Veel breezah voeren?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onderwerp: Hoe versier je 15 jarigen dan?
gewoon ervoor gaan..quote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Veel breezah voeren?![]()
![]()
(werkelijk geen idee, trouwens dat gaat toch neit werken want het is een verjaardag van een zusje van mn beste vriend en die zal ook wel wat verteld hebben over mij tegen haar vriendinnenen ik heb al eens wat geprobeerd
toen een paar jaar geleden bij een vriendin van haar
)
ff mijn reactie opnieuw aangezien het de topickiller was![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk grote onzin, er zijn evenveel bitches met een goed als slecht uiterlijk. Dat soort beelden zijn zo mediagekleurd, cliché en volkomen foutief.
ik had dr ook al een, wilde niet meer f5-enquote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef Ynske het volgende:
HALLO kunnen jullie t weer niet vinden???
te laatquote:Op donderdag 8 september 2005 17:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik had dr ook al een, wilde niet meer f5-en
Nog nooit een aflevering van gezien . . .quote:
Niet dan ??quote:
jahquote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef QyRoZ het volgende:
Was vast al voorbijgekomen hè?
'Vrijgezelle vrouw vindt ict'er saai'
ach aangezien jij de vermeende papa van mijn nichtje bent...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nog nooit een aflevering van gezien . . .![]()
[..]
Niet dan ??
Steenrijk en op sterven na dood zeker ??quote:Op donderdag 8 september 2005 17:27 schreef Ynske het volgende:
ik ga toch meer voor de iets oudere mannen![]()
heb je mijn reactie gelezen?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef QyRoZ het volgende:
Was vast al voorbijgekomen hè?
'Vrijgezelle vrouw vindt ict'er saai'
zegquote:
zelfde minuut, direct topicnr na jouquote:
ik zoek ffquote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb je mijn reactie gelezen?
IT-ers
Ik bedoelde 25 jarigen (quote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg
kwijl niet zo
ga maar naast metro liggen
neej n jaartje of 2 tot 5 ouderquote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Steenrijk en op sterven na dood zeker ??![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik bedoelde 25 jarigen () schatje
ook hoiquote:Op donderdag 8 september 2005 17:33 schreef Elcaro het volgende:
wa's dit? Stop je leuter in een kleuter?
ik weet ook wel dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 8 september 2005 17:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal... Ik ken idd meiden die echt dropdeadgorgeous zijn, maar dat ook verdomde goed weten. Een enkeling is lekker down-to-earth en leuk om mee om te gaan. Alle niet-modelvriendinnen die ik heb en kenissen die ik ken, zijn stuk voor stuk schatten, niet een heeft iets fouts in zich.
Ik kijk dus in mijn eigen omgeving, gespiegeld aan SATC.
Over iets anders kan ik immers niet oordelen.
wat een enthousiast welkom...quote:
quote:
wat is er dan? zeg het eens..quote:
SATC is natuurlijk de waarheid.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal... Ik ken idd meiden die echt dropdeadgorgeous zijn, maar dat ook verdomde goed weten. Een enkeling is lekker down-to-earth en leuk om mee om te gaan. Alle niet-modelvriendinnen die ik heb en kenissen die ik ken, zijn stuk voor stuk schatten, niet een heeft iets fouts in zich.
meel je wel ffquote:
Mag 2 jaar - 22 dagen ook?quote:
amenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar bitches vind je overal.
Shit dan kom ik nog lang niet aanmerking.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik bedoelde 25 jarigen () schatje
alleen als ze d'r nog geen haar op heeft....quote:
Geen commentaar . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef Ynske het volgende:
ach aangezien jij de vermeende papa van mijn nichtje bent...
ken je haar, en dat zegt genoeg![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:33 schreef Ynske het volgende:
neej n jaartje of 2 tot 5 ouder
nou danquote:
Het voelt niet zo, weet hoe het voelt hoor liefquote:Op donderdag 8 september 2005 17:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat je gelijk hebt
maar toch...
Dat is incestquote:Op donderdag 8 september 2005 17:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maar ik denk maar zo: liever als zusje, want dat heet dat je er na die andere nog steeds bent
TC lees eerst nog eensquote:Op donderdag 8 september 2005 17:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
SATC is natuurlijk de waarheid.![]()
Ik ken zat lelijke mensen met kutkarakters en dat geldt ook voor knappe mensen. Knappe mensen kunnen zich echter gewoon meer eisen veroorloven, zo werkt dat nu eenmaal. Maar bitches vind je overal, ze vormen zelfs het merendeel van het vrouwelijk geslacht.![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:30 schreef Mukie het volgende:
als gewone vriendinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |