Veel breezah voeren?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onderwerp: Hoe versier je 15 jarigen dan?
gewoon ervoor gaan..quote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Veel breezah voeren?![]()
![]()
(werkelijk geen idee, trouwens dat gaat toch neit werken want het is een verjaardag van een zusje van mn beste vriend en die zal ook wel wat verteld hebben over mij tegen haar vriendinnenen ik heb al eens wat geprobeerd
toen een paar jaar geleden bij een vriendin van haar
)
ff mijn reactie opnieuw aangezien het de topickiller was![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk grote onzin, er zijn evenveel bitches met een goed als slecht uiterlijk. Dat soort beelden zijn zo mediagekleurd, cliché en volkomen foutief.
ik had dr ook al een, wilde niet meer f5-enquote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef Ynske het volgende:
HALLO kunnen jullie t weer niet vinden???
te laatquote:Op donderdag 8 september 2005 17:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik had dr ook al een, wilde niet meer f5-en
Nog nooit een aflevering van gezien . . .quote:
Niet dan ??quote:
jahquote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef QyRoZ het volgende:
Was vast al voorbijgekomen hè?
'Vrijgezelle vrouw vindt ict'er saai'
ach aangezien jij de vermeende papa van mijn nichtje bent...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nog nooit een aflevering van gezien . . .![]()
[..]
Niet dan ??
Steenrijk en op sterven na dood zeker ??quote:Op donderdag 8 september 2005 17:27 schreef Ynske het volgende:
ik ga toch meer voor de iets oudere mannen![]()
heb je mijn reactie gelezen?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef QyRoZ het volgende:
Was vast al voorbijgekomen hè?
'Vrijgezelle vrouw vindt ict'er saai'
zegquote:
zelfde minuut, direct topicnr na jouquote:
ik zoek ffquote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb je mijn reactie gelezen?
IT-ers
Ik bedoelde 25 jarigen (quote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg
kwijl niet zo
ga maar naast metro liggen
neej n jaartje of 2 tot 5 ouderquote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Steenrijk en op sterven na dood zeker ??![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik bedoelde 25 jarigen () schatje
ook hoiquote:Op donderdag 8 september 2005 17:33 schreef Elcaro het volgende:
wa's dit? Stop je leuter in een kleuter?
ik weet ook wel dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 8 september 2005 17:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal... Ik ken idd meiden die echt dropdeadgorgeous zijn, maar dat ook verdomde goed weten. Een enkeling is lekker down-to-earth en leuk om mee om te gaan. Alle niet-modelvriendinnen die ik heb en kenissen die ik ken, zijn stuk voor stuk schatten, niet een heeft iets fouts in zich.
Ik kijk dus in mijn eigen omgeving, gespiegeld aan SATC.
Over iets anders kan ik immers niet oordelen.
wat een enthousiast welkom...quote:
quote:
wat is er dan? zeg het eens..quote:
SATC is natuurlijk de waarheid.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal... Ik ken idd meiden die echt dropdeadgorgeous zijn, maar dat ook verdomde goed weten. Een enkeling is lekker down-to-earth en leuk om mee om te gaan. Alle niet-modelvriendinnen die ik heb en kenissen die ik ken, zijn stuk voor stuk schatten, niet een heeft iets fouts in zich.
meel je wel ffquote:
Mag 2 jaar - 22 dagen ook?quote:
amenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar bitches vind je overal.
Shit dan kom ik nog lang niet aanmerking.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik bedoelde 25 jarigen () schatje
alleen als ze d'r nog geen haar op heeft....quote:
Geen commentaar . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef Ynske het volgende:
ach aangezien jij de vermeende papa van mijn nichtje bent...
ken je haar, en dat zegt genoeg![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:33 schreef Ynske het volgende:
neej n jaartje of 2 tot 5 ouder
nou danquote:
Het voelt niet zo, weet hoe het voelt hoor liefquote:Op donderdag 8 september 2005 17:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat je gelijk hebt
maar toch...
Dat is incestquote:Op donderdag 8 september 2005 17:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maar ik denk maar zo: liever als zusje, want dat heet dat je er na die andere nog steeds bent
TC lees eerst nog eensquote:Op donderdag 8 september 2005 17:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
SATC is natuurlijk de waarheid.![]()
Ik ken zat lelijke mensen met kutkarakters en dat geldt ook voor knappe mensen. Knappe mensen kunnen zich echter gewoon meer eisen veroorloven, zo werkt dat nu eenmaal. Maar bitches vind je overal, ze vormen zelfs het merendeel van het vrouwelijk geslacht.![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:30 schreef Mukie het volgende:
als gewone vriendinquote:
Ciaoquote:
Jjj en ik?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:46 schreef PhaE het volgende:
En je hebt meer vrienden dan je denkt hoor, die ook voor je klaarstaan als het nodig is.
Kan er zo al 2 noemen
nee hou t maar bij die 2quote:
Okay okay okay...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:57 schreef Beach het volgende:
niemand zwaait me uithier ben ik ook al niet gewesnt
ik schrik van zijn ava...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:59 schreef PhaE het volgende:
[..]
Beetje bot hoor..![]()
Die jongen heeft ook best wat voor je over!
of snap ik um nu niet
huh?quote:
aaaah ik had verkeerd gekeken...squote:
Het is je vergevenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaah ik had verkeerd gekeken...s
sorry WM
jij ook natuurlijk....
Kortom, je bent een bitch eersteklas.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
TC lees eerst nog eens
Ik zeg het volgende:
[..]
quote:
Eensch ischquote:Op donderdag 8 september 2005 18:32 schreef Serious_Sven het volgende:
15 jaar is idd erg jong, echt een diepgaand gesprek zit er dan niet in dus dat is dan ook niet echt wat je zoekt in een relatie. vanaf 18 worden het pas volwassen mensen en dat is voor mij dan ook zo'n beetje de minimum.
Rechtstreeks uit de doos dus?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:32 schreef QyRoZ het volgende:
Tijd voor eten pizza. Ik ben te lui om af te wassen vandaag.
Eet jij pizza zonder bord en bestek?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:32 schreef QyRoZ het volgende:
Tijd voor eten pizza. Ik ben te lui om af te wassen vandaag.
Snijden is voor mietjes.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:35 schreef Serious_Sven het volgende:
owja, uit doos is uiteraard nog een optie, moet ie wel voorgesneden zijn want anders heb je nog afwas.![]()
* is mee eensquote:Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef Elcaro het volgende:
sorry, beetje late reactie nog, maar wat is die Babus een enorm kansloze rukker zeg..... Die moet niet voor mijn auto langs oversteken
Of voor die van mij!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef Elcaro het volgende:
sorry, beetje late reactie nog, maar wat is die Babus een enorm kansloze rukker zeg..... Die moet niet voor mijn auto langs oversteken
* ook eensch mee ischquote:
Laat je de sportschool wel staanquote:Op donderdag 8 september 2005 18:40 schreef Elcaro het volgende:
Sorry.. was nog even aan het teruglezen. Zit me hier helemaal op te winden. Straks in de sportschool maar even afreageren dan...
hoi hoiquote:
ben maar klein dik jongetje... Al zou ik willenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:41 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Laat je de sportschool wel staan
Wat lul jij nou??quote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ben maar klein dik jongetje... Al zou ik willen![]()
![]()
le-zenquote:
Thuis is dusquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Babus is een kansloze eikel...
zooow... je bent weer bij
Ik wilde even weten waarom, die hele naam zei me tot net nietsquote:Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Babus is een kansloze eikel...
zooow... je bent weer bij
Wat jij wilquote:Op donderdag 8 september 2005 18:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kortom, je bent een bitch eersteklas.
![]()
gelukkig maar!quote:
Sport ze!!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:47 schreef Elcaro het volgende:
[..]
![]()
kansloze rukker he? denk er aan
* gaat nu echt *
Wel iets ouder dan graag ... 15 jaar is zooo "nog in de steigers"quote:Op donderdag 8 september 2005 17:27 schreef Ynske het volgende:
zoek maar verder
dank jequote:
Als je op je werk zit en je gaat even wat doen dan is er ondertussen al zoveel bijgekomen dat dit ondertussen bijna een chatpagina is uit het begin van het chat-tijdperk, je zou eens moeten tellen hoevaak je refresht.quote:
F5 slijt heel hard hier inderdaad..quote:Op donderdag 8 september 2005 18:48 schreef Serious_Sven het volgende:
[..]
Als je op je werk zit en je gaat even wat doen dan is er ondertussen al zoveel bijgekomen dat dit ondertussen bijna een chatpagina is uit het begin van het chat-tijdperk, je zou eens moeten tellen hoevaak je refresht.
Welkom thuis, welkom hierquote:
Ik mag niet eens internetten op mn werk. Het kan technisch gezien wel, maar omdat ik met mn rug naar iedereen zit die langskomt is dat niet bepaald verstandig.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:48 schreef Serious_Sven het volgende:
[..]
Als je op je werk zit en je gaat even wat doen dan is er ondertussen al zoveel bijgekomen dat dit ondertussen bijna een chatpagina is uit het begin van het chat-tijdperk, je zou eens moeten tellen hoevaak je refresht.
*doet in toetsenborden handelquote:Op donderdag 8 september 2005 18:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
F5 slijt heel hard hier inderdaad..
Zwemse...... en kom zo goed mogelijk tot rust...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:51 schreef Ynske het volgende:
ik ga zometeen maar ff kleren terug brengen
en dan meteen richting het zwembad
proberen tot rust te komen
Heb je deze misschien voor me ?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
*doet in toetsenborden handel
thnxquote:Op donderdag 8 september 2005 18:53 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Zwemse...... en kom zo goed mogelijk tot rust...
Sterkte![]()
oeh die wil ik ook wel!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Heb je deze misschien voor me ?![]()
Doe dat...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:51 schreef Ynske het volgende:
Ik kan het niet eens.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik mag niet eens internetten op mn werk. Het kan technisch gezien wel, maar omdat ik met mn rug naar iedereen zit die langskomt is dat niet bepaald verstandig.
Heee, je mag ook best bellenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:51 schreef Ynske het volgende:
Neejquote:Op donderdag 8 september 2005 18:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Heb je deze misschien voor me ?![]()
Ik kan het wel...... Ow... Ik heb het vandaag ook gedaan ookquote:
Ik word bijna nog doorweekter op weg naar het zwembad dan in het zwembad zelf. En dat vind ik voldoende reden om dus niet naar het zwembad te gaanquote:Op donderdag 8 september 2005 18:53 schreef Serious_Sven het volgende:
Zwembad, hmmm goed idee, afkoeling is wel gewenst op deze benauwde warme dag...
Yep! Dat breekt de dag lekker een beetje!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, en het scheelt dat ik af en toe leuke mailtjes krijg.
*begeleid Ynske naar buitenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:00 schreef Ynske het volgende:
zo is er iemand die me ff de deur uit trapt
Same here, al heeft die advocaat van vandaag me echt de das om gedaan hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Yep! Dat breekt de dag lekker een beetje!
Ik krijg nooit mail, laat staan leuke mailquote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, en het scheelt dat ik af en toe leuke mailtjes krijg.
Ga een leven zoeken... donderdagavond is altijd wel wat te doen in de stad ofzo.quote:
vrouw en It-er isquote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef Serious_Sven het volgende:
Dat toetsenbord is ubergeil, voor de ICT'er en daar vallen vrouwen weer niet op...![]()
Ik heb geen collega's in Amersfoort wonen. En de helft is op vakantie. Gezellig op donderdagavond alleen de stad in. Altijd leuk.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Ga een leven zoeken... donderdagavond is altijd wel wat te doen in de stad ofzo.
Sport je al met je collega's?
Plus die van dell int paars en int zwartquote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Neej![]()
Wat een teleurstelling toch weer.....
Ik heb alleen een voorraad van 40 standaard zwarte Dell toetsenborden![]()
Dat bedoel ik! Wat doe je hier nog?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:06 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig op donderdagavond alleen de stad in. Altijd leuk..
Taalvoorkeuren:quote:Op donderdag 8 september 2005 19:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Plus die van dell int paars en int zwart
en oude compaqs in wit/beige
Iemand nog een taalvoorkeur?![]()
Ik vind de zwitserse layout wel wat hebbenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Plus die van dell int paars en int zwart
en oude compaqs in wit/beige
Iemand nog een taalvoorkeur?![]()
Ga ik je dag wel weer brekenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Same here, al heeft die advocaat van vandaag me echt de das om gedaan hoor.
Ik heb anderhalve dag alleen maar aan stukken van die man zitten werken... op het eind ging het alleen nog maar op de automatische piloot. En ik weet ook dat ik er morgen nog minstens twee uur mee bezig zal zijn... vergroot niet echt de werkvreugde enzo.
Bye!!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:10 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik de jouwe...
Ben weer weg nu.
Jou pesten.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Wat doe je hier nog?
duitsers gemengd met fransquote:Op donderdag 8 september 2005 19:09 schreef Light het volgende:
[..]
Ik vind de zwitserse layout wel wat hebbenLekker veel tekens op bijna iedere toets
die geilen ook op gadgets hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 19:13 schreef Serious_Sven het volgende:
[..]
Kweet Mukie, had het over het algemeen
Ik weet niet of die Zwitsers ook nog wat speciale tekens voor Italiaans op het toetsenbord hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
duitsers gemengd met frans
wij hebben belgen bij ons werken die vragen naar een be-fr toetsenbord, maar we hebben alleen fr-fr. Zeiken dat ze doen! Het is net maar 2 dingen verschil
We zijn internationaal, dat ze qwerty us pakken![]()
Daar ben ik heel goed in*)quote:Op donderdag 8 september 2005 19:13 schreef Mokster het volgende:
Jezelf pesten dus?
Alleen. Goed idee. In een plaats waar alleen uitgaansgelegenheden zjin voor 16-jarigen. En terwijl ik morgen weer moet werken.quote:
Da's geen goed x-cuus hoor...quote:Op donderdag 8 september 2005 19:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alleen. Goed idee. In een plaats waar alleen uitgaansgelegenheden zjin voor 16-jarigen. En terwijl ik morgen weer moet werken.
en dit zeg je in een topic met de titel Singles zoeken 15 jarigen... Of vind je 16 te oudquote:Op donderdag 8 september 2005 19:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alleen. Goed idee. In een plaats waar alleen uitgaansgelegenheden zjin voor 16-jarigen. En terwijl ik morgen weer moet werken.
9 is mijn max.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:24 schreef Serious_Sven het volgende:
[..]
en dit zeg je in een topic met de titel Singles zoeken 15 jarigen... Of vind je 16 te oud![]()
al 20x vandaag.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:24 schreef Tranceptor het volgende:
En? Al iemand geneukt?
Met jezelf of je teddybeer telt nietquote:
Dan pik je toch gewoon een terrasje?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pikken mag niet he....quote:Op donderdag 8 september 2005 19:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan pik je toch gewoon een terrasje?
Neem je een leuk boek mee, om breezahs af te schrikken
detailsquote:Op donderdag 8 september 2005 19:30 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Pikken mag niet he....
Je mag er wel gewoon gaan zitten en een vermogen neerleggen voor een drankje / hapje![]()
En de mannen van je afgeslagen ?quote:
nee, ze zijn allemaal zo fokking jongquote:Op donderdag 8 september 2005 19:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
(toch nieuwsgierig): nog interessante eerstejaars?
Dit was de intro van de studie, die is deze week. Morgen heb ik m'n eigen van de Master waar ik al een half jaar mee bezig benquote:Op donderdag 8 september 2005 19:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Was de UIT niet al geweest in Utrecht?
Geen bontjas dit keerquote:Op donderdag 8 september 2005 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee![]()
en ik had voor mijn doen niet veel kleren aan
FOTO!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had voor het eerst in 't wild een rokje aan![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en ik had voor mijn doen niet veel kleren aan
Je bedoelt 1 rokje, ipv 3 over elkaar?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rotweer voor mij dusquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:06 schreef Light het volgende:
[..]
Je bedoelt 1 rokje, ipv 3 over elkaar?
Problemen met de longen. Geen astma, maar gewoon problemenquote:
Dat vind ik zo ranzig....wij hebben geen airco, dat heb ik eigenlijk lieverquote:Op donderdag 8 september 2005 20:07 schreef QyRoZ het volgende:
Op het werk staat de airco echt idioot hoog, met korte mouwen kan je er gewoon niet zitten.
Ipv zwarte knielaarzen onder een lange donkere spijkerbroek?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:06 schreef Light het volgende:
[..]
Je bedoelt 1 rokje, ipv 3 over elkaar?
HOe is het eigenlijk op je nieuwe werkje?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:07 schreef QyRoZ het volgende:
Op het werk staat de airco echt idioot hoog, met korte mouwen kan je er gewoon niet zitten.
Ik ga echt dood van dit weer. Ik kon vanmiddag geen stap meer verzetten, gewoon uitgeput en ... gewoon bleeerghhhquote:
Hoge werkdruk, moeilijk werk maar wel gezellig.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:10 schreef fembol het volgende:
[..]
HOe is het eigenlijk op je nieuwe werkje?![]()
Zoals in de treinquote:Op donderdag 8 september 2005 20:09 schreef Serious_Sven het volgende:
Airco is lekker, je moet het alleen een paar graden beneden de buitentemperatuur houden anders dan wordt je alsnog ziek als je vaak naar buiten gaat.
Het scheelt echt 10 tot 15 graden. Idioot.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:09 schreef Serious_Sven het volgende:
Airco is lekker, je moet het alleen een paar graden beneden de buitentemperatuur houden anders dan wordt je alsnog ziek als je vaak naar buiten gaat.
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hoge werkdruk, moeilijk werk maar wel gezellig.![]()
Leuk bedrijf met leuke mensen.
Tof!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hoge werkdruk, moeilijk werk maar wel gezellig.![]()
Leuk bedrijf met leuke mensen.
Barko?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:12 schreef Light het volgende:
[..]
Wij hebben BARKOEn een plat dak.
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb je mijn reactie gelezen?
IT-ers
Een hondquote:
of in de supermarkt, ook zo leukquote:Op donderdag 8 september 2005 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals in de trein
En dan krijg je als je eruit stapt een klap in je gezicht,
Ik ben wel eens gaan lopen omdat ik geen zin had in een volle en veel te warme bus te zittenquote:en dan mag je een overvolle bus in waar je wordt bedwelmd door lichaamsluchten van wildvreemden, om dan de buitenlucht wel verfrissend te vinden als je er eindelijk uit mag
Niets mis met zwarte knielaarzenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ipv zwarte knielaarzen onder een lange donkere spijkerbroek?
voor etenquote:
nee, ik dacht er net nog aan, maar ik heb niets meer gelezenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef Mukie het volgende:
Weet iemand al iets meer over de PL-situatie?
Jah, daar was ik ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef Mukie het volgende:
Hmmz, geen goed teken denk ik....quote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik dacht er net nog aan, maar ik heb niets meer gelezen
Maak me gekquote:Op donderdag 8 september 2005 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het ziekenhuis opgenomen met wat narigheden, gezien ze ook nog zwanger isquote:
Was er dan een situatie ??quote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef Mukie het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het ziekenhuis opgenomen met wat narigheden, gezien ze ook nog zwanger is
Lees 2 posts boven je of 1 onder jequote:Op donderdag 8 september 2005 20:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was er dan een situatie ??
Ja zoietsquote:Op donderdag 8 september 2005 20:21 schreef fembol het volgende:
Iets met een bloeding hoorde ik??
damnquote:Op donderdag 8 september 2005 20:21 schreef fembol het volgende:
Iets met een bloeding hoorde ik??
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:20 schreef petitlapin het volgende:
Dit is de vriend van petitlapin. Ze is deze nacht opgenomen in het U.Z. van Jette wegens bloedverlies en hevige pijnen. We weten niet waaraan we ons moeten verwachten. Ik ga weer naar haar toe.
In Maart zou ze pas uitgerekend zijn, dus veel overlevingskansen denk ik niet dat die kleine heeftquote:
Afwachten. Misschien is het minder erg.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
In Maart zou ze pas uitgerekend zijn, dus veel overlevingskansen denk ik niet dat die kleine heeft
Ah, het laatste kwartier voor sluitingstijd is de keuze wat minder ruimquote:
Ik hoop het.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Afwachten. Misschien is het minder erg.
Je hebt het zelf gequote en uit ervaringen bij mijn buurvrouw, spreekt dit helaas boekdelen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Afwachten. Misschien is het minder erg.
afwasmiddel, poetsmiddel en kattevoer lukt altijd wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:29 schreef Light het volgende:
[..]
Ah, het laatste kwartier voor sluitingstijd is de keuze wat minder ruim
* Light heeft ervaring wat dat betreft
I know, maar speculeren terwijl we echt niets weten is nu niet nuttig. Het wordt wachten dat we iets van haar vriend of haar horen. TGT zou haar email moeten hebben, geloof ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je hebt het zelf gequote en uit ervaringen bij mijn buurvrouw, spreekt dit helaas boekdelen.
Tis zo zonde, ze wilde het zo graag.
Maar wie weet idd, hoop doet leven toch?
Verhongeren is niet nodigquote:Op donderdag 8 september 2005 20:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
afwasmiddel, poetsmiddel en kattevoer lukt altijd wel.
Idem een pizza die nu in de oven ligt
Ik heb zijn emailquote:Op donderdag 8 september 2005 20:36 schreef Mukie het volgende:
Maar die komt hier niet meer
En ik zie hem ook niet meer online
En een mailtje gestuurdquote:
vooral een ge-hallo,quote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een drukte hier.
ik eujquote:
Ik verwacht inderdaad wel een uitnodiging ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:57 schreef Pheno het volgende:
leuk, je wilt een trouwerij heel klein houden en dan gaan mensen miepen
Waarom wist ik dat jij zou reagerenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad wel een uitnodiging ja.![]()
Omdat je die uitnodiging zojuist op de bus gedaan hebt?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat jij zou reageren
euj, sorry hoor.quote:
Dat lijkt mij dus HET nadeel van trouwen,quote:Op donderdag 8 september 2005 20:57 schreef Pheno het volgende:
leuk, je wilt een trouwerij heel klein houden en dan gaan mensen miepen
Dat kost een postzegelquote:Op donderdag 8 september 2005 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat je die uitnodiging zojuist op de bus gedaan hebt?![]()
Daarom wilde ik het klein houden, maar goed. Van mijn kant is dat ook wel erg makkelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 21:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus HET nadeel van trouwen,.
Laat die lui toch lekker de tering krijgen en nodig uit wie je uit wilt nodigen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom wilde ik het klein houden, maar goed. Van mijn kant is dat ook wel erg makkelijk
Jullie leren het al.... nu nog zo:quote:
dat zijn 2 ouders en een broer van mijn kantquote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Laat die lui toch lekker de tering krijgen en nodig uit wie je uit wilt nodigen.
Nee, dat zie je toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef Light het volgende:
Is het topic nog niet vol?
Zoquote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jullie leren het al.... nu nog zo:, bewegen en je doet het helemaal goed.
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jullie leren het al.... nu nog zo:, bewegen en je doet het helemaal goed.
Das het punt, als je het klein wilt houden gaan er altijd mensen miepen dat ze niet mogen komen. Misschien kun je volgende keer trouwen zonder wederhelft, dan heb je alleen die idioote singles nog over die willen komen,quote:Op donderdag 8 september 2005 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom wilde ik het klein houden, maar goed. Van mijn kant is dat ook wel erg makkelijk
die trouwzaal straks welquote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef Light het volgende:
Is het topic nog niet vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |