Was het niet meer dan een knuffel ?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:39 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik kan met de Mukie knuffel van gisteravond nog wel even vooruit.
verslaafd persoonquote:Op donderdag 8 september 2005 16:41 schreef Mukie het volgende:
K zie net dat ik al 13 posts per dag maak nu gemiddeld
gelukkigquote:Op donderdag 8 september 2005 16:50 schreef Mukie het volgende:
voelde me ff genoodzaakt om te te grijpen
Je bent gewoon jaloersquote:
Klopt, was een knuffel en 3 zoenenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het niet meer dan een knuffel ?
onder neus wrijftquote:
Kijk, zoals fembol zou zeggen: dat zijn de sappige detailsquote:Op donderdag 8 september 2005 16:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Klopt, was een knuffel en 3 zoenen
Hoe weet jij dat de zoenen sappig waren?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk, zoals fembol zou zeggen: dat zijn de sappige details
Ik heb daar geen jeukquote:
Dat zie je op die fotoquote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat de zoenen sappig waren?
quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 8 september 2005 16:51 schreef Pheno het volgende:
Maar wees gerust, ik word ook hier niet geknuffeld![]()
Hier, zelfs jij wordt geknuffeld nuquote:
Dat weet hij heulemaal nietquote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat de zoenen sappig waren?
Joh?quote:
Ahhhhhquote:Op donderdag 8 september 2005 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier, zelfs jij wordt geknuffeld nu
* Pheno is Quasimodo
Die heeft wat met dat gypsymeisje, esmeraldaquote:Op donderdag 8 september 2005 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier, zelfs jij wordt geknuffeld nu
* Pheno is Quasimodo
Jij mag niet klagen, jij hebt je Pheninnetje . . .quote:
Die deed het voor het geld , dat kan niet andersquote:Op donderdag 8 september 2005 16:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die heeft wat met dat gypsymeisje, esmeralda![]()
Kun je nagaan wat jullie voor rust hadden gehad: was dat niet gebeurd had ik op fok niet eens meer gepost. Ik zou hier niet meer zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 16:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen, jij hebt je Pheninnetje . . .![]()
![]()
![]()
Hoe spontaanquote:
De fans nietquote:Op donderdag 8 september 2005 17:04 schreef Ynske het volgende:
ben ik weer
heb jij wat tegen pap en mam gezegd?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:56 schreef Sjeen het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:04 schreef Beach het volgende:
Pas verjaardag gehad, zit ik naast een leuk meisje, weet ik natuurlijk niks te zeggen![]()
Ieuw heb je dat irri wiggajoch als ava genomenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:04 schreef Beach het volgende:
Pas verjaardag gehad, zit ik naast een leuk meisje, weet ik natuurlijk niks te zeggen![]()
En dan nu degene die echt eenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:04 schreef Ynske het volgende:
ben ik weer
Als het zijn pasfoto is snap ik het ook welquote:Op donderdag 8 september 2005 17:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ieuw heb je dat irri wiggajoch als ava genomen
Misschien dat het dat is?![]()
quote:
Alleen dat mis om half elf was... dat is het enige wat ik kan bedenken dat met jou in relatie ligt...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb jij wat tegen pap en mam gezegd?
ze belde net
Zeg dat je Fokt, doet het altijd erg goedquote:Op donderdag 8 september 2005 17:04 schreef Beach het volgende:
zo lelijk ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 8 september 2005 17:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het zijn pasfoto is snap ik het ook wel
Ik vier mijn eigen verjaardag niet, het laat altijd zo pijnlijk zien dat er niemand langs komtquote:Op donderdag 8 september 2005 17:06 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
hele avond zowat met niemand gepraat, daarom haat ik verjaardagen![]()
erm normaal zeg je toch altijd wel iets?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:06 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
hele avond zowat met niemand gepraat, daarom haat ik verjaardagen![]()
okquote:Op donderdag 8 september 2005 17:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Alleen dat mis om half elf was... dat is het enige wat ik kan bedenken dat met jou in relatie ligt...
en dat fappen je grootste hobby is?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:07 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Zeg dat je Fokt, doet het altijd erg goed![]()
Iemand die niet bekend met het forum is zou je raar aankijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:07 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Zeg dat je Fokt, doet het altijd erg goed![]()
had jij ff pechquote:Op donderdag 8 september 2005 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vier mijn eigen verjaardag niet, het laat altijd zo pijnlijk zien dat er niemand langs komt
Voordeel is dan weer dat ik ook niet snel uitgenodigd word
of juist nietquote:Op donderdag 8 september 2005 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iemand die niet bekend met het forum is zou je raar aankijken
Ja, kut zeg. En dan sla ik het niet eens afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |