Bij Talpa mag het niks kosten.Beginnend stationquote:Op zondag 11 september 2005 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar als je een nieuwe keuken plaats in een huis, dan neem je er toch gelijk een vaatwasser bij?
Straks roept ze heel verbaasd "Hee, zijn jullie al klaar met afwassen? Had me dan geroepen! Dan had ik wel even geholpen!"quote:Op zondag 11 september 2005 20:48 schreef clauwheee het volgende:
nee hoor, Dido, je hoeft niet meer te helpen.
Daar had Liesje het paar nachten geleden over, dat er 3 sinaasappelpersen stonden omdat dat gratis geleverd werdquote:Op zondag 11 september 2005 20:48 schreef charlysilva het volgende:
Bij Talpa mag het niks kosten.Beginnend station![]()
Handig he die sponsorsquote:Op zondag 11 september 2005 20:51 schreef Wup het volgende:
[..]
Daar had Liesje het paar nachten geleden over, dat er 3 sinaasappelpersen stonden omdat dat gratis geleverd werd
ik denk dat het menno is..... zijn foto's zijn ook nog steeds verdwenen van de talpa site, de rest staat er wel nog opquote:Op zondag 11 september 2005 20:46 schreef brummie34 het volgende:
Er schijnt een soort kelmans bij te zitten is bevestigd door een talpamedewerker, bij edwin evers !
ja die wilde gisteren ook niet met menno nuekenquote:Op zondag 11 september 2005 20:51 schreef wendy79 het volgende:
ik heb een idee dat Ingrid de travo is.....
Ik vind dat Lieske zich prima redt voor een negentienjarige.quote:Op zondag 11 september 2005 20:45 schreef milagro het volgende:
Lieske heeft nulkommanakko meegemaakt, lijkt wel, levenservaring nihil, zelfs voor een 19 jarige, nooit echt problemen op haar pad, of het moet haar mega akelig lage vetgehalte zijn of haar preventief gevulde tanden en kiezen, en laten we vooral het constitutioneel exceem niet vergeten!!
Met Lieske praten is een parade van weetjes en tweede hands meninkjes aan je voorbij laten gaan.
Dat roep ik al een dag lang met angst zweet in mijn bilnaadquote:Op zondag 11 september 2005 20:51 schreef wendy79 het volgende:
ik heb een idee dat Ingrid de travo is.....
whahahhahaha ben er nog maar net..quote:Op zondag 11 september 2005 20:53 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Dat roep ik al een dag lang met angst zweet in mijn bilnaad![]()
Hij heette vroeger dan ook Mandy.quote:Op zondag 11 september 2005 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat het menno is..... zijn foto's zijn ook nog steeds verdwenen van de talpa site, de rest staat er wel nog op
nee die zat in de kookploegquote:Op zondag 11 september 2005 20:54 schreef scanman01 het volgende:
Zie ik nou Tanja aan de afwas????
edit: ze is al weer weg
Ik had haar toch zoooooo hard van die bank afgetrokken en haar met haar kop in die afwasbak gedouwd, he?quote:Op zondag 11 september 2005 20:53 schreef BB-King het volgende:
Dido heeft gelijk dat ze niet afwast.. het is makkelijker als iemand anders het doet toch?
quote:Op zondag 11 september 2005 20:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had haar toch zoooooo hard van die bank afgetrokken en haar met haar kop in die afwasbak gedouwd, he?
Meteen over de schutting torpederen is ook wel een strak planquote:Op zondag 11 september 2005 20:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had haar toch zoooooo hard van die bank afgetrokken en haar met haar kop in die afwasbak gedouwd, he?
Verwend is Dido welquote:Op zondag 11 september 2005 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meteen over de schutting torpederen is ook wel een strak plan
Een hint die echter niet opgepikt wordt.quote:
nr 12 nog maar hoorquote:Op zondag 11 september 2005 20:58 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Jezus, die zwangere zit weer te roken.
Ik heb hetzelfde probleem. Ze zijn nog steeds bezig om het forum te optimaliseren (geloof ik). Ik gebruik voor Fok! meestal IE.quote:Op zondag 11 september 2005 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
/offtopic
Heeft iemand een oplossing voor het scroll-probleem in firefox? Ik scroll me gek als ik F5 en weer bovenin de pagina blijf hangen, kan je weer zoeken waar het topic gebleven was.
/offtopic
Gelukkig filtert het lichaam de meeste schadelijke stoffenquote:
En Ingrid pikt het maar.quote:Op zondag 11 september 2005 21:00 schreef FlowKey het volgende:
Die Menno zit wel te katten als een oud wijf op Ingrid ... vast terecht, maar niet slim
hihiquote:Op zondag 11 september 2005 20:59 schreef Jane het volgende:
Een hint die echter niet opgepikt wordt.
Ze denkt vast dat ze ervoor bedankt wordt dat ze zo móói is.
Vergeet Trailer Trah Tanja niet,ook niet echt een groepsmensquote:Op zondag 11 september 2005 21:01 schreef Gert het volgende:En maar zeiken over dat afwassen. Ik hoop voor jullie dat Leider Rob binnenkort Dido tot de orde roept. Want dit kan zo natuurlijk niet langer. Niet helpen afwassen. Zelden iemand de groep zo in de steek zien laten.
![]()
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!quote:Op zondag 11 september 2005 20:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Een hint die echter niet opgepikt wordt.
Ze denkt vast dat ze ervoor bedankt wordt dat ze zo móói is.
Als je die als vriendin hebt, meteen een vaatwasser kopenquote:Op zondag 11 september 2005 20:48 schreef clauwheee het volgende:
nee hoor, Dido, je hoeft niet meer te helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |