Dat zegt ze, ja.quote:Op zondag 11 september 2005 21:21 schreef Jane het volgende:
Vandaag was de eerste dag dat Naat haar Joost echt miste.
Ze gaan hun liefjes pas écht missen als het allemaal wat minder gezellig wordt in dat huis, met nominaties enzo, en als ze troost nodig hebben.quote:Op zondag 11 september 2005 21:21 schreef Jane het volgende:
Vandaag was de eerste dag dat Naat haar Joost echt miste.
Volgens mij ook weinig baard groei?quote:Op zondag 11 september 2005 21:23 schreef FlowKey het volgende:
Het MOET Joost zijn (als het gerucht al waar is): net iets te hoog stemmetje, beetje vadsig van de hormoonbehandelingen ...
Het is natuurlijk wel zo dat die kakkerd/doos/muts/narcist Dido zichzelf echt veel te goed vindt om daadwerkelijk met haar mooie handjes in dat afwaswater te gaan ronddwalen.quote:Op zondag 11 september 2005 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo. Keihard in d'r smoel. Tegen dat misselijke afwas-ontlopertje. Echte vent, die Menno.![]()
misschien kan Tanja dat zelf eens aan iemand vragen, zomaar voor de afwisseling....als verrassingquote:Op zondag 11 september 2005 21:22 schreef scanman01 het volgende:
Of even een 'hoe gaat het met je' richting Tanja? Dan kan ze ook eindelijk weer een keer iets zeggen.
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zondag 11 september 2005 21:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Alles loopt prima hier hoor...
En even over Ingrid dat is dus echt geen travestiet! Velen denken dat er een ombouw man > vrouw in het huis zit, misschien is er wel een omgebouwde vrouw > man? Joost?
quote:Op zondag 11 september 2005 21:22 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand in dat huis niet even kort 'baby' roepen ofzo... Of even een 'hoe gaat het met je' richting Tanja? Dan kan ze ook eindelijk weer een keer iets zeggen.
Rukkert denk ik somsquote:Op zondag 11 september 2005 21:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Alles loopt prima hier hoor...
En even over Ingrid dat is dus echt geen travestiet! Velen denken dat er een ombouw man > vrouw in het huis zit, misschien is er wel een omgebouwde vrouw > man? Joost?
valt me op dat die kaalborstige jongetjes allemaal weinig haargroei hebbenquote:Op zondag 11 september 2005 21:25 schreef brummie34 het volgende:
[..]
Volgens mij ook weinig baard groei?![]()
Dido>>>Diderik>>>Dirkquote:Op zondag 11 september 2005 21:25 schreef D.Rose het volgende:
waar is 'Dirk' op gebaseerd?
je bedoelt.... belangstelling? voor iemand anders?? spontaan en gemeend???quote:Op zondag 11 september 2005 21:25 schreef Wup het volgende:
[..]
misschien kan Tanja dat zelf eens aan iemand vragen, zomaar voor de afwisseling....als verrassing
Tanja met die Antiliaan toch?quote:Op zondag 11 september 2005 21:26 schreef MissX het volgende:
wie hebben er eik allemaal een relatie?
Joost met Brenda
Naat met Joost
Linda met Bart (toch?)
en de rest niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |