quote:Op donderdag 8 september 2005 17:07 schreef Beach het volgende:
[..]
en dat fappen je grootste hobby is?![]()
Hoop doet de gekken in vreugde levenquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, kut zeg. En dan sla ik het niet eens af
Was ze lastig?quote:
Gekte doet een hoop in vreugde levenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoop doet de gekken in vreugde leven
Dat je voor mensen klaar staat hoeft niet meteen tot gevolg te hebben dat mensen op je vallen. Je moet voor mensen klaar staan waarvan jij vind dat ze het waard zijn, maar niet om iets ermee gedaan te krijgen. Dan werk je jezelf tegen.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee daar was ik al achter...
t punt is gewoon. deze gek staat voor iedereen continu klaar
t maakt niet uit op welk tijdstip, als er wat is dan ben ik er
en wat krijg je dan weer te horen
sorry ik val niet op je
je bent geen modeltypje
je bent te dik
ik zie je als een zusje voor me
dat jij er nog blij om bentquote:
Jij leest de hele reeks nog even door?quote:
Vraag metro om tipsquote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef Beach het volgende:
3 oktober een verjaardag met allemaal meisjes van 15/16daar ga ik mn best eens doen
Profiel even gechecktquote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef Beach het volgende:
3 oktober een verjaardag met allemaal meisjes van 15/16daar ga ik mn best eens doen
vreemd was een betere omschrijvingquote:
Je dacht een lekker hapje gevonden te hebben als tussendoortjequote:
ajakkesquote:
Pagina 1quote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij leest de hele reeks nog even door?
Klopt, metro kan hem ook niet helpen, die gaat voor nog jongerquote:
Dat is al vrij veel moeitequote:
dan heeft ze geluk dat mn fb leeg isquote:Op donderdag 8 september 2005 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je dacht een lekker hapje gevonden te hebben als tussendoortje
Zo zijn alle moeders toch ??quote:Op donderdag 8 september 2005 17:13 schreef Ynske het volgende:
vreemd was een betere omschrijving
tot ze inzien dat uiterlijk vergaat en ze wat met een bitch hebbenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat je voor mensen klaar staat hoeft niet meteen tot gevolg te hebben dat mensen op je vallen. Je moet voor mensen klaar staan waarvan jij vind dat ze het waard zijn, maar niet om iets ermee gedaan te krijgen. Dan werk je jezelf tegen.
Je bent inderdaad geen modeltype nee en de meeste mannen vallen toch wat meer daarop (al zijn daar zeker verschillen binnen bepaalde marges.
Sja dat mannen je als een zusje zien daar weet ik weinig over, er zijn ook mannen die altijd als het broertje gezien worden. Het betekent gewoon dat er weinig sjans en sjeuigheid uit je komt IMHO.
Het is half 4 geweest, die staat bij een basisschoolquote:
Het kan je leven veranderenquote:
Zenderquote:Op donderdag 8 september 2005 17:15 schreef Beach het volgende:
SATC?
In de war met sat1quote:
metroquote:Op donderdag 8 september 2005 17:17 schreef Mukie het volgende:
In Australië moet een 25-jarige lerares twee jaar de cel in wegens seks met jongens onder de 17 jaar. Lerares Sarah Jayne Vercoe had twee maanden een verhouding met een 15-jarige jongen die ze eind 2004 op een schoolkamp ontmoette. Ook ging de lerares in haar huis een keer van bil met vier jongens tegelijk. Dat viertal was tussen 14 en 16 jaar oud.
Tegen de rechter zei de lerares wetenschappen dat haar gedrag kwam vanwege huwelijksproblemen en omdat ze zich verstoten voelde door haar collega's. Familieleden van de jongens en activisten tegen seksueel misbruik protesteerden tegen de uitspraak. Ze vonden dat Vercoe veel te licht werd bestraft.
Australische lerares had groepseks met leerlingen
omfg
Fucking iig wel, of ze god was....quote:Op donderdag 8 september 2005 17:17 schreef Mukie het volgende:
In Australië moet een 25-jarige lerares twee jaar de cel in wegens seks met jongens onder de 17 jaar. Lerares Sarah Jayne Vercoe had twee maanden een verhouding met een 15-jarige jongen die ze eind 2004 op een schoolkamp ontmoette. Ook ging de lerares in haar huis een keer van bil met vier jongens tegelijk. Dat viertal was tussen 14 en 16 jaar oud.
Tegen de rechter zei de lerares wetenschappen dat haar gedrag kwam vanwege huwelijksproblemen en omdat ze zich verstoten voelde door haar collega's. Familieleden van de jongens en activisten tegen seksueel misbruik protesteerden tegen de uitspraak. Ze vonden dat Vercoe veel te licht werd bestraft.
Australische lerares had groepseks met leerlingen
omfg
Dat is natuurlijk grote onzin, er zijn evenveel bitches met een goed als slecht uiterlijk. Dat soort beelden zijn zo mediagekleurd, cliché en volkomen foutief.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
tot ze inzien dat uiterlijk vergaat en ze wat met een bitch hebben
SATC heeft daar een geweldige aflevering over: Modeldates.
In vrouwelijke vormquote:
Zo waarheidsgetrouw ookquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zo zijn alle moeders toch ??![]()
daar let ik niet opquote:
Mythbusters is stoerderquote:Op donderdag 8 september 2005 17:20 schreef Beach het volgende:
[..]
daar let ik niet opikk ijk alleen voor vermaeck
Onderwerp: Hoe versier je 15 jarigen dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:22 schreef Beach het volgende:
[..]
en bb5 helemaal![]()
ander onderwerp aub![]()
Dat zijn geen kerelsquote:Op donderdag 8 september 2005 17:23 schreef Ynske het volgende:
kerels die naar BB5 kijken zijn huiswijven
op mijn werk 3 kerels die dat kijken
en ik als enige vrouw niet
Ik ga net naar huisquote:Op donderdag 8 september 2005 17:23 schreef QyRoZ het volgende:
Hi. Missed me?
jahquote:Op donderdag 8 september 2005 17:23 schreef QyRoZ het volgende:
Hi. Missed me?
dat is wat ik zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |