you've got me therequote:Op woensdag 14 september 2005 22:57 schreef scarefreak het volgende:
om nog maar niet over de wielen en bodykits te spreken
Perspectief van de spoiler klopt niet, verder leuk.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
Mijn eerste keer...
[afbeelding]
Klopt..daar heb ik onwijs mee lopen kloten..maarja..volgende keer...quote:Op donderdag 15 september 2005 00:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Perspectief van de spoiler klopt niet, verder leuk.
Dude mad skillz doe je goedquote:
Mja dat perspective ding wil nog wel eens irritant doen dus kan 't me voorstellen.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Klopt..daar heb ik onwijs mee lopen kloten..maarja..volgende keer...
Wow vet cool voor een eerste keer!quote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
Mijn eerste keer...
[afbeelding]
Thxquote:Op donderdag 15 september 2005 02:50 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Wow vet cool voor een eerste keer!topperrrr! Als die andere eerste keer ook zo goed was...
![]()
ctrl-t en spelen maar.... niks irritants aan toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 01:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Mja dat perspective ding wil nog wel eens irritant doen dus kan 't me voorstellen.
wel een beetje vreemd hoor zo'n kenteken van een Honda Civic 1.5, 4 deurs op een arosa.quote:
mooi gedaanquote:Op woensdag 14 september 2005 21:13 schreef djenneke het volgende:
[afbeelding]
ik doe er gewoon nog een
Ik moet kiezen? Ik denk dat ik dan maar voor de laatste ga...quote:Op donderdag 15 september 2005 09:46 schreef jaguar het volgende:
[..]
mooi gedaan![]()
welke ga je gebruiken voor de wedstrijd?
Wellicht wat fotosoep topics die niet alleen maar over auto's gaan...quote:Op donderdag 15 september 2005 09:56 schreef ToMaSZ het volgende:
Ik ben in elk geval wel weer eens in voor een serietje shops. Ook leuk om weer een keer een collectieve soep te maken misschien
Is ook leuk om te doen ja, of misschien weer eens een 'soep een auto in de soep' in het kader van kijken wie het beste een nieuwe landwind een virtuele botsproef kan gevenquote:Op donderdag 15 september 2005 13:18 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Wellicht wat fotosoep topics die niet alleen maar over auto's gaan...
Want ik zie het hier al gebeuren, echt iets anders dan die getunde auto's zie ik hier niet meer terug komen...
Dat vind ik ergens wel jammer, had graag wat andere ontwerpen er ook tussen zien staan...
Daarom ben ik niet meteen met een getunde versie begonnen, maar met een omvorming tot een politiewagen...
(geïnspireerd uit een oud Fok! topicje in PTA waar je de raarste voertuigen omsoept tot politiewagen)
Maarjah misschien denken jullie er anders over...
Wow! met schaar en prittstift?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:00 schreef no1uknow het volgende:
Ik vind 't wel best zo
[[url=http://img359.imageshack.us/img359/8762/arosapimped9qe.th.png]afbeelding][/URL]
quote:
Naja das 't probleem niet, maar hij wil met perspective soms nog wel eens verspringen als je em net een klein stukje wilt verschuiven.. Uiteindelijk is 't meestal wel te doen tho.quote:Op donderdag 15 september 2005 08:24 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
ctrl-t en spelen maar.... niks irritants aan toch?
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:00 schreef no1uknow het volgende:
Ik vind 't wel best zo
[[url=http://img40.imagevenue.com/loc102/th_fe1_Arosa_pimped.jpg]afbeelding][/URL]
edit zoveel: kutpicuploaders
verder inzoomen!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Naja das 't probleem niet, maar hij wil met perspective soms nog wel eens verspringen als je em net een klein stukje wilt verschuiven.. Uiteindelijk is 't meestal wel te doen tho.
heb je een link?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:18 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Wellicht wat fotosoep topics die niet alleen maar over auto's gaan...
Want ik zie het hier al gebeuren, echt iets anders dan die getunde auto's zie ik hier niet meer terug komen...
Dat vind ik ergens wel jammer, had graag wat andere ontwerpen er ook tussen zien staan...
Daarom ben ik niet meteen met een getunde versie begonnen, maar met een omvorming tot een politiewagen...
(geïnspireerd uit een oud Fok! topicje in PTA waar je de raarste voertuigen omsoept tot politiewagen)
Maarjah misschien denken jullie er anders over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |