quote:Op zondag 11 september 2005 17:56 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik ben niet bepaald een held in photoshop, maar ik ga toch maar even ook iets proberen
nee hoorquote:Op zondag 11 september 2005 21:50 schreef jagermaster het volgende:
nog niet echt iets boeiends maar wel slordig. Heb nu in ieder geval geen zin meer. Misschien dat ik deze week er nog mee verder ga. Btw ook nie met photoshop gedaan, had geen zin om dat hier te installeren, neem tenminste aan dat dat geen probleem is???
[afbeelding]
Waarom niet als ik vragen mag?quote:Op zondag 11 september 2005 17:05 schreef jaguar het volgende:
- In dit topic post je alleen je final afbeelding, geen work in progress plaatjes.
Als dat gebeurt, krijg je met de stemronde gekloot dat het verkeerde/niet final plaatje in de poll zit. Kun je oplossen door steeds dezelfde filename te gebruiken, maar ook dan is er bovenstaand risico door browsercache e.d.quote:Op maandag 12 september 2005 04:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Waarom niet als ik vragen mag?
wat hij zeiquote:Op maandag 12 september 2005 07:56 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, krijg je met de stemronde gekloot dat het verkeerde/niet final plaatje in de poll zit. Kun je oplossen door steeds dezelfde filename te gebruiken, maar ook dan is er bovenstaand risico door browsercache e.d.
Plus dat het een zootje wordt in het topic
quote:Op maandag 12 september 2005 19:49 schreef MaxiTitan het volgende:
En onthoud goed kindertjes, de politie boekt jullie er allemaal uit...![]()
[afbeelding]
In mijn geval is het oefening, spelen en prutsen, daarmee heb ik photoshop leren kennen...quote:Op maandag 12 september 2005 20:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Heel mooi dit. Mag ik vragen, hoe jullie dat zo goed kunnen
Hier ook zo, het is gewoon een kwestie van veel doen, en op een gegeven moment kun je het gewoon. Mijn motto: gewoon proberen.quote:Op maandag 12 september 2005 21:09 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
In mijn geval is het oefening, spelen en prutsen, daarmee heb ik photoshop leren kennen...
Voor de rest is het een kwestie van tutorials volgen als je een "effect" of iets ziet dat je nog niet kan of niet weet hoe je dat maakt... Er zijn echt massa's tutorials te vinden over photoshop op het internet...
Verder heeft het feit dat ik dit leuk vind om als hobby te doen mij er ook toe gedreven om er veel tijd in te steken...
Deze topics zijn ook handig om je vaardigheid te testen en te verbeteren...
Ok. Waar zijn verschillende tutorials te vinden? of gewoon in PSP zelf?quote:Op maandag 12 september 2005 21:09 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
In mijn geval is het oefening, spelen en prutsen, daarmee heb ik photoshop leren kennen...
Voor de rest is het een kwestie van tutorials volgen als je een "effect" of iets ziet dat je nog niet kan of niet weet hoe je dat maakt... Er zijn echt massa's tutorials te vinden over photoshop op het internet...
Verder heeft het feit dat ik dit leuk vind om als hobby te doen mij er ook toe gedreven om er veel tijd in te steken...
Deze topics zijn ook handig om je vaardigheid te testen en te verbeteren...
Op het internet, google maar eens op 'photoshop tutorials sketch cartoon', bovenste hit (al mackey) is een hele mooie tutorial om airbrush cartoons te leren maken in photoshop... Maarre als je nog meer vragen hebt over tutorials ed... Daar is ook een centraal topicje voor [Centraal] Photoshop - vragen, tips, problemen - Deeltje 5...quote:Op maandag 12 september 2005 21:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ok. Waar zijn verschillende tutorials te vinden? of gewoon in PSP zelf?
jij hebt gewintquote:Op maandag 12 september 2005 22:48 schreef Sjoewe het volgende:
Vooruit, doe ik ook weer eens mee, ik ben een beetje roestig maar goed:
[afbeelding]
Ho, ho, ik heb nog niet meegedaanquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:57 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben ook ooit maar begonnen, als je veel oefent en vooral goed naar het werk van de echte goeien kijkt (zoals de gasten in de advanced thread van digimods ) dan leer je heel veel over hoe je moet brushen, aanpassen en plakken etc.
Werkelijk het is eigenlijk een serie trucjes die je in de vingers moet krijgen.
Ik heb hem alleen al weer helemaal anders gemaaktquote:Op dinsdag 13 september 2005 02:50 schreef Muck het volgende:
die van rampestamper wordt ook mooi![]()
nee, niet zoeken, hij staat hier (nog) niet, ik ben zijn zus(je) dus vandaar dat ik hem al gezien heb
Die tutorials uit de OP zijn erg goed te doen, ook voor de newbie.quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet niet eens waar ik zou moeten beginnen![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 23:05 schreef MaxiTitan het volgende:
Mooie ontwerpen mensen...
Wat mij alleen opvalt is dat bijna alle ontwerpen die een ander mooi kleurtje hebben gekregen, een rode reflectie hebben.
De reflectie van wat was, zeg maar...
in fireworks heb ik het gedaan door de auto uit te knippen en dan met color fill of met "curves" te werken.. In photoshop is het ook zoiets..quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe kleuren jullie de auto? Ik ben er een uur mee beig om het in te vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |