Mooie kleurcombo met die scenery...quote:Op maandag 19 september 2005 18:48 schreef djenneke het volgende:
[afbeelding]
zo... ook ik knutsel weer mee...
voor de grote versie:
[[url=http://img278.imageshack.us/img278/6232/rolls4ot.th.jpg]afbeelding][/URL]
Okee Okee ik heb geen humor.quote:
• ......quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:52 schreef typtypo het volgende:
[..]
Okee Okee ik heb geen humor.![]()
Ik dacht dat ik leuk was omdat ik geen zin had in uren lang kloten.
Dan toch maar gedaan.
[afbeelding]
'Uren lang kloten' bijwijze van spreken!quote:Op dinsdag 20 september 2005 06:56 schreef Nemephis het volgende:
[..]
• ......
• De bewerking moet geresized worden naar 800x600.
• .....
Als je het 'uren lang kloten' vindt doe dan niet mee... het hóeft niet...
Tof!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:33 schreef Eastwood het volgende:
gratis af te halen:
klik voor 800x600
Okee, okee, misschien vatte ik het wat te letterlijk op .... mijn excusesquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:35 schreef typtypo het volgende:
[..]
'Uren lang kloten' bijwijze van spreken!
Moet iedereen altijd alles serieus nemen?
Ik ben niet de enige die geen gevoel voor humor heeft, zie ik.![]()
Soep = Shop = afgeleid van Photoshop.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:58 schreef Nemephis het volgende:
Met welk progje heb je je Rolls gesoept?
ja? gaan we nu al polle? wrom zette we niet gewoon elke keer de poll op vrijdag..? heb niet het idee dat dit iedereen is die mee wilt doen. wat vind je?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:14 schreef typtypo het volgende:
Het is de 21ste !
5 dagen na de laatste stemming.
Wordt er nog gestemd?![]()
Ik stem op Djenneke.
http://i16.photobucket.com/albums/b35/djenneke78/Rolls.jpg
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:58 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Okee, okee, misschien vatte ik het wat te letterlijk op .... mijn excuses![]()
Dat 800 × 600 is niet als grapje bedoeld, iedereen maakt z'n uiteindelijke fotosoep op die grootte.
Met welk progje heb je je Rolls gesoept?
Wat mij betreft houden we het op vrijdag maar dan moet de OP veranderd worden.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:25 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ja? gaan we nu al polle? wrom zette we niet gewoon elke keer de poll op vrijdag..? heb niet het idee dat dit iedereen is die mee wilt doen. wat vind je?
Vind het wel goed maar laten we het geen fotofuck gaan noemen... gaat weer iets teveel richting GeenStijl en dat is zo... tja... stijlloos...quote:7dagen dus en op vrijdag een fotofuck.
Of zijn er andere voorstellen?
Al mijn soeps zijn gedaan met Corel PhotoPaintquote:Op woensdag 21 september 2005 19:11 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Soep = Shop = afgeleid van Photoshop.
Ik denk Photoshop.
Cheat0r, ban, etcquote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Al mijn soeps zijn gedaan met Corel PhotoPaint
Gaat het?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef jaguar het volgende:
ik ben pleite hier.
ik denk dat dit het eerste en het laatste deel is.
er word veel te veel geslowchat en mensen denken dat het een soepdumptopic is
ze plaatsen meerder foto's en dat maakt het topic onduidelijk
Waarom vraag je dan geen slotje?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef jaguar het volgende:
ik ben pleite hier.
Slowchat? Het topic is 11 dagen ouden we zitten net op pagina 5! En ik heb maar 4 off-topic plaatjes gezien. De rest zijn allemaal finals.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef jaguar het volgende:
ik ben pleite hier.
Kom op joh, beetje aan het topic gerelateerd geouwehoer tussendoor moet kunnen en wat dat soepdump betreft, dat valt toch ook wel weer mee. Zou jammer zijn als je je om die redenen terugtrekt.... Tis maar voor de ontspanning toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef jaguar het volgende:
ik ben pleite hier.
quote:Dit topic is voor de lol, Het moet wel leuk blijven.
jankerd, hup dit topic weer naar ----> PTAquote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef jaguar het volgende:
ik ben pleite hier.
deel 2 absoluutquote:Op donderdag 22 september 2005 20:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
jankerd, hup dit topic weer naar ----> PTA![]()
no problem!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:51 schreef Nemephis het volgende:
Thnx Djenneke voor de poll!!
De poll ziet er weer goed uit !quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef djenneke het volgende:
ik heb gestemd op eastwood.
Verrek heb je dan toch humorquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:45 schreef typtypo het volgende:
[..]
De poll ziet er weer goed uit !
Had ik mijn fiat panda maar laten staan als gepimpte rolls, als iedereen toch op die roestbak gaat stemmen.![]()
bedankt manquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:32 schreef Rampestamper het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Welke Rolls-bewerker is volgens jou de winnaar?
Je hebt gestemd op: BoJo
Zijn eerste soep, en meteen aardig op dreef, een aanmoedigings-stem zeg maar.
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: Eastwood
Anderen vinden niet dat ik humor heb dus ze hebben de panda weggehaald.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:50 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Verrek heb je dan toch humorIk heb ook op die roestbak gestemd
senks mèn!quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik had op rampestamper gestemd. Leuk bedacht.
hoi googolquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:06 schreef Googolplexian het volgende:
Duidelijk:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: Sjoeweedit: eehhhh ... volgens mij had sjoewe 3 stemmen voor ik stemde. Nu 2.... What's going on?
ik zal me wel weer eens vergissen
ja, moeten wel ff dag en tijd afspreken wanneer die poll ongeveer dicht gaat (ik stel voor zondag avond rond 8 uur).quote:Op zondag 25 september 2005 14:53 schreef jercovski het volgende:
wanneer wordt de nieuwe auto geplaatst, zou graag meedoen gister voor het eerst echt bezig gegaan met photoshop
ik had al gestemdquote:Op zondag 25 september 2005 16:04 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ja, moeten wel ff dag en tijd afspreken wanneer die poll ongeveer dicht gaat (ik stel voor zondag avond rond 8 uur).
Enneuh.. stem ff op nr. 2, ik hoef geen nieuwe auto uit kiezen hoor![]()
geen dankquote:Op zondag 25 september 2005 14:27 schreef MaxiTitan het volgende:
Whoohoo!
1 stem voor mijn prutssoeppie...
why not? je krijgt 5 dagen om hem te bewerken.. dus vrijdag avond sluiting met poll, zondag avond poll dicht en nieuwe foto. Lijkt me toch makkelijkquote:Op zondag 25 september 2005 18:36 schreef Henkmanz het volgende:
ja joh, 3 dagen lang pollen. Zo krijg je de tijd wel een keer vol.
kies zelf maar een leuke uitquote:Op zondag 25 september 2005 21:39 schreef DarkManta het volgende:
Oke eastwood je hebt gewonnen, tis 8 uur geweest. Plaats eens fotooke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |