quote:Op zondag 11 september 2005 17:56 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik ben niet bepaald een held in photoshop, maar ik ga toch maar even ook iets proberen
nee hoorquote:Op zondag 11 september 2005 21:50 schreef jagermaster het volgende:
nog niet echt iets boeiends maar wel slordig. Heb nu in ieder geval geen zin meer. Misschien dat ik deze week er nog mee verder ga. Btw ook nie met photoshop gedaan, had geen zin om dat hier te installeren, neem tenminste aan dat dat geen probleem is???
[afbeelding]
Waarom niet als ik vragen mag?quote:Op zondag 11 september 2005 17:05 schreef jaguar het volgende:
- In dit topic post je alleen je final afbeelding, geen work in progress plaatjes.
Als dat gebeurt, krijg je met de stemronde gekloot dat het verkeerde/niet final plaatje in de poll zit. Kun je oplossen door steeds dezelfde filename te gebruiken, maar ook dan is er bovenstaand risico door browsercache e.d.quote:Op maandag 12 september 2005 04:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Waarom niet als ik vragen mag?
wat hij zeiquote:Op maandag 12 september 2005 07:56 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, krijg je met de stemronde gekloot dat het verkeerde/niet final plaatje in de poll zit. Kun je oplossen door steeds dezelfde filename te gebruiken, maar ook dan is er bovenstaand risico door browsercache e.d.
Plus dat het een zootje wordt in het topic
quote:Op maandag 12 september 2005 19:49 schreef MaxiTitan het volgende:
En onthoud goed kindertjes, de politie boekt jullie er allemaal uit...![]()
[afbeelding]
In mijn geval is het oefening, spelen en prutsen, daarmee heb ik photoshop leren kennen...quote:Op maandag 12 september 2005 20:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Heel mooi dit. Mag ik vragen, hoe jullie dat zo goed kunnen
Hier ook zo, het is gewoon een kwestie van veel doen, en op een gegeven moment kun je het gewoon. Mijn motto: gewoon proberen.quote:Op maandag 12 september 2005 21:09 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
In mijn geval is het oefening, spelen en prutsen, daarmee heb ik photoshop leren kennen...
Voor de rest is het een kwestie van tutorials volgen als je een "effect" of iets ziet dat je nog niet kan of niet weet hoe je dat maakt... Er zijn echt massa's tutorials te vinden over photoshop op het internet...
Verder heeft het feit dat ik dit leuk vind om als hobby te doen mij er ook toe gedreven om er veel tijd in te steken...
Deze topics zijn ook handig om je vaardigheid te testen en te verbeteren...
Ok. Waar zijn verschillende tutorials te vinden? of gewoon in PSP zelf?quote:Op maandag 12 september 2005 21:09 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
In mijn geval is het oefening, spelen en prutsen, daarmee heb ik photoshop leren kennen...
Voor de rest is het een kwestie van tutorials volgen als je een "effect" of iets ziet dat je nog niet kan of niet weet hoe je dat maakt... Er zijn echt massa's tutorials te vinden over photoshop op het internet...
Verder heeft het feit dat ik dit leuk vind om als hobby te doen mij er ook toe gedreven om er veel tijd in te steken...
Deze topics zijn ook handig om je vaardigheid te testen en te verbeteren...
Op het internet, google maar eens op 'photoshop tutorials sketch cartoon', bovenste hit (al mackey) is een hele mooie tutorial om airbrush cartoons te leren maken in photoshop... Maarre als je nog meer vragen hebt over tutorials ed... Daar is ook een centraal topicje voor [Centraal] Photoshop - vragen, tips, problemen - Deeltje 5...quote:Op maandag 12 september 2005 21:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ok. Waar zijn verschillende tutorials te vinden? of gewoon in PSP zelf?
jij hebt gewintquote:Op maandag 12 september 2005 22:48 schreef Sjoewe het volgende:
Vooruit, doe ik ook weer eens mee, ik ben een beetje roestig maar goed:
[afbeelding]
Ho, ho, ik heb nog niet meegedaanquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:57 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben ook ooit maar begonnen, als je veel oefent en vooral goed naar het werk van de echte goeien kijkt (zoals de gasten in de advanced thread van digimods ) dan leer je heel veel over hoe je moet brushen, aanpassen en plakken etc.
Werkelijk het is eigenlijk een serie trucjes die je in de vingers moet krijgen.
Ik heb hem alleen al weer helemaal anders gemaaktquote:Op dinsdag 13 september 2005 02:50 schreef Muck het volgende:
die van rampestamper wordt ook mooi![]()
nee, niet zoeken, hij staat hier (nog) niet, ik ben zijn zus(je) dus vandaar dat ik hem al gezien heb
Die tutorials uit de OP zijn erg goed te doen, ook voor de newbie.quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet niet eens waar ik zou moeten beginnen![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 23:05 schreef MaxiTitan het volgende:
Mooie ontwerpen mensen...
Wat mij alleen opvalt is dat bijna alle ontwerpen die een ander mooi kleurtje hebben gekregen, een rode reflectie hebben.
De reflectie van wat was, zeg maar...
in fireworks heb ik het gedaan door de auto uit te knippen en dan met color fill of met "curves" te werken.. In photoshop is het ook zoiets..quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe kleuren jullie de auto? Ik ben er een uur mee beig om het in te vullen.
Kijk eens in de tutorial die boven wordt gegeven die legt het allemaal haarfijn uit:quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Gewoon zoeken naar een auto zoeken in ongeveer dezelfde hoek:quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:26 schreef daNpy het volgende:
Hoe komen jullie aan die velgen in verschillende hoeken
Want als ik zoiets probeer zie je meteen dat er iets niet klopt, dat is hier niet het geval
Ik heb het met adjustment-layers gedaan...quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Het is gewoon een kwestie van de goede velgen (plaatjes) opzoeken die al in de zelfde stand staan ongeveer, 't hoeft niet precies zo te zijn want je kan het perspectief van de velg of band mooi aanpassen. Met hier en daar wat clonebrush acties en je kan al een heel eind komen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:26 schreef daNpy het volgende:
Hoe komen jullie aan die velgen in verschillende hoeken
Want als ik zoiets probeer zie je meteen dat er iets niet klopt, dat is hier niet het geval
Echte sjonnies rijden zonderquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:27 schreef daNpy het volgende:
Waar komt de intercooler?
Volgens de regels in de OP mag je geen work in progress plaatjes posten... Alleen de eindwerken...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:24 schreef Sjoewe het volgende:
Krijg ik klappen als ik nog een update post?
Niet geresized want dan valt alle detail eraf waar ik zo op heb zitten zwoegen
http://icecanoe.nl/img/arosacup2.jpg
Diskwalificatie? Dat kan dan weer wel...quote:Dit topic is voor de lol, Het moet wel leuk blijven.
Die shit blijft verslavend, niet?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:24 schreef Sjoewe het volgende:
Krijg ik klappen als ik nog een update post?
Niet geresized want dan valt alle detail eraf waar ik zo op heb zitten zwoegen
http://icecanoe.nl/img/arosacup2.jpg
Er zaten een aantal foutjes in de vorige, en hij kon imho nog wel wat leukerquote:
Wel ff resizen he.....quote:
Mijn dank is groot, ik ga vanavond eindelijk ook eens stoeienquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kijk eens in de tutorial die boven wordt gegeven die legt het allemaal haarfijn uit:
http://digimods.co.uk/tutorials/colourchange.htm
Een beetje lezen is niet zo heel moeilijk![]()
[..]
Gewoon zoeken naar een auto zoeken in ongeveer dezelfde hoek:
http://digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm
En bijvoorkeur het hele wiel inclusief de band mee kopieren
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op woensdag 14 september 2005 10:07 schreef jaguar het volgende:
goeie soeps allemaal
ik had niet verwacht dat er zoveel mensen weer mee zouden doen!
Die velgjes zitten er mooi onderquote:
Er staan sowieso al betere soeps in dit topic dan die auto...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:12 schreef Nemephis het volgende:
[afbeelding]
Een Duitsche creatie... rijdt blijkbaar op rails ofzo. Naja, kunnen wij toch veel beter? (Kom op met z'n allen, fotosoepen!)
Hier anders ook bij een heleboelquote:Op woensdag 14 september 2005 22:41 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Er staan sowieso al betere soeps in dit topic dan die auto...
Maarjah, "de reflectie van wat was" ook daar ook nog steeds rood (bij allemaal).
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:13 schreef djenneke het volgende:
[afbeelding]
ik doe er gewoon nog een
you've got me therequote:Op woensdag 14 september 2005 22:57 schreef scarefreak het volgende:
om nog maar niet over de wielen en bodykits te spreken
Perspectief van de spoiler klopt niet, verder leuk.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
Mijn eerste keer...
[afbeelding]
Klopt..daar heb ik onwijs mee lopen kloten..maarja..volgende keer...quote:Op donderdag 15 september 2005 00:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Perspectief van de spoiler klopt niet, verder leuk.
Dude mad skillz doe je goedquote:
Mja dat perspective ding wil nog wel eens irritant doen dus kan 't me voorstellen.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Klopt..daar heb ik onwijs mee lopen kloten..maarja..volgende keer...
Wow vet cool voor een eerste keer!quote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
Mijn eerste keer...
[afbeelding]
Thxquote:Op donderdag 15 september 2005 02:50 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Wow vet cool voor een eerste keer!topperrrr! Als die andere eerste keer ook zo goed was...
![]()
ctrl-t en spelen maar.... niks irritants aan toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 01:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Mja dat perspective ding wil nog wel eens irritant doen dus kan 't me voorstellen.
wel een beetje vreemd hoor zo'n kenteken van een Honda Civic 1.5, 4 deurs op een arosa.quote:
mooi gedaanquote:Op woensdag 14 september 2005 21:13 schreef djenneke het volgende:
[afbeelding]
ik doe er gewoon nog een
Ik moet kiezen? Ik denk dat ik dan maar voor de laatste ga...quote:Op donderdag 15 september 2005 09:46 schreef jaguar het volgende:
[..]
mooi gedaan![]()
welke ga je gebruiken voor de wedstrijd?
Wellicht wat fotosoep topics die niet alleen maar over auto's gaan...quote:Op donderdag 15 september 2005 09:56 schreef ToMaSZ het volgende:
Ik ben in elk geval wel weer eens in voor een serietje shops. Ook leuk om weer een keer een collectieve soep te maken misschien
Is ook leuk om te doen ja, of misschien weer eens een 'soep een auto in de soep' in het kader van kijken wie het beste een nieuwe landwind een virtuele botsproef kan gevenquote:Op donderdag 15 september 2005 13:18 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Wellicht wat fotosoep topics die niet alleen maar over auto's gaan...
Want ik zie het hier al gebeuren, echt iets anders dan die getunde auto's zie ik hier niet meer terug komen...
Dat vind ik ergens wel jammer, had graag wat andere ontwerpen er ook tussen zien staan...
Daarom ben ik niet meteen met een getunde versie begonnen, maar met een omvorming tot een politiewagen...
(geïnspireerd uit een oud Fok! topicje in PTA waar je de raarste voertuigen omsoept tot politiewagen)
Maarjah misschien denken jullie er anders over...
Wow! met schaar en prittstift?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:00 schreef no1uknow het volgende:
Ik vind 't wel best zo
[[url=http://img359.imageshack.us/img359/8762/arosapimped9qe.th.png]afbeelding][/URL]
quote:
Naja das 't probleem niet, maar hij wil met perspective soms nog wel eens verspringen als je em net een klein stukje wilt verschuiven.. Uiteindelijk is 't meestal wel te doen tho.quote:Op donderdag 15 september 2005 08:24 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
ctrl-t en spelen maar.... niks irritants aan toch?
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:00 schreef no1uknow het volgende:
Ik vind 't wel best zo
[[url=http://img40.imagevenue.com/loc102/th_fe1_Arosa_pimped.jpg]afbeelding][/URL]
edit zoveel: kutpicuploaders
verder inzoomen!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Naja das 't probleem niet, maar hij wil met perspective soms nog wel eens verspringen als je em net een klein stukje wilt verschuiven.. Uiteindelijk is 't meestal wel te doen tho.
heb je een link?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:18 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Want ik zie het hier al gebeuren, echt iets anders dan die getunde auto's zie ik hier niet meer terug komen...
Dat vind ik ergens wel jammer, had graag wat andere ontwerpen er ook tussen zien staan...
Daarom ben ik niet meteen met een getunde versie begonnen, maar met een omvorming tot een politiewagen...
(geïnspireerd uit een oud Fok! topicje in PTA waar je de raarste voertuigen omsoept tot politiewagen)
Moet kunnenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je een link?
En ik dnek er hetzelfde over... Ik had ook gehoopt op een Arosa Limo, Arosa monstertruck,. Arosa cabrio, Arosa pick-up, Arosa met Seat Inca achterkant, enzovoort.
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je een link?
En ik dnek er hetzelfde over... Ik had ook gehoopt op een Arosa Limo, Arosa monstertruck,. Arosa cabrio, Arosa pick-up, Arosa met Seat Inca achterkant, enzovoort.
Die springt er positief uit in mijn ogen jaquote:Op donderdag 15 september 2005 18:54 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dan heb je mijne niet goed bekeken
![]()
Daar was ik mee bezig maar na veel proberen was dat toch nog iets te hoog gegrepen...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk; je politieauto vind ik ook de meest originele inzendingquote:Op donderdag 15 september 2005 13:18 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
LOLquote:Op donderdag 15 september 2005 19:38 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kon het niet laten
Als die search het nou eens goed zou doen dan had ik hem in no time gevonden... Er zijn niet veel PTA topics waarin ik gepost heb...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je een link?
leuk!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:55 schreef suikerzoet het volgende:
[afbeelding]
Helaas wordt hij door Photobucket erg verkleind, ziet er niet zo goed uit nu. Heb even geen andere opslagplaats voor de 800x600 versie.
We kunnen vandaag toch ook nog inleveren? Als in vanavond rond een uur of acht?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:40 schreef djenneke het volgende:
Zo, waar blijft de poll?
Kut! Nee dusquote:- Je ontwerp moet voor vrijdag 12:00 klaar zijn, dan komt er een poll en kan er gestemd worden.
Ik denk dat zolang de poll er nog niet staat en de TS er niet is je het wel kan proberen hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:55 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
We kunnen vandaag toch ook nog inleveren? Als in vanavond rond een uur of acht?
Anders ga ik het niet redden
[..]
Kut! Nee dus![]()
als je nou net 10 minuten eerder was geweest...! Ik vind het eigenlijk wel sneu voor je...quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:26 schreef Rampestamper het volgende:
Zo, ik ben net terug uit mijn werk. Ik doe dan misschien niet meer mee voor de winst, maar ik wilde hem toch even posten:
[afbeelding]
Naja, dan had ik hem toch gisteravond maar moeten posten eigen schuld wel...quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
als je nou net 10 minuten eerder was geweest...! Ik vind het eigenlijk wel sneu voor je...
Misschien is het ook een beter idee om alleen de genen die iets ingestuurd hebben te laten stemmen. Het grote voordeel daarvan is, is dat je dan geen last hebt van vriendjespolitiek. Het nadeel is dan dat je niet met een poll kunt werken omdat iedereen daar op kan klikken. Er moet dan dus iemand de stand bij houden d.m.v. bijvoorbeeld e-mail.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:38 schreef jaguar het volgende:
even afspreken dat iedereen vermeld waar hij op heeft gestemd
dit is namelijk om te voorkomen dat je zomaar een link naar je hele msn lijst doorstuurd.
Jamer dat je net te laat was.. is ook een mooie photosoep!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:33 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Naja, dan had ik hem toch gisteravond maar moeten posten eigen schuld wel...
Ik was er heilig van overtuigd dat we vandaag de hele dag nog in konden leveren. Jammer, volgende keer beter.
Ik heb overigens op Nemephis gestemd.
Reden? Simpel doch doeltreffend.
Bedankt en graag gedaanquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:02 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Jamer dat je net te laat was.. is ook een mooie photosoep!![]()
Dank voor uw voorkeursstem!![]()
thanxquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:42 schreef BoJo het volgende:
Ik vond die van djenneke wel het gaafst, leuk kleurtje ook.![]()
Jammerquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Heel erg getwijfeld tussen Wiwi101 en MaxiTitan, maar toch voor de politiewagen gekozen. Als de Pick up ietsje hoger op de pootjes had gestaan, had ik die waarschijnlijk gekozen.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 03:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb gestemd op no1uknow, voor zo'n inzending heb je lef nodig.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:53 schreef _Arthur het volgende:
-> maxititan
Orginaliteit. Zoals iemand anders al had vermeld graag meer 'ander soortige' autos gezien ipv alleen optische dingetjes voor de tupperware
Maar zoals ik al dacht gaat het er echt om spannen...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:18 schreef MaxiTitan het volgende:
**knip**
Want ik zie het hier al gebeuren, echt iets anders dan die getunde auto's zie ik hier niet meer terug komen... Dat vind ik ergens wel jammer, had graag wat andere ontwerpen er ook tussen zien staan...
**knip**
Iemand anders dan ik, dus dat kloptquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:43 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]die iemand anders was ikke
[..]
Me tooquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:40 schreef Sjoewe het volgende:
Kom maar op met die nieuwe foto
Ik heb zin namelijk
Nee, niet dat ik weet...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:50 schreef Nemephis het volgende:
is er trouwens ook ergens een subtopic, voor de ontwerpen die het niet gehaald hebben/slowchat/etc?
dus als ik de velg van je wagen gebruik voor een vliegtuig ofzo? dan ben ik dus legaal bezig?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:15 schreef MaxiTitan het volgende:
De Regels nog eens...Je mag er een ander voertuig van maken zolang er nog wel elementen van het orgineel aanwezig blijven. (herkenbaarheid)
Nah jah je moet de auto zelf wel gebruiken en niet als donorwagen zoals je normaal zou doen met die getunde wagens... Kijk ook naar de andere regels, je moet dat plaatje soepen niet een plaatje van een vliegtuig bijvoorbeeld...quote:Op zondag 18 september 2005 00:40 schreef Eastwood het volgende:
[..]
dus als ik de velg van je wagen gebruik voor een vliegtuig ofzo? dan ben ik dus legaal bezig?![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 00:56 schreef MaxiTitan het volgende:
zo krijgen wij wat meer variatie te zien ipv alleen die getunde bakkies...
Er staat nergens dat het niet mag... Ik probeer alleen te voorkomen dat iedereen weer een tunebak gaat zitten maken door extra ruimte te scheppen in het creatief denken... en het showen van photosoep skills natuurlijk...quote:Op zondag 18 september 2005 00:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist de lolIk heb er nu een limosine van gemaakt, maar daar was ik weer in 15 minuten mee klaar
![]()
Bij deze: klik hierquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:54 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet...
Maak er maar eentje aan...
De foto leent zich natuurlijk niet erg voor dat doel ehquote:Op zondag 18 september 2005 01:08 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het niet mag... Ik probeer alleen te voorkomen dat iedereen weer een tunebak gaat zitten maken door extra ruimte te scheppen in het creatief denken... en het showen van photosoep skills natuurlijk...
En alweer dicht..quote:Op zondag 18 september 2005 01:18 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Bij deze: klik hier
het topic [Auto's Photosoepen] Slowchat en misbaksels
Ik vindt het anders heel wat voor een newbiequote:Op zondag 18 september 2005 13:45 schreef BoJo het volgende:
Ik had hele wilde plannen als beginner zijnde met die auto maar niks wilde of lukte, naja je moet ergens mee beginnen he![]()
[afbeelding]
Dieselstation.com heeft wel een redelijk assortiment.quote:Op maandag 19 september 2005 17:29 schreef PokerPinda het volgende:
Ik ga die rolls straks ook ff onder handen nemen.
Weet iemand misschien een site met goede foto's van auto's waar je de velgen en bumpers ed. van kunt gebruiken?
Velgen? -> http://www.discountedwheelwarehouse.com/quote:Op maandag 19 september 2005 17:29 schreef PokerPinda het volgende:
Ik ga die rolls straks ook ff onder handen nemen.
Weet iemand misschien een site met goede foto's van auto's waar je de velgen en bumpers ed. van kunt gebruiken?
Mooie kleurcombo met die scenery...quote:Op maandag 19 september 2005 18:48 schreef djenneke het volgende:
[afbeelding]
zo... ook ik knutsel weer mee...
voor de grote versie:
[[url=http://img278.imageshack.us/img278/6232/rolls4ot.th.jpg]afbeelding][/URL]
Okee Okee ik heb geen humor.quote:
• ......quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:52 schreef typtypo het volgende:
[..]
Okee Okee ik heb geen humor.![]()
Ik dacht dat ik leuk was omdat ik geen zin had in uren lang kloten.
Dan toch maar gedaan.
[afbeelding]
'Uren lang kloten' bijwijze van spreken!quote:Op dinsdag 20 september 2005 06:56 schreef Nemephis het volgende:
[..]
• ......
• De bewerking moet geresized worden naar 800x600.
• .....
Als je het 'uren lang kloten' vindt doe dan niet mee... het hóeft niet...
Tof!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:33 schreef Eastwood het volgende:
gratis af te halen:
klik voor 800x600
Okee, okee, misschien vatte ik het wat te letterlijk op .... mijn excusesquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:35 schreef typtypo het volgende:
[..]
'Uren lang kloten' bijwijze van spreken!
Moet iedereen altijd alles serieus nemen?
Ik ben niet de enige die geen gevoel voor humor heeft, zie ik.![]()
Soep = Shop = afgeleid van Photoshop.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:58 schreef Nemephis het volgende:
Met welk progje heb je je Rolls gesoept?
ja? gaan we nu al polle? wrom zette we niet gewoon elke keer de poll op vrijdag..? heb niet het idee dat dit iedereen is die mee wilt doen. wat vind je?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:14 schreef typtypo het volgende:
Het is de 21ste !
5 dagen na de laatste stemming.
Wordt er nog gestemd?![]()
Ik stem op Djenneke.
http://i16.photobucket.com/albums/b35/djenneke78/Rolls.jpg
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:58 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Okee, okee, misschien vatte ik het wat te letterlijk op .... mijn excuses![]()
Dat 800 × 600 is niet als grapje bedoeld, iedereen maakt z'n uiteindelijke fotosoep op die grootte.
Met welk progje heb je je Rolls gesoept?
Wat mij betreft houden we het op vrijdag maar dan moet de OP veranderd worden.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:25 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ja? gaan we nu al polle? wrom zette we niet gewoon elke keer de poll op vrijdag..? heb niet het idee dat dit iedereen is die mee wilt doen. wat vind je?
Vind het wel goed maar laten we het geen fotofuck gaan noemen... gaat weer iets teveel richting GeenStijl en dat is zo... tja... stijlloos...quote:7dagen dus en op vrijdag een fotofuck.
Of zijn er andere voorstellen?
Al mijn soeps zijn gedaan met Corel PhotoPaintquote:Op woensdag 21 september 2005 19:11 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Soep = Shop = afgeleid van Photoshop.
Ik denk Photoshop.
Cheat0r, ban, etcquote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Al mijn soeps zijn gedaan met Corel PhotoPaint
Gaat het?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef jaguar het volgende:
ik ben pleite hier.
ik denk dat dit het eerste en het laatste deel is.
er word veel te veel geslowchat en mensen denken dat het een soepdumptopic is
ze plaatsen meerder foto's en dat maakt het topic onduidelijk
Waarom vraag je dan geen slotje?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef jaguar het volgende:
ik ben pleite hier.
Slowchat? Het topic is 11 dagen ouden we zitten net op pagina 5! En ik heb maar 4 off-topic plaatjes gezien. De rest zijn allemaal finals.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef jaguar het volgende:
ik ben pleite hier.
Kom op joh, beetje aan het topic gerelateerd geouwehoer tussendoor moet kunnen en wat dat soepdump betreft, dat valt toch ook wel weer mee. Zou jammer zijn als je je om die redenen terugtrekt.... Tis maar voor de ontspanning toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef jaguar het volgende:
ik ben pleite hier.
quote:Dit topic is voor de lol, Het moet wel leuk blijven.
jankerd, hup dit topic weer naar ----> PTAquote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef jaguar het volgende:
ik ben pleite hier.
deel 2 absoluutquote:Op donderdag 22 september 2005 20:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
jankerd, hup dit topic weer naar ----> PTA![]()
no problem!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:51 schreef Nemephis het volgende:
Thnx Djenneke voor de poll!!
De poll ziet er weer goed uit !quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef djenneke het volgende:
ik heb gestemd op eastwood.
Verrek heb je dan toch humorquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:45 schreef typtypo het volgende:
[..]
De poll ziet er weer goed uit !
Had ik mijn fiat panda maar laten staan als gepimpte rolls, als iedereen toch op die roestbak gaat stemmen.![]()
bedankt manquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:32 schreef Rampestamper het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Welke Rolls-bewerker is volgens jou de winnaar?
Je hebt gestemd op: BoJo
Zijn eerste soep, en meteen aardig op dreef, een aanmoedigings-stem zeg maar.
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: Eastwood
Anderen vinden niet dat ik humor heb dus ze hebben de panda weggehaald.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:50 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Verrek heb je dan toch humorIk heb ook op die roestbak gestemd
senks mèn!quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik had op rampestamper gestemd. Leuk bedacht.
hoi googolquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:06 schreef Googolplexian het volgende:
Duidelijk:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: Sjoeweedit: eehhhh ... volgens mij had sjoewe 3 stemmen voor ik stemde. Nu 2.... What's going on?
ik zal me wel weer eens vergissen
ja, moeten wel ff dag en tijd afspreken wanneer die poll ongeveer dicht gaat (ik stel voor zondag avond rond 8 uur).quote:Op zondag 25 september 2005 14:53 schreef jercovski het volgende:
wanneer wordt de nieuwe auto geplaatst, zou graag meedoen gister voor het eerst echt bezig gegaan met photoshop
ik had al gestemdquote:Op zondag 25 september 2005 16:04 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ja, moeten wel ff dag en tijd afspreken wanneer die poll ongeveer dicht gaat (ik stel voor zondag avond rond 8 uur).
Enneuh.. stem ff op nr. 2, ik hoef geen nieuwe auto uit kiezen hoor![]()
geen dankquote:Op zondag 25 september 2005 14:27 schreef MaxiTitan het volgende:
Whoohoo!
1 stem voor mijn prutssoeppie...
why not? je krijgt 5 dagen om hem te bewerken.. dus vrijdag avond sluiting met poll, zondag avond poll dicht en nieuwe foto. Lijkt me toch makkelijkquote:Op zondag 25 september 2005 18:36 schreef Henkmanz het volgende:
ja joh, 3 dagen lang pollen. Zo krijg je de tijd wel een keer vol.
kies zelf maar een leuke uitquote:Op zondag 25 september 2005 21:39 schreef DarkManta het volgende:
Oke eastwood je hebt gewonnen, tis 8 uur geweest. Plaats eens fotooke.
ok, en denk aan de creativiteit he..quote:Op zondag 25 september 2005 22:40 schreef Henkmanz het volgende:
Duurt lang.. ik kies er wel één.
[afbeelding]
Dit is hem. De Honda Accord. In de vroegere topics wel 's voorbij gekomen, maar niet deze foto. Kan zeker wat moois van gemaakt worden.
Vrijdag de poll dus!
hoe was je van plan erin te komen?quote:Op maandag 26 september 2005 22:35 schreef typtypo het volgende:
[[url=http://x2.putfile.com/9/26815281418.jpg]afbeelding][/url]
Vooruit dan zal ik als eerste posten.
LET OP !!!!.......
Roest op de achtergrond. (scoort altijd)![]()
Hele fijne naadjes die niet meer zichtbaar zijn doordat ze zo weinig marge hebben. Met een afstands bediening wordt de deur ontgrendeld. En als dat niet meer werkt door het raam.quote:Op maandag 26 september 2005 23:21 schreef alsem het volgende:
[..]
hoe was je van plan erin te komen?
Precies, gewoon Dukes of Hazard-Stylie.quote:Op maandag 26 september 2005 23:37 schreef typtypo het volgende:
[..]
Hele fijne naadjes die niet meer zichtbaar zijn doordat ze zo weinig marge hebben. Met een afstands bediening wordt de deur ontgrendeld. En als dat niet meer werkt door het raam.![]()
Ik ga ook eens meedoenquote:Op maandag 26 september 2005 20:15 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ok, en denk aan de creativiteit he..niet alleen getunede bakkies
![]()
was er een bepaalde tijd afgesproken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:40 schreef ToMaSZ het volgende:
Hee! Geen poll? Kijkt op horloge.... hmmmm
Dat kan vast wel geregeld wordenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:02 schreef rockstah het volgende:
[..]
Fantastisch
Heb je hem ook in wallpaper formaat?
Whehehe, dat gebeurt me niet nog een keer!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:38 schreef Eastwood het volgende:
[..]
was er een bepaalde tijd afgesproken?
volgens mij niet, dus kan je beter vanavond poll maken.. hebben de mensne die om 5 uur uit het werk komen ook nog een kans om ff hun creaties te posten
Ik stem niet op mezelfquote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie heeft de mooiste Honda gesoept?
Je hebt gestemd op: Talietje
Zeik niet, in Friesland hebben ze geen verstand van auto'squote:Op vrijdag 30 september 2005 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Talietje. Mukie was het origineelst, maar de perspectieven lijken niet te kloppen.
I know, heb de skills nog nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Talietje. Mukie was het origineelst, maar de perspectieven lijken niet te kloppen.
Leuk bedacht, orgineel en volgens mij was dat de bedoeling ipv tunen. (anders mag hij echt naar PTA)quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie heeft de mooiste Honda gesoept?
Je hebt gestemd op: Mukie
maar kan niet tippen aan de jouwequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef Talietje het volgende:
die van mukie is wel erg gaaf en origineel hoor
elke bewerkte foto komt in de poll, hoe lelijk die ook is.. je moet toch een kans krijgen om te winnen.. (in ieder geval de kans krijgen om op jezelf te stemmenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Mijne is echt te lelijk.Maar was echt zo ongeveer mijn eerste fotoshop-iets.
Het verbaast me nog dat hij in de poll staat.
Ik weet dat dit DSG is maar ik vond dit topic veel leuker toen het nog bloeide in PTA en ruimteschepen, onderzeeboten, etc. (hoe knap dan ook) nie zozeer werden gemaakt. Het thema is auto's (NO OFFENCE)... dat is de legacy van het topic.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:34 schreef Eastwood het volgende:
nou... waar blijft de concurentie? nog even en ik sta in me eentje in de poll.. kom op, beetje je best doen he..![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik weet dat dit DSG is maar ik vond dit topic veel leuker toen het nog bloeide in PTA en ruimteschepen, onderzeeboten, etc. (hoe knap dan ook) nie zozeer werden gemaakt. Het thema is auto's (NO OFFENCE)... dat is de legacy van het topic.
Zodoende houd ik mij even afzijdig...
HEY! Ik vind het echt wel gaaf wat je maaktquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:23 schreef Eastwood het volgende:
![]()
srry hoor..
zal volgende keer weer gewoon een auto maken![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Er springt er voor mij niet 1 of 2 uit.. dus ik stem niet dit keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |