Dat zou wel top zijn. Op KLB zoeken ze ook nog iemand iets voor eendquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik had nog wel op jullie gestemd, als duomods op ONZ.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Wilde ik bijna verderposten in het vorige topic...
Bluezz wannabeequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Wilde ik bijna verderposten in het vorige topic...
Bluezz lezen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ho ho, ik was nog zo slim om toch nog maar even te checken of het topic al vol was.
dat zou idd wat zijnquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zou wel top zijn. Op KLB zoeken ze ook nog iemand iets voor eend
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
, k ga even een solicitatie doen
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:09 schreef Bluezz het volgende:
De V is van Vaduz
ons blauwe konijn
zijn hol schijnt te stinken
maar mij schenkt ie wijn
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:09 schreef Bluezz het volgende:
De V is van Vaduz
ons blauwe konijn
zijn hol schijnt te stinken
maar mij schenkt ie wijn
wil natuurlijk wel eerder blauw zijn dan jijquote:
hehequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:14 schreef Bluezz het volgende:
De R is van Rubber
als eendje verkleed
hij danst en hij pokert
en vind psv wreed
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:14 schreef Bluezz het volgende:
De R is van Rubber
als eendje verkleed
hij danst en hij pokert
en vind psv wreed
Ja, genoeg.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
we voelen elkaar gewoon aan![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:40 schreef Bjoro het volgende:
de P is van Pascal
ook al van PSV
maar kijkt hij geen voetbal
dan is het DVD
Ja klopt, die blonde.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:57 schreef JaWi het volgende:
En Alice Hoes, is dat niet die doos uit Idols?
Ja, gatverdegatverquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
Pfff..wat is het benauwd
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:52 schreef Bjoro het volgende:
De C is van Clauwhee
met een award van Dionne
En goed nieuws voor de mannen
Noca heeft zij slechts verzonnen
Ik vrees dat je d'r even neer moet meppen dan, ze komt vast om te zingen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zolang ze niet gaat zingen vind ik het best.
Dat moet dan maarquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vrees dat je d'r even neer moet meppen dan, ze komt vast om te zingen.
ik heb 'm gemistquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:19 schreef rubbereend het volgende:prachtige sprint net in de Vuelta
Laat ik het zo zeggen, zet nooit iets in op Ardila (Eurosport moet de finish nog komen, daar kun je het mooi zien straks)quote:
3 sprinten, Ardila en Perreiro beginnen de sprint, Ardila steekt zn handen de lucht in en denkt te winnen en dan ziet ie pas dat de finnish om t bochtje wasquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:52 schreef Bjoro het volgende:
Noca heeft zij slechts verzonnen
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ardila zag een doek over de weg aan voor t finnishdoek
whahah dat wil ik zienquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3 sprinten, Ardila en Perreiro beginnen de sprint, Ardila steekt zn handen de lucht in en denkt te winnen en dan ziet ie pas dat de finnish om t bochtje wasvervolgens gaat Sanchez ervandoor en wint omdat de 2 anderen kapot waren
Ardila zag een doek over de weg aan voor t finnishdoek
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:31 schreef golfer het volgende:
De B is ook van Bjoro
die van rijmelarij houdt
9-5 poster in Hools
En dan snel terug naar Maud.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:36 schreef Lionheaad het volgende:
foto??
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toch knap een kloon maken die awards wint
die commentator heel droog: "nog niet eerder meegemaakt dit".quote:
Hij komt sowieso niet zo slim overquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:53 schreef 9christensen het volgende:
[..]
die commentator heel droog: "nog niet eerder meegemaakt dit".
Danny Nelissen, oud wereldkampioen amateursquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hij komt sowieso niet zo slim over![]()
omgquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:59 schreef popolon het volgende:
toegevoegde waarde van dos37/tuut//9christenen
whehe
Dat lukt je nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil natuurlijk wel eerder blauw zijn dan jij
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:59 schreef popolon het volgende:
toegevoegde waarde van dos37/tuut//9christenen
whehe
hoezo niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:08 schreef DarkShine het volgende:
Goedemiddag!
Zometeen op naar Waalwijk.
Ik heb goede moed... N O T ! ! !
Onze laatste 2 matchen gezien... En dan vooral de laatste...quote:
Bij jou ook alquote:
Merendeel was zeker de extra beveiliging, maar wees niet bang er is geen dreiging..quote:
ik moest vragen of de mensen een stukje door wilde lopen de trein in want anders kon ik niet meequote:
zie ik daar WEquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:14 schreef popolon het volgende:
Lesbrief over Marokko voor scholieren![]()
Nederland op z'n best, we draaien de boel gewoon om.
Mensen keken me raar aan toen ik een sixpack heineken opentrok in de trein vanmiddag.quote:
Ik ben de sleutel kwijtquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:49 schreef Dos37 het volgende:
Tolk je hebt de deur toch niet op slot gedaan
En terechtquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Mensen keken me raar aan toen ik een sixpack heineken opentrok in de trein vanmiddag.
Na een dag hard studeren was dat wel verdiend
Melody A.M.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:56 schreef pascalheister het volgende:
wat een geweldige muziek blijft dat Röyksopp ook
Frituur is stuk. Handvat is afgebrokenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:38 schreef SCH het volgende:
Staat de frituur al aan?
Was je weer te laat op school?quote:
Oi, netjes op tijd hoorquote:
Mietje, pak je hem toch met je blote handen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Frituur is stuk. Handvat is afgebroken
je zou ze live moeten zienquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:56 schreef pascalheister het volgende:
wat een geweldige muziek blijft dat Röyksopp ook
Ga je het boeket vangen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Zaamslag thuis
* Da_Sandman gaat zich klaarmaken voor een bruiloftsfeest van zijn nichtje
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:54 schreef just me het volgende:
Zegt JustJunior gisterenavond.. tis toch wel gek mam om jou niet blauw te zien
Heeft ze al een conducteur aangevlogen ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:01 schreef zjroentje het volgende:
Whehe.Belt m'n zusje net. Zit ze in de trein van Nijmegen naar Roermond, moet ze terug omdat er bij Cuijk iets aan de hand is. Dus via Den Bosch dan. Zit ze in die trein, staat er een kapotte goederentrein op het spoor. Hoppa rechtsomkeert richting Nijmegen
Moet ze nu dus via Utrecht.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:01 schreef zjroentje het volgende:
Whehe.Belt m'n zusje net. Zit ze in de trein van Nijmegen naar Roermond, moet ze terug omdat er bij Cuijk iets aan de hand is. Dus via Den Bosch dan. Zit ze in die trein, staat er een kapotte goederentrein op het spoor. Hoppa rechtsomkeert richting Nijmegen
Moet ze nu dus via Utrecht.
hoezo? heeft ze een kort lontje?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heeft ze al een conducteur aangevlogen ?
Zjroentjes zusje is een lief Limburgs pupke denk ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heeft ze al een conducteur aangevlogen ?
Nou ja, lief.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zjroentjes zusje is een lief Limburgs pupke denk ik.
Stiekem wel ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alle zusjes zijn lief toch, stiekem.
Jazeker, ben kapot, dus geen bier voor mij vandaag.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Hallo Vom. Nog nuchter?
hoe heb je dat op vakantie dan gedaan met je streams?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:17 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb het waaarm. En ben moe, terwijl ik vakantie heb gehad deze week. Ow ja en alweer BB verslaafd. En de boodschappen stellen we uit tot morgen. En zo maar voetbal kijken.
![]()
![]()
Nou inderdaad, ben echt bekaf gewoonquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:33 schreef Bluezz het volgende:
Clauw je rust niet altijd uit hoor van je vakantie.. je hebt een heel ander ritme, eet en drinkt anders, daar wordt je meestal moeiervan dan gewoon thuis zijn
De N is van Noca
die houdt van zijn clau
net terug van vakantie
kijkt nu naar voetjebal ga dus maar gauw
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef Bluezz het volgende:
De T is van tongie
onze digitale wonder
beroert hij zijn knopjes
zit heel Bommel weer zonder
De T is van tongie
onze digitale wonder
beroert hij zijn knopjes
Ik had hem vanmiddag al ontdekt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:20 schreef pfaf het volgende:
Nieuw album leadzanger Stones (McCartney)!
Geweldig inderdaad, vooral al die reactiesquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:20 schreef pfaf het volgende:
Nieuw album leadzanger Stones (McCartney)!
het is maar wat je missen moetquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:47 schreef clauwheee het volgende:
Ja Tanja, luister es naar Bluezzie, ja!![]()
[..]
Nou inderdaad, ben echt bekaf gewoonZo erg, dat we de boodschappen morgen wel gaan doen, ook al hebben we niks in huis.
Pascal...ik moest 5 dagen zonder streams en BB!! Belachelijk hè?
Netjesquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef Bluezz het volgende:
De T is van tongie
onze digitale wonder
beroert hij zijn knopjes
De T is van tongie
onze digitale wonder
beroert hij zijn knopjes
Nee nog niet. Ze zit nu in het aparte huisje waar Rob in het begin zat. Om na te denkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:14 schreef VoreG het volgende:
is die tanja nou al dat big brother uit of niet?
Nee, die hebben ze verhuisd naar dat aparte huisje waar Rob ook al een paar dagen in zat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:14 schreef VoreG het volgende:
is die tanja nou al dat big brother uit of niet?
utregquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:16 schreef Bluezz het volgende:
De V is van Voreg
de nieuwe student
utreg zijn stekkie![]()
![]()
en een lekkere vent![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze verhuisd naar dat aparte huisje waar Rob ook al een paar dagen in zat.
Arghquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ze zit nu in het aparte huisje waar Rob in het begin zat. Om na te denken![]()
hier ben ikquote:
Grolsch enquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:26 schreef popolon het volgende:
Nog zo'n BB nerd.
Scheer je weg.
En met beide bieren zit je trouwens fout.
Molson en LeBatt.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:22 schreef Bluezz het volgende:
De P is van Popo
van pooier en poen
een hoolse amerikaan
krijgt van mij een boese zoen.
En nou hou ik ermee op
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:45 schreef tong80 het volgende:
De A is van Appelsientje
Die altijd post wat ie eet
Maar steeds vergeet
Wanneer ie in een digibeet
*snik*quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:41 schreef Bluezz het volgende:
De A is van Sientje
ons vertrekkende fruit
wat zullen we huilen
maar we zwaaien hem uit
Je bedoelt Edith Boschquote:
Op de standaard plaat wel.quote:
Heb je onze encyclopedie weerquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bedoelt Edith Bosch
van Dijk is die zwemster
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:07 schreef VoreG het volgende:
Golfer om precies te zijn, de rolstoel staat erbij
Ja stoer en kwetsbaar en erg leuke meidquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Edith Bosch is een stoer wijf, mooi dat ze de gouden plak binnen heeft.
liggend in de gracht?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef Vom het volgende:
Ik ben trouwens woensdag op het 2200uur journaal geweest![]()
Bij het strokasteel in Veenhuizenquote:
Dat item over de tasjesdieven in Madurodam ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef Vom het volgende:
Ik ben trouwens woensdag op het 2200uur journaal geweest![]()
Moet je daar nou weer!quote:
Was een een of andere theatervoorstelling ging ik heen met m'n vriendinnetje en haar ouders....quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet je daar nou weer!
Afgelopen woensdag lag er wel 1 in de gracht trouwens![]()
ik ga naar mn nest
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:39 schreef Dos37 het volgende:
kut tennis nu duurt het nog langer voor monty python komt
En ook weer genieten van Frank Snoeks. Die is daar helemaal op z'n plaats.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
Honkballuh van Nederland was weer top.![]()
Ja, geeft goed deskundig commentaar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
En ook weer genieten van Frank Snoeks. Die is daar helemaal op z'n plaats.
Ja ok.quote:
Ik weet niet wat je leuk vind, maar ik ben er nogquote:
Bij gebrek aan beter dan maarquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je leuk vind, maar ik ben er nog
Ik had inderdaad beter niet kunnen reagerenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei Bos...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:16 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n Bugs Bunny boxershort bevalt je wel?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:17 schreef Suijk het volgende:
Godver ik krijg mijn tomtom niet aan de praat. Waarom koop ik dan ook van die goedkope illegale zooi uit Hongarije omdat dat 20 euro scheelt.
Dat is niet leuk, maar wat is een tomtomquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:17 schreef Suijk het volgende:
Godver ik krijg mijn tomtom niet aan de praat. Waarom koop ik dan ook van die goedkope illegale zooi uit Hongarije omdat dat 20 euro scheelt.
navigatiesysteem voor in de auto.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, maar wat is een tomtom?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:19 schreef rubbereend het volgende:oi
net terug van appelpiop
k zou eigenl;ijk in bed moeten liggen, mn wekker gaat om 7 uur
waarom geeft Theo Reitsma geen commentaar, die was toch voorzitter van de bond jatren terug?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, geeft goed deskundig commentaar.
Ik verheug me al op de live-wedstrijd van zondag op de TV.
Kimquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:20 schreef tong80 het volgende:
Clijsters wint de halve finale. Nu maar duimen dat ze POierce the uber bitch verslaat in de finale.
Hij doet gewoon helemaal niks. Geen verbinding met de satelliet.quote:
Intwine zoals verwachtquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WIe heb je allemaal live gezien (positief/negatief) ?
oke, bedankt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
navigatiesysteem voor in de auto.
Tom Tomquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:22 schreef Bos81 het volgende:
oke, bedankt.
geen wonder dat ik het niet weet
Dan wordt het lastig om hulp te zoeken. Wordt prutsen tot je er bij in slaap valt waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij doet gewoon helemaal niks. Geen verbinding met de satelliet.
Dit ding heeft niet eens een merk.
Het programma tomtom heb ik gedownload, zo'n pda had ik al, nu heb ik er dus een GPS receiver bij gekocht, via via via voor bijna niks en die hangt van binnen volgens mij met pleisters aan elkaar ofzo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:21 schreef SCH het volgende:
Dan is het ook geen tomtom
Oke, ik zag het op de website, omdat er meerdere podia zijn vroeg ik me af welke je zelf hebt gezienquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Intwine zoals verwacht
Kompakt Recorder viel tegen
Ilse![]()
morgen meer
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:24 schreef Bluezz het volgende:
De S is van SCH
maar ook van schuijk
die heeft een hongaarse tom
sch ook maar dan een onder zijn buik
Jezus, je had die 20 euro best mogen lenenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het programma tomtom heb ik gedownload, zo'n pda had ik al, nu heb ik er dus een GPS receiver bij gekocht, via via via voor bijna niks en die hangt van binnen volgens mij met pleisters aan elkaar ofzo.
Ja, voel me ook een beetje een schraper op het moment.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus, je had die 20 euro best mogen lenen![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:24 schreef Bluezz het volgende:
De S is van SCH
maar ook van schuijk
die heeft een hongaarse tom
sch ook maar dan een onder zijn buik
Dichte mist zelfsquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, voel me ook een beetje een schraper op het moment.
Ik blijf ook maar tegen mezelf zeggen dat de satellieten nu niet werken omdat het bewolkt is.
Oke, komt er aan en bedankt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:29 schreef Spideyman het volgende:
Doe maar een HJ'tje Bossie
en neem er zelf ook een
idd morgen is t leukerquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, ik zag het op de website, omdat er meerdere podia zijn vroeg ik me af welke je zelf hebt gezien
Alvast veel plezier morgen, maar dat zal wel lukken denk ik.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:34 schreef golfer het volgende:
De B is ook voor Bos
Rood-wit is zijn hart gekleurd
Helaas voor hem de verkeerde club
Die is dus door de Ajax-mod afgekeurd.
Het programma ziet er inderdaad wel goed uit voor morgen, enkele uitzondering daar gelaten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd morgen is t leuker
kwam mn ex nog tegen, morgen even bijkletsen
* rubbereend begint met schrijven van solicitatiequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:37 schreef SCH het volgende:
De g is van golfer
jong van geest maar oud van dagen
richt zijn pijlen soms verkeerd
hoe lang kan hij het modschap nog op zijn frele schouders dragen?
Je hebt er volgens mij nog ergens eentje liggen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
* rubbereend begint met schrijven van solicitatie
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Vadusch gaat slapen, morgen voetballen. Welterusten!
die moet ik herschrijven, die bleek namelijk niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je hebt er volgens mij nog ergens eentje liggen.
Rubber moet eendeslaapjes doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:
Vraag er maar niet naar...quote:
goed ideequote:
Als je het woord sollicitatie al verkeerd begint te schrijven nemen je kansen niet echt toe.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:
mental note, na veel bier niet meer serieus op fok gaan postenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je het woord sollicitatie al verkeerd begint te schrijven nemen je kansen niet echt toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |