Hij doet gewoon helemaal niks. Geen verbinding met de satelliet.quote:
Intwine zoals verwachtquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WIe heb je allemaal live gezien (positief/negatief) ?
oke, bedankt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
navigatiesysteem voor in de auto.
Tom Tomquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:22 schreef Bos81 het volgende:
oke, bedankt.
geen wonder dat ik het niet weet
Dan wordt het lastig om hulp te zoeken. Wordt prutsen tot je er bij in slaap valt waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij doet gewoon helemaal niks. Geen verbinding met de satelliet.
Dit ding heeft niet eens een merk.
Het programma tomtom heb ik gedownload, zo'n pda had ik al, nu heb ik er dus een GPS receiver bij gekocht, via via via voor bijna niks en die hangt van binnen volgens mij met pleisters aan elkaar ofzo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:21 schreef SCH het volgende:
Dan is het ook geen tomtom
Oke, ik zag het op de website, omdat er meerdere podia zijn vroeg ik me af welke je zelf hebt gezienquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Intwine zoals verwacht
Kompakt Recorder viel tegen
Ilse![]()
morgen meer
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:24 schreef Bluezz het volgende:
De S is van SCH
maar ook van schuijk
die heeft een hongaarse tom
sch ook maar dan een onder zijn buik
Jezus, je had die 20 euro best mogen lenenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het programma tomtom heb ik gedownload, zo'n pda had ik al, nu heb ik er dus een GPS receiver bij gekocht, via via via voor bijna niks en die hangt van binnen volgens mij met pleisters aan elkaar ofzo.
Ja, voel me ook een beetje een schraper op het moment.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus, je had die 20 euro best mogen lenen![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:24 schreef Bluezz het volgende:
De S is van SCH
maar ook van schuijk
die heeft een hongaarse tom
sch ook maar dan een onder zijn buik
Dichte mist zelfsquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, voel me ook een beetje een schraper op het moment.
Ik blijf ook maar tegen mezelf zeggen dat de satellieten nu niet werken omdat het bewolkt is.
Oke, komt er aan en bedankt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:29 schreef Spideyman het volgende:
Doe maar een HJ'tje Bossie
en neem er zelf ook een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |