Hmm heeft Willibrord ooit een programma over travo's gemaakt?quote:Op zondag 11 september 2005 20:34 schreef Jane het volgende:
Wilde hem net openen, maar ik was nog op zoek naar de OP. Had hem net gevonden.
Hoorde ik Ingrid nu net zeggen dat ze voor Willibrord F. gewerkt heeft? Ze zei dat ze net die dag niet hoefde te werken toen Pim F. vlakbij vermoord werd.
Zou kunnen dat ze er meer op heeft hoor, ik heb niet de hele dag gekekenquote:Op zondag 11 september 2005 20:36 schreef charlysilva het volgende:
[..]
11 nog maar? valt mee voor trailer trash Tanja![]()
Het wordt inderdaad tijd voor een spectaculaire weekopdrachtquote:Op zondag 11 september 2005 20:38 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind het zo saaaaai vandaag.
nou we letten nu niet meer op tanja maar we wachtten totdat dido eens wat doet in het huisquote:Op zondag 11 september 2005 20:39 schreef Odorono het volgende:
Beste vrienden, ik heb weinig tijd gehad tot nu toe om BB en deze draadjes te volgen, maar vanaf nu dus wel.
Van wat ik heb gezien overvalt me wel een gevoel van onnoemelijke saaiheid. Jullie draadjes zijn in elk geval een stuk amusanter dan de gesprekken van de uitverkorenen.
En dan "de buik" die schijnbaar niet weg mag, ondanks het feit dat ieder geluid uit haar mond een herhaling is van eerder gejammer.
Nou nou nou, Pim was cool.quote:Op zondag 11 september 2005 20:38 schreef LuQas het volgende:
Ingrid ' Pim I love you! '![]()
Ingrid daalt bij deze zwaar in mijn achting...
hmmm Ingrid zakt nu ook naar de lijst, ga er maar uit.quote:Op zondag 11 september 2005 20:38 schreef LuQas het volgende:
Pim was homosexueel,Ingrid transsexueel.Wederom een hint naar mijn vermoedenquote:Op zondag 11 september 2005 20:38 schreef LuQas het volgende:
Daarom: Menno eruit donderdag!quote:Op zondag 11 september 2005 20:42 schreef Jane het volgende:
Menno heeft advies gekregen voordat hij in het huis ging en gaat daarom:
- Niet over politiek praten
- Niet over zijn seksleven praten
- Niks negatiefs over wie dan ook zeggen
Wordt dus weinig aan met Menno als er ook al niet geneukt gaat worden.
Hij doet aan golf,ik had niet anders verwacht.quote:Op zondag 11 september 2005 20:42 schreef BB-King het volgende:
Menno is dus een erg saai, berekend mannetje...
quote:Op zondag 11 september 2005 20:42 schreef Jane het volgende:
Menno heeft advies gekregen voordat hij in het huis ging en gaat daarom:
- Niet over politiek praten
- Niet over zijn seksleven praten
- Niks negatiefs over wie dan ook zeggen
Wordt dus weinig aan met Menno als er ook al niet geneukt gaat worden.
kloptquote:Op zondag 11 september 2005 20:42 schreef BB-King het volgende:
Ter compensatie loopt hij maar constant te fluiten, denk ik. Of is dit weer een andere fluiter?quote:Op zondag 11 september 2005 20:42 schreef BB-King het volgende:
Dat slaat natuurlijk nergens opquote:Op zondag 11 september 2005 20:43 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Pim was homosexueel,Ingrid transsexueel.Wederom een hint naar mijn vermoeden![]()
Kom kom het is wel Big brother he,geen luxequote:Op zondag 11 september 2005 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben ze nog geen eens een vaatwasser?
true, alleen jammer dat ze vooral met "ja, ik weet niet, ik vond hem gewoon, nou ja, ik weet niet, dat-ie zo, ja, ik weet niet, gewoon, een beetje te, ja ik weet nie, nu ja gewoon tricky om 1 iemand zoals hij zoveel macht te geven" komtquote:Op zondag 11 september 2005 20:33 schreef cuall het volgende:
Goed zo Lieske, knap dat je het lef hebt om een andere mening te durven hebben
Ik heb vanaf het begin menno als favoriet gehad, omdat hij echt het spel speelt. Hij is constant op zich bewust van het spel en zijn effect op anderen. Ik vind hem leuk!quote:Op zondag 11 september 2005 20:42 schreef BB-King het volgende:
Geef mij 1 nacht met Lieske en ze is weer een hele grote ervaring rijkerquote:Op zondag 11 september 2005 20:45 schreef milagro het volgende:
[..]
true, alleen jammer dat ze vooral met "ja, ik weet niet, ik vond hem gewoon, nou ja, ik weet niet, dat-ie zo, ja, ik weet niet, gewoon, een beetje te, ja ik weet nie, nu ja gewoon tricky om 1 iemand zoals hij zoveel macht te geven" komt
Bij Lieske heb ik altijd het idee dat alles uit tweede of derde hand komt, aan meninkjes.
Papa, de leraar, vriendjes vonden dat zo, en dat klonk wel grensverleggend intens, en dus vindt zij het ook maar, alleen de argumenten is ze vergeten, en vervalt ze in bovenstaand gepruttel.
Lieske heeft nulkommanakko meegemaakt, lijkt wel, levenservaring nihil, zelfs voor een 19 jarige, nooit echt problemen op haar pad, of het moet haar mega akelig lage vetgehalte zijn of haar preventief gevulde tanden en kiezen, en laten we vooral het constitutioneel exceem niet vergeten!!
Met Lieske praten is een parade van weetjes en tweede hands meninkjes aan je voorbij laten gaan.
"leuk, Lies, next!"
quote:Op zondag 11 september 2005 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
Anders hadden ze helemaal niks te doen de hele dag!quote:Op zondag 11 september 2005 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
Nope.quote:Op zondag 11 september 2005 20:43 schreef brummie34 het volgende:
Heeft iemand al een adamsappel kunnen ontdekken bij de vrouwen in het bbhuis (of een man zonder?)
Ach van mij mag hij er nog wel even in blijven hoor... heb liever dat Linda oprot.quote:Op zondag 11 september 2005 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin menno als favoriet gehad, omdat hij echt het spel speelt. Hij is constant op zich bewust van het spel en zijn effect op anderen. Ik vind hem leuk!
Ingridquote:Op zondag 11 september 2005 20:46 schreef brummie34 het volgende:
Er schijnt een soort kelmans bij te zitten is bevestigd door een talpamedewerker, bij edwin evers !
ja maar als je een nieuwe keuken plaats in een huis, dan neem je er toch gelijk een vaatwasser bij?quote:Op zondag 11 september 2005 20:45 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Kom kom het is wel Big brother he,geen luxe![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 20:45 schreef milagro het volgende:
[..]
true, alleen jammer dat ze vooral met "ja, ik weet niet, ik vond hem gewoon, nou ja, ik weet niet, dat-ie zo, ja, ik weet niet, gewoon, een beetje te, ja ik weet nie, nu ja gewoon tricky om 1 iemand zoals hij zoveel macht te geven" komt
Bij Lieske heb ik altijd het idee dat alles uit tweede of derde hand komt, aan meninkjes.
Papa, de leraar, vriendjes vonden dat zo, en dat klonk wel grensverleggend intens, en dus vindt zij het ook maar, alleen de argumenten is ze vergeten, en vervalt ze in bovenstaand gepruttel.
Lieske heeft nulkommanakko meegemaakt, lijkt wel, levenservaring nihil, zelfs voor een 19 jarige, nooit echt problemen op haar pad, of het moet haar mega akelig lage vetgehalte zijn of haar preventief gevulde tanden en kiezen, en laten we vooral het constitutioneel exceem niet vergeten!!
Met Lieske praten is een parade van weetjes en tweede hands meninkjes aan je voorbij laten gaan.
"leuk, Lies, next!"
HOHO! Haar hond ging dus mooi wel dood he!quote:Op zondag 11 september 2005 20:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Bij Talpa mag het niks kosten.Beginnend stationquote:Op zondag 11 september 2005 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar als je een nieuwe keuken plaats in een huis, dan neem je er toch gelijk een vaatwasser bij?
Straks roept ze heel verbaasd "Hee, zijn jullie al klaar met afwassen? Had me dan geroepen! Dan had ik wel even geholpen!"quote:Op zondag 11 september 2005 20:48 schreef clauwheee het volgende:
nee hoor, Dido, je hoeft niet meer te helpen.
Daar had Liesje het paar nachten geleden over, dat er 3 sinaasappelpersen stonden omdat dat gratis geleverd werdquote:Op zondag 11 september 2005 20:48 schreef charlysilva het volgende:
Bij Talpa mag het niks kosten.Beginnend station![]()
Handig he die sponsorsquote:Op zondag 11 september 2005 20:51 schreef Wup het volgende:
[..]
Daar had Liesje het paar nachten geleden over, dat er 3 sinaasappelpersen stonden omdat dat gratis geleverd werd
ik denk dat het menno is..... zijn foto's zijn ook nog steeds verdwenen van de talpa site, de rest staat er wel nog opquote:Op zondag 11 september 2005 20:46 schreef brummie34 het volgende:
Er schijnt een soort kelmans bij te zitten is bevestigd door een talpamedewerker, bij edwin evers !
ja die wilde gisteren ook niet met menno nuekenquote:Op zondag 11 september 2005 20:51 schreef wendy79 het volgende:
ik heb een idee dat Ingrid de travo is.....
Ik vind dat Lieske zich prima redt voor een negentienjarige.quote:Op zondag 11 september 2005 20:45 schreef milagro het volgende:
Dat roep ik al een dag lang met angst zweet in mijn bilnaadquote:Op zondag 11 september 2005 20:51 schreef wendy79 het volgende:
ik heb een idee dat Ingrid de travo is.....
whahahhahaha ben er nog maar net..quote:Op zondag 11 september 2005 20:53 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Dat roep ik al een dag lang met angst zweet in mijn bilnaad![]()
Hij heette vroeger dan ook Mandy.quote:Op zondag 11 september 2005 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat het menno is..... zijn foto's zijn ook nog steeds verdwenen van de talpa site, de rest staat er wel nog op
nee die zat in de kookploegquote:Op zondag 11 september 2005 20:54 schreef scanman01 het volgende:
Zie ik nou Tanja aan de afwas????
edit: ze is al weer weg
Ik had haar toch zoooooo hard van die bank afgetrokken en haar met haar kop in die afwasbak gedouwd, he?quote:Op zondag 11 september 2005 20:53 schreef BB-King het volgende:
Dido heeft gelijk dat ze niet afwast.. het is makkelijker als iemand anders het doet toch?
quote:Op zondag 11 september 2005 20:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had haar toch zoooooo hard van die bank afgetrokken en haar met haar kop in die afwasbak gedouwd, he?
Meteen over de schutting torpederen is ook wel een strak planquote:Op zondag 11 september 2005 20:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had haar toch zoooooo hard van die bank afgetrokken en haar met haar kop in die afwasbak gedouwd, he?
Verwend is Dido welquote:Op zondag 11 september 2005 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meteen over de schutting torpederen is ook wel een strak plan
Een hint die echter niet opgepikt wordt.quote:
nr 12 nog maar hoorquote:Op zondag 11 september 2005 20:58 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Jezus, die zwangere zit weer te roken.
Ik heb hetzelfde probleem. Ze zijn nog steeds bezig om het forum te optimaliseren (geloof ik). Ik gebruik voor Fok! meestal IE.quote:Op zondag 11 september 2005 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
/offtopic
Heeft iemand een oplossing voor het scroll-probleem in firefox? Ik scroll me gek als ik F5 en weer bovenin de pagina blijf hangen, kan je weer zoeken waar het topic gebleven was.
/offtopic
Gelukkig filtert het lichaam de meeste schadelijke stoffenquote:
En Ingrid pikt het maar.quote:Op zondag 11 september 2005 21:00 schreef FlowKey het volgende:
Die Menno zit wel te katten als een oud wijf op Ingrid ... vast terecht, maar niet slim
hihiquote:Op zondag 11 september 2005 20:59 schreef Jane het volgende:
Een hint die echter niet opgepikt wordt.
Ze denkt vast dat ze ervoor bedankt wordt dat ze zo móói is.
Vergeet Trailer Trah Tanja niet,ook niet echt een groepsmensquote:Op zondag 11 september 2005 21:01 schreef Gert het volgende:En maar zeiken over dat afwassen. Ik hoop voor jullie dat Leider Rob binnenkort Dido tot de orde roept. Want dit kan zo natuurlijk niet langer. Niet helpen afwassen. Zelden iemand de groep zo in de steek zien laten.
![]()
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!quote:Op zondag 11 september 2005 20:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Een hint die echter niet opgepikt wordt.
Ze denkt vast dat ze ervoor bedankt wordt dat ze zo móói is.
Als je die als vriendin hebt, meteen een vaatwasser kopenquote:Op zondag 11 september 2005 20:48 schreef clauwheee het volgende:
nee hoor, Dido, je hoeft niet meer te helpen.
Dido en Naat hadden de alcohol voor de hele periode in het huis afgezworen. (was hun voornemen vanochtendquote:Op zondag 11 september 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Gaan de bewoners proberen weer in evenwicht te komen na gisteravond, door vanavond extreem saai te maken ofzo?
Nou inderdaad...quote:Op zondag 11 september 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Gaan de bewoners proberen weer in evenwicht te komen na gisteravond, door vanavond extreem saai te maken ofzo?
Saai? Er zijn net 53 posts geweest omdat Dido haar Meldungspflicht verzaakte op afwas-corvee.quote:Op zondag 11 september 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid is nog niet zeker hoorquote:Op zondag 11 september 2005 21:02 schreef teamlead het volgende:
biw.. nog druk aan het bijlezen... begrijp ik het nu goed dat het opsluiten in de slaapkamer alleen voor onderhoud van de jaccuzi was en ingrid de trans blijkt te zijn?
(veel meer spectaculairs ben ik nog niet tegengekomen...)
Schandalig gedrag van Didoquote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Saai? Er zijn net 53 posts geweest omdat Dido haar Meldungspflicht verzaakte op afwas-corvee.![]()
Wat zegt het verder? Dat het stinkt bij d'r in huis omdat ze te lui is om schoon te maken.quote:Op zondag 11 september 2005 21:04 schreef teun911 het volgende:
[..]
Als je die als vriendin hebt, meteen een vaatwasser kopen
Ik denk dat het gewoon een geheime missie is hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Saai? Er zijn net 53 posts geweest omdat Dido haar Meldungspflicht verzaakte op afwas-corvee.![]()
Ja inderdaad, had gezworen dat ze vandaag tijdens 't eten er al wel weer voor zouden vallen... Maar nee...quote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef MissX het volgende:
[..]
Dido en Naat hadden de alcohol voor de hele periode in het huis afgezworen. (was hun voornemen vanochtend)
I'll never drink again -zie Alexander Curly op Kazaa (of elders).quote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef MissX het volgende:
Dido en Naat hadden de alcohol voor de hele periode in het huis afgezworen. (was hun voornemen vanochtend)
Nee perfect chaos ruzie vuurwerk want dit is zo boooooringquote:
Goedenavond!quote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef Showtime het volgende:
Deze topic is de enige reden dat ik big brother nog volg. Er gaat niets boven een avondje lekker ouwehoeren in het commentaren op de livestreams topic. Een goede avond allen.![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 21:06 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ingrid is nog niet zeker hoor![]()
Poetsjuf erbij..quote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat zegt het verder? Dat het stinkt bij d'r in huis omdat ze te lui is om schoon te maken.
Ik ben dus niet de enige debielquote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef schatje het volgende:
Ik volg met een oor Big Brother en met de ander Het Blok.
![]()
![]()
Goedenavond!quote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef Showtime het volgende:
Deze topic is de enige reden dat ik big brother nog volg. Er gaat niets boven een avondje lekker ouwehoeren in het commentaren op de livestreams topic. Een goede avond allen.![]()
haha inderdaad, kwam er gisteren ook voor het eerst achter. Heb nu de streams aan zonder geluid, wanneer Roel, Lieske of Ralph in beeld komt gaat het geluid pas weer aan. Of wanneer het ergens interessant wordt wat meestal wel blijkt uit de reacties in deze topic.quote:Op zondag 11 september 2005 21:09 schreef Jane het volgende:
Goedenavond!
En ik ben het met je eens. Ben er zelfs achter gekomen dat je er niet eens de streams bij aan hoeft te zetten.
ideaal onder werktijdquote:Op zondag 11 september 2005 21:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Goedenavond!
En ik ben het met je eens. Ben er zelfs achter gekomen dat je er niet eens de streams bij aan hoeft te zetten.
Hoe weet je dat nou? Lag jij erbij?quote:Op zondag 11 september 2005 21:10 schreef Tomahawk39 het volgende:
Ze hebben niet geneukt die menno en ingrid
quote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef Showtime het volgende:
Ze voelden onze hete adem in hun nek.quote:Op zondag 11 september 2005 21:11 schreef schatje het volgende:
Hoe weet je dat nou? Lag jij erbij?
quote:Op zondag 11 september 2005 21:15 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
blijf aan het zwaaien, moet toch een sociale indruk achterlaten
![]()
Zo. Keihard in d'r smoel. Tegen dat misselijke afwas-ontlopertje. Echte vent, die Menno.quote:Op zondag 11 september 2005 21:19 schreef schatje het volgende:
Menno: "Ik was tenminste af".
Waar Dirk bij stond.
Alles loopt prima hier hoor...quote:Op zondag 11 september 2005 21:17 schreef teamlead het volgende:
stream 1 is bij mij dood, maar ik hoor het geluid van 1 op 2Ligt dit weer aan mij?
Dat zegt ze, ja.quote:Op zondag 11 september 2005 21:21 schreef Jane het volgende:
Vandaag was de eerste dag dat Naat haar Joost echt miste.
Ze gaan hun liefjes pas écht missen als het allemaal wat minder gezellig wordt in dat huis, met nominaties enzo, en als ze troost nodig hebben.quote:Op zondag 11 september 2005 21:21 schreef Jane het volgende:
Vandaag was de eerste dag dat Naat haar Joost echt miste.
Volgens mij ook weinig baard groei?quote:Op zondag 11 september 2005 21:23 schreef FlowKey het volgende:
Het MOET Joost zijn (als het gerucht al waar is): net iets te hoog stemmetje, beetje vadsig van de hormoonbehandelingen ...
Het is natuurlijk wel zo dat die kakkerd/doos/muts/narcist Dido zichzelf echt veel te goed vindt om daadwerkelijk met haar mooie handjes in dat afwaswater te gaan ronddwalen.quote:Op zondag 11 september 2005 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo. Keihard in d'r smoel. Tegen dat misselijke afwas-ontlopertje. Echte vent, die Menno.![]()
misschien kan Tanja dat zelf eens aan iemand vragen, zomaar voor de afwisseling....als verrassingquote:Op zondag 11 september 2005 21:22 schreef scanman01 het volgende:
Of even een 'hoe gaat het met je' richting Tanja? Dan kan ze ook eindelijk weer een keer iets zeggen.
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zondag 11 september 2005 21:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Alles loopt prima hier hoor...
En even over Ingrid dat is dus echt geen travestiet! Velen denken dat er een ombouw man > vrouw in het huis zit, misschien is er wel een omgebouwde vrouw > man? Joost?
quote:Op zondag 11 september 2005 21:22 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand in dat huis niet even kort 'baby' roepen ofzo... Of even een 'hoe gaat het met je' richting Tanja? Dan kan ze ook eindelijk weer een keer iets zeggen.
Rukkert denk ik somsquote:Op zondag 11 september 2005 21:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
En even over Ingrid dat is dus echt geen travestiet! Velen denken dat er een ombouw man > vrouw in het huis zit, misschien is er wel een omgebouwde vrouw > man? Joost?
valt me op dat die kaalborstige jongetjes allemaal weinig haargroei hebbenquote:Op zondag 11 september 2005 21:25 schreef brummie34 het volgende:
[..]
Volgens mij ook weinig baard groei?![]()
Dido>>>Diderik>>>Dirkquote:Op zondag 11 september 2005 21:25 schreef D.Rose het volgende:
waar is 'Dirk' op gebaseerd?
je bedoelt.... belangstelling? voor iemand anders?? spontaan en gemeend???quote:Op zondag 11 september 2005 21:25 schreef Wup het volgende:
[..]
misschien kan Tanja dat zelf eens aan iemand vragen, zomaar voor de afwisseling....als verrassing
Tanja met die Antiliaan toch?quote:Op zondag 11 september 2005 21:26 schreef MissX het volgende:
wie hebben er eik allemaal een relatie?
Joost met Brenda
Naat met Joost
Linda met Bart (toch?)
en de rest niet?
Op afgunst.quote:Op zondag 11 september 2005 21:25 schreef D.Rose het volgende:
waar is 'Dirk' op gebaseerd?
quote:Op zondag 11 september 2005 21:25 schreef Wup het volgende:
[..]
misschien kan Tanja dat zelf eens aan iemand vragen, zomaar voor de afwisseling....als verrassing
damn wat vergezochtquote:
ze wordt met de minuut interessanterquote:
Nee, maar de camera stond er boven opquote:Op zondag 11 september 2005 21:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Lag jij erbij?
Die lul is dan goed gelukt, naar aanleiding van eerdere screens daarvan.quote:Op zondag 11 september 2005 21:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Inderdaad.....dat geeft stof tot nadenkenquote:Op zondag 11 september 2005 21:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebtMaar die baarmoederopmerking van vanmiddag is wel reden voor bezorgdheid..
nee, ze had het over haar scheetsprayquote:Op zondag 11 september 2005 21:35 schreef Kimske het volgende:
ingrind vindt dat poep vies stinkt..
Wat was mooi,die hoerensloep van Angelaquote:Op zondag 11 september 2005 21:36 schreef Jane het volgende:
Chantal heeft laatst Angela Kluivert bij haar in de straat gezien.
Ze heeft nog nooit zoiets moois gezien in haar leven.
Die zal ook wel niet afwassen dan.![]()
Heb eerder het idee dat er een travestiet zou zijn een 'broodje-aap-verhaal' is. Het is natuurlijk maar wat interresant voor Talpa om zo'n roddel/verhaal te verspreiden via Evers. :Alles voor de kijkcijfersquote:Op zondag 11 september 2005 21:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die lul is dan goed gelukt, naar aanleiding van eerdere screens daarvan.
quote:Op zondag 11 september 2005 21:30 schreef Jane het volgende:
Volgens Chantal is iedereen in het huis netjes opgevoed.
Behalve Dido dan, die niet begrijpt dat ze ook haar steentje moet bijdragen in het huishouden.
* Jane duikt weg voor Gert
Maak er wat mooie caps vanquote:Op zondag 11 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit naar de streams te kijken en het lijken wel foto's
dan moet je en nieuwe camera kopen, met meer dan 0,03 Mega Pixelsquote:Op zondag 11 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Die neger is weer bij zijn exquote:Op zondag 11 september 2005 21:27 schreef teun911 het volgende:
[..]
Tanja met die Antiliaan toch?
Teun duikt weg![]()
Nee echt waar? Zijn ze trouwens nog aan het fietsen?quote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
Ik hoorde vanavond iemand zeggen dat Rob maar 1 been heeft
, is dat echt waar ???
Wat zit je Dido opeens weer te verdedigen? Ik dacht dat jij het er ook over eens was dat ze alles behalve een prettig persoon is ?quote:Op zondag 11 september 2005 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap (hoop) ook wel dat jullie niet écht zo op het nazistische af benepen zijn als mensen ff geen zin hebben om hun Groepsplicht te doen, maar dat het er puur aan ligt dat het Dido betreft.
dat zijn roddelsquote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
, is dat echt waar ???
Nee hij heeft er een heleboel.quote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
, is dat echt waar ???
Geen idee,ik stream nog maar 2 wekenquote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
, is dat echt waar ???
Zéi ze dat?quote:Op zondag 11 september 2005 21:37 schreef milagro het volgende:
Gelukkig heeft Chantal geen Amsterdams accent
Of jij een nieuwe computer die wel streams kan binnenhalen met iets dat sneller is dan 56k6quote:Op zondag 11 september 2005 21:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet je en nieuwe camera kopen, met meer dan 0,03 Mega Pixels
Het word zo wel een hele kluif voor de regie om elke avond een half uur vol te krijgenquote:Op zondag 11 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
O gelukkig.....Ik heb hem er namelijk zelf nog niets overquote:
nee hoor hij heeft er wel 5quote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
, is dat echt waar ???
Nou ja, tis maar wat je weer noemt.quote:Op zondag 11 september 2005 21:41 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Die neger is weer bij zijn ex![]()
Anderhalf....quote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
, is dat echt waar ???
Dat vraag ik me nou ook af, er is geen bal aan om te kijken naar mensen die een bordspelletje doen.quote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef teamlead het volgende:
waarom mogen ze die spelletjes houden trouwensBij BB1 en 2 waren ze daar veel strenger in toch?
Dat kan maar één ding betekenen: je hebt geen geluid op je pcquote:Op zondag 11 september 2005 21:44 schreef danaantje het volgende:
[..]
O gelukkig.....Ik heb hem er namelijk zelf nog niets over
horen zeggen ofzo..
Waarschijnlijk omdat dat de enige actie in het BB huis is op dit momentquote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef teamlead het volgende:
waarom mogen ze die spelletjes houden trouwensBij BB1 en 2 waren ze daar veel strenger in toch?
Dat komt juist door die stomme bordspelletjesquote:Op zondag 11 september 2005 21:46 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dat de enige actie in het BB huis is op dit moment
Ze heeft haar minpunten, zeker. Maar ik vind haar lang niet de ergste in huis, ze staat bij mij ergens in de middenmoot en qua uiterlijk strak bovenaan.quote:Op zondag 11 september 2005 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat zit je Dido opeens weer te verdedigen? Ik dacht dat jij het er ook over eens was dat ze alles behalve een prettig persoon is ?
juist daarom moeten die spelletjes eruit en een sadistische weekopdracht erin.. beetje spanning creeeren.. dit vriendenclubje is gewoon irritantquote:Op zondag 11 september 2005 21:46 schreef whitef0x het volgende:
[..]
toen hadden ze wel boeken die ze mochten meenemen. Want toen lazen ze omstebeurt elkaars boek.quote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef teamlead het volgende:
Wat is een kelmans?quote:Op zondag 11 september 2005 20:46 schreef brummie34 het volgende:
Ja is al eerder een twist over geweest in de commentaren.... Dacht ook dat ze in BB1 in beslag werden genomen. Maar misschien laten ze het nu wel toe uit angst dat het anders echt alleen maar over sex gaat en ze weinig kunnen uitzenden hiervan.quote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef teamlead het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2005 21:47 schreef milagro het volgende:
jullie lijken allemaal Tanja wel, wb het konstante zeiken
.... ja het is saai, this is BB, man
ga wat anders doen, dan, als er iets gebeurt roep ik wel
Het is eerder zo dat die spellen ervoor zorgen dat er niets interessants gebeurt.quote:Op zondag 11 september 2005 21:46 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Nee hij heeft er 3....quote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
, is dat echt waar ???
Risk is oorlog!quote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef MissX het volgende:
pff hoe enthusiast kan je raken van een spelletje risk
Zit er geluid bij de streams dan ????quote:Op zondag 11 september 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan maar één ding betekenen: je hebt geen geluid op je pc
4 zelfs... je vergeet het douchebeenquote:Op zondag 11 september 2005 21:49 schreef Kimske het volgende:
[..]
Nee hij heeft er 3....
Een echte, een zwembeen en een gewoon been
er komt altijd ruzie bij spelletjes, zeker bij mannenquote:Op zondag 11 september 2005 21:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
point taken.... maar ik kijk liever naar een saai gesprek tussen een paar mensen dan naar mensen die een spelletje spelen...
mijn pc is 1 maand oud.quote:Op zondag 11 september 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of jij een nieuwe computer die wel streams kan binnenhalen met iets dat sneller is dan 56k6
waarschijnlijk heeft de zeug nog wat extra's gevraagd.. en die krijgt altijd wat ze wil hebben...quote:Op zondag 11 september 2005 21:51 schreef brummie34 het volgende:
Ik dacht dat de peuken op waren naar gisterenavond , maar ze roken weer aardig
Misschien is een spelletje altijd nog beter dan 'samenzang'quote:Op zondag 11 september 2005 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is eerder zo dat die spellen ervoor zorgen dat er niets interessants gebeurt.
Ja dat is minimaal, mogelijk heeft ze er nog meer gerookt, toen ik het te druk had met de was, koken eten en afwassen, ik heb nl ook nog een sociaal leven hoorquote:Op zondag 11 september 2005 21:49 schreef charlysilva het volgende:
[..]
13,ze moet wel aan haar quota van 20 komen vandaag![]()
nee, Kolonisten is toch anders.. er zijn wel wat gevechten mogelijk, maar de bedoeling van het spel is totaal anders.. erg cool spelquote:Op zondag 11 september 2005 21:52 schreef milagro het volgende:
[..]
er komt altijd ruzie bij spelletjes, zeker bij mannen
Kolonisten van Catan, is dat een soort Risk eigenlijk?
Ik zal je beschermen: Nee, er zit geen geluid bij de streamsquote:Op zondag 11 september 2005 21:50 schreef danaantje het volgende:
[..]
Zit er geluid bij de streams dan ????
veeeel beterquote:Op zondag 11 september 2005 21:52 schreef BBscanner het volgende:
Misschien is een spelletje altijd nog beter dan 'samenzang'![]()
Wie van Alle vorige BB bewoners hebben nu nog van die megadeals geslotenquote:Op zondag 11 september 2005 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal: voor het zelfde geld krijg je een enorme aanbieding, en kan je het alleen nog maar hebben over supersterren, en dan ben ik ook zo klaar
kan iemand niet zijn versie van partnerlink over de schutting gooienquote:Op zondag 11 september 2005 21:52 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Misschien is een spelletje altijd nog beter dan 'samenzang'![]()
sociaal levenquote:Op zondag 11 september 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat is minimaal, mogelijk heeft ze er nog meer gerookt, toen ik het te druk had met de was, koken eten en afwassen, ik heb nl ook nog een sociaal leven hoor![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat is minimaal, mogelijk heeft ze er nog meer gerookt, toen ik het te druk had met de was, koken eten en afwassen, ik heb nl ook nog een sociaal leven hoor![]()
25 jaarquote:Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef schatje het volgende:
Hoe oud is Linda eigenlijk?
van de Talpa BB sitequote:Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef schatje het volgende:
Hoe oud is Linda eigenlijk?
Dan wel de 18 plus versiequote:Op zondag 11 september 2005 21:55 schreef whitef0x het volgende:
[..]
kan iemand niet zijn versie van partnerlink over de schutting gooien
Scan heb jij nu wel geluid danquote:Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal je beschermen: Nee, er zit geen geluid bij de streams
Koeiekaasjes..is dat soort smegmaquote:Op zondag 11 september 2005 21:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
van de Talpa BB site
Linda
Leeftijd
25 jaar
Beroep
Barvrouw
Houdt van
Friet, Chinees, spaghetti en ‘koeiekaasjes’
Dat is een typo hoop ik? Minimaal 35quote:
Een spelletje Twister doet ook soms wonderen...quote:Op zondag 11 september 2005 21:55 schreef whitef0x het volgende:
[..]
kan iemand niet zijn versie van partnerlink over de schutting gooien
Tja, beter dan dit krijg ik ze nietquote:Op zondag 11 september 2005 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijn pc is 1 maand oud.
Als jij fotokwaliteitbeelden hebt zie ik graag een cap
Jij doet dat goed hoorquote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef teamlead het volgende:
zal ik maar alvast het volgende deel klaar zetten, of opent de laatste poster inmiddels vanzelf het vervolg?
Twister is geen zak aan... behalve als het door een stel meiden bloot wordt gespeeldquote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Een spelletje Twister doet ook soms wonderen...![]()
Ziet er goed uit scanman ga zo door.quote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, beter dan dit krijg ik ze niet
[afbeelding]
ik durf nu niks meer te postenquote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef teamlead het volgende:
zal ik maar alvast het volgende deel klaar zetten, of opent de laatste poster inmiddels vanzelf het vervolg?
moet zeggen dat ze beter zijn dan dat ik ze op dit moment ontvang.quote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, beter dan dit krijg ik ze niet
[afbeelding]
oke..quote:
Met 2 flessen zonnebloemoliequote:Op zondag 11 september 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Twister is geen zak aan... behalve als het door een stel meiden bloot wordt gespeeld
Nou, de scouts zouden komen kijken. Maar ik denk dat die wel vaker komen kijken zonder iemand meteen een contract aan te bieden.. :quote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Anderhalf....
Oh ja, had kon vroeger ook prof voetballer worden en weet alles nog steeds altijd beter.
Zo ziet ze er wel uit jaquote:Op zondag 11 september 2005 21:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is een typo hoop ik? Minimaal 35![]()
YAY! nou hopen dat hij iets zinnings te zeggen heeft vanavond.quote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef MissX het volgende:
he roel is er ook weer
hebben ze zelf gemaaktquote:Op zondag 11 september 2005 22:02 schreef Timon223 het volgende:
Vraagje:
ze spelen Risk, hebben ze dat spel gekregen van BB????
Bij Dido of Ingrid lukt het niet dus dan probeert Senior het maar bij die pseudo-alcoholiste. Zit er al drank in dat Brabantse mokkel dan of is de timing van Rob ook nog eens beroerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |