Maak er wat mooie caps vanquote:Op zondag 11 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit naar de streams te kijken en het lijken wel foto's
dan moet je en nieuwe camera kopen, met meer dan 0,03 Mega Pixelsquote:Op zondag 11 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Die neger is weer bij zijn exquote:Op zondag 11 september 2005 21:27 schreef teun911 het volgende:
[..]
Tanja met die Antiliaan toch?
Teun duikt weg![]()
Nee echt waar? Zijn ze trouwens nog aan het fietsen?quote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
Ik hoorde vanavond iemand zeggen dat Rob maar 1 been heeft
, is dat echt waar ???
Wat zit je Dido opeens weer te verdedigen? Ik dacht dat jij het er ook over eens was dat ze alles behalve een prettig persoon is ?quote:Op zondag 11 september 2005 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap (hoop) ook wel dat jullie niet écht zo op het nazistische af benepen zijn als mensen ff geen zin hebben om hun Groepsplicht te doen, maar dat het er puur aan ligt dat het Dido betreft.
dat zijn roddelsquote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
, is dat echt waar ???
Nee hij heeft er een heleboel.quote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
, is dat echt waar ???
Geen idee,ik stream nog maar 2 wekenquote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
, is dat echt waar ???
Zéi ze dat?quote:Op zondag 11 september 2005 21:37 schreef milagro het volgende:
Gelukkig heeft Chantal geen Amsterdams accent
Of jij een nieuwe computer die wel streams kan binnenhalen met iets dat sneller is dan 56k6quote:Op zondag 11 september 2005 21:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet je en nieuwe camera kopen, met meer dan 0,03 Mega Pixels
Het word zo wel een hele kluif voor de regie om elke avond een half uur vol te krijgenquote:Op zondag 11 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
O gelukkig.....Ik heb hem er namelijk zelf nog niets overquote:
nee hoor hij heeft er wel 5quote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
, is dat echt waar ???
Nou ja, tis maar wat je weer noemt.quote:Op zondag 11 september 2005 21:41 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Die neger is weer bij zijn ex![]()
Anderhalf....quote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
, is dat echt waar ???
Dat vraag ik me nou ook af, er is geen bal aan om te kijken naar mensen die een bordspelletje doen.quote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef teamlead het volgende:
waarom mogen ze die spelletjes houden trouwensBij BB1 en 2 waren ze daar veel strenger in toch?
Dat kan maar één ding betekenen: je hebt geen geluid op je pcquote:Op zondag 11 september 2005 21:44 schreef danaantje het volgende:
[..]
O gelukkig.....Ik heb hem er namelijk zelf nog niets over
horen zeggen ofzo..
Waarschijnlijk omdat dat de enige actie in het BB huis is op dit momentquote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef teamlead het volgende:
waarom mogen ze die spelletjes houden trouwensBij BB1 en 2 waren ze daar veel strenger in toch?
Dat komt juist door die stomme bordspelletjesquote:Op zondag 11 september 2005 21:46 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dat de enige actie in het BB huis is op dit moment
Ze heeft haar minpunten, zeker. Maar ik vind haar lang niet de ergste in huis, ze staat bij mij ergens in de middenmoot en qua uiterlijk strak bovenaan.quote:Op zondag 11 september 2005 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat zit je Dido opeens weer te verdedigen? Ik dacht dat jij het er ook over eens was dat ze alles behalve een prettig persoon is ?
juist daarom moeten die spelletjes eruit en een sadistische weekopdracht erin.. beetje spanning creeeren.. dit vriendenclubje is gewoon irritantquote:Op zondag 11 september 2005 21:46 schreef whitef0x het volgende:
[..]
toen hadden ze wel boeken die ze mochten meenemen. Want toen lazen ze omstebeurt elkaars boek.quote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef teamlead het volgende:
Wat is een kelmans?quote:Op zondag 11 september 2005 20:46 schreef brummie34 het volgende:
Er schijnt een soort kelmans bij te zitten is bevestigd door een talpamedewerker, bij edwin evers !
Ja is al eerder een twist over geweest in de commentaren.... Dacht ook dat ze in BB1 in beslag werden genomen. Maar misschien laten ze het nu wel toe uit angst dat het anders echt alleen maar over sex gaat en ze weinig kunnen uitzenden hiervan.quote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef teamlead het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2005 21:47 schreef milagro het volgende:
jullie lijken allemaal Tanja wel, wb het konstante zeiken
.... ja het is saai, this is BB, man
ga wat anders doen, dan, als er iets gebeurt roep ik wel
Het is eerder zo dat die spellen ervoor zorgen dat er niets interessants gebeurt.quote:Op zondag 11 september 2005 21:46 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Nee hij heeft er 3....quote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
, is dat echt waar ???
Risk is oorlog!quote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef MissX het volgende:
pff hoe enthusiast kan je raken van een spelletje risk
Zit er geluid bij de streams dan ????quote:Op zondag 11 september 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan maar één ding betekenen: je hebt geen geluid op je pc
4 zelfs... je vergeet het douchebeenquote:Op zondag 11 september 2005 21:49 schreef Kimske het volgende:
[..]
Nee hij heeft er 3....
Een echte, een zwembeen en een gewoon been
er komt altijd ruzie bij spelletjes, zeker bij mannenquote:Op zondag 11 september 2005 21:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
point taken.... maar ik kijk liever naar een saai gesprek tussen een paar mensen dan naar mensen die een spelletje spelen...
mijn pc is 1 maand oud.quote:Op zondag 11 september 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of jij een nieuwe computer die wel streams kan binnenhalen met iets dat sneller is dan 56k6
waarschijnlijk heeft de zeug nog wat extra's gevraagd.. en die krijgt altijd wat ze wil hebben...quote:Op zondag 11 september 2005 21:51 schreef brummie34 het volgende:
Ik dacht dat de peuken op waren naar gisterenavond , maar ze roken weer aardig
Misschien is een spelletje altijd nog beter dan 'samenzang'quote:Op zondag 11 september 2005 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is eerder zo dat die spellen ervoor zorgen dat er niets interessants gebeurt.
Ja dat is minimaal, mogelijk heeft ze er nog meer gerookt, toen ik het te druk had met de was, koken eten en afwassen, ik heb nl ook nog een sociaal leven hoorquote:Op zondag 11 september 2005 21:49 schreef charlysilva het volgende:
[..]
13,ze moet wel aan haar quota van 20 komen vandaag![]()
nee, Kolonisten is toch anders.. er zijn wel wat gevechten mogelijk, maar de bedoeling van het spel is totaal anders.. erg cool spelquote:Op zondag 11 september 2005 21:52 schreef milagro het volgende:
[..]
er komt altijd ruzie bij spelletjes, zeker bij mannen
Kolonisten van Catan, is dat een soort Risk eigenlijk?
Ik zal je beschermen: Nee, er zit geen geluid bij de streamsquote:Op zondag 11 september 2005 21:50 schreef danaantje het volgende:
[..]
Zit er geluid bij de streams dan ????
veeeel beterquote:Op zondag 11 september 2005 21:52 schreef BBscanner het volgende:
Misschien is een spelletje altijd nog beter dan 'samenzang'![]()
Wie van Alle vorige BB bewoners hebben nu nog van die megadeals geslotenquote:Op zondag 11 september 2005 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal: voor het zelfde geld krijg je een enorme aanbieding, en kan je het alleen nog maar hebben over supersterren, en dan ben ik ook zo klaar
kan iemand niet zijn versie van partnerlink over de schutting gooienquote:Op zondag 11 september 2005 21:52 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Misschien is een spelletje altijd nog beter dan 'samenzang'![]()
sociaal levenquote:Op zondag 11 september 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat is minimaal, mogelijk heeft ze er nog meer gerookt, toen ik het te druk had met de was, koken eten en afwassen, ik heb nl ook nog een sociaal leven hoor![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat is minimaal, mogelijk heeft ze er nog meer gerookt, toen ik het te druk had met de was, koken eten en afwassen, ik heb nl ook nog een sociaal leven hoor![]()
25 jaarquote:Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef schatje het volgende:
Hoe oud is Linda eigenlijk?
van de Talpa BB sitequote:Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef schatje het volgende:
Hoe oud is Linda eigenlijk?
Dan wel de 18 plus versiequote:Op zondag 11 september 2005 21:55 schreef whitef0x het volgende:
[..]
kan iemand niet zijn versie van partnerlink over de schutting gooien
Scan heb jij nu wel geluid danquote:Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal je beschermen: Nee, er zit geen geluid bij de streams
Koeiekaasjes..is dat soort smegmaquote:Op zondag 11 september 2005 21:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
van de Talpa BB site
Linda
Leeftijd
25 jaar
Beroep
Barvrouw
Houdt van
Friet, Chinees, spaghetti en ‘koeiekaasjes’
Dat is een typo hoop ik? Minimaal 35quote:
Een spelletje Twister doet ook soms wonderen...quote:Op zondag 11 september 2005 21:55 schreef whitef0x het volgende:
[..]
kan iemand niet zijn versie van partnerlink over de schutting gooien
Tja, beter dan dit krijg ik ze nietquote:Op zondag 11 september 2005 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijn pc is 1 maand oud.
Als jij fotokwaliteitbeelden hebt zie ik graag een cap
Jij doet dat goed hoorquote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef teamlead het volgende:
zal ik maar alvast het volgende deel klaar zetten, of opent de laatste poster inmiddels vanzelf het vervolg?
Twister is geen zak aan... behalve als het door een stel meiden bloot wordt gespeeldquote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Een spelletje Twister doet ook soms wonderen...![]()
Ziet er goed uit scanman ga zo door.quote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, beter dan dit krijg ik ze niet
[afbeelding]
ik durf nu niks meer te postenquote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef teamlead het volgende:
zal ik maar alvast het volgende deel klaar zetten, of opent de laatste poster inmiddels vanzelf het vervolg?
moet zeggen dat ze beter zijn dan dat ik ze op dit moment ontvang.quote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, beter dan dit krijg ik ze niet
[afbeelding]
oke..quote:
Met 2 flessen zonnebloemoliequote:Op zondag 11 september 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Twister is geen zak aan... behalve als het door een stel meiden bloot wordt gespeeld
Nou, de scouts zouden komen kijken. Maar ik denk dat die wel vaker komen kijken zonder iemand meteen een contract aan te bieden.. :quote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Anderhalf....
Oh ja, had kon vroeger ook prof voetballer worden en weet alles nog steeds altijd beter.
Zo ziet ze er wel uit jaquote:Op zondag 11 september 2005 21:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is een typo hoop ik? Minimaal 35![]()
YAY! nou hopen dat hij iets zinnings te zeggen heeft vanavond.quote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef MissX het volgende:
he roel is er ook weer
hebben ze zelf gemaaktquote:Op zondag 11 september 2005 22:02 schreef Timon223 het volgende:
Vraagje:
ze spelen Risk, hebben ze dat spel gekregen van BB????
Bij Dido of Ingrid lukt het niet dus dan probeert Senior het maar bij die pseudo-alcoholiste. Zit er al drank in dat Brabantse mokkel dan of is de timing van Rob ook nog eens beroerd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |