Gaat het?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef jaguar het volgende:
ik ben pleite hier.
ik denk dat dit het eerste en het laatste deel is.
er word veel te veel geslowchat en mensen denken dat het een soepdumptopic is
ze plaatsen meerder foto's en dat maakt het topic onduidelijk
Waarom vraag je dan geen slotje?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef jaguar het volgende:
ik ben pleite hier.
Slowchat? Het topic is 11 dagen ouden we zitten net op pagina 5! En ik heb maar 4 off-topic plaatjes gezien. De rest zijn allemaal finals.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef jaguar het volgende:
ik ben pleite hier.
Kom op joh, beetje aan het topic gerelateerd geouwehoer tussendoor moet kunnen en wat dat soepdump betreft, dat valt toch ook wel weer mee. Zou jammer zijn als je je om die redenen terugtrekt.... Tis maar voor de ontspanning toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef jaguar het volgende:
ik ben pleite hier.
quote:Dit topic is voor de lol, Het moet wel leuk blijven.
jankerd, hup dit topic weer naar ----> PTAquote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef jaguar het volgende:
ik ben pleite hier.
deel 2 absoluutquote:Op donderdag 22 september 2005 20:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
jankerd, hup dit topic weer naar ----> PTA![]()
no problem!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:51 schreef Nemephis het volgende:
Thnx Djenneke voor de poll!!
De poll ziet er weer goed uit !quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef djenneke het volgende:
ik heb gestemd op eastwood.
Verrek heb je dan toch humorquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:45 schreef typtypo het volgende:
[..]
De poll ziet er weer goed uit !
Had ik mijn fiat panda maar laten staan als gepimpte rolls, als iedereen toch op die roestbak gaat stemmen.![]()
bedankt manquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:32 schreef Rampestamper het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Welke Rolls-bewerker is volgens jou de winnaar?
Je hebt gestemd op: BoJo
Zijn eerste soep, en meteen aardig op dreef, een aanmoedigings-stem zeg maar.
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: Eastwood
Anderen vinden niet dat ik humor heb dus ze hebben de panda weggehaald.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:50 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Verrek heb je dan toch humorIk heb ook op die roestbak gestemd
senks mèn!quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik had op rampestamper gestemd. Leuk bedacht.
hoi googolquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:06 schreef Googolplexian het volgende:
Duidelijk:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: Sjoeweedit: eehhhh ... volgens mij had sjoewe 3 stemmen voor ik stemde. Nu 2.... What's going on?
ik zal me wel weer eens vergissen
ja, moeten wel ff dag en tijd afspreken wanneer die poll ongeveer dicht gaat (ik stel voor zondag avond rond 8 uur).quote:Op zondag 25 september 2005 14:53 schreef jercovski het volgende:
wanneer wordt de nieuwe auto geplaatst, zou graag meedoen gister voor het eerst echt bezig gegaan met photoshop
ik had al gestemdquote:Op zondag 25 september 2005 16:04 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ja, moeten wel ff dag en tijd afspreken wanneer die poll ongeveer dicht gaat (ik stel voor zondag avond rond 8 uur).
Enneuh.. stem ff op nr. 2, ik hoef geen nieuwe auto uit kiezen hoor![]()
geen dankquote:Op zondag 25 september 2005 14:27 schreef MaxiTitan het volgende:
Whoohoo!
1 stem voor mijn prutssoeppie...
why not? je krijgt 5 dagen om hem te bewerken.. dus vrijdag avond sluiting met poll, zondag avond poll dicht en nieuwe foto. Lijkt me toch makkelijkquote:Op zondag 25 september 2005 18:36 schreef Henkmanz het volgende:
ja joh, 3 dagen lang pollen. Zo krijg je de tijd wel een keer vol.
kies zelf maar een leuke uitquote:Op zondag 25 september 2005 21:39 schreef DarkManta het volgende:
Oke eastwood je hebt gewonnen, tis 8 uur geweest. Plaats eens fotooke.
ok, en denk aan de creativiteit he..quote:Op zondag 25 september 2005 22:40 schreef Henkmanz het volgende:
Duurt lang.. ik kies er wel één.
[afbeelding]
Dit is hem. De Honda Accord. In de vroegere topics wel 's voorbij gekomen, maar niet deze foto. Kan zeker wat moois van gemaakt worden.
Vrijdag de poll dus!
hoe was je van plan erin te komen?quote:Op maandag 26 september 2005 22:35 schreef typtypo het volgende:
[[url=http://x2.putfile.com/9/26815281418.jpg]afbeelding][/url]
Vooruit dan zal ik als eerste posten.
LET OP !!!!.......
Roest op de achtergrond. (scoort altijd)![]()
Hele fijne naadjes die niet meer zichtbaar zijn doordat ze zo weinig marge hebben. Met een afstands bediening wordt de deur ontgrendeld. En als dat niet meer werkt door het raam.quote:Op maandag 26 september 2005 23:21 schreef alsem het volgende:
[..]
hoe was je van plan erin te komen?
Precies, gewoon Dukes of Hazard-Stylie.quote:Op maandag 26 september 2005 23:37 schreef typtypo het volgende:
[..]
Hele fijne naadjes die niet meer zichtbaar zijn doordat ze zo weinig marge hebben. Met een afstands bediening wordt de deur ontgrendeld. En als dat niet meer werkt door het raam.![]()
Ik ga ook eens meedoenquote:Op maandag 26 september 2005 20:15 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ok, en denk aan de creativiteit he..niet alleen getunede bakkies
![]()
was er een bepaalde tijd afgesproken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:40 schreef ToMaSZ het volgende:
Hee! Geen poll? Kijkt op horloge.... hmmmm
Dat kan vast wel geregeld wordenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:02 schreef rockstah het volgende:
[..]
Fantastisch
Heb je hem ook in wallpaper formaat?
Whehehe, dat gebeurt me niet nog een keer!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:38 schreef Eastwood het volgende:
[..]
was er een bepaalde tijd afgesproken?
volgens mij niet, dus kan je beter vanavond poll maken.. hebben de mensne die om 5 uur uit het werk komen ook nog een kans om ff hun creaties te posten
Ik stem niet op mezelfquote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie heeft de mooiste Honda gesoept?
Je hebt gestemd op: Talietje
Zeik niet, in Friesland hebben ze geen verstand van auto'squote:Op vrijdag 30 september 2005 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Talietje. Mukie was het origineelst, maar de perspectieven lijken niet te kloppen.
I know, heb de skills nog nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Talietje. Mukie was het origineelst, maar de perspectieven lijken niet te kloppen.
Leuk bedacht, orgineel en volgens mij was dat de bedoeling ipv tunen. (anders mag hij echt naar PTA)quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie heeft de mooiste Honda gesoept?
Je hebt gestemd op: Mukie
maar kan niet tippen aan de jouwequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef Talietje het volgende:
die van mukie is wel erg gaaf en origineel hoor
elke bewerkte foto komt in de poll, hoe lelijk die ook is.. je moet toch een kans krijgen om te winnen.. (in ieder geval de kans krijgen om op jezelf te stemmenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Mijne is echt te lelijk.Maar was echt zo ongeveer mijn eerste fotoshop-iets.
Het verbaast me nog dat hij in de poll staat.
Ik weet dat dit DSG is maar ik vond dit topic veel leuker toen het nog bloeide in PTA en ruimteschepen, onderzeeboten, etc. (hoe knap dan ook) nie zozeer werden gemaakt. Het thema is auto's (NO OFFENCE)... dat is de legacy van het topic.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:34 schreef Eastwood het volgende:
nou... waar blijft de concurentie? nog even en ik sta in me eentje in de poll.. kom op, beetje je best doen he..![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik weet dat dit DSG is maar ik vond dit topic veel leuker toen het nog bloeide in PTA en ruimteschepen, onderzeeboten, etc. (hoe knap dan ook) nie zozeer werden gemaakt. Het thema is auto's (NO OFFENCE)... dat is de legacy van het topic.
Zodoende houd ik mij even afzijdig...
HEY! Ik vind het echt wel gaaf wat je maaktquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:23 schreef Eastwood het volgende:
![]()
srry hoor..
zal volgende keer weer gewoon een auto maken![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Er springt er voor mij niet 1 of 2 uit.. dus ik stem niet dit keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |