Tja, beter dan dit krijg ik ze nietquote:Op zondag 11 september 2005 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijn pc is 1 maand oud.
Als jij fotokwaliteitbeelden hebt zie ik graag een cap
Jij doet dat goed hoorquote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef teamlead het volgende:
zal ik maar alvast het volgende deel klaar zetten, of opent de laatste poster inmiddels vanzelf het vervolg?
Twister is geen zak aan... behalve als het door een stel meiden bloot wordt gespeeldquote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Een spelletje Twister doet ook soms wonderen...![]()
Ziet er goed uit scanman ga zo door.quote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, beter dan dit krijg ik ze niet
[afbeelding]
ik durf nu niks meer te postenquote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef teamlead het volgende:
zal ik maar alvast het volgende deel klaar zetten, of opent de laatste poster inmiddels vanzelf het vervolg?
moet zeggen dat ze beter zijn dan dat ik ze op dit moment ontvang.quote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, beter dan dit krijg ik ze niet
[afbeelding]
oke..quote:
Met 2 flessen zonnebloemoliequote:Op zondag 11 september 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Twister is geen zak aan... behalve als het door een stel meiden bloot wordt gespeeld
Nou, de scouts zouden komen kijken. Maar ik denk dat die wel vaker komen kijken zonder iemand meteen een contract aan te bieden.. :quote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Anderhalf....
Oh ja, had kon vroeger ook prof voetballer worden en weet alles nog steeds altijd beter.
Zo ziet ze er wel uit jaquote:Op zondag 11 september 2005 21:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is een typo hoop ik? Minimaal 35![]()
YAY! nou hopen dat hij iets zinnings te zeggen heeft vanavond.quote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef MissX het volgende:
he roel is er ook weer
hebben ze zelf gemaaktquote:Op zondag 11 september 2005 22:02 schreef Timon223 het volgende:
Vraagje:
ze spelen Risk, hebben ze dat spel gekregen van BB????
Bij Dido of Ingrid lukt het niet dus dan probeert Senior het maar bij die pseudo-alcoholiste. Zit er al drank in dat Brabantse mokkel dan of is de timing van Rob ook nog eens beroerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |