Maak er wat mooie caps vanquote:Op zondag 11 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit naar de streams te kijken en het lijken wel foto's
dan moet je en nieuwe camera kopen, met meer dan 0,03 Mega Pixelsquote:Op zondag 11 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Die neger is weer bij zijn exquote:Op zondag 11 september 2005 21:27 schreef teun911 het volgende:
[..]
Tanja met die Antiliaan toch?
Teun duikt weg![]()
Nee echt waar? Zijn ze trouwens nog aan het fietsen?quote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
Ik hoorde vanavond iemand zeggen dat Rob maar 1 been heeft
, is dat echt waar ???
Wat zit je Dido opeens weer te verdedigen? Ik dacht dat jij het er ook over eens was dat ze alles behalve een prettig persoon is ?quote:Op zondag 11 september 2005 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap (hoop) ook wel dat jullie niet écht zo op het nazistische af benepen zijn als mensen ff geen zin hebben om hun Groepsplicht te doen, maar dat het er puur aan ligt dat het Dido betreft.
dat zijn roddelsquote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
, is dat echt waar ???
Nee hij heeft er een heleboel.quote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
, is dat echt waar ???
Geen idee,ik stream nog maar 2 wekenquote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
, is dat echt waar ???
Zéi ze dat?quote:Op zondag 11 september 2005 21:37 schreef milagro het volgende:
Gelukkig heeft Chantal geen Amsterdams accent
Of jij een nieuwe computer die wel streams kan binnenhalen met iets dat sneller is dan 56k6quote:Op zondag 11 september 2005 21:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet je en nieuwe camera kopen, met meer dan 0,03 Mega Pixels
Het word zo wel een hele kluif voor de regie om elke avond een half uur vol te krijgenquote:Op zondag 11 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
O gelukkig.....Ik heb hem er namelijk zelf nog niets overquote:
nee hoor hij heeft er wel 5quote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
, is dat echt waar ???
Nou ja, tis maar wat je weer noemt.quote:Op zondag 11 september 2005 21:41 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Die neger is weer bij zijn ex![]()
Anderhalf....quote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef danaantje het volgende:
, is dat echt waar ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |