er komt altijd ruzie bij spelletjes, zeker bij mannenquote:Op zondag 11 september 2005 21:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
point taken.... maar ik kijk liever naar een saai gesprek tussen een paar mensen dan naar mensen die een spelletje spelen...
mijn pc is 1 maand oud.quote:Op zondag 11 september 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of jij een nieuwe computer die wel streams kan binnenhalen met iets dat sneller is dan 56k6
waarschijnlijk heeft de zeug nog wat extra's gevraagd.. en die krijgt altijd wat ze wil hebben...quote:Op zondag 11 september 2005 21:51 schreef brummie34 het volgende:
Ik dacht dat de peuken op waren naar gisterenavond , maar ze roken weer aardig
Misschien is een spelletje altijd nog beter dan 'samenzang'quote:Op zondag 11 september 2005 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is eerder zo dat die spellen ervoor zorgen dat er niets interessants gebeurt.
Ja dat is minimaal, mogelijk heeft ze er nog meer gerookt, toen ik het te druk had met de was, koken eten en afwassen, ik heb nl ook nog een sociaal leven hoorquote:Op zondag 11 september 2005 21:49 schreef charlysilva het volgende:
[..]
13,ze moet wel aan haar quota van 20 komen vandaag![]()
nee, Kolonisten is toch anders.. er zijn wel wat gevechten mogelijk, maar de bedoeling van het spel is totaal anders.. erg cool spelquote:Op zondag 11 september 2005 21:52 schreef milagro het volgende:
[..]
er komt altijd ruzie bij spelletjes, zeker bij mannen
Kolonisten van Catan, is dat een soort Risk eigenlijk?
Ik zal je beschermen: Nee, er zit geen geluid bij de streamsquote:Op zondag 11 september 2005 21:50 schreef danaantje het volgende:
[..]
Zit er geluid bij de streams dan ????
veeeel beterquote:Op zondag 11 september 2005 21:52 schreef BBscanner het volgende:
Misschien is een spelletje altijd nog beter dan 'samenzang'![]()
Wie van Alle vorige BB bewoners hebben nu nog van die megadeals geslotenquote:Op zondag 11 september 2005 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal: voor het zelfde geld krijg je een enorme aanbieding, en kan je het alleen nog maar hebben over supersterren, en dan ben ik ook zo klaar
kan iemand niet zijn versie van partnerlink over de schutting gooienquote:Op zondag 11 september 2005 21:52 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Misschien is een spelletje altijd nog beter dan 'samenzang'![]()
sociaal levenquote:Op zondag 11 september 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat is minimaal, mogelijk heeft ze er nog meer gerookt, toen ik het te druk had met de was, koken eten en afwassen, ik heb nl ook nog een sociaal leven hoor![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat is minimaal, mogelijk heeft ze er nog meer gerookt, toen ik het te druk had met de was, koken eten en afwassen, ik heb nl ook nog een sociaal leven hoor![]()
25 jaarquote:Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef schatje het volgende:
Hoe oud is Linda eigenlijk?
van de Talpa BB sitequote:Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef schatje het volgende:
Hoe oud is Linda eigenlijk?
Dan wel de 18 plus versiequote:Op zondag 11 september 2005 21:55 schreef whitef0x het volgende:
[..]
kan iemand niet zijn versie van partnerlink over de schutting gooien
Scan heb jij nu wel geluid danquote:Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal je beschermen: Nee, er zit geen geluid bij de streams
Koeiekaasjes..is dat soort smegmaquote:Op zondag 11 september 2005 21:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
van de Talpa BB site
Linda
Leeftijd
25 jaar
Beroep
Barvrouw
Houdt van
Friet, Chinees, spaghetti en ‘koeiekaasjes’
Dat is een typo hoop ik? Minimaal 35quote:
Een spelletje Twister doet ook soms wonderen...quote:Op zondag 11 september 2005 21:55 schreef whitef0x het volgende:
[..]
kan iemand niet zijn versie van partnerlink over de schutting gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |