Ik ben de sleutel kwijtquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:49 schreef Dos37 het volgende:
Tolk je hebt de deur toch niet op slot gedaan
En terechtquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Mensen keken me raar aan toen ik een sixpack heineken opentrok in de trein vanmiddag.
Na een dag hard studeren was dat wel verdiend
Melody A.M.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:56 schreef pascalheister het volgende:
wat een geweldige muziek blijft dat Röyksopp ook
Frituur is stuk. Handvat is afgebrokenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:38 schreef SCH het volgende:
Staat de frituur al aan?
Was je weer te laat op school?quote:
Oi, netjes op tijd hoorquote:
Mietje, pak je hem toch met je blote handen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Frituur is stuk. Handvat is afgebroken
je zou ze live moeten zienquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:56 schreef pascalheister het volgende:
wat een geweldige muziek blijft dat Röyksopp ook
Ga je het boeket vangen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Zaamslag thuis
* Da_Sandman gaat zich klaarmaken voor een bruiloftsfeest van zijn nichtje
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:54 schreef just me het volgende:
Zegt JustJunior gisterenavond.. tis toch wel gek mam om jou niet blauw te zien
Heeft ze al een conducteur aangevlogen ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:01 schreef zjroentje het volgende:
Whehe.Belt m'n zusje net. Zit ze in de trein van Nijmegen naar Roermond, moet ze terug omdat er bij Cuijk iets aan de hand is. Dus via Den Bosch dan. Zit ze in die trein, staat er een kapotte goederentrein op het spoor. Hoppa rechtsomkeert richting Nijmegen
Moet ze nu dus via Utrecht.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:01 schreef zjroentje het volgende:
Whehe.Belt m'n zusje net. Zit ze in de trein van Nijmegen naar Roermond, moet ze terug omdat er bij Cuijk iets aan de hand is. Dus via Den Bosch dan. Zit ze in die trein, staat er een kapotte goederentrein op het spoor. Hoppa rechtsomkeert richting Nijmegen
Moet ze nu dus via Utrecht.
hoezo? heeft ze een kort lontje?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heeft ze al een conducteur aangevlogen ?
Zjroentjes zusje is een lief Limburgs pupke denk ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heeft ze al een conducteur aangevlogen ?
Nou ja, lief.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zjroentjes zusje is een lief Limburgs pupke denk ik.
Stiekem wel ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alle zusjes zijn lief toch, stiekem.
Jazeker, ben kapot, dus geen bier voor mij vandaag.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Hallo Vom. Nog nuchter?
hoe heb je dat op vakantie dan gedaan met je streams?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:17 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb het waaarm. En ben moe, terwijl ik vakantie heb gehad deze week. Ow ja en alweer BB verslaafd. En de boodschappen stellen we uit tot morgen. En zo maar voetbal kijken.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |