Me tooquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:40 schreef Sjoewe het volgende:
Kom maar op met die nieuwe foto
Ik heb zin namelijk
Nee, niet dat ik weet...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:50 schreef Nemephis het volgende:
is er trouwens ook ergens een subtopic, voor de ontwerpen die het niet gehaald hebben/slowchat/etc?
dus als ik de velg van je wagen gebruik voor een vliegtuig ofzo? dan ben ik dus legaal bezig?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:15 schreef MaxiTitan het volgende:
De Regels nog eens...Je mag er een ander voertuig van maken zolang er nog wel elementen van het orgineel aanwezig blijven. (herkenbaarheid)
Nah jah je moet de auto zelf wel gebruiken en niet als donorwagen zoals je normaal zou doen met die getunde wagens... Kijk ook naar de andere regels, je moet dat plaatje soepen niet een plaatje van een vliegtuig bijvoorbeeld...quote:Op zondag 18 september 2005 00:40 schreef Eastwood het volgende:
[..]
dus als ik de velg van je wagen gebruik voor een vliegtuig ofzo? dan ben ik dus legaal bezig?![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 00:56 schreef MaxiTitan het volgende:
zo krijgen wij wat meer variatie te zien ipv alleen die getunde bakkies...
Er staat nergens dat het niet mag... Ik probeer alleen te voorkomen dat iedereen weer een tunebak gaat zitten maken door extra ruimte te scheppen in het creatief denken... en het showen van photosoep skills natuurlijk...quote:Op zondag 18 september 2005 00:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist de lolIk heb er nu een limosine van gemaakt, maar daar was ik weer in 15 minuten mee klaar
![]()
Bij deze: klik hierquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:54 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet...
Maak er maar eentje aan...
De foto leent zich natuurlijk niet erg voor dat doel ehquote:Op zondag 18 september 2005 01:08 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het niet mag... Ik probeer alleen te voorkomen dat iedereen weer een tunebak gaat zitten maken door extra ruimte te scheppen in het creatief denken... en het showen van photosoep skills natuurlijk...
En alweer dicht..quote:Op zondag 18 september 2005 01:18 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Bij deze: klik hier
het topic [Auto's Photosoepen] Slowchat en misbaksels
Ik vindt het anders heel wat voor een newbiequote:Op zondag 18 september 2005 13:45 schreef BoJo het volgende:
Ik had hele wilde plannen als beginner zijnde met die auto maar niks wilde of lukte, naja je moet ergens mee beginnen he![]()
[afbeelding]
Dieselstation.com heeft wel een redelijk assortiment.quote:Op maandag 19 september 2005 17:29 schreef PokerPinda het volgende:
Ik ga die rolls straks ook ff onder handen nemen.
Weet iemand misschien een site met goede foto's van auto's waar je de velgen en bumpers ed. van kunt gebruiken?
Velgen? -> http://www.discountedwheelwarehouse.com/quote:Op maandag 19 september 2005 17:29 schreef PokerPinda het volgende:
Ik ga die rolls straks ook ff onder handen nemen.
Weet iemand misschien een site met goede foto's van auto's waar je de velgen en bumpers ed. van kunt gebruiken?
Mooie kleurcombo met die scenery...quote:Op maandag 19 september 2005 18:48 schreef djenneke het volgende:
[afbeelding]
zo... ook ik knutsel weer mee...
voor de grote versie:
[[url=http://img278.imageshack.us/img278/6232/rolls4ot.th.jpg]afbeelding][/URL]
Okee Okee ik heb geen humor.quote:
• ......quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:52 schreef typtypo het volgende:
[..]
Okee Okee ik heb geen humor.![]()
Ik dacht dat ik leuk was omdat ik geen zin had in uren lang kloten.
Dan toch maar gedaan.
[afbeelding]
'Uren lang kloten' bijwijze van spreken!quote:Op dinsdag 20 september 2005 06:56 schreef Nemephis het volgende:
[..]
• ......
• De bewerking moet geresized worden naar 800x600.
• .....
Als je het 'uren lang kloten' vindt doe dan niet mee... het hóeft niet...
Tof!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:33 schreef Eastwood het volgende:
gratis af te halen:
klik voor 800x600
Okee, okee, misschien vatte ik het wat te letterlijk op .... mijn excusesquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:35 schreef typtypo het volgende:
[..]
'Uren lang kloten' bijwijze van spreken!
Moet iedereen altijd alles serieus nemen?
Ik ben niet de enige die geen gevoel voor humor heeft, zie ik.![]()
Soep = Shop = afgeleid van Photoshop.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:58 schreef Nemephis het volgende:
Met welk progje heb je je Rolls gesoept?
ja? gaan we nu al polle? wrom zette we niet gewoon elke keer de poll op vrijdag..? heb niet het idee dat dit iedereen is die mee wilt doen. wat vind je?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:14 schreef typtypo het volgende:
Het is de 21ste !
5 dagen na de laatste stemming.
Wordt er nog gestemd?![]()
Ik stem op Djenneke.
http://i16.photobucket.com/albums/b35/djenneke78/Rolls.jpg
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:58 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Okee, okee, misschien vatte ik het wat te letterlijk op .... mijn excuses![]()
Dat 800 × 600 is niet als grapje bedoeld, iedereen maakt z'n uiteindelijke fotosoep op die grootte.
Met welk progje heb je je Rolls gesoept?
Wat mij betreft houden we het op vrijdag maar dan moet de OP veranderd worden.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:25 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ja? gaan we nu al polle? wrom zette we niet gewoon elke keer de poll op vrijdag..? heb niet het idee dat dit iedereen is die mee wilt doen. wat vind je?
Vind het wel goed maar laten we het geen fotofuck gaan noemen... gaat weer iets teveel richting GeenStijl en dat is zo... tja... stijlloos...quote:7dagen dus en op vrijdag een fotofuck.
Of zijn er andere voorstellen?
Al mijn soeps zijn gedaan met Corel PhotoPaintquote:Op woensdag 21 september 2005 19:11 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Soep = Shop = afgeleid van Photoshop.
Ik denk Photoshop.
Cheat0r, ban, etcquote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Al mijn soeps zijn gedaan met Corel PhotoPaint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |