Moet kunnenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je een link?
En ik dnek er hetzelfde over... Ik had ook gehoopt op een Arosa Limo, Arosa monstertruck,. Arosa cabrio, Arosa pick-up, Arosa met Seat Inca achterkant, enzovoort.
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je een link?
En ik dnek er hetzelfde over... Ik had ook gehoopt op een Arosa Limo, Arosa monstertruck,. Arosa cabrio, Arosa pick-up, Arosa met Seat Inca achterkant, enzovoort.
Die springt er positief uit in mijn ogen jaquote:Op donderdag 15 september 2005 18:54 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dan heb je mijne niet goed bekeken
![]()
Daar was ik mee bezig maar na veel proberen was dat toch nog iets te hoog gegrepen...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk; je politieauto vind ik ook de meest originele inzendingquote:Op donderdag 15 september 2005 13:18 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Wellicht wat fotosoep topics die niet alleen maar over auto's gaan...
Want ik zie het hier al gebeuren, echt iets anders dan die getunde auto's zie ik hier niet meer terug komen...
Dat vind ik ergens wel jammer, had graag wat andere ontwerpen er ook tussen zien staan...
Daarom ben ik niet meteen met een getunde versie begonnen, maar met een omvorming tot een politiewagen...
(geïnspireerd uit een oud Fok! topicje in PTA waar je de raarste voertuigen omsoept tot politiewagen)
Maarjah misschien denken jullie er anders over...
LOLquote:Op donderdag 15 september 2005 19:38 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kon het niet laten
Als die search het nou eens goed zou doen dan had ik hem in no time gevonden... Er zijn niet veel PTA topics waarin ik gepost heb...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je een link?
leuk!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:55 schreef suikerzoet het volgende:
[afbeelding]
Helaas wordt hij door Photobucket erg verkleind, ziet er niet zo goed uit nu. Heb even geen andere opslagplaats voor de 800x600 versie.
We kunnen vandaag toch ook nog inleveren? Als in vanavond rond een uur of acht?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:40 schreef djenneke het volgende:
Zo, waar blijft de poll?
Kut! Nee dusquote:- Je ontwerp moet voor vrijdag 12:00 klaar zijn, dan komt er een poll en kan er gestemd worden.
Ik denk dat zolang de poll er nog niet staat en de TS er niet is je het wel kan proberen hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:55 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
We kunnen vandaag toch ook nog inleveren? Als in vanavond rond een uur of acht?
Anders ga ik het niet redden
[..]
Kut! Nee dus![]()
als je nou net 10 minuten eerder was geweest...! Ik vind het eigenlijk wel sneu voor je...quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:26 schreef Rampestamper het volgende:
Zo, ik ben net terug uit mijn werk. Ik doe dan misschien niet meer mee voor de winst, maar ik wilde hem toch even posten:
[afbeelding]
Naja, dan had ik hem toch gisteravond maar moeten posten eigen schuld wel...quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
als je nou net 10 minuten eerder was geweest...! Ik vind het eigenlijk wel sneu voor je...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |