quote:Op zondag 11 september 2005 20:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had haar toch zoooooo hard van die bank afgetrokken en haar met haar kop in die afwasbak gedouwd, he?
Meteen over de schutting torpederen is ook wel een strak planquote:Op zondag 11 september 2005 20:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had haar toch zoooooo hard van die bank afgetrokken en haar met haar kop in die afwasbak gedouwd, he?
Verwend is Dido welquote:Op zondag 11 september 2005 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meteen over de schutting torpederen is ook wel een strak plan
Een hint die echter niet opgepikt wordt.quote:
nr 12 nog maar hoorquote:Op zondag 11 september 2005 20:58 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Jezus, die zwangere zit weer te roken.
Ik heb hetzelfde probleem. Ze zijn nog steeds bezig om het forum te optimaliseren (geloof ik). Ik gebruik voor Fok! meestal IE.quote:Op zondag 11 september 2005 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
/offtopic
Heeft iemand een oplossing voor het scroll-probleem in firefox? Ik scroll me gek als ik F5 en weer bovenin de pagina blijf hangen, kan je weer zoeken waar het topic gebleven was.
/offtopic
Gelukkig filtert het lichaam de meeste schadelijke stoffenquote:
En Ingrid pikt het maar.quote:Op zondag 11 september 2005 21:00 schreef FlowKey het volgende:
Die Menno zit wel te katten als een oud wijf op Ingrid ... vast terecht, maar niet slim
hihiquote:Op zondag 11 september 2005 20:59 schreef Jane het volgende:
Een hint die echter niet opgepikt wordt.
Ze denkt vast dat ze ervoor bedankt wordt dat ze zo móói is.
Vergeet Trailer Trah Tanja niet,ook niet echt een groepsmensquote:Op zondag 11 september 2005 21:01 schreef Gert het volgende:En maar zeiken over dat afwassen. Ik hoop voor jullie dat Leider Rob binnenkort Dido tot de orde roept. Want dit kan zo natuurlijk niet langer. Niet helpen afwassen. Zelden iemand de groep zo in de steek zien laten.
![]()
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!quote:Op zondag 11 september 2005 20:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Een hint die echter niet opgepikt wordt.
Ze denkt vast dat ze ervoor bedankt wordt dat ze zo móói is.
Als je die als vriendin hebt, meteen een vaatwasser kopenquote:Op zondag 11 september 2005 20:48 schreef clauwheee het volgende:
nee hoor, Dido, je hoeft niet meer te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |