quote:Op donderdag 8 september 2005 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en ik had voor mijn doen niet veel kleren aan
Je bedoelt 1 rokje, ipv 3 over elkaar?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had voor het eerst in 't wild een rokje aan![]()
Rotweer voor mij dusquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:06 schreef Light het volgende:
[..]
Je bedoelt 1 rokje, ipv 3 over elkaar?
Problemen met de longen. Geen astma, maar gewoon problemenquote:
Dat vind ik zo ranzig....wij hebben geen airco, dat heb ik eigenlijk lieverquote:Op donderdag 8 september 2005 20:07 schreef QyRoZ het volgende:
Op het werk staat de airco echt idioot hoog, met korte mouwen kan je er gewoon niet zitten.
Ipv zwarte knielaarzen onder een lange donkere spijkerbroek?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:06 schreef Light het volgende:
[..]
Je bedoelt 1 rokje, ipv 3 over elkaar?
HOe is het eigenlijk op je nieuwe werkje?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:07 schreef QyRoZ het volgende:
Op het werk staat de airco echt idioot hoog, met korte mouwen kan je er gewoon niet zitten.
Ik ga echt dood van dit weer. Ik kon vanmiddag geen stap meer verzetten, gewoon uitgeput en ... gewoon bleeerghhhquote:
Hoge werkdruk, moeilijk werk maar wel gezellig.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:10 schreef fembol het volgende:
[..]
HOe is het eigenlijk op je nieuwe werkje?![]()
Zoals in de treinquote:Op donderdag 8 september 2005 20:09 schreef Serious_Sven het volgende:
Airco is lekker, je moet het alleen een paar graden beneden de buitentemperatuur houden anders dan wordt je alsnog ziek als je vaak naar buiten gaat.
Het scheelt echt 10 tot 15 graden. Idioot.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:09 schreef Serious_Sven het volgende:
Airco is lekker, je moet het alleen een paar graden beneden de buitentemperatuur houden anders dan wordt je alsnog ziek als je vaak naar buiten gaat.
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hoge werkdruk, moeilijk werk maar wel gezellig.![]()
Leuk bedrijf met leuke mensen.
Tof!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hoge werkdruk, moeilijk werk maar wel gezellig.![]()
Leuk bedrijf met leuke mensen.
Barko?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:12 schreef Light het volgende:
[..]
Wij hebben BARKOEn een plat dak.
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb je mijn reactie gelezen?
IT-ers
Een hondquote:
of in de supermarkt, ook zo leukquote:Op donderdag 8 september 2005 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals in de trein
En dan krijg je als je eruit stapt een klap in je gezicht,
Ik ben wel eens gaan lopen omdat ik geen zin had in een volle en veel te warme bus te zittenquote:en dan mag je een overvolle bus in waar je wordt bedwelmd door lichaamsluchten van wildvreemden, om dan de buitenlucht wel verfrissend te vinden als je er eindelijk uit mag
Niets mis met zwarte knielaarzenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ipv zwarte knielaarzen onder een lange donkere spijkerbroek?
voor etenquote:
nee, ik dacht er net nog aan, maar ik heb niets meer gelezenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef Mukie het volgende:
Weet iemand al iets meer over de PL-situatie?
Jah, daar was ik ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef Mukie het volgende:
Hmmz, geen goed teken denk ik....quote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik dacht er net nog aan, maar ik heb niets meer gelezen
Maak me gekquote:Op donderdag 8 september 2005 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had voor het eerst in 't wild een rokje aan![]()
In het ziekenhuis opgenomen met wat narigheden, gezien ze ook nog zwanger isquote:
Was er dan een situatie ??quote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef Mukie het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het ziekenhuis opgenomen met wat narigheden, gezien ze ook nog zwanger is
Lees 2 posts boven je of 1 onder jequote:Op donderdag 8 september 2005 20:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was er dan een situatie ??
Ja zoietsquote:Op donderdag 8 september 2005 20:21 schreef fembol het volgende:
Iets met een bloeding hoorde ik??
damnquote:Op donderdag 8 september 2005 20:21 schreef fembol het volgende:
Iets met een bloeding hoorde ik??
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:20 schreef petitlapin het volgende:
Dit is de vriend van petitlapin. Ze is deze nacht opgenomen in het U.Z. van Jette wegens bloedverlies en hevige pijnen. We weten niet waaraan we ons moeten verwachten. Ik ga weer naar haar toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |