quote:Op zondag 11 september 2005 20:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had haar toch zoooooo hard van die bank afgetrokken en haar met haar kop in die afwasbak gedouwd, he?
Meteen over de schutting torpederen is ook wel een strak planquote:Op zondag 11 september 2005 20:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had haar toch zoooooo hard van die bank afgetrokken en haar met haar kop in die afwasbak gedouwd, he?
Verwend is Dido welquote:Op zondag 11 september 2005 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meteen over de schutting torpederen is ook wel een strak plan
Een hint die echter niet opgepikt wordt.quote:
nr 12 nog maar hoorquote:Op zondag 11 september 2005 20:58 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Jezus, die zwangere zit weer te roken.
Ik heb hetzelfde probleem. Ze zijn nog steeds bezig om het forum te optimaliseren (geloof ik). Ik gebruik voor Fok! meestal IE.quote:Op zondag 11 september 2005 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
/offtopic
Heeft iemand een oplossing voor het scroll-probleem in firefox? Ik scroll me gek als ik F5 en weer bovenin de pagina blijf hangen, kan je weer zoeken waar het topic gebleven was.
/offtopic
Gelukkig filtert het lichaam de meeste schadelijke stoffenquote:
En Ingrid pikt het maar.quote:Op zondag 11 september 2005 21:00 schreef FlowKey het volgende:
Die Menno zit wel te katten als een oud wijf op Ingrid ... vast terecht, maar niet slim
hihiquote:Op zondag 11 september 2005 20:59 schreef Jane het volgende:
Een hint die echter niet opgepikt wordt.
Ze denkt vast dat ze ervoor bedankt wordt dat ze zo móói is.
Vergeet Trailer Trah Tanja niet,ook niet echt een groepsmensquote:Op zondag 11 september 2005 21:01 schreef Gert het volgende:En maar zeiken over dat afwassen. Ik hoop voor jullie dat Leider Rob binnenkort Dido tot de orde roept. Want dit kan zo natuurlijk niet langer. Niet helpen afwassen. Zelden iemand de groep zo in de steek zien laten.
![]()
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!quote:Op zondag 11 september 2005 20:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Een hint die echter niet opgepikt wordt.
Ze denkt vast dat ze ervoor bedankt wordt dat ze zo móói is.
Als je die als vriendin hebt, meteen een vaatwasser kopenquote:Op zondag 11 september 2005 20:48 schreef clauwheee het volgende:
nee hoor, Dido, je hoeft niet meer te helpen.
Dido en Naat hadden de alcohol voor de hele periode in het huis afgezworen. (was hun voornemen vanochtendquote:Op zondag 11 september 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Gaan de bewoners proberen weer in evenwicht te komen na gisteravond, door vanavond extreem saai te maken ofzo?
Nou inderdaad...quote:Op zondag 11 september 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Gaan de bewoners proberen weer in evenwicht te komen na gisteravond, door vanavond extreem saai te maken ofzo?
Saai? Er zijn net 53 posts geweest omdat Dido haar Meldungspflicht verzaakte op afwas-corvee.quote:Op zondag 11 september 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid is nog niet zeker hoorquote:Op zondag 11 september 2005 21:02 schreef teamlead het volgende:
biw.. nog druk aan het bijlezen... begrijp ik het nu goed dat het opsluiten in de slaapkamer alleen voor onderhoud van de jaccuzi was en ingrid de trans blijkt te zijn?
(veel meer spectaculairs ben ik nog niet tegengekomen...)
Schandalig gedrag van Didoquote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Saai? Er zijn net 53 posts geweest omdat Dido haar Meldungspflicht verzaakte op afwas-corvee.![]()
Wat zegt het verder? Dat het stinkt bij d'r in huis omdat ze te lui is om schoon te maken.quote:Op zondag 11 september 2005 21:04 schreef teun911 het volgende:
[..]
Als je die als vriendin hebt, meteen een vaatwasser kopen
Ik denk dat het gewoon een geheime missie is hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Saai? Er zijn net 53 posts geweest omdat Dido haar Meldungspflicht verzaakte op afwas-corvee.![]()
Ja inderdaad, had gezworen dat ze vandaag tijdens 't eten er al wel weer voor zouden vallen... Maar nee...quote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef MissX het volgende:
[..]
Dido en Naat hadden de alcohol voor de hele periode in het huis afgezworen. (was hun voornemen vanochtend)
I'll never drink again -zie Alexander Curly op Kazaa (of elders).quote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef MissX het volgende:
Dido en Naat hadden de alcohol voor de hele periode in het huis afgezworen. (was hun voornemen vanochtend)
Nee perfect chaos ruzie vuurwerk want dit is zo boooooringquote:
Goedenavond!quote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef Showtime het volgende:
Deze topic is de enige reden dat ik big brother nog volg. Er gaat niets boven een avondje lekker ouwehoeren in het commentaren op de livestreams topic. Een goede avond allen.![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 21:06 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ingrid is nog niet zeker hoor![]()
Poetsjuf erbij..quote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat zegt het verder? Dat het stinkt bij d'r in huis omdat ze te lui is om schoon te maken.
Ik ben dus niet de enige debielquote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef schatje het volgende:
Ik volg met een oor Big Brother en met de ander Het Blok.
![]()
![]()
Goedenavond!quote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef Showtime het volgende:
Deze topic is de enige reden dat ik big brother nog volg. Er gaat niets boven een avondje lekker ouwehoeren in het commentaren op de livestreams topic. Een goede avond allen.![]()
haha inderdaad, kwam er gisteren ook voor het eerst achter. Heb nu de streams aan zonder geluid, wanneer Roel, Lieske of Ralph in beeld komt gaat het geluid pas weer aan. Of wanneer het ergens interessant wordt wat meestal wel blijkt uit de reacties in deze topic.quote:Op zondag 11 september 2005 21:09 schreef Jane het volgende:
Goedenavond!
En ik ben het met je eens. Ben er zelfs achter gekomen dat je er niet eens de streams bij aan hoeft te zetten.
ideaal onder werktijdquote:Op zondag 11 september 2005 21:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Goedenavond!
En ik ben het met je eens. Ben er zelfs achter gekomen dat je er niet eens de streams bij aan hoeft te zetten.
Hoe weet je dat nou? Lag jij erbij?quote:Op zondag 11 september 2005 21:10 schreef Tomahawk39 het volgende:
Ze hebben niet geneukt die menno en ingrid
quote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef Showtime het volgende:
Ze voelden onze hete adem in hun nek.quote:Op zondag 11 september 2005 21:11 schreef schatje het volgende:
Hoe weet je dat nou? Lag jij erbij?
quote:Op zondag 11 september 2005 21:15 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
blijf aan het zwaaien, moet toch een sociale indruk achterlaten
![]()
Zo. Keihard in d'r smoel. Tegen dat misselijke afwas-ontlopertje. Echte vent, die Menno.quote:Op zondag 11 september 2005 21:19 schreef schatje het volgende:
Menno: "Ik was tenminste af".
Waar Dirk bij stond.
Alles loopt prima hier hoor...quote:Op zondag 11 september 2005 21:17 schreef teamlead het volgende:
stream 1 is bij mij dood, maar ik hoor het geluid van 1 op 2Ligt dit weer aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |