idd morgen is t leukerquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, ik zag het op de website, omdat er meerdere podia zijn vroeg ik me af welke je zelf hebt gezien
Alvast veel plezier morgen, maar dat zal wel lukken denk ik.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:34 schreef golfer het volgende:
De B is ook voor Bos
Rood-wit is zijn hart gekleurd
Helaas voor hem de verkeerde club
Die is dus door de Ajax-mod afgekeurd.
Het programma ziet er inderdaad wel goed uit voor morgen, enkele uitzondering daar gelaten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd morgen is t leuker
kwam mn ex nog tegen, morgen even bijkletsen
* rubbereend begint met schrijven van solicitatiequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:37 schreef SCH het volgende:
De g is van golfer
jong van geest maar oud van dagen
richt zijn pijlen soms verkeerd
hoe lang kan hij het modschap nog op zijn frele schouders dragen?
Je hebt er volgens mij nog ergens eentje liggen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
* rubbereend begint met schrijven van solicitatie
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Vadusch gaat slapen, morgen voetballen. Welterusten!
die moet ik herschrijven, die bleek namelijk niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je hebt er volgens mij nog ergens eentje liggen.
Rubber moet eendeslaapjes doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:
Vraag er maar niet naar...quote:
goed ideequote:
Als je het woord sollicitatie al verkeerd begint te schrijven nemen je kansen niet echt toe.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:
mental note, na veel bier niet meer serieus op fok gaan postenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je het woord sollicitatie al verkeerd begint te schrijven nemen je kansen niet echt toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |