duitsers gemengd met fransquote:Op donderdag 8 september 2005 19:09 schreef Light het volgende:
[..]
Ik vind de zwitserse layout wel wat hebbenLekker veel tekens op bijna iedere toets
die geilen ook op gadgets hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 19:13 schreef Serious_Sven het volgende:
[..]
Kweet Mukie, had het over het algemeen
Ik weet niet of die Zwitsers ook nog wat speciale tekens voor Italiaans op het toetsenbord hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
duitsers gemengd met frans
wij hebben belgen bij ons werken die vragen naar een be-fr toetsenbord, maar we hebben alleen fr-fr. Zeiken dat ze doen! Het is net maar 2 dingen verschil
We zijn internationaal, dat ze qwerty us pakken![]()
Daar ben ik heel goed in*)quote:Op donderdag 8 september 2005 19:13 schreef Mokster het volgende:
Jezelf pesten dus?
Alleen. Goed idee. In een plaats waar alleen uitgaansgelegenheden zjin voor 16-jarigen. En terwijl ik morgen weer moet werken.quote:
Da's geen goed x-cuus hoor...quote:Op donderdag 8 september 2005 19:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alleen. Goed idee. In een plaats waar alleen uitgaansgelegenheden zjin voor 16-jarigen. En terwijl ik morgen weer moet werken.
en dit zeg je in een topic met de titel Singles zoeken 15 jarigen... Of vind je 16 te oudquote:Op donderdag 8 september 2005 19:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alleen. Goed idee. In een plaats waar alleen uitgaansgelegenheden zjin voor 16-jarigen. En terwijl ik morgen weer moet werken.
9 is mijn max.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:24 schreef Serious_Sven het volgende:
[..]
en dit zeg je in een topic met de titel Singles zoeken 15 jarigen... Of vind je 16 te oud![]()
al 20x vandaag.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:24 schreef Tranceptor het volgende:
En? Al iemand geneukt?
Met jezelf of je teddybeer telt nietquote:
Dan pik je toch gewoon een terrasje?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pikken mag niet he....quote:Op donderdag 8 september 2005 19:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan pik je toch gewoon een terrasje?
Neem je een leuk boek mee, om breezahs af te schrikken
detailsquote:Op donderdag 8 september 2005 19:30 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Pikken mag niet he....
Je mag er wel gewoon gaan zitten en een vermogen neerleggen voor een drankje / hapje![]()
En de mannen van je afgeslagen ?quote:
nee, ze zijn allemaal zo fokking jongquote:Op donderdag 8 september 2005 19:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
(toch nieuwsgierig): nog interessante eerstejaars?
Dit was de intro van de studie, die is deze week. Morgen heb ik m'n eigen van de Master waar ik al een half jaar mee bezig benquote:Op donderdag 8 september 2005 19:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Was de UIT niet al geweest in Utrecht?
Geen bontjas dit keerquote:Op donderdag 8 september 2005 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee![]()
en ik had voor mijn doen niet veel kleren aan
FOTO!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had voor het eerst in 't wild een rokje aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |