik krijg vanaf donderdag dan (ik weet dat het sneu klinkt )

sorry als ik een beetje overhaast/gefrustreerd klinkt, maar ik moet er nu echt maar eens werk van gaan maken, zoals meteora zegt over dat afwachtende, het duurt me nu al veel te lang
pi_30555137
quote:
op zaterdag 10 september 2005 18:36 schreef breaktothedance het volgende:

3. in de bus/trein (ov) - reis niet zo heel vaak, maar laatst zat er dan toch wel een leuke dame naast me een boek te lezen achteraf baalde ik weer dat ik haar niet aan durfde te spreken (bijvoorbeeld: hoi! wat voor boek ben je aan het lezen?)
oh, alsjeblieft, vraag dat nooit. niks is irritanter dan iemand die je stoort als je zit te lezen- en als je de titel echt zo graag wil weten kijk je maar op de voorkant
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_30562526
quote:
op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef scandalous het volgende:

[..]

oh, alsjeblieft, vraag dat nooit. niks is irritanter dan iemand die je stoort als je zit te lezen- en als je de titel echt zo graag wil weten kijk je maar op de voorkant
daar ben ik het wel mee eensch.
ik denk dat de toon waarop je spreekt in zo'n geval erg belangrijk is .
spontaan, vrolijk etc. als je eentonig en binnensmonds praat, is dat kut om aan te horen .
en verder... tsjaa wees jezelf, zelfs als je iemand aan wilt spreken in de trein wat btw helemaal niet moeilijk is
Assie enzo
pi_30562941
quote:
op zaterdag 10 september 2005 22:06 schreef qyroz het volgende:
enschede is onmogelijk. wat dat betreft ben ik blij dat ik daar weg ben, hier in de omgeving van utrecht is het wat dat betreft een stuk makkelijker.
ha ik ben ook in utrecht komen wonen en bovenstaande quote is een waarheid als een koe. als het je hier niet lukt ligt het echt aan jezelf. ik kom er niet vandaan ofzo, maar het is toch algemeen bekend dat enschede echt zo'n beta stad is met veel mannen. nou ja aan de andere kant is de competitie van dergelijke mannen nou ook weer niet zo groot (understatement) maar dat neemt niet weg dat er iig weinig chicks zijn.

maar goed, weinig meisjes is imo geen doorslaggevend excuus voor als het niet lukt bij de vrouwen, maar veel (mooie en in goede leeftijdscategorie) meisjes in de buurt helpt wel veel natuurlijk.
pi_30571731
quote:
op dinsdag 13 september 2005 22:17 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

mee eens!

vandaag: , donderdag/zaterdag: dan is de kans wel groter. ik betrap mezelf nu wel een beetje op ontwijkend gedrag . ik heb mezelf voorgenomen om er dus donderdag echt werk van te gaan maken. ik moet zeggen dat vandaag ook niet zo'n goede opportunity was om het te proberen . en ik meen het serieus, donderdag, als er zich een kans aandient (en ik probeer er altijd één te zien ) dan gebruik ik die ook! misschien zou ik er wat tegenover moeten stellen als ik geen gebruik maak van de kansen die ik krijg vanaf donderdag dan (ik weet dat het sneu klinkt )

sorry als ik een beetje overhaast/gefrustreerd klinkt, maar ik moet er nu echt maar eens werk van gaan maken, zoals meteora zegt over dat afwachtende, het duurt me nu al veel te lang
ik heb ook wel van dat ontwijkend gedrag. dan heb ik bijv. wel de kans om met een leuke meid aan te spreken maar dan doe ik het gewoon niet. "ze vind me toch niet leuk", of "die zit echt niet op mij te wachten" denk ik dan vaak. van te voren er al van uitgaan dat het negatief loopt, als excuus om geen actie te ondernemen.
best wel zwaar fout gedrag , maar volgens mij heb ik dat nog niet door altijd. ik probeer wel meer te denken van gewoon proberen, je weet maar nooit. ik alleen nooit veel kansen gehad. of misschien wel maar dan had ik ze niet eens gezien. misschien is er wat tegenover stellen als je geen gebruik maakt van die kansen wel iets. dit moet je dan volgens mij wel afspreken met vrienden want bij afspraken van jezelf ga je toch weer excuzen zoeken en andere dingen dat het niet jou schuld was dat er weer niks is gebeurd.

in de trein of in mijn geval de bus dan kan je misschien wel een gesprekje beginnen met een onbekende meid. vragen waar ze naartoe gaat is in mijn ogen not done. een wildvreemde heeft toch geen zak te maken met waar jij naartoe gaat enzo, of ben ik hier nogal kortzichtig aan het denken vragen bijv. ga je naar school of iets dergelijks is dan volgens mij wel beter.
het probleem is ook wel denk ik dat je alleen als het heel druk is naast een onbekende gaat zitten en niet als de bus leeg is van mag ik naast je komen zitten.

met uitgaan help je zelf ook mee (of je werkt tegen) met het creeeren van kansen. je moet zelf oogcontact gaan zoeken en niet alleen zielig in een hoekje blijven staan. ik moet dit ook nodig verbeteren, maar het is wel al verbeterd tegenover eerst.
pi_30572613
quote:
op dinsdag 13 september 2005 18:12 schreef joeyt het volgende:
neej, maar wel een stap in de goede richting. ik was uit met mn vriendin en was van plan om haar te versieren... staat die kut muziek gewoon te hard en toen we in bed lagen durfde ik niet meer te praten
huh ben jij dit echt joeyt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')